Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prababička Škody Yeti: novozélandský teréňák Trekka

Terénní yeti není první škodovkou s českými kořeny, která se ráda prohání mimo silnici. Škoda Trekka je podle všeho jediný čistokrevný novozélandský automobil. Dokonce se s ní ostrovní země před lety chlubila na benátském bienále výtvarného umění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

McSedan

Zase hrušky a brambory

Tady na těch stránkách přirovnává student techniky složené auto z dílů kvůli celnímu podvodu k dnešnímu standartnímu výrobku z tovární linky?

Svatá prostoto, studente více studujte a méně si nechte tlačit šrouby do hlavy, nebudete pokládán za nekompetenta. Rv

0/0
12.5.2009 0:15

zdeněk

terení vozidla

Pořád nechápu smysl článku,kde představují staré teréní vozidlo od českého konstruktéra a snaží se na to namontovat pseudoterení vozidlo yeti,který není rozhodně české konstrukce.Za tenhle paskvil by se čeští konstruktéři museli hodně stydět.Jediný český teréní auta jsou pokud vím Tatrovky a potom již nic.Bohužel,.

0/0
11.5.2009 16:24

Pavel

Re: terení vozidla

Tatrovky už moc český auta taky nejsou (americký vlastník, část francouzských dílů...)

0/0
12.5.2009 9:39

other-side

Re: terení vozidla

souhlas, auter mele jabka hrusky,

0/0
12.5.2009 20:13

billa98

A ted trochu mimo:

udělá někdy skodovka MPV? (Nebo alespon VW nástupce obstarožního Sharana?) K čemu pseudoteréní Yety??? Asi levná výroba.

0/0
11.5.2009 12:46

Futaba

Re: A ted trochu mimo:

Škoda MPV dělat nebude. Nástupce Sharana přijde v roce 2011 - 2012.

Zatím VW nemá důvod spěchat.

0/0
11.5.2009 14:35

billa98

Re: A ted trochu mimo:

Tak mi prijde Futabo, ze o MPV si tady porad povidame jen my dva :-)

0/0
11.5.2009 14:52

Futaba

Re: A ted trochu mimo:

Protože všem ostatním "fundovaným" diskutujícím je 19 let a na svoje machrování pře diskotékou nepotřebujou MPV, ale stačí jim Astra, nebo Megane se stroboskopama a hromadou LED svítilen ;-D

0/0
11.5.2009 16:45

Billa98

Re: A ted trochu mimo:

:-))) tak tak.

0/0
11.5.2009 22:05

mirek

Re: A ted trochu mimo:

Děkujeme koncernovému mluvčímu za vyčerpávající odpověď

0/0
11.5.2009 22:46

Madla

me se libi

super fotky R^

0/0
11.5.2009 11:16

def...

nedloubavam do pravopisu, ale...

...tady se to neda moc dobre prehlizet, jak nekdo kuvi jazyk.

BTW to nemuze byt Skodovka, protoze z fotek je zrejme, ze do toho auta SE NECO VEJDE

0/0
11.5.2009 11:05

jirka voska

yeti

Nechápu,jak někdo může Yeti nazvat terenním vozidlem.Yeti je jen přizvednutá škodovka s oplastovaným spodkem a nikdy nefungujícím systémem haldrex,nic víc.Terénní auta mají úplně jinou konstrukci a jízdní vlastnosti.Škodivka si zase hraje na něco na co nemá.Spíš by se měli zaměřovat na vozidla stylu sociále-ochcávia fobia a podobně a tenhle segment přenechat odborníkům.

0/0
11.5.2009 11:02

sirc

Re: yeti

Ty už ho máš v garáži, že podáváš takové fundované informace?

0/0
11.5.2009 11:42

jirka voska

Re: yeti

výrobky od koncernu mi do baráku nesmí a pokud vím,tak yeti  byl popsán vcelku dokonale,tak není o čem pochybovat klasický zmetek-nedokonalá náhražka skutečného auta  na zastaralé podvozkové platformě golfu vybavený archaickými motory v nejlepším případě doplněnými kompresory ,k tomu nefunkční haldrex,který již ze své podstaty nikdy v terénu fungovat nebude.K tomu několik nepotřebných koncernových dílů a yeti je na světě.Za cenu skutečného terénního auta od specialisty např od Toyoty.

0/0
11.5.2009 11:51

def...

