- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Take si svoji starou S120 lestim v garazi, je pekna a nechce se mi ji prodat, je to soucast meho zivota. Za mlada jsme spolu neco zazili, ale o tom se nepise .......... Samozrejme, i v upravach nekdy mene znamena vice, ale proti gustu zadny disputat.
nejvic cenene budou v puvodnim stavu, jako by vyjeli z linky
Ano v původním stavu je to stále to pěkné auto. Uznávám ještě upravu co jsem popsal upně dole decentní a velmi vkusná, která auto zkrášlí, ale téměř nezmění jeho původní tvary. Ta Fábka na fotce je hrůza přeplácaná.
Kabrio ještě pochopím, ale v bílé kůži ? To už by pak mohl rovnou mít spínače ve zlatě nebo hlavici řadíčky a palubku z drahého dřeva. Bude to stát hromadu peněz a cenu auta to nezvedne.
nejvíc mega hustá je ta vytuněná fóbie se sportovní rakví na střechu vbarvě ...
jestli se nepletu, tak ve Švédsku nebo kde je přímo firma, která upravovala rapidy na kabriolety
Nevim jestli i ve Švédsku, ale u nás to dělal Metalex. Vyrobili jich ale asi jen 20.
zrenovuje třeba embéčko, to je ještě chápu, ale strkat prachy do kožených sedadel pro Rapida ?
kožený sedačky byly součástí cabroi mtx kvůli děšti,ale v orig černé.když o tom moc nevím tak šoupu nohama.cabria vyráběli v kanadě,německu ,i u nás ,holandsku.firmi meise.metalex, grunch ,ldd.dělali se verzo čisté cabrio ,standart a lux.jo
Několikát jsem viděl v Praze v okolí Palmovky projíždět borce ze 110 R a měl jí nádherně udělanou. Dvoubarevný metalický lak plinula přecházející z jedné barvy do druhé ( modrá stříbrná) dle rozjezdu predpokládám lepší motor i poladěnej podvozek, trochu silnější kola , decentní drobounké spojlery na prazích a ve předu jinak nic přeplácaného. Radost se podívat opravdu. Ale když vidím některé těžce přeplácané, přetuněné auta je to hnus. Je to hodně o vkusu což většina tunerů nemá a hyzdí auta.