Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak vyzrát na zácpu? Na skútru

Koho nebaví parkování v kolonách v kolabující pražské dopravě, shání skútr. Prosmýkne se všude, provoz je mnohem levnější a zaparkovat se dá i tam, kde je plno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

freeteepek

čekání na náhradní díly

[>-]A také si zjistěte, jak rychle jsou v servisu schopni vaši motorku opravit. U některých strojů, např. u Vesp, se na náhradní díly čeká běžně několik měsiců což je nepříjemné.Sezona u nás přitom trvá 4 měsíce.Může se vám tak snadno stát, že kvůli chybějící součástce nebudete jezdit celé léto! Italové na náš trh kašlou. A pokud vám díl nepošlou do konce července, v srpnu ho nedostanete.V srpnu totiž Italové nepracují - jsou všichni na dovolené!!! [>-]Rv;-(!!

0/0
21.8.2009 9:55

barbudo

A není tato reklama propagací porušování zákona?

0/0
19.5.2009 15:32

Filip.P.

nehoda se skutrem

tak ve ctvrtek v zacpe pred barandakem na modransky si du do kufru pro vodu, otevru dvere a malem prijdu o ruku jak do nich napali skutr. a to hovado chtelo ujet;-€ nastesti mu neco upadlo a neslo to nahodit. sem zvedavej, jak zacaluje 60 tacu, coz je odhad ze sevisu.

pro ty co to netusi, pokud pojedete mezi stojicimi auty a dojde k nehode, jste podle policie vinikem !

0/0
17.5.2009 11:07

Michal

Re: nehoda se skutrem

Proc by ti neco caloval? Má povinný ručení, nebo ne? Jenom mě trochu překvapuje, že než otevřeš dveře se nepodíváš do zpětného zrcátka... Očividně ses málo soustředil :-) Stačil jeden pohled a mohl sis ušetřit spoustu času :-/

Jet tam někdo na pořádný motorce, která má 200-300kg, tak už dneska asi nic nepíšeš....

Buď rád za to, jak to dopadlo...

0/0
18.5.2009 16:12

Filip P.

Re: nehoda se skutrem

on ale nema povinne ruceni ;-€ asi si myslel, ze se skutrem nemuze zpusobit skodu. jeste ze mam dobre havarijni... jinak myslim ze sem se podival a prisahal bych ze tam vterinu pred narazem nebyl. myslim ze myskoval mezi auty ale on tvrdil ze ne, ze jel porad prostredkem (po plne care :-P )

0/0
19.5.2009 8:06

Lapat

Re: nehoda se skutrem

Vy jste otevřel dveře před jedoucí skútr a nedbal tak potřebné opatrnosti? IMHO je to Vaše chyba.

0/0
19.5.2009 0:10

Filip P.

Re: nehoda se skutrem

viz. muj horni prispevek. ano, mate castecne pravdu, taky sem malem dostal pokutu, kdybych z toho auta opravdu vystoupil :-) (asi za zastaveni kde se nesmi).

podle policie je to chyba ridice skutru, ktery nedbal bezpecneho odstupu a narazil do stojiciho vozidla. nastesti pro ridice skutru pominuli, ze prejizdel plnou caru pred krizovatkou...

0/0
19.5.2009 8:15

Muf

Doporučuju

Skútr vřele doporučuju, ale do Prahy si nekupujte nic pod 125 ccm, protože to je sebevražda. Jako motorka musíte být rychlejší než auta, a to nejen při rozjezdu, ale i potom. 50ccm skútr jede max. 50 km/h, a to na pražský provoz nestačí. Každou chvíli vás bude někdo předjíždět a to není příjemné. Kdysi asi před deseti lety jsem měl malý skútřík a jeli jsme ve dvou po magistrále a pamatuju se, jak na mě zezadu troubila avie, že jsem pomalej. Avie, která 90% svýho života blokuje provoz svou šnekózní jízdou, si otevře hubu na mě, na motorkáře :-)!

0/0
17.5.2009 9:55

Muf

Re: Doporučuju

Nyní mam Yamahu Majesty 250, je to omlácený krám, ale technicky perfektní. Stojím sním celou sezonu před barákem v centru, ale nikdy se mi s ním nic nestalo a ani ho nikdo neukrad. Jednou za celý tři roky jsem ho našel povalený, ale vzhledem k tomu, že už je stejnak omlácený, mi to vůbec nevadilo.

Někdo tady říkal, že je větší skútr moc tlustý na kličkování mezi auty - není.

