- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aby tam nebol aj elektronkovy mikroskop, to si redaktori tiez casto pletu.
Jestli s tím rozvojem motorismu rozšíří i silnice. Všichni známe provoz v indii z videí, jak se tam všichni mezi sebou proplétají, teď tam většina lidí jezdí na kolech a mopedech, když budou mít auto, tak 1 auto zabere místo pro řekněme 3 cyklisty nebo motoristy, takže když poměr auto cyklista vzroste, budou tam všichni stát a život se zastaví
Má katalyzátor? Jedině tak to bude rozhodující pokrok v porovnání s motorikšou, co se vzduchu v indických městech týče.
Jak dopadne crash-test, je asi předem jasné. Ale v Indii se většinou nejezdí rychle, takže špatný výsledek vlastně není zásadní nedostatek.
To je prinos,ktery levne zbozi z Asiatu prinasi celemu svetu
Nevěřím, že po havárce z toho vyleze někdo živý.
Pochybuji, že by to bylo méně bezpečné, než motorka. Takže snižování populace je blbost.
Zaplatí každý, kdo si auto objedná, ale dostanou ho z nich jen vylosovaní jedinci. A jestliže to není systém letadla, tak alespoň jde o nepovolenou loterii s výhrou, která má hodnotu jen o málo větší než los. Slosování je na pokračování a ten, kdo kupuje los, predem neví, kdy a kolik lidí bude vylosováno. Takže jde o podvod.
Ty jsi ale... , losuje se kdo bude mít první, druhé, třetí atd auto, proto ta loterie. Jinak kdo zaplatil=dostane auto, jak prosté
Jen aby to nedopadlo jako s výrobky Hindustan Motors - zlí jazykové tvrdili, že na jejich autech všechno dělá hluk - kromě klaksonu.
já myslím, že budoucnost je právě v takovýchto pidiautech - do města to stačí bohatě, a vbudoucnu kdo bude chtít jet dál, tak pojede vlakem na magnetický koleji nebo pojede něčím velkým svým
Vlak na magnetický koleji (maglev) - fakt si mě rozesmál v situaci, kdy pro ČD je problém i udržet záchody ve vlaku čistý!
To může bejt, to si každej raději koupí Sandero nebo matize