- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sice smrdí,ale ještě jsem neviděl spolehlivější auta-jsou nezničitelná.A navíc,nikdo neřekl,že se budou vyrábět Warany 2-takty,to asi sotva.Vždyť i v NDR se ke konci vyráběli Warany 4-takty.Opel už neví,jak prodat ty svoje sračky,tak si chce brát do huby kvalitu zn. Wartburg-směšné...
ať smrdí hlavně aby splňovali emisní normy samozřejmě ty nové - dvojitý katalizátor apod.
my měli 311ku v bílé barvě, nádherná kastle, dvoutakt a jak to šlapalo, kouřil sice šíleně, ale fakt jel a fakt pohodlně. škoda, že ho tatík dal pryč, holt přišel žigul dvanáctka (žil a jezdil 25let než shnil, ale motor by jel dál)...
Proc, kdyz tak hrozne smrdi. Majitele smradláků by si měli uvedomit, ze za nima nekdo jede. Jsou warbasové a trabanti, po kterych smrdi ulice i za pul hodiny (pri bezvetri).
Trabant aspon smrdi jako dvoutakt, ale warbas je humus. Ony i starsi studene stodvacitky a zigulove jsou enonuno....................
opel chce koupit licenci a začít vyrábět wartburgy. Opelu vlatní GM,ten se zmýtá v krachu,Fiat chce koupit GM. Fiat výrábí škopky (tento víkend jsem se byl podívat na jejich novinky,ještě že vedle měli pytlíky na zvracení) a tenhle Fiat co vyrábí škopky chce koupit a možná postavit na nohy GM?
Opel se teď chová jako prodejná dě.vka,honem senzační zprávy typu varťas do každé rodiny,apod. Ubohý.
nejlepší jsou kočáry s pohonem koňským - kdo nezkusil ten neuvěří
No to snad ne.... Wartburg byl Wartburg, měl svůj osobitý charakter a každý kdo si ho kupoval věděl, co od něho může čekat: spolehlivost, pohodlí, prostornost, dvoutaktní motor... Tohle bude jen další lacinej plastovej shit, který se schová pod slavné jméno z minulosti, jen aby pod rouškou pseudonostalgie vytáhl další peníze z kapes kupujících...