Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Yeti vyjede na trh za méně než 400 tisíc

Novou terénní Škodu Yeti bude pravděpodobně možné koupit za 389 tisíc korun. Několik zdrojů MF DNES ze Škody Auto potvrdilo, že v červnu se za tuto částku bude prodávat auto s motorem 1.2 TSI.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honza

Překlep v ceně !!!!!

Určitě chyba v čísle myslím si že tam má být 300 000 nedělejte zmatky.

0/0
4.5.2009 16:45

Kiki

teréňák??

tak s  tímhle  raději  jen po silnici a na  lehčí terén.........:-/

0/0
30.4.2009 7:25

nnyky

Re: teréňák??

Máš recht. Na okresky třetích tříd toto auto nebude. Ty se rovnají spíše těžšímu terénu :-)

0/0
30.4.2009 11:02

tmf

1.2 TSI na podzim

to je jasné nejprve musí prodávat auta která budou mít motor se kterým se to auto rozjede i jinde než z kopce

0/0
29.4.2009 22:52

Fualmu

To si zas dělají pánové ze ŠKODY legraci

toto rádoby auto i do lehčího terénu s motorem 1,2 TSi Hahahaaha Rv Vtipálci o ceně ani nemluvě a za tuto cenu to nebude mít navíc vůbec žádnou výbavu.

0/0
29.4.2009 22:22

tmf

Re: To si zas dělají pánové ze ŠKODY legraci

ale bude, již v základu za tyhle peníze nabídne vybavení stírači předních oken, čtyřmi koly, polstrované sedačky, brzdová světla a řada dalších

0/0
29.4.2009 22:55

grr

teréňák

Když tady vidím vedle článku tu reklamu na Fusion ve slušný náloži za 250.000... tak koupit o 2cm vyšší tlumiče, pár plastů a plech pod vanu, tak mám asi stejnej teréňák....:-P

0/0
29.4.2009 16:39

Hrochomut

Re: teréňák

a co 4x4? :-)

0/0
29.4.2009 19:44

Fualmu

Re: teréňák

x4 s 1,2 TSi :-D

0/0
29.4.2009 22:23

Fualmu

Re: teréňák

R^R^R^

0/0
29.4.2009 22:23

jméno

Ošklivá Yetina

Je mi to líto , ale yetti zapadne mezi ostatní tuctovky uplně dokonale. Používá svůj vlastní styl jako interiér, světla, apod. a pojede asi slušně, to jo, ale to je asi tak vše. No někdo asi už víc nechce, ale nejsem určitě sám kdo chtěl Yetti-koncept a ne tuhletu věc. Nic z konceptu na tom nezbylo. No, nic než ty zmiňovaný přední světla, ale to je pro mě stále NIC...

0/0
29.4.2009 14:52

gagaryn

***

škoda jeti pro tu Škodu Yeti.

0/0
29.4.2009 12:18

jezdeckarel

Hurááááá

Už si ji utíkám zamluvit a dám i  " všimné "  abych ji dostal první. Jenom nevím, kde na ni těch 400 tisíc seženu. ;-O;-O(Y)(Y)(Y)

0/0
29.4.2009 12:13

icmek

no.. takže to shrneme:

za 369 tisíc si koupím Škodu Yeti, auto jako kráva, s motorem 1.2 alá Kawasaki. ano, má ohromující výkon 74kw, chci vidět tu spotřebu. kromě toho bude mít Yeti švihadla a pokud tam škodováci nechaj otřesnej volant jako má Fabia II, ráčnu jak z Tatry 815, tak teda potěš koště. já prostě nevim, kam ten svět spěje. proč si budu kupovat auto jako hovado, který stejně v terénu dostane kdejaká stará Lada Niva, abych tam neměl ani elektrický okna, na silnici se sotva vyhnul s protijedoucí Kiou Picanto a na parkovišti u Hypernovy klasicky stál na zákazu zastavení, protože jinam se nevejdu? mám malýho pinďoura? na konci devadesátejch let vyjel Mercedes E, v základu stál kolem milionu a měl švihadla, místo potahů hadry na podlahu... a ukažte mi, kolik lidí si to koupilo. :-/

0/0
29.4.2009 11:54

nnyky

Co však

za těch 400 tisíc zákazník dostane? Kolik bude nutné si doplatit za alespoň minimální výbavu? :-/

0/0
29.4.2009 8:01

aaa

čekám na cenovku

zatím jsem rozhodnutý, že si na podzim koupím sx4 od suzuki, ale jestli bude mít ve čtyřkolce někdo něco za lepší cenu, tak si to vezmu.......jde přece jen o auto a ne o život...co tady někdo píše ni připadá divné....

