Diskuze
Lancia Delta: kráska, kterou nikdo nechce
Děkujeme za pochopení.
Host
lebo sú j...
Ľuďom už celkom j... . Keď pozerám na tie bezduché hovadiny čo kupujú v poslednej dobe ľudia, tak mi je na vracanie!!! Vyhodia veľké prachy za hnoje. A pritom tu sú autá typu Lancia,Alfa, Saab, Jaguar, Subaru.....
martinn
kontroverzní design
Původní myšlenka článku byla o designu:
Mám pocit, že design tohoto auta je podobně kontroverzní, jako u Fiatu Multipla. Pro mne osobně silně odpuzující dojem (u obojího) a to natolik, že cena a technika už je nepodstatná.
Člověk se na ulici otočí nejen za hezkou slečnou, ale většinou i za člověkem se zvláštním postižením ...
PS: vrcholem designu na autech je pro mne Aston Martin, kde se agresivita snoubí s elegancí a tvoří uhlazený harmonický výsledek. Levnější alternativou, ne tak vyváženou je Jaguar XF. A pokud máme zůstat v cenové hladině příbuzné tomuto vozu, pak něco ze stáje Alfa Romeo.
Mirek
To je teda překombinovaný paskvil...
připadá mi jako by zadek vozu patřil k jinému než předek... tohle že je kráska, to se teda v Lancii utli tohle bych si nekoupil ani za 250 tis.
DaD14
Prašivka
Ještěže je krása pouze subjektivní pocit.Zásadně totiž nesouhlasím s autorem a tvrdím,že toto auto je odporné jak pracovní sobota.A ten přední převis je rovněž katastrofální.
Vestor
Hmm
Pro ortodoxní škodivkáře sem našel něco srovnatelnýho. Doufám, že si taky budete stěžovat na slabej motor, nic moc výbavu a hlavně na velikost (protože Delta má o 12 cm delší rozvor).
http://automodul.idnes.cz/skoda-octavia-nova-elegance-1-9-tdi-pd-77kw-c40379
Gandalf
Nevyváženost proporcí
Nejsem autodesignér, ani se nechci stavět do jeho pozice, ale z pohledu laika mi přijde, že v rámci ostatních rozměrů a proporcí auta by měl být výrazně zkrácen rozvor a mírně také přední převis. Jistěže by se tak auto dostalo jinam, jak ve třídě, tak ve vnitřním prostoru, ale zkrácení o 0,5 i o celý 1 m by mu vzhledově velmi prospělo. Druhou cestou by byla změna ostatních proporcí vozu. Jinak Lancie, až na výjimky, vnímám právě jako designově velmi svébytná a zajímavá vozidla s orientací na obecně luxusnější výbavu.
Caretaker
A co srovnat Šeredovou a Latuskeho
to by si pisálek netroufl, páš by nestačil dopsat ani vlastní výpověď.
jirka
??
Se mi líbí jak všichni hodnotěj auta,která viděli maximálně na obrázku,ty moderní auta vůbec neznaj ani v nich nikdy neseděli nebo píšou posudky na základě pár ujetých likometrů
Ja
Srovnani
Deltu si koupi proste nekdo, kdo se chce odlisit a nemusi kvuli tomu koupit golfa za pul mega a pak do nej nacpat dalsich sto litru,aby to jeho auto vypadalo trochu jinak nez auto ktere ma soused.
Vyssi cena a standardni vybava ???- podivejte se na stranky lancia co vlastne ta standardni vybava obsahuje,dejte stejnou do golfa nebo octavky a pak muzem srovnavat.
Motor 120 nebo 150 koni,to je sice pravda,ale je to objem 1.4 (ruceni) a hlavne s turbem = kroutak mezi 200-300N.m,myslim,ze o takovem motoru si vsechny ty auta tady vyjmenovany muzou nechat zdat.
Kdo to auto videl na zivo a svezl se v nem,nemuze tady plkat takove nesmysli,svezeni super,spousta mista a hlavne oproti I30 tam nic nevrze,kabina je odhlucnena a zpracovani,kam se hrabe octavka.
Tohle auto se nikdy nebude prodavat po tisicich,to je strategie Lancie (Fiatu) a prave proto ja budu jen z tech mala stastnych kdo ho bude mit.
Fanda
Re: Srovnani
Promiň, ale svezení super? S těmi krátkými sedáky, odporně měkkým posilovačem, skákáním na nerovnostech a při 160 sice mírně, ale přece jen drnčící palubovkou? To se nediv, že budeš jeden z mála šťastných, protože pro normálního řidiče je tohle auto spíš neštěstí. Ale uznávám, že jako babolep může posloužit dobře.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!