- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ľuďom už celkom j... . Keď pozerám na tie bezduché hovadiny čo kupujú v poslednej dobe ľudia, tak mi je na vracanie!!! Vyhodia veľké prachy za hnoje. A pritom tu sú autá typu Lancia,Alfa, Saab, Jaguar, Subaru.....
Původní myšlenka článku byla o designu:
Mám pocit, že design tohoto auta je podobně kontroverzní, jako u Fiatu Multipla. Pro mne osobně silně odpuzující dojem (u obojího) a to natolik, že cena a technika už je nepodstatná.
Člověk se na ulici otočí nejen za hezkou slečnou, ale většinou i za člověkem se zvláštním postižením ...
PS: vrcholem designu na autech je pro mne Aston Martin, kde se agresivita snoubí s elegancí a tvoří uhlazený harmonický výsledek. Levnější alternativou, ne tak vyváženou je Jaguar XF. A pokud máme zůstat v cenové hladině příbuzné tomuto vozu, pak něco ze stáje Alfa Romeo.
připadá mi jako by zadek vozu patřil k jinému než předek... tohle že je kráska, to se teda v Lancii utli tohle bych si nekoupil ani za 250 tis.
Ještěže je krása pouze subjektivní pocit.Zásadně totiž nesouhlasím s autorem a tvrdím,že toto auto je odporné jak pracovní sobota.A ten přední převis je rovněž katastrofální.
Pro ortodoxní škodivkáře sem našel něco srovnatelnýho. Doufám, že si taky budete stěžovat na slabej motor, nic moc výbavu a hlavně na velikost (protože Delta má o 12 cm delší rozvor).
http://automodul.idnes.cz/skoda-octavia-nova-elegance-1-9-tdi-pd-77kw-c40379
Nejsem autodesignér, ani se nechci stavět do jeho pozice, ale z pohledu laika mi přijde, že v rámci ostatních rozměrů a proporcí auta by měl být výrazně zkrácen rozvor a mírně také přední převis. Jistěže by se tak auto dostalo jinam, jak ve třídě, tak ve vnitřním prostoru, ale zkrácení o 0,5 i o celý 1 m by mu vzhledově velmi prospělo. Druhou cestou by byla změna ostatních proporcí vozu. Jinak Lancie, až na výjimky, vnímám právě jako designově velmi svébytná a zajímavá vozidla s orientací na obecně luxusnější výbavu.
to by si pisálek netroufl, páš by nestačil dopsat ani vlastní výpověď.
Se mi líbí jak všichni hodnotěj auta,která viděli maximálně na obrázku,ty moderní auta vůbec neznaj ani v nich nikdy neseděli nebo píšou posudky na základě pár ujetých likometrů
Deltu si koupi proste nekdo, kdo se chce odlisit a nemusi kvuli tomu koupit golfa za pul mega a pak do nej nacpat dalsich sto litru,aby to jeho auto vypadalo trochu jinak nez auto ktere ma soused.
Vyssi cena a standardni vybava ???- podivejte se na stranky lancia co vlastne ta standardni vybava obsahuje,dejte stejnou do golfa nebo octavky a pak muzem srovnavat.
Motor 120 nebo 150 koni,to je sice pravda,ale je to objem 1.4 (ruceni) a hlavne s turbem = kroutak mezi 200-300N.m,myslim,ze o takovem motoru si vsechny ty auta tady vyjmenovany muzou nechat zdat.
Kdo to auto videl na zivo a svezl se v nem,nemuze tady plkat takove nesmysli,svezeni super,spousta mista a hlavne oproti I30 tam nic nevrze,kabina je odhlucnena a zpracovani,kam se hrabe octavka.
Tohle auto se nikdy nebude prodavat po tisicich,to je strategie Lancie (Fiatu) a prave proto ja budu jen z tech mala stastnych kdo ho bude mit.
Promiň, ale svezení super? S těmi krátkými sedáky, odporně měkkým posilovačem, skákáním na nerovnostech a při 160 sice mírně, ale přece jen drnčící palubovkou? To se nediv, že budeš jeden z mála šťastných, protože pro normálního řidiče je tohle auto spíš neštěstí. Ale uznávám, že jako babolep může posloužit dobře.