V provozu samozřejmě filtruju. Pokud je doprava hustší, jako třeba před Hlavním nádražím, vždycky si rozsvítím dálkovku. Jezdím pomalu, koukám, jestli někdo nemůže zkřížit mou cestu (třeba kdyby měnil jízdní pruh). Oči samozřejmě na šťopkách a smysly maximálně nastražené. Neblbnu. Nikdy jsem do nikoho neťukl a musím říct, že řidiči aut jsou většinou ohneduplní a uhýbají. Pokud to podmínky dovolí, za uhnutí poděkuju. Schválností jsem se zatím naštěstí nedočkal.

0/0
17.5.2009 9:56

Michal

Re: Doporučuju

Moje řeč, jenom s tím rozdílem, že jezdím na Dakaru. Je to trochu větší, takže i v zrcátkách to možná vypadá jinak, než skútr. Jinak děkuji všem řidičům, kteří mají snahu nechat volný mini-pruh uprostřed. Oni si stejně nepomůžou, protože na motorce jim v té zácpě člověk zmizí z očí tak jako tak, dříve či později.

Ještě jednou díky R^

0/0
18.5.2009 16:09

znalec skútrů

luxusní krasavec do každého města

ciao, skútr je luxusní věc do městské zácpy + na balení koček a upřímně, kdo by nechtěl takového krasavce: http://motorky.hyperinzerce.cz/skutry/inzerat/1888445-peugeot-trekker-50-tunning-nabidka-jablonec-nad-nisou/  ;-D

0/0
16.5.2009 21:55

MPík

Skůtr

Byl jsem opět na pár týdnů v Thajsku a skútr jsem si párkrát půjčil. V Thajsku jsou pro jízdu ideální klimatické podmínky a je to levný způsob dopravy. Kdyby jste někdo viděli, jak vypadá provoz na silnici tam, asi byste zahodili řidičáky. Pro Evropana to je chaos a šílenost. Navíc se jezdí vlevo. Ale nikde žádné nehody. Proč? Každý jezdí opatrně a dává pozor. Smyslem skůtru je prokličkovat tam, kde auto neprojede. Tam je to bráno jako samozřejmost, v ČR to ale řidiči aut nedokáží chápat. A chovají se agresivně a nepozorně. Mám v plánu koupit skůtr a Mondeo nechat jen na větší cesty. Tak jsem zvědav na české řidiče...

0/0
16.5.2009 20:45

horacz

Proc neni v ceskych mestech vice skutru?

Skutr do mesta by byl dobry napad, pokud by se tady tolik nekradlo. Hlidany parkoviste nema kazdy dostupne a parkovat na ulici je pro zlodeje vyzva... :-(

0/0
16.5.2009 12:19

skt

Re: Proc neni v ceskych mestech vice skutru?

Další důvod je jsou typické reakce českých neschopných řidičů aut - schválně nepustit a nedat přednost. Výsledkem je počet lidí na skutrech a motorkách sejmutých těmito řidiči a z jízdy na skutru je dost riziková záležitost. Větší množství jednostopých vozidel by městům ulevilo - stačí sledovat provoz, ve většině aut sedí jeden...

0/0
16.5.2009 20:14

Host

Re: Proc neni v ceskych mestech vice skutru?

Bohužel to městu nepomůže, slyšeli jste někdy rozjezdy těch prskoletů v Itálii po šesté hodině ráno, kdy vyráží stovky splašených trubek do práce! Obrovská hlučnost a u dvoutaktů i smrad spáleného oleje.

0/0
16.7.2009 14:10

chleba namazanej z obou stran

Re: Proc neni v ceskych mestech vice skutru?

je to pravda, po městě jezdím na skútru, je to nejrychlejší způsob dopravy. největší problém je kde ho nechat...:-/

0/0
17.5.2009 9:40

Petr

Na zácpu je nejlepší...

No nevím, skůtr...na zácpu je nejlepší nějaká zavařenina a dostatek tekutin ;-D

0/0
16.5.2009 11:55

pavel

Re: Na zácpu je nejlepší...

nebo gutalax;-D

0/0
17.5.2009 10:27

Robert

Bez skůtru jak bez ruky.

Od té doby co mám skůtra, jsem na něm závislej jako na ničem jinym. Moje SR50 je jako mazlíček, kterej mě odveze v největší špičce po celé praze jakoby se nic nedělo. Ten kdo řiká že by nemoh čichat ty smrady v dopravě tak asi nikdy nejel na skůtru, protože skůtrař toho načichá mín než kdokoli jinej ve špičce a to i s těma v MHD. V zimě, žádnej problém, člověk přece něco vydrží a stačí se obléct, jezdil jsem i v letošních mrazech (-10) a jedinkrát mi to bylo nepohodlný jen když sem si omylem vzal letní rukavice. A kdo je zmrzlík tak si pořídí spešl deku na nohy. Jen si dál jezdětě autama, každé předjeté auto je u mě radost navíc a věřte že někdy domu dojedu uplně vysmátej :)

0/0
15.5.2009 21:06

falonso

Re: Bez skůtru jak bez ruky.