0/0
29.4.2009 7:01

we

Re: čekám na cenovku

Pokud přemýšlíš o SX4, nechápu, proč řešíš Yetiho. Suzuki SX4 je malé auto s malým kufrem, jen s vyšším posezem. Použité 4x4 v levném provedení je podle testů v horším terénu stejně skoro na nic. Yeti je mutace mezi kombíkem a SUV, použité 4x4 nemůžu posoudit, každopádně prostorově je někde jinde. Pokud přemýšlíš o 4x4 v kombinace s SX4, pravděpodobně 4x4 vůbec nepotřebuješ a chceš mít jen něco lepšího, než Fabii ...

0/0
29.4.2009 10:03

superkutil

Re: čekám na cenovku

Suzuki SX4 4x4 je prcek pro důchodce, který je v zimě osvobodí od nasazování řetěžů. Obdobné je Jimmi, Samuraj atd. Pro dva stačí, ale za ty peníze uvnitř nic moc. Ono v ČR se většinou 4x4 kupují jen kvůli dojetí v zimě na chalupu. Míval jsem Passat 4x4 a byl dobrý, hlavně na mokru, trávě, sněhu. Ale měl nízký podvozek a tak na sněhu často zůstal viset. Ale i tak projel 20cm sněhu a to i v místě, kde končily Felicie s řetězy.

0/0
29.4.2009 10:57

Amos Kadlec KamPoMaturite

jsem na tu firmu hrdý a přeji jim úspěch

Nevím, proč se vždycky jdu pobavit do diskuze o Škodovkách. Vždycky se tu najde spousta jedinců, kteří si koupili poslední model BMW či Audi a nic není auto než to jejich. Pak je tu spousty "obyčejných" občanů, kteří tvrdí, že to se prodávat nebude. Sice Škoda každý rok zvedá prodeje a výrobu, už vyrábí ročně přes 700 tisíc auto a v ČR prodá sotva 60 tisíc, přesto tu každý druhý tvrdí, že Škoda vyrábí šunty za strašné peníze. Já sice jezdím Fordem, ale jsem na tu firmu hrdý a přeji jim úspěch.

0/0
29.4.2009 2:30

BR75

Re: jsem na tu firmu hrdý a přeji jim úspěch

Škoda nevyrábí šunty,ale čechům svá průměrná auta prodává za nadprůměrné peníze.Všude po Evropě za rozumné peníze,a to je problém,který zde mnohým vadí.:-P

0/0
29.4.2009 7:26

superkutil

Re: jsem na tu firmu hrdý a přeji jim úspěch

Ale přesto se Škodovky kupují a dokoce se kupují i jako firemní vozy. Kdyby byly předražené, byli by neprodejné. Je neuvěřitelné, jak si zde lidé odporují a mlátí slámu. Jako Češi jsme fakt divnej národ tlučhubů u piva nebo na fórech.:-)

0/0
29.4.2009 11:18

icmek

Re: jsem na tu firmu hrdý a přeji jim úspěch

firmy je kupují s vidinou levného a dostupného servisu, dobré prodejnosti ojetin... znáš firmu, která má služebáky Hondy? i když jsou drahý? neznáš, protože v okolí Prahy jsou dva servisy a ojetou Hondu nikdo nechce, protože je drahá. přemejšlej hlavou, né kolenem.

0/0
29.4.2009 11:57

superkutil

Re: jsem na tu firmu hrdý a přeji jim úspěch

OK, to je Honda. Ale proč nekupují Fordy, Renaulty, Citroeny, Opely a další. Když by Škodovky byly drahé, tak přece firmy budou kupovat levnější zahraniční auta a nemusí to být zrovna japonci. Stačí auta z EU.

