Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První test yetiho v Česku: v terénu ujde a má obří kufr

Nejnovější škodovka se začne prodávat až začátkem letních prázdnin. Jako první v Česku už víme, jak se s ní jezdí. Poradí si i s těžším terénem. Při jízdě mimo asfalt ho omezuje jedině výška podvozku. Pohon všech kol funguje výborně v bahně i v písku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

světlá výška

světlá výška 18 cm8-o?! Vždyť to nepřejede ani vyšší obrubníkRv! Při testu to považují za bezvýznamný nedostatek, ale u skoro terénního auta je to myslím dost podstatná chyba.

0/0
4.9.2009 16:44

Host

Re: světlá výška

Není to terénní auto, patří do kategorie SUV. Např. Toyota RAV má stejnou světlou výšku.

0/0
1.10.2009 10:57

Host

Zklamal mě kufr

Byl jsem zvědav a Zetiho si prohlédl zvenku i zevnitř přímo u prodejce. Již při prvním kontaktu pocítíte, že se jedná o WV - precizní zpracování, kvalitní materiály,výborný vyšší posez, nevýrazné barvy interieru. Místa pro 4 dospělé osoby nadmíru. Co mě zklamalo byl zavazadelník. V recenzích inzerovaných 410 l - 510 l by bylo, ale bez rezervy. V mém voze byla plnohodnotná 17 palcová pneu a kufr byl rázem o 1/3 menší, tedy výška od mezipodlahy na pneumatice k hornímu platu u oken byla max. 40 cm. Prodejce to nahrazuje servisním zásahem po celé ČR zdarma. No ale nevím, který pořádný chlap bude někde k neděli večer čekat na assitenci několik hodin . Jo a souprava pro rychlou opravu pneu zase kolo ničí, Tak si vyber ? Jako řešení nabízí Škoda dojezdovou tedy poloviční ,ale jen 16 palc. gumu za příplatek cca 1500,-. To se mi celkem zamlouvá, dojedu ale jen 80 km rychlostí. Tak nevím, ještě se nechám překvapit novým 1.2.TSI a asi půjdu do nové Octávky s 1.4.TCI

0/0
5.8.2009 18:19

Host

Pro mě moc malé.

Prohlídnul jsem si Yetiho na autosalónu v Brně. Docela se mi líbí, ale pro větší rodinu je nepoužitelný. Do Scouta dostanu dozadu 3 dětské autosedačky s velkými problémy, ale do Yetiho patrně vůbec ne. Ale jinak pro 3-4 člennou rodinku myslím docela dobré vozítko.:-)

0/0
12.6.2009 11:44

Host

Re: Pro mě moc malé.

Mě naopak Yeti zaujal svojí kompakností v kategorii SUV. Nepůsobí těžkým "mastodontním" dojmem.R^

0/0
1.10.2009 11:00

Stíhací bombardér Havel 4

pan redaktor byl zřejmě na větvi asi jako

dvouleté dítě v dětském autíčku. Možná by mohli články v autorubrice psát lidé, kteří v autech alespoň občas jezdí. 8-o

0/0
6.5.2009 15:05

ddt

designe designe kdo po tobě ide

teda mám dost smíšené pocity, hlavně z té přední škodovácké masky pod kterou je držák na ručník nebo co. Jízdní vlastnosti mohou být výborné, ale ten design ve mě prostě budí lehký úsměv . . .

0/0
5.5.2009 23:11

noname

takže ne

přivyknul jsem si na automat a yetiho jsem zvažoval, ale jak zjišťuji, tak automat nebude (tedy asi jen v 1.2), takže opět škodovku ne.

Jinak mi to nepřipadá špatné, za tu cenu je to ale samozřejmě nesmysl, ale to maj snad jen pro ty "early adopters", nebo proto, aby mohli pak nabízet 30% slevy.

0/0
5.5.2009 19:46

M.M.

Smích

S 1,2 motorem by to i za těch 390 litrů koupil jen méně bystrý jedinec. A s 2,0 motorem to půjde o dost výš a to už je lepší šáhnout po Toyotě RAV4.