R^R^R^

0/0
15.5.2009 22:04

DRIESKRIS

Re: Bez skůtru jak bez ruky.

R^R^R^

0/0
18.5.2009 12:01

Tomáš Marný

Re: Bez skůtru jak bez ruky.

A někdy dojedeš domů úplně vyvalenej  a podělanej, ale s tím už se nepochlubíš :-P.

0/0
15.5.2009 23:51

individual

Re: Bez skůtru jak bez ruky.

Taky jsem o skutru do Prahy premyslel, ale bohuzel u mne nad vsema zjevnyma vyhodama prevazilo sice jen par, ale zato pro mne podstatnych nevyhod. Casto musim do prace v obleku (3-4x v tydnu) kvuli jednani se zakazniky a neumim si predstavit, jak bych jezdil na schuzky upocenej v lete, kdyz je vedro, za deste, v zime nabalenej... S tema jednanima souvisi i to, ze velka spousta zakazniku je mimoprezska, takze auto nutnosti. Navic s sebou vozivam notebook a nezridka neco dalsiho (materialy, projektor), kam s tim na skutru? V aute behem cest taky vyridim mraky telefonatu, coz na skutru nejde atd.

.

Moc se mi tenhle zpusob dopravy zamlouva a to nejen kvuli rychlosti v zacpach, ale pro mne je bohuzel silne neprakticky.

0/0
16.5.2009 6:50

Robert

Re: Bez skůtru jak bez ruky.

jo tak přesně tyhle věci vozim taky, notebook, občas oblek, a projektor bych strčil na místo helmy. Ale souhlasim že mimo městou autem, přecejenom tam už sou větší vzdálenosti a to na 50ku neni (zase větší kubatury nejsou tak vhodný do města protože už přecejenom bobtnaj na rozměrech). Když potřebuje člověk v obleku tak tam je asi jedinej problém déšť.

0/0
16.5.2009 11:53

Host

Re: Bez skůtru jak bez ruky.

Všechno se dá řešit, stačí se podívat na nabídku doplňkových kufrů. Hledat nevýhody na skútrech je jen pohodlnost ;-D

0/0
17.8.2009 15:04

thegrid

ve městě

teda daloby se říct že sem motorkář, ale co si kámoš dovolí v hlmp na skůtru to je fakt moc! jízda po tram. kolejích, vretře se snad všude, schválně blokuje auta protože se mu něco nezdálo, nehledě nato, že mnohdy si dovolí jiní skůtraři jet po chodníku,  no prostě ve městě jsou skůtraři snad větší prasátka než norm. motorkáři

0/0
15.5.2009 20:22

Robert

Re: ve městě

Město ve špičce je boj, a tak se občas musí i na chodník, zvlášt když auta nerespektujou pruhy a stojej ve 4 řadách místo 2. Ale myslim že jízda na motorce mimo město a na skůtru ve městě se nedá vůbec srovnávat (už jen v rychlosti). Ve městě se hold musí umět člověk vtěsnat kde to de, ale zas tak hrozný to neni jak tady čtu ty "odřený auta", já se v životě žádného auta ani nedotkl (přece si nebudu odírat svého mazlíka). A také sem neslyšel o nikom kdo by měl škrábanec od skůtru. Zato auta do sebe ve městě tukaj neustále. Jen teda s tim blokovánim ostatních když se mi něco nelíbí také nesouhlasim, to je fakt hnusný.

0/0
15.5.2009 21:20

falnso

Příští týden budu taktéž skůtrista...

jedu si pořídit funglovku Yamaha x-max 250.Jsem natěšenej jako malej Jarda...Scooter forever R^R^R^

0/0
15.5.2009 20:05

hardy

Re: Příští týden budu taktéž skůtrista...

R^R^R^tak to gratuluju, mám ho už pár měsíců a je to fakt paráda jízda nejen ve městě, ale i mimo, tuhle mašinku jsem si fakt zamilovalV

0/0
15.5.2009 21:49

falonso

Re: Příští týden budu taktéž skůtrista...

Seděl jsem na ni jen jednou a úplně mě to dostalo.Dlouho jsem váhal jakou barvu,nakonec jsem zvolil thunder blue.U mě to bude taky velkej mazel,už aby stála v garáži...:-):-):-)

0/0
15.5.2009 22:08

Robert

Re: Příští týden budu taktéž skůtrista...

No já teď taky řešim barvu, pač ten můj už má přecejenom pár let za sebou (10+) takže bude potřebovat novej nástřik. Docela by se mi líbila červená, ale asi to zůstane na černý která je v technyčáku. Ale garáž ti závidim, já nemám takhle v létě místo v průjezdu tak stojim na zahradě, ale naštěstí v zimě místo je.

