Diskuze

S novou škodou mimo silnici: yetimu pomáhá hromada elektroniky

Nová škodovka se určitě terénu nebojí a technikou je do něj vybavena více než slušně. Jediné, co yetiho omezuje, je výška podvozku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr

12. 5. 2009 9:55
Kvalita :-(

Cokoliv z produkce knocernu VW a jeho odnozi si koupi jenom blazen.Doporucuju dlouhodobe testy Autobildu. Nize uvadim nejhure hodnocene vozy - znamka 4 a horsi. Koncern VW to vzal steci a kraluje chvostu tabulky s celkem sedmi vozy, kdy Polo a Touran jsou suverenne nejhorsimi testovanymi vozy.

Tabulka na konci clanku:

http://www.autobild.de/artikel/dauertest-vw-fox-1.2_889510.html

0 0
možnosti
BH

dropa

11. 5. 2009 16:03
Podvod!

Jestli těch 18cm světlé v. měřili jako u O1 4x4 se kterou škrtám, tam kde jede fáčko v pohodě, tak potěš pánbůch. Skutečnost 9cm!!! u nezatíženého vozu. Chtěl jsem mít pana "konstruktéra" po ruce, při vyhrabávání vozu sedícího na břiše v 22cm sněhu! (objíždění půlmetrových závějí na rovině po louce) :-©Schade

0 0
možnosti

mikes

11. 5. 2009 16:38
Re: Podvod!

Jestli mas jen 9cm tak mas asi popraskane pera :-)

0 0
možnosti

tom

11. 5. 2009 9:30
prima ojetina

By mne zajímalo, jestli pak tady toho chudáka, kterého všichni evropští novináři vláčeli po kamenolomu někomu prodají "To je předváděcí vůz - jen 10 000 km, skoro nové právě zajeté auto!" 

0 0
možnosti

ceo

12. 5. 2009 15:42
Re: prima ojetina

Tak si to přečti ještě jednou a pomalu, třeba to pomůže:

Auta jsou už vyrobena na sériové lince, nemají ale ještě homologaci pro provoz na silnici a po skončení testů budou sešrotována.

0 0
možnosti
MM

mimouch

8. 5. 2009 16:53
Marketingové nesmysly...

Zdá se, že automobilka, která nenabízí přizvednutého kombíka prezentovaného jako nezastavitelný terénní speciál dnes už nemá šanci...

Všechny ty terénní vychytávky jsou jen mrháním peněz, které by majitel auta s klidem mohl investovat do něčeho smysluplnějšího. Z Yettiho terénní auto stejně neudělají a pro běžné jízdní situace na parkovišti pokrytém rozbředlým sněhem nebo na polní cestě se auto obejde dobře i bez nich.

Off-road dělají off-roadem tři věci: Použité pneumatiky, řidič a především odolnost auta při provozu v terénu. Je krásné, že má nějaké auto deset elektronických asisentů pro jízdu v terénu a plastové kryty podvozku. Když mu ale odejdou komponenty přední nápravy po 30 tisících km provozu po českých silnicích, jak se asi takové auto bude tvářit na výlety mimo ně?

Pro představu, co je terénní auto a jak se s ním jezdí se podívejte na video ;)

http://www.youtube.com/watch?v=KHHdjOmn0uE

0 0
možnosti

Pardal

20. 5. 2009 10:30
Re: Marketingové nesmysly...

Michale, musim s Tebou naprosto souhlasit.

Me nejvic rozesmeje, kdyz prijedou kamaradi z nejmenovaneho velkeho mesta s "offroadem" typu RAV4 a chteji projet to co vidi v reklame. Proste na to ty auta nejsou stavena. Jsou na normalni silnicni jezdeni a na nezpevnene cesty. To ale neni OffRoad !

Neco maleho odeme. Jen rychla akce s kamerou...

http://www.youtube.com/watch?v=L6mMmRu7Ahc&feature=channel_page

0 0
možnosti
S

Syryn

8. 5. 2009 11:59
Sv.vyska 18cm

..tak to je vazne po polni ceste k Babbicce a zpet...kdyz uz offroad(ikdyz jetti neni),tak bud Nissan,Mitsubishi ci toyota...

0 0
možnosti

jarin

7. 5. 2009 16:57
Světlá výška

Tak prý jen 18cm !!! Lepší pro auto do terénu by bylo tak 20cm. Ale firma zas šetří!!!Co by jim ty 2-4cm navíc udělalo.Plánují letos vyrobit asi 50000ks Yetiho.Když to spočítám v průměru 50 tisíc x 3cm tak koncern VW zas ušetří 150tisíc cm což je 1500metrů.To jim není trapný??? Zas mají jeden a půl kilometru v kapse.A to za půl roku.No jo šetrní němci!!!

0 0
možnosti

waran

7. 5. 2009 21:54
Re: Světlá výška

No ono jde o to že i těch 18 cm je na hraně možného.

Kdyby udělali 20 cm tak se ten podvozek z Golfa ROZLOMÍ. !!

0 0
možnosti

Jouda

7. 5. 2009 7:36
turbo

Samé turbo, tak to si v Garretu nebo v KN mnou ruce, protože většina kupujících neví jak se má k turbu chovat, takže životnost odhaduji na 60.000-80.000 km.

0 0
možnosti

Coraxus

7. 5. 2009 7:51
Re: turbo

A jak se mají k turbu chovat ?

0 0
možnosti

luk

6. 5. 2009 23:19
lol

10 stran zvastu od zamindrakovanejch pitomcu se starym vytunenym kadetem nebo 15 let starym bramborakem a nedej boze s renaultem/citroenem;-D

0 0
možnosti

zdeněk

6. 5. 2009 23:22
Re: lol

tak se pochlub borče jakým supervozidlem vozidlem nás ohromíš

0 0
možnosti
OSZK

obecní slouha z Klacíkova

6. 5. 2009 23:06
Dle foto je vrcholný výkon škůdky

jízda po dvou až třech kolech...blahopřeji ;-D

0 0
možnosti
P

hloupej honza

7. 5. 2009 9:12
Re: Dle foto je vrcholný výkon škůdky

... a co tvuj vrcholny vykon ... tenhle prispevek ? a tvoje faaaro jezdi na jednom ze ?

0 0
možnosti

mirek

6. 5. 2009 22:10
škodovky

Můj příbuzný pracoval cca 40 let na vývoji škoda auto-jestli se tomuto oddělení nechá tak v současnosti říkat a když jsem se ho zeptal proč že to jezdí japonským vozidlem značky toyota a né tím českým pokladem škoda auto,tak mi odpověděl,že nikomu nic neudělal a že není nutné ho škodovkou trestat.Nevím proč mi to řekl,ale asi měl v něčem pravdu.

0 0
možnosti
C

chytrejkluk

6. 5. 2009 22:56
Re: škodovky

....jsme na tom podobně...můj strýc pracuje také v MB ( né u pásu ) ...taky má japonce... já se ho ale na nic neptám, tohle mi stačí .

0 0
možnosti