Re: yeti

R^

0/0
11.5.2009 12:00

Host

Re: yeti

...len upravim, ze RAV 4 nieje terenak, ale tiez ubohe suv. Zato ako spomina jeden ze toyoty jazdia po celom svete, mysli terenne (hzj 76 je pravy terenny voz)

0/0
13.6.2009 22:05

zdenda

Re: yeti

chacha, pri precteni tveho prispevku jsem si vzpomnel na RAV4 a desne jsem se rozesmal, to je fakt specialista:-D

nic proti,ale kdyz mluvite bo zastaralosti podvozku,tak v cem ta spociva?

0/0
11.5.2009 12:02

jirka voska

Re: yeti

pokud vím tak teréní Toyoty jezdí po celém světě i v těch nejhorších podmínkách a to je asi ta největší deviza a zastaralost podvozku spočívá v mizerných  jízdních vlastnostech škodovky i folců na tomto podvozku.Jízda ve škodovkách na tomto podvozku mi připadá jak jízda na motokáře a ne v autě.Pokud si někdo libuje v nepohodlí a v nepohodě při jízdě bude se škodovkou spokojen.Pokud někdo vyžaduje určitý komfort cestování ,tak se poohlédne po jiném výrobci skutečných aut.

0/0
11.5.2009 12:16

kluboš

Re: yeti

ehm, nevim kde ve svete jsi byl...ale na rav4 v terenu tam narazis opravdu jen zridka, pokud teren myslis terenem. pokud to chces mermomoci spojovat s pohodlim, radsi sed u diskuzi na idnesu.

0/0
11.5.2009 13:27

jirka voska

Re: yeti

ano je vidět že znáš jen čechy kdyby jsi trošku cestoval a projel např afriku ale i USa tak by jsi zjistil,že zrovna Toyota je nejrozšířenějším terénním vozidel vhodným zejména do nepřístupné buše a nemusí to být zrovna rav 4 toyota vyrábí daleko víc modelů.Pochybuju o tom,že 150 km od hranic někdo ví ,co je to škoda za výrobce na rozdíl od zrovna toyoty.

0/0
11.5.2009 15:04

kluboš

Re: yeti

jojo, zrovna v usa se to jima jen hemzi, tos teda trefil hrebicek na hlavicku. a krom toho, tys tady vytahoval rav4, ty cestovateli ;-)

0/0
11.5.2009 15:31

jirka voska

Re: yeti

ano v usa se to toyotami jen hemží osobně jsem měl toyotu pronajatou ve skalistých horách a byl tam výběr v víc aut ale  landcruisera nám doporučili jako nejlepší.Jináč jsem o rav 4 nemluvil .

0/0
11.5.2009 16:20

zdenda

Re: yeti

Prfotoze Yeti neni off-roadale lehke SUV, proto ho muzes srovnavat jen s RAV. teda muzes s cim chces,ale bude to trochu mimo. No a RAV ma taky el pripojitelny zadni nahon. A doby podvozku OI taky uz minuly,jenze to .clovek,pisici k clanku o lehkem suv neco o off-roadech nemuze pochopit

0/0
12.5.2009 8:13

kluboš

Re: yeti

nebylo to nahodou tak ze toyouta byla nejlevnejsi? obycejne ti nabidnou explorera a vejs. to hemzeni se ti asi v zaplave americkejch SUV trosku zdalo.

0/0
12.5.2009 20:58

cassul

Re: yeti

Na terenních Toyotách skutečně jezdí půl Asie a Afriky, ale s RAV4 mají společné akorát jméno. To jsou klasické mašiny, s listovými pery, minimem elektroniky, ručními uzávěrkami a redukcemi, masivními rámy, zkrátka auta na práci v terénu, se stejnou logikou jako staré Land Rovery a podobné stroje. Pokud vím, tyhle australské a asijské modely se do evropy a ameriky nedováží.