0/0
15.5.2009 22:19

jack08

na zácpu skútr? a to jako jak?

jo autor má asi na mysli dopravní zácpu.(Y)

0/0
15.5.2009 20:00

Tomáš Marný

Re: na zácpu skútr? a to jako jak?

Na zácpu je Šaratica...

0/0
15.5.2009 23:53

Dr.R.

opírat se NOHAMA

... je správně !!!!

A toto taky:

rukama, nohama, dvěma, oběma (rukama), vy byste, abyste, viděl jsem JI, dal jsem JÍ to, ....

0/0
15.5.2009 19:46

MPík

Jaký skútr do 150 ccm do města?

Jaký skútr s max obsahem 125 ccm na ježdění pro nákup, do práce a jiné kratší cesty po Praze doporučíte? Raději něco spolehlivého, ale za rozumnou cenu.

0/0
15.5.2009 19:42

hardy

Re: Jaký skútr do 150 ccm do města?

honda sh 125/150 nebo slabší lead 100, yamaha xmax 125 nebo xcity 125

0/0
15.5.2009 21:53

Pikot

Copak zácpa...

ale jeli jste někdy na skůtru s průjmem. Mohu jen doporučit při volbě dopravního prostředku...

0/0
15.5.2009 16:50

monza

sbohem a ámen

Kyselý mlíko  a na hajzlíku!

0/0
15.5.2009 16:48

ak

zase Praha

A jinde dopravní zácpy nejsou? ;-€ Fakt mi to přijde jako by byla jen Praha a nikde jinde nikdo nežil. 

0/0
15.5.2009 16:38

thegrid

Re: zase Praha

to víš, pro mě z pohledu Pražáka jsou všichni ostatní burani ale nic si z toho nedělej, já sem zase ta ,,Pražská kur..". A ted vážně, od Pražáků takovou závist jako od ,,venkovanů a maloměšťáků" neznám. Zamysli se Rv

0/0
15.5.2009 20:18

individual

Re: zase Praha

V ramci CR je na tom Praha co se tyka dopravnich zacp a obecne hustoty dopravy DALEKO nejhur ze vsech mest, takze ackoliv me take pragocentrismus stve (i kdyz jsem prazak), tady je to na miste.

0/0
16.5.2009 6:42

M.

scooter

Možná by bylo vhodné zácpu s ohledem na v článku a v této diskuzi uvedené rady zkombonovat obé. Zaručeně se zácpa rozežene takovými 8 dvanáctistupňovými pivy, což lze pro zaručení úspěchu podpořit jízdou na skútru po zacpané Praze. Nejlépe v ranní špičce, konzument takové metody bude zaručeně na sračky a zácpu vyřeší jednou provždy.

0/0
15.5.2009 15:28

Caretaker

Zas ty jednostranné výpočty odborníku iDNES

Můžete mi k tomu propočítat, jak je to se zimním provozem skůtru? Nebo mi poradíte, aych si koupil na zimu auto a na léto skútr? Nebo rovnou německý polopásový traktůrek, na který se v zimě dala nasadit lyže na přední kolo?

0/0
15.5.2009 15:26

salinka

Re: Zas ty jednostranné výpočty odborníku iDNES

a nebylo by lepší v létě kolo a v zimě lyže?

0/0
15.5.2009 15:28

Caretaker

Re: Zas ty jednostranné výpočty odborníku iDNES

kolo je fajn, jen Ti nikdo nesmí odmontovat blatníky ...

0/0
15.5.2009 15:57

M.

Re: Zas ty jednostranné výpočty odborníku iDNES

Můj kamarád to vyřešil v Praze tak, že si koupil nový skútr 125 ccm, ze kterého je nadšený a na zimu si pořídil ojetý vůz Fiat Brava za 40tis Kč, který mu na pojezdy do a z práce bohatě stačí.

0/0
15.5.2009 15:31

dedko

Na zácpu vyzraji krabičkou sardinek v oleji !

0/0
15.5.2009 15:21

GoogleBomber

Tak to sem fakt netušil.

...a ještě ušetřím 30,-Kč v lékárně za projímadlo!;-D

0/0
15.5.2009 14:27

drieskris

VESPA JE NEJ!

Jezdím  po Praze Vespou a musím říct, že to fakt nemá chybu! Většinou nám kazí ale jméno kurýři, kteří se na silnici fakt neumí chovat!!!Rv

0/0
15.5.2009 14:17

kluboš

Re: VESPA JE NEJ!

kdybych náhodou jezdil na nějakym korejci nebo na babetě, už by to nej nebylo? ptám se jenom orientačně...

0/0
15.5.2009 14:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.