0/0
29.4.2009 14:27

Host

Re: jsem na tu firmu hrdý a přeji jim úspěch

Ano cenová politika se nám pro Česko nemusí líbit. Je možné si však do zahraničí pro levnější vůz dojet. Pro zdejší přispěvatelé, pro které je vše od Škody šit se jistě dokáží v zahraničí v pohodě domluvit-jsou světáci. Nemyslím si, že jsou Škodovky podprůměrná auta-minimálně ne kvalitou a užitnými vlastnostmi. Jsem rád, že nám domácí automobilka zatím slušně funguje.[>-]EUR^  

0/0
5.6.2009 21:33

Fantomas

kazde zbozi ma sveho tupce ;-)

Nebo to bylo jinak? :-D

0/0
28.4.2009 23:14

Duck Egg

Re: kazde zbozi ma sveho tupce ;-)

Sto bodou! R^

0/0
28.4.2009 23:23

Vena.M

Lidi, co blbnete ...

Jednak motor je i v 1,2TSI dost silnz (74kW), coz je dost ... dale je to tzpove nova trida auta a hlavne cenu nastavuji pro Cr, kde si mohou dovolit vice .. ja si pockam na prvni svezeni a pocity z nej .. pak budu hodnotit ...

0/0
28.4.2009 23:04

Duck Egg

Re: Lidi, co blbnete ...

Nová třída auta? A čím to jako je nová třída auta?

0/0
28.4.2009 23:06

def...

Re: Lidi, co blbnete ...

"tereni skodovka"

0/0
28.4.2009 23:08

škodovák

Re: Lidi, co blbnete ...

Vy ste odborníci. Nový TSI 1.2 má 77 kW a utáhlo by v pohodě novýho Superba. [>-]R^

0/0
28.4.2009 23:10

Martin.strike

Re: Lidi, co blbnete ...

Superb - konkurence Passata. Tak proč se ta 1.4 nedává do něho?

0/0
28.4.2009 23:16

Duck Egg

Re: Lidi, co blbnete ...

Už jsi jel se superbem 1.4 TFSI? Já jo ;-D No comment...

0/0
28.4.2009 23:18

Martin.strike

Re: Lidi, co blbnete ...

Je to neskutečně líný, tento motor se hodí tak do Fabie. Ne do Superba. Zajímavé je, že jediná škodovka jej dává do vozu s takovou hmotností - ani do Passata se nedává.

0/0
28.4.2009 23:21

hefaistosh

Re: Lidi, co blbnete ...

Máš pravdu v tom,že ve fabce by byl akorát, a že k autu velikosti superba vypadá komicky.Ale, s tou leností to trošku přeháníš.Mně fascinuje,když si lidi zkoušejí nějaké auto,tak,že na to hned šlapou,aby věděli jak to jede,i když normálně v tomhle provozu a vzdálenostech náší země to nemá vůbec smysl.K čemu je lidem velesilný motor,když ani nevyužijou jeho potenciál?Typický příklad z ulic je přejetí křižovatek.Třeba chlapík v sedmičkovém bmw než ji přejede,tak já bych byl na druhé straně rychlejc pěšky,ale hlavně,že má vykonný motor.Takže ať si každý vybírá motor s autem podle svého naturelu.

0/0
29.4.2009 0:50

mikes

Re: Lidi, co blbnete ...

Evidentne nevis co placas, tak radsi neplacej nic :-)

0/0
29.4.2009 10:25

Mata

Re: Lidi, co blbnete ...

Raději se neprojevuj :-)))))))

0/0
28.4.2009 23:31

Apple User

Re: Lidi, co blbnete ...

LOL 1.2 motor s Turbem. To proskoci kapotou az to vytoci 7 tisic LOL. Skodovacka 1.2 motor patri mezi nejhorsi motory v tomto objemu! Ano mozna ma 74kW ale objem turbem nenahradis! Jak rikaji v Dodge. A je to tak. Proste to nema kroutak! Takze takovej motor si za skoro 400 tisic muzete stric to zadku, nehlede na to ze po 150 tisicich bude totalne vymletej. Ostatne jako vsechny skodovacky motory o malem objemu.Rv

0/0
28.4.2009 23:23

Vena.M

Re: Lidi, co blbnete ...

Nevim, jezdim fabii s 1,4 motorem a ten s tim hzbe vic nez dostatecne ...

