- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cokoliv z produkce knocernu VW a jeho odnozi si koupi jenom blazen.Doporucuju dlouhodobe testy Autobildu. Nize uvadim nejhure hodnocene vozy - znamka 4 a horsi. Koncern VW to vzal steci a kraluje chvostu tabulky s celkem sedmi vozy, kdy Polo a Touran jsou suverenne nejhorsimi testovanymi vozy.
Tabulka na konci clanku:
http://www.autobild.de/artikel/dauertest-vw-fox-1.2_889510.html
Jestli těch 18cm světlé v. měřili jako u O1 4x4 se kterou škrtám, tam kde jede fáčko v pohodě, tak potěš pánbůch. Skutečnost 9cm u nezatíženého vozu. Chtěl jsem mít pana "konstruktéra" po ruce, při vyhrabávání vozu sedícího na břiše v 22cm sněhu! (objíždění půlmetrových závějí na rovině po louce) Schade
By mne zajímalo, jestli pak tady toho chudáka, kterého všichni evropští novináři vláčeli po kamenolomu někomu prodají "To je předváděcí vůz - jen 10 000 km, skoro nové právě zajeté auto!"
Tak si to přečti ještě jednou a pomalu, třeba to pomůže:
Auta jsou už vyrobena na sériové lince, nemají ale ještě homologaci pro provoz na silnici a po skončení testů budou sešrotována.
Zdá se, že automobilka, která nenabízí přizvednutého kombíka prezentovaného jako nezastavitelný terénní speciál dnes už nemá šanci...
Všechny ty terénní vychytávky jsou jen mrháním peněz, které by majitel auta s klidem mohl investovat do něčeho smysluplnějšího. Z Yettiho terénní auto stejně neudělají a pro běžné jízdní situace na parkovišti pokrytém rozbředlým sněhem nebo na polní cestě se auto obejde dobře i bez nich.
Off-road dělají off-roadem tři věci: Použité pneumatiky, řidič a především odolnost auta při provozu v terénu. Je krásné, že má nějaké auto deset elektronických asisentů pro jízdu v terénu a plastové kryty podvozku. Když mu ale odejdou komponenty přední nápravy po 30 tisících km provozu po českých silnicích, jak se asi takové auto bude tvářit na výlety mimo ně?
Pro představu, co je terénní auto a jak se s ním jezdí se podívejte na video ;)
Michale, musim s Tebou naprosto souhlasit.
Me nejvic rozesmeje, kdyz prijedou kamaradi z nejmenovaneho velkeho mesta s "offroadem" typu RAV4 a chteji projet to co vidi v reklame. Proste na to ty auta nejsou stavena. Jsou na normalni silnicni jezdeni a na nezpevnene cesty. To ale neni OffRoad !
Neco maleho odeme. Jen rychla akce s kamerou...
http://www.youtube.com/watch?v=L6mMmRu7Ahc&feature=channel_page
..tak to je vazne po polni ceste k Babbicce a zpet...kdyz uz offroad(ikdyz jetti neni),tak bud Nissan,Mitsubishi ci toyota...
Tak prý jen 18cm !!! Lepší pro auto do terénu by bylo tak 20cm. Ale firma zas šetří!!!Co by jim ty 2-4cm navíc udělalo.Plánují letos vyrobit asi 50000ks Yetiho.Když to spočítám v průměru 50 tisíc x 3cm tak koncern VW zas ušetří 150tisíc cm což je 1500metrů.To jim není trapný??? Zas mají jeden a půl kilometru v kapse.A to za půl roku.No jo šetrní němci!!!
No ono jde o to že i těch 18 cm je na hraně možného.
Kdyby udělali 20 cm tak se ten podvozek z Golfa ROZLOMÍ.
Samé turbo, tak to si v Garretu nebo v KN mnou ruce, protože většina kupujících neví jak se má k turbu chovat, takže životnost odhaduji na 60.000-80.000 km.
10 stran zvastu od zamindrakovanejch pitomcu se starym vytunenym kadetem nebo 15 let starym bramborakem a nedej boze s renaultem/citroenem
tak se pochlub borče jakým supervozidlem vozidlem nás ohromíš
jízda po dvou až třech kolech...blahopřeji
... a co tvuj vrcholny vykon ... tenhle prispevek ? a tvoje faaaro jezdi na jednom ze ?
Můj příbuzný pracoval cca 40 let na vývoji škoda auto-jestli se tomuto oddělení nechá tak v současnosti říkat a když jsem se ho zeptal proč že to jezdí japonským vozidlem značky toyota a né tím českým pokladem škoda auto,tak mi odpověděl,že nikomu nic neudělal a že není nutné ho škodovkou trestat.Nevím proč mi to řekl,ale asi měl v něčem pravdu.
....jsme na tom podobně...můj strýc pracuje také v MB ( né u pásu ) ...taky má japonce... já se ho ale na nic neptám, tohle mi stačí .