0/0
5.5.2009 14:54

Hrustic

Vypada fajn

Nejdriv me vydesil ten zakladni motor 1.2, ale koukam, ze to neni htp, ktery znam z Fabie :-)

0/0
5.5.2009 14:45

neverest

Re: Vypada fajn

HTP = Hodně Trapnej Pohon

0/0
6.5.2009 16:13

mimouch

Těžší terén?

Tuší autor recenze, co lze označit pojmem těžší terén? A co činí ten který vůz schopný jízdy v těžším terénu? Nepsal to stejný redaktor, který tu onehdá tvrdil, že Lada Niva má přední tuhou nápravu a jejímu motoru nedojdou síly dokonce ani při použití redukovaných převodů? ;-D

0/0
5.5.2009 14:03

Hrustic

Re: Těžší terén?

Stejne relevantni otazka je - kolik lidi potrebuje jezdit v tezkem terenu (at uz je to co je to)?

Dneska, kdy se na offroady prodava i umele bahno ve spreji, nejde o teren ale image .... :-P

0/0
5.5.2009 14:43

emylak

Re: Těžší terén?

Tezsi teren = svahy se sklonem vic jak 80%, bahno, skaly, hluboky brody - proste teren kde potrebujes mit zaviraci diferaky, redukci, poradny kola.

Bahno ve speji je pro metrosexualy a X5, Cayenne atp

0/0
5.5.2009 17:44

Pan Navratil

Mno,

tak 18 cm světlá je málo, obří kufr 510? Já mám na svým starochovi 15 cm sv. a základ kufru 621. Pravda, tvar kufru je u Suv krychlovatější, otázka je, jestli je to tak lepší.

0/0
5.5.2009 13:21

Miroslav

klimatizace

"Dá se tu dobře vyzkoušet i odolnost auta vůči klimatickým vlivům – ráno se teploty blíží nule a tvoří se námraza, takže se dá testovat kvalita systémů jízdní stability (ESP) a výkon topení; odpoledne je zase třeba zapnout klimatizaci a silnice se nahřejí," vysvětluje šéf komunikace Martin 

 takže rozumiem dobre zapnem klímu a tá mi zohreje cestu..8-o no bomba ako to že na to ešte nikto neprišiel..to si musia dať patentovať...:-)

0/0
5.5.2009 9:00

Eda

pěkné

Sice jsem subarista, ale toto autíčko nevypadá tak špatně. Nechápu trend 6-ti stupňových převodovek, jednička je pak krátká (aspoň u Tiguana). Což se sice využije v terénu, ale u normálního ježdění je to opruz. Pro ženskou, co se bojí na sněhu se to snese.

0/0
5.5.2009 8:32

jirka

hura beru

je super

0/0
4.5.2009 18:41

Jan

O 4cm vyšší světlá výška než u octávky ???

To si snad dělají prdel !!! to je tedy jen mírně zvýšená o zkrácená octávka nechápu ty avizované ceny ten základ s předním náhonem a s 1.2 motorkem by měl stát tak 320litrů.Tato cena je reálná a konkurence schopná jinak nevím jak by chtěli zdůvodnit něco jiného.

0/0
4.5.2009 16:29

ales

Re: O 4cm vyšší světlá výška než u octávky ???

Yeti vypadá docela dobře za takovou cenu bych to bral a ještě mínus DPH tak to R^   

0/0
5.5.2009 18:14

jméno

Hnus, velebnosti

Designove jak kopie z Číny!! Nechápu proč, pro koho?

0/0
4.5.2009 15:44

kk

nazev

ja jsem si nikdy nemyslel že se to tak opravdu bude jmenovat myslel jsem že yeti bude jen jméno prototypu další modelové řady budou Bigfoot a Seyskvoč asi :-):-)

0/0
4.5.2009 14:33

vymrzovac

debilové....PRVNÍ TEST V ČESKU....

...na norském Holmenkolen.....v regionu Royken Komune......viz foto......na břehu moře(Y)[>-]

0/0
4.5.2009 14:17

mikes

Re: debilové....PRVNÍ TEST V ČESKU....

Nesedis si na vedeni?