0/0
28.4.2009 23:30

Martin.strike

Re: Lidi, co blbnete ...

Fabia x Superb - to je velkej rozdíl.

0/0
28.4.2009 23:36

Vena.M

Re: Lidi, co blbnete ...

Ano je, jenye ta 1,4 ma cca. 60kW a ta 1,2 77kW a to uz je taky sakra rozdil .. dokud se v tom nesvezu nehodnotim ...

0/0
28.4.2009 23:42

Martin.strike

Re: Lidi, co blbnete ...

Jste blázen ?! Takže rozdíl dvou tříd a 14kw(ikdyž u škodovky nelze o "třídách" mluvit - záměrně dělají auta, která se nedají zařadit) ?  Superb je konkurence Passatu a do toho se ta 1.4 nemontuje, proč asi ?

0/0
28.4.2009 23:46

mikes

Re: Lidi, co blbnete ...

Blazen jses ty, on je tam taky malicko rozdil v tocivem momentu u turbomotoru.

0/0
29.4.2009 10:27

Apple User

Re: Lidi, co blbnete ...

MPI (Y) ?

0/0
28.4.2009 23:55

superkutil

Re: Lidi, co blbnete ...

Kolega má Touran s motorem 1.4 TSI který dosahuje max. výkon 125 kW (170 k) a největší točivý moment 240 Nm a s autem cvičí jak šílený. Myslím, že 1.2TSI může být pro pohodovou jízdu s Yeti dostačující a odměnou bude nízká spotřeba. Životnost je otázkou, ale myslím že výdrž 150-200tis.km je pro většinu soukr. aut v ČR dostačující. Kolik kdo najedete ročně soukromě?

0/0
29.4.2009 11:16

hm

Re: Lidi, co blbnete ...

než tady začneš LOLovat tak si nejprve něco zjisti. Tohle není tříválec ale čtyřválec s přímým vstřikováním  mám 77 KW.  ''ma 74kW ale objem turbem nenahradis! Jak rikaji v Dodge'' ;-D    Z toho čecháčkovství je mi už fakt zle, jen nadávat.

0/0
29.4.2009 14:12

škodovák

závistivci vylezli z děr

Na Yetiho již máme hodně objednávek hlavně z Anglie a Rakouska. První serie je skoro vyprodaná. Pár tisíc kousků máme rezervovanejch pro dealary a českej trh. Kdo chce lehký teréní auto neprohloupí, já v Yetim najel asy 60 km v krkonoších a musím uznat že je to robustní auto s dobrou průchodností terénem. Měl sem ale Yetiho se silnějším naftovým motorem 2.0 TDI / 81 kW, ten 1.2 TSI jsem neměl šanci vyzkusit.

Klidně se smějte hlupáci i bez vás máme objednávek dost.    [>-]R^

0/0
28.4.2009 23:00

Duck Egg

Re: závistivci vylezli z děr

Tohle zní fakt hodně přesvědčivě ;-D Zas jeden, co si hraje málem na přecedu představenstva Škodovky... :-)

0/0
28.4.2009 23:06

škodovák

Re: závistivci vylezli z děr

Řikej si co chceš. Takový jako seš ty stejně nechceme oslovit. My vyrábíme auta pro lidi který chtěj za svý peníze kvalitu.  [>-]R^

0/0
28.4.2009 23:08

Duck Egg

Re: závistivci vylezli z děr

No tak když napíšeš tohle, tak je to jasný. Pán bude asi marketýr par excellence. Obávám se, že ani ve snu netušíš, koho chce Škodovka tímhle autem oslovit. Prozradím ti sladké tajemství - každýho, kdo za to zaplatí. Takový je byznys a všechno ostatní jsou jen plky napomádovaných frajírků z marketingovýho oddělení, co si cucají svý strategie a cílový skupiny z prstu... Zeména v ČR, kde například značky pod TPCA cílí se svýma hnidama na mládež a přitom ta si je vůbec nekupuje. A tak bysme mohli pokračovat donekonečna.  

0/0
28.4.2009 23:27

JVE

Re: závistivci vylezli z děr

Velice trefný komentář R^ Naprosto souhlasím.

0/0
29.4.2009 14:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.