Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Renault Grand Scénic: velkoprostorový hit vyjíždí v novém

Grand Scénic nové generace je prostorný, komfortní a uživatelsky velmi přívětivý model. Působí velmi solidním dojmem a překvapivě dobře si vystačí i s malým přeplňovaným čtyřválcem pod kapotou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Zavazadlový prostor

Celkem by mě zajímala skutečná velikost zavazadlového prostoru v pětimístné verzi Grand Scenicu... v článku přes 500 v tabulce 700L. Fakt dobrý.

0/0
12.6.2009 17:17

Štvavá vysílačka

Interiér je poněkud rozvrkočen.

Každá linka letí jinam.  Ale pohodlný to být může.

0/0
14.5.2009 11:24

kolegyně

Šafránku,

připaž si do háku;-O

0/0
14.5.2009 10:59

Tom Hagen

Vám se to jako fakt líbí?

Mně tedy vůbec  :-/

0/0
13.5.2009 15:39

Pete

Re: Vám se to jako fakt líbí?

Líbí moc, frantíci design uměj. Osobně bych dal přednost C4 Picasso v delším provedení, ale i tohle je dobrý. A za tu cenu, s tou spotřebou - 1,9 dCi za 530tis. ? Slušná nabídka.

0/0
13.5.2009 18:27

rudastraka

hit

nebo shit???

0/0
13.5.2009 11:09

jjxing

Podvozek

Nic proti značce, ale v autě s horšíma jízdníma vlastnostma jsem snad nikdy neseděl. Občas jsme měl pocit , že se v zatáčce vykopím. Ale nic ve zlém.

0/0
13.5.2009 9:13

Adi

Re: Podvozek

No víš toto auto nebylo vytvořeno pro sportovní jízdu, nemůžeš čekat, že tento stroj bude v zatáčce držet jako sportovní BMW, AUDI,nebo třeba Honda. A značkou to asi taky nebude, stačí se projet v nějakým produktu od RenaultSport divize ...

0/0
13.5.2009 10:06

mikesh1

Re: Podvozek

Sportovni jizdy netreba ale staci se projet VW Touranem nebo Fordem C-MAX, S-MAX a hned je videt ze podvozek muze drzet i pri vyssi stavbe karoserie.

0/0
13.5.2009 10:17

Adi

Re: Podvozek

no nevím, Ford s-max sem neřídil, ale za to VW Sharan (typově podobný Grand Scenigu) a že by to auto mělo menší náklony, či "stabilnější" podvozek se rozhodně říct nedá. Bohužel novým Grand Scenugem jsem nejel, ale i autor článku vyzdvihuje posun vpřed, ohldeně chování auta při "sportovnější" jízdě a to při zachování francouzské pohodlnosti. Podobný názor jsem četl i na konkurenčním serveru, tak asi na tom něco bude. Každopádně pro mě to auto zatím není, zatím si užívám bezdětný stav ve sporťáku:-):-) Ovšem jako rodinný vůz je to rozhodně dobrá varianta.

0/0
13.5.2009 10:56

Futaba

Re: Podvozek

Udělej si v těch třídách pořádek.

Sharan je na větším podvozku, než Grand Scénic.

Grand Scénicu odpovídá Touran. Sharan je cca stejný jako Espace.

Normální Espace je o 10 cm kratší, než Sharan, Grand Espace je o 10 cm delší :-)

Mám na Sharanu najeto 189 tisíc, ale žádné extra naklánění jsem nezaznamenal v žádné fázi opotřebení tlumičů ani per. Je to rodiný vůz a tak se s ním taky musí jezdit.

0/0
13.5.2009 11:57

Pete

Re: někdo prostě nechce tvrdej trakař

Naklánění je malá daň za měkké odpružení. Člověk si musí jasně říct, co od auta chce - jistotu v zatáčkách a tvrdší spodek nebo mírný náklon a měkčí spodek. Já jednoznačně volím to druhé a po 10ti letech ve služebních Fordech a Škodovkách si užívám Citroen, protože to je auto, kde záda konečně nebolí. Také aerodynamiku to má udělánu lépe, takže ve vyšších rychlostech je hluk nepoměrně nižší než ve Fordu.

0/0
13.5.2009 18:26

Andrew

Moc se mě líbil

Espace, ale přiznám se, měl jsem trochu nedůvěru k značce Renault. No ale nakonec mě Espace dostal, koupil jsem 2.2 DCI, už ho mám čtvrtým rokem, najeto 160 tisíc km a jako spokojenost. Nic s ena něm nepodělalo, žádnej odtah, jenom servis tak jak je předepsanej, sem tam nějaká blbost jako žárovky a nechával jsem měnit tlumiče, měly sice učinnost 80% (ale od tohoto čísla dolů by se to prej mělo měnit) a pak ještě nějaký stabiláky nebo něco na podvozku. Takže já jsme spokojenej.    