0/0
4.5.2009 16:49

d

Bude v kokpitu stejný hluk

od motoru jako u Octavie? Už bych si kvůli tomu škodovku nikdy nekoupil. Za auto jsem dal  600 táců a takový řev(diesel od 2500 otáček) se hned tak neslyší. :-©   Tohle auto mě přijde uvnitř jako octávka. Prostě 70% dílů je z octávky nebo fábky a jiný je akorát tvar karoserie. Rv 

0/0
2.5.2009 18:05

jam

Re: Bude v kokpitu stejný hluk

jiny tvar karoserie je tak jiny,ze je to rozplacly roomster.opravdu nechapu, proc se vyrabi dve stejna  auta, ktera se jen jinak jmenuji.

0/0
2.5.2009 21:30

Shalukim

Re: Bude v kokpitu stejný hluk

souhlasim.octavka je uvnitr strasne hlucna.A nerek bych ze to je jenom motorem.Tohle jedine mi na ni vadi.jinak proti ni nemam nic..

0/0
3.5.2009 13:04

Mata

Re: Bude v kokpitu stejný hluk

No, jo.. Škodováckej TRAKTORdiesel... chlapi, vždyť na trhu je tolik daleko lepších aut.---- a za 600 000,- ?? To se divím, že někdo za Škodovku dal..

0/0
4.5.2009 9:53

mikes

Re: Bude v kokpitu stejný hluk

A cim to asi tajk bude kdyz ne motorem? Pak uz jedine radiem, to si snad ztlumit umis, ne?

0/0
4.5.2009 10:55

mr.kluzo

Re: Bude v kokpitu stejný hluk

ještě může být hluk od kol, převodovky, tlumičů, uvolněných plastů atd. (jen tak namátkou)

0/0
6.5.2009 8:41

oddTom

Re: Bude v kokpitu stejný hluk

A proč jste si to auto ve 2 500 ot. neprojel?

0/0
3.5.2009 19:01

mikes

Re: Bude v kokpitu stejný hluk

To neres, on zadne auto nema, jen dalsi virtualni majitel octavky, kteremu se o ni tak maximalne zda.

0/0
4.5.2009 10:56

Slavek-xxx

Re: Bude v kokpitu stejný hluk

U vasi Octavie je motor PD, Yeti bude mit pod kapotou CR a bude o neco tissi. Pokud chcete tichy motor, vyhnete se nafte a kupte si benzinovy vicevalec (>=V6). Tam je beh motoru sepot kvetin, ale zaplatite ho pri nakupu a ve spotrebe paliva. To je otazka priorit.

Unifikace dilu je normalni u vsech vyrobcu, tomu se proste nevyhnete.

0/0
4.5.2009 9:25

Vašek/Brno

Re: Bude v kokpitu stejný hluk

Když chceš tichý diesel, musíš koupit Subaru, nebo Toyotu,či Hondu...

jinak motory VW jsou obecně hlučnější,je to dáno konstrukcí motoru PD..

0/0
4.5.2009 11:58

milejzlatej

Yeti

Yeti zima?Je ty p*č* :-P

0/0
2.5.2009 10:50

aaaa

vypadá dobře

Yeti bude dobře prodejný auto. R^R^R^R^R^R^

0/0
1.5.2009 22:16

Luba

Re: vypadá dobře

Vypadá strašně a při vkusu většiny naší populace nepochybuju o prodejním úspěchu :-)

0/0
2.5.2009 22:12

Le Miserable

Re: vypadá dobře

No když čtu o tom parkovacím asistentu, tak je jasné, komu to auto je určené. A ještě jsem kouknul na tabulku motorů a je mi jasné, že bych si nevybral. Atmosférický benzín chybí!!! EU a její normy Rv.

0/0
2.5.2009 23:43

ulliot

Re: vypadá dobře

a na co je ti atmosferický benzin, když přeplňovaný má všechny parametry lepší, znalče.

0/0
3.5.2009 10:09

Le Miserable

Re: vypadá dobře

njn, to jsem zapomněl, tak si ho teda kup, máš mé svolení.

0/0
3.5.2009 12:01

Slavek-xxx

Re: vypadá dobře

Preplnovany motor rozhodne nema vsechny parametry lepsi. Cena, vyrobni slozitost a nachylnost k poruse jsou u atmosferickeho motoru logicky prijatelnejsi. A u mensich turbo motoru je zoufalej prechod z nizkych do vyssich otacek, neda se dobre regulovat.

