- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kufr ve 2 lidech 2350 litrů, rozvor 2905 mm, vzadu křídlový dveře s klimou v elektrice atd. s, 1.6 čtyřválcem za 240.000,- Kč !!!!!!!!!!!!!!!!!
LOGAN MCV tomu říkám PRAKTIK za rozumnou cenu.
Škoda PRAKTIK za 650.000,- Kč
Tak si ho kup, dyť možná proto se tohle auto na našem trhu neprodává...
řemeslníkům jako PRAKTIK tím je myšleno auto na tahání vercajku a žebříku,nebere se pohodlí posádky která se s tím kodrcá mx 100 km denně poslouží stejně dobře favorit či felda combi za zlomek ceny:-)))
Hlavní problém je, že má ta Škoda PRAKTIK malinkej prostor pro náklad 1685 litrů za 650.000,- Kč.
DACIA LOGAN má za cca. 250.000,- Kč 2350 litrů.
Kde jsou zase dneska korejci z Nošovic aby nám tady všem řekli, že ty jejich korejské žuky jsou nejlepší (i když se tak špatně prodávají)
Vůl zůstane volem,i když se tváří jako býk a hrabe kopytama....
To je zase hanění Škodovky............ Proč? Osobně bych rád viděl aby u nás jezdily podobné vozy jako tento, než letité, obouchané, normy nesplňující staré plechovky, kterých je na silnicích mraky....
A já se ptám proč kupovat zrovna škodovky? 700 000Kč za vůz této třídy, který poskytuje takto málo prostoru je podle mě opravdu moc. To si opravdu raději koupit Octávii, sklopit sedadla a dát mřížku. Ale to prostě lidem nevysvětlíte, je to stejnej polotovar jak "terenní" Yeti, nebo "luxusní" Superb.
To si přece koupí JEN UPLNEJ MAGOR !!! Tahat něco z kufru....za ty prachy !!! NEZNAMENÁ že se to tam prodává ŽE to tam taky někdo kupuje !!!!
Ne? Centralizované hospodářství a pětiletky už ve Škode nějaký ten pátek nemají :)
Nevím,nevím,ale užitková verze by měla vypadat trochu jinak.Něco na způsob Junior.Určitě zvýšený podvozek.DSG převodovka?Blinkry v zrcátkách?Jen jeden motor?Cena je taky někde jinde.
Bastlej a ponižují tím celkem pěkné auto. Proč to samé neudělají s Passatem ? Bylo by to na stejné brdo.
Cena 650 000Kč za tento vergl je opravdu moc, nechtěl bych vidět kolik by stála u nás. Uveze 660kg, to opravdu moc není, za tu cenu se dá sehnat Vito, které bude mnohem užitečnější a uveze dvakrát víc. A když si někdo chce koupit takové "nákladní" auto, tak sáhne po něčem, co nestojí skoro 700 000Kč, ale po něčem za maximálně 300-350 000. Ta škodovka je opravdu nepoučitelná.
Automobilky a ostatně všechny privátní společnosti, se řídí poptávkou a nabídkou. Kdyby o takové auto nebyl zájem, nezačali by ho vyrábět. To, že si to v česku žádný normální člověk nekoupí neznamená, že rakušani jsou na tom stejně. Jiný kraj....
Nevíte, jestli se na tohleto dají dát ta původní světla? S původní maskou a původními blatníky? Aby to vypadalo trochu k světu.....
Krok 1: rozstřelit o strom. Krok 2: vyměnit chladičovku, kapotu, světla, blatníky a související věci... Nebo: Prodat a koupit starší
Co to je to za slovo "šestikvalt"? Naučte se česky pane autore !
ale no tak, pane profesore.. my všichni tu víme, co je šestikvalt.. pokud vy ne, tak si jděte radši přečíst něco o zahrádkaření.. ;-)
...dobře známý a rozšířený dvoulitrový turbodiesel s technikou čerpadlo-tryska o výkonu 77 kW...
Tady bude určitě nějaká chyba. Buď objem motoru nebo výkon - 77kW odpovídá 1,9l TDI PD, dvoulitrový TDI PD by měl 103kW.