0/0
13.5.2009 7:05

icmek

Re: Moc se mě líbil

vzhledem k cenový kategorii bych kvalitu požadoval. kup si Thalii :-)

0/0
13.5.2009 8:24

Andrew

Re: Moc se mě líbil

proč thalii???  Jednou za pět let 800,900 klacků na nový auto schrastím, takže až bude novej espace, pokud se mi bude líbit, jdu do něj.....

0/0
14.5.2009 6:38

zabak

Parádní ceny!

Škodovka by se měla chytit za nos!

0/0
13.5.2009 0:37

Peq

Re: Parádní ceny!

Vždyť za 400 tisíc můžete mít suprterénního Yettyho 1,2 pro 4,5 osoby a s centrálem!;-D

0/0
13.5.2009 1:10

icmek

Re: Parádní ceny!

;-D

0/0
13.5.2009 8:23

Pavel

Re: Parádní ceny!

;-D opravdu dokážete pobavit svou hloupostí

0/0
13.5.2009 9:02

mikesh1

Re: Parádní ceny!

Renault prodava za takovou cenu za jakou to jsou lidi ochotni koupit. Kdyby to nabizel za cenu obdobnou u konkurence tak po aute nestekne ani pes, takze se musi s cenou zakonite podbizet.

0/0
13.5.2009 10:19

Qwer

Re: Parádní ceny!

On si to pak Renault vynahrazuje cenou a četností servisu. Vyjde vás to stejně jako škoda.

0/0
13.5.2009 11:41

Audinkar

Re: Parádní ceny!

Ja myslim, ze posledni roky je to prave naopak. Renault jde s kvalitou nahoru a Skoda dolu. Ohlasy majitelu Fabii a Octavii to jasne ukazuji, nepocitam-li statistiky, kde se Skoda propada rok od roku. Ja mam sluzebni Lagunu a mam najeto pres 180.000 a nedam na to auto dopustit. Doma mame dve Octavie (starou facelift a druhou generaci). Ta prvni je drzak, nic extra se s ni nestalo, ale ta nova je hrozna. Resil jsem se servisem snad dve desitky poruch a zavad. Na polovinu z nich nemam odpoved dodnes. Dalsi auto uz si od Skody nekoupim. :-/

0/0
15.5.2009 14:46

fletino

objenano

Za necely mesic uz bude doma, takove cene neslo odolat. Super cennova politika Renaultu, jen tak dal. R^

0/0
13.5.2009 0:34

z Vysocan

Re: objenano

Jo, ceNNova politika je takova, ze jsi vyhodil penize do vzduchu za kram.

0/0
13.5.2009 4:17

Adi

Re: objenano

Celkem by mě zajímalo, jakým krámem jezdíš ty, když tady máš takový chytrý kecy.Rv

0/0
13.5.2009 10:08

fletino

Re: objenano

Pardon za preklep. Kazdopadne si nemyslim, ze by to byly vyhozene penize za kram. Stary Scenic stal bezmala 700tKc a slouzi jako rodinny vuz bez problemu. Na prevoz rodiny je to pohodlne a prostorne auto a tak to ma byt. S diky bych odmitl usedly VW na tvrdem podvozku a to same u Fordu. Novy Scenic je uz trochu nekde jinde nez predchozi generace a po svezeni v nem sem mel hned jasno. Jezdi o poznani lepe, podvozek je tuzsi, ale stale komfortni. Jedine zadni naprava trochu poskakuje na hrbolech, kdyz neni auto zatizene, ale to uz clovek musi jet trochu na hrane. A novy motor 1.4TCe mu staci. Vyhozene penize si predstavuji koupi jakehokoli konkurenta, protoze s takovou vybavou bych se jinde pod 700tKc nedostal. Ten nynejsi ma po necelych 5letech najeto lehce pres 50tkm a nic, krome opotrebeneho cudliku na zamykani u ridice, se nemenilo. Podle me plni svou funkci na vybornou. Kdyz si umis vybrat auto, tak nikdy nekoupis kram.

0/0
13.5.2009 16:14

hih

Super video

...chcete-li dostat epileptický záchvat R^. Ale auto na něm uvidíte těsně před koncem tak zhruba tři sekundy. R^

0/0
13.5.2009 0:33

Peq

Re: Super video

Taky jsem z toho nic neměl. Hrůza. Tohle ať si nechají na reportáž z diskotéky.

0/0
13.5.2009 1:07

máza

krásný auto

Mám Scenic 1.6 R.V. 2002 a spokojenost. A vypadá to že si tohodle novýho Scenica koupim. Prostě se mi líbí !!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
13.5.2009 0:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.