- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Studenti z fakulty elektrotechniky a informatiky si uvědomují, že na
světě jsou omezené kapacity nalezišť fosilních paliv ... Proto v projektu Hydrogenix vsadili na
vodík a vytvořili auto poháněné alternativním palivem budoucnosti.
Nádhera, podařilo se jim za sponzorské prachy Siemensu, který u nás končí, postavit na koleně rám zřejmě vyřezaný ze staré postele s pár koly které našli(y) v kůlně za chalupou, narvali do toho vodíkový agregát, postavený z 96% z hotových součástek, a oblékli si kombinézky. Bože muj, taková <strong>pýýýčovina co z toho projektu vylezla, ta se hned tak nevidí.
ZŘEJMĚ AUTOŘI VYČERPALI VŠECHNU INVENCI PŘI TEAMOVÉM BRAINSTORMINGU NA TÉMA "NÁZEV PROJEKTU" pak došlo pivo, většina peněz a nápadů
Vic nez auto me to pripomina slapaci kolo.... Jen by me zajimalo, kolik to ma airbagu a klimatizace je za priplatek nebo v zaklade? Podle nadpisu clovek cekal DTMkovej elektro special a vypadne z toho tohle :((
Moje Fabia 1.2 HTP je hodně žíznivá. Průměr mám 7,8 litrů / město 10 litrů.
to sem na tom líp Astra G 1,6/16V průměr 7,1litrů
Bordsodchem co to je? To neznám :) Nemělo by to být spíše BorsodChem