0/0
4.5.2009 9:19

mikes

Re: vypadá dobře

S kolika malymi turbomotory jsi jel, ze jsi takovy expert na prechod z nizkych otacek? Rekl bych ze v zadnem, jinak by jsi neplacal voloviny.

0/0
4.5.2009 11:00

Slavek-xxx

Re: vypadá dobře

Za prve mi netykejte. Za druhe neplacam voloviny. A za treti, jel jsem v priblizne 40ti ruznych autech s turbem (at uz benzin nebo nafta) a turboefekt - tedy spatna moznost regulace vykonu pri prechodu z nizkych otacek - byla znatelna u vsech. U nekterych mene (nove Mondeo 2.0TDCi), u nekterych vice (napr. stare Mondeo se stejnym motorem nebo VW 1.9TDi v nektere vykonove variante a 1.8T). I u vychvalovaneho Subaru 2.0D to nebyla zadna slava, oproti benzinovym nebo naftovym atmosferam. Proto se vyvyjeji (a pouzivaji) systemy kompresor+turbo nebo dve turba s ruznou velikosti na odstraneni tohoto efektu. Tyto systemy jsou ovsem drahe a dost slozite. Vetsi motory neni potreba tolik nafunet, takze tam se tento problem tolik nevyskytuje a kdyz, tak neni podstatny vzhledem k automaticke prevodovce, kterou vetsi a velke motory vetsinou maji.

0/0
4.5.2009 12:24

mikes

Re: vypadá dobře

Pan je cimprlich, no jak si prejete vasnosti. Ovsem vykani nezmeni nic  na tom ze voloviny placate. Za prve, neuvadite jediny maloobjemovy turbomotor (pouze od 1.8 nahoru) se kterym jste jel, za druhe, co to je za nesmyslny argument? Davkovani se provadi plynem, turbo zabira zpravidla od 1500ot. Nebo vy snad jezdite na volnobeh a divite se ze motor zacne tahnout kdyz jej zacnete vytacet? OMG... Kdyz turbo nemate, je vam davkovani na dve veci, protoze nemate co davkovat, v nizkych otackach nema atmosfericky motor (navic jeste maloobjemovy) vykon zadny, aby se to trochu pohnulo, musite dat o dva kvalty niz, v tom pripade ale taky asi nejde mluvit o nejakem plynulem davkovani, ze?

0/0
4.5.2009 13:11

Slavek-xxx

Re: vypadá dobře

Dobra, upravim trochu svoji formulaci ohledne davkovani vykonu:

v mensich turbomotorech (do cca 2litru) nelze u nekterych motoru dobre davkovat vykon pri prechodu z nizsich otacek do strednich. Tak to proste IMHO je. Muzete mit jiny nazor, ale ja rikam, ze pro kontrolu prenosu sily na vozovku neni nad atmosfericky motor.

0/0
4.5.2009 17:04

Vašek/Brno

Re: vypadá dobře

ovšem Vážený pane, Turbodiesel a turbo benzín je poněkud něco jiného,že? a maloobjemový motor 1.2t nebo 1.4t jezdí kapku jinak než 1.8 ,nebo 2.0t.

navíc je rozdíl mezi vozidly vyráběné do roku cca 2004 a a nejnovější technikou..

0/0
4.5.2009 14:20

Freddie33

obří kufr

"obří kufr" ??? Kde? To si taha za sebou ? Navic nema ani rovnou podlahu - ta vysoka hrana je dost silena

0/0
1.5.2009 20:57

__XXXX___

Jako

z dvoulitru dneska tahat výkon 81 kW, to jsme časově někde před 12 lety, ne?? Dneska to je běžné z "jednašestky" s nižším povinným ručením :-/

0/0
1.5.2009 20:10

Luba

Re: Jako

jojo, Toyota má 1,6 benzín bez turba 97 kW, 6,2 l/ 100km  :-/

0/0
2.5.2009 22:16

ulliot

Re: Jako

koncert VW zaím nemá moderní maloobjemový diesel, tak tam budou cpát ten PD traktor ještě několik let

0/0
3.5.2009 10:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.