Diskuze
První test yetiho v Česku: v terénu ujde a má obří kufr
Děkujeme za pochopení.
Host
světlá výška
světlá výška 18 cm Vždyť to nepřejede ani vyšší obrubník Při testu to považují za bezvýznamný nedostatek, ale u skoro terénního auta je to myslím dost podstatná chyba.
Host
Re: světlá výška
Není to terénní auto, patří do kategorie SUV. Např. Toyota RAV má stejnou světlou výšku.
Host
Zklamal mě kufr
Byl jsem zvědav a Zetiho si prohlédl zvenku i zevnitř přímo u prodejce. Již při prvním kontaktu pocítíte, že se jedná o WV - precizní zpracování, kvalitní materiály,výborný vyšší posez, nevýrazné barvy interieru. Místa pro 4 dospělé osoby nadmíru. Co mě zklamalo byl zavazadelník. V recenzích inzerovaných 410 l - 510 l by bylo, ale bez rezervy. V mém voze byla plnohodnotná 17 palcová pneu a kufr byl rázem o 1/3 menší, tedy výška od mezipodlahy na pneumatice k hornímu platu u oken byla max. 40 cm. Prodejce to nahrazuje servisním zásahem po celé ČR zdarma. No ale nevím, který pořádný chlap bude někde k neděli večer čekat na assitenci několik hodin . Jo a souprava pro rychlou opravu pneu zase kolo ničí, Tak si vyber ? Jako řešení nabízí Škoda dojezdovou tedy poloviční ,ale jen 16 palc. gumu za příplatek cca 1500,-. To se mi celkem zamlouvá, dojedu ale jen 80 km rychlostí. Tak nevím, ještě se nechám překvapit novým 1.2.TSI a asi půjdu do nové Octávky s 1.4.TCI
Host
Pro mě moc malé.
Prohlídnul jsem si Yetiho na autosalónu v Brně. Docela se mi líbí, ale pro větší rodinu je nepoužitelný. Do Scouta dostanu dozadu 3 dětské autosedačky s velkými problémy, ale do Yetiho patrně vůbec ne. Ale jinak pro 3-4 člennou rodinku myslím docela dobré vozítko.
Host
Re: Pro mě moc malé.
Mě naopak Yeti zaujal svojí kompakností v kategorii SUV. Nepůsobí těžkým "mastodontním" dojmem.
Stíhací bombardér Havel 4
pan redaktor byl zřejmě na větvi asi jako
dvouleté dítě v dětském autíčku. Možná by mohli články v autorubrice psát lidé, kteří v autech alespoň občas jezdí.
ddt
designe designe kdo po tobě ide
teda mám dost smíšené pocity, hlavně z té přední škodovácké masky pod kterou je držák na ručník nebo co. Jízdní vlastnosti mohou být výborné, ale ten design ve mě prostě budí lehký úsměv . . .
noname
takže ne
přivyknul jsem si na automat a yetiho jsem zvažoval, ale jak zjišťuji, tak automat nebude (tedy asi jen v 1.2), takže opět škodovku ne.
Jinak mi to nepřipadá špatné, za tu cenu je to ale samozřejmě nesmysl, ale to maj snad jen pro ty "early adopters", nebo proto, aby mohli pak nabízet 30% slevy.
M.M.
Smích
S 1,2 motorem by to i za těch 390 litrů koupil jen méně bystrý jedinec. A s 2,0 motorem to půjde o dost výš a to už je lepší šáhnout po Toyotě RAV4.
Hrustic
Vypada fajn
Nejdriv me vydesil ten zakladni motor 1.2, ale koukam, ze to neni htp, ktery znam z Fabie
mimouch
Těžší terén?
Tuší autor recenze, co lze označit pojmem těžší terén? A co činí ten který vůz schopný jízdy v těžším terénu? Nepsal to stejný redaktor, který tu onehdá tvrdil, že Lada Niva má přední tuhou nápravu a jejímu motoru nedojdou síly dokonce ani při použití redukovaných převodů?
Hrustic
Re: Těžší terén?
Stejne relevantni otazka je - kolik lidi potrebuje jezdit v tezkem terenu (at uz je to co je to)?
Dneska, kdy se na offroady prodava i umele bahno ve spreji, nejde o teren ale image ....
Pan Navratil
Mno,
tak 18 cm světlá je málo, obří kufr 510? Já mám na svým starochovi 15 cm sv. a základ kufru 621. Pravda, tvar kufru je u Suv krychlovatější, otázka je, jestli je to tak lepší.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Pronájem bytu 2+1, 67 m2, Ústí nad Orlicí, ul. Špindlerova
Špindlerova, Ústí nad Orlicí
10 000 Kč/měsíc