0/0
11.5.2009 16:24

Host

Re: yeti

ale viesco jedna ceska firma ich dovaza... lancruiser hzj 76 , 4,2diesel (hladky) 96kw.  ..povies si malo, ale to auto prezije teba, spali vsetko. parada. nic nove sa nan nechyta (ziadna elektronika atd)

0/0
13.6.2009 22:09

klokan

Re: yeti

Teda rvu smichy nad vsemi Vasemi prispevky. Tak hloupe hazeni spiny bez solidniho argumentu jsem dlouho necet. Nejdriv si Vami opovrhovane jizdni vlastnosti a motory vyzkousejte a porovnejte s konkurenci a pak zkuste obektivne a bez emoci znovu neco napsat. Papouskovani Vam podobnych prispevovatelu je rozhodne mimo realitu. Skoda rozhodne neni nijak vyjimecna, ale co do kvality, uzitne hodnoty, pouzitych materialu a dilenskeho zpracovani si nijak nezada s vyrobci stejneho razeni. Pravda, zkazila si u nas jmeno cenovou politikou, hlavne v lonskem roce, ale to nic nemeni na tom, ze placate hlouposti.

0/0
11.5.2009 14:30

zdeněk Blažej

Re: yeti

Proboho nyní jsi zase rozesmál ty nás,Jaká proboha kvalita zpracování,když u novýho auta-chrochtu odpadávají z podpalubky díly,auto celý drnčí jak kdyby mělo najeto 0,5 mega .Jaký použitý materiály,když zrovna ve škodovkách je to úplně nejlevnějšího ,co existuje.Užitná hodnota ano v tý škodvka vyniká.Neexistuje v evropě vozidlo s horším poměrem cena/užitná hodnota a pokud jí v této negativní stránce bude někdo škodovce konkurovat,tak jedině koncernová vozidla.Připadá mi,že jsi úplně hloupý a jen nakrmený nesmyslnými testy a reklamami,nebo pracovník marketingového oddělkení placený za tyto žvásty .Rv

0/0
11.5.2009 15:09

Bob

Re: yeti

Ty toho opradu znáš velmi málo. Měli jsme služební auta Octaive, nyní máme Focusy, my co je již máme-hrůza. Jezdíme přibližně 3,5-5000km/měs. Nejdřív začni jezdit a pak tady rozumuj troubo.

0/0
11.5.2009 19:57

blažej zdeněk

Re: yeti

Ano snad někdy začnu jezdit zatím mám najeto jen 1,6 mil km po celém světě mimo austrálie a vyzkoušel jsem neobyčejné množství různých aut , tak předpokládám ,že mám nárok na svůj názor.Co můžu posoudit,tak zrovna ochcávie je pro mně takový směšný auto ,malý,nepohodlný,tvrdý pérování,hlučný motor a to vše za cenu skutečného dospělého auta ,ale to člověk,který v životě jezdil jen škodovkou nemůže posoudit.

0/0
11.5.2009 20:31

vita

Re: yeti

a od jakého koncernu? Ono jich je víc, např. i Toyota je koncern, tak sem raději začni psát až dostaneš rozum

0/0
11.5.2009 16:21

other-side

Re: yeti

ty si magor co? jestli tobe nikdy nefungoval haldex, tak bohuzel, to neznamena ze jinde nefunguje, nahodou nahory, tam kde jini s predkem hrabou se to docela hodi. ty inteligente, dej si nekde vedle sebe Octavky a porovnej si to v praxy.

0/0
12.5.2009 20:12

Franta

Proč si nepřečíst stejný článek dvakrát.

To už nemáte o čem psát, že ty články točíte dokola???

0/0
11.5.2009 10:26

pamětník

pokud si vzpomínám

tak tento stejný článek se na ihojte objevil, když škodovka začala prodávat scouty.....že by skrytá reklama?

0/0
11.5.2009 8:12

Petr

Re: pokud si vzpomínám

To je přece logický, že když Scout a Yeti jsou bráchové, tak mají stejnou prababičku:-)

0/0
11.5.2009 8:41

sdefgrt

teréňák?

teréňák to sice taky není, ale aspoň bych se nebál, že na tom něco urvu.....

0/0
11.5.2009 8:08

ivan.ivan

ivan.ivan

Land Rover ako vzor sa nezapre.

0/0
11.5.2009 1:10

Santa1

Re: ivan.ivan

To se nikdo nesnažil popřít, je to i v textu.

0/0
11.5.2009 5:06

sirc

Re: ivan.ivan

Podobný vzhled měla i Toyota, Mercedes,.... prostě to v té době byl ethalon po terénní auta.

0/0
11.5.2009 10:33

NovoCZ

Re: ivan.ivan

... a Land Rover měl vzor v Jeepu ...

0/0
11.5.2009 10:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.