Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tohle je první yeti. Výroba nové škodovky už jede

V úterý sjel z montážní linky Škody v Kvasinách první sériový kus yetiho. S pátým modelem chce mladoboleslavská automobilka okusit terén. První vyrobený yeti má modrou barvu nazvanou Aqua a jeho všechna čtyři kola pohání benzinový přeplňovaný motor 1.8 TFSI s výkonem 160 koní. SLEDUJTE VIDEO: YETI V AKCI

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iuos

hmm

mě se líbí

0/0
18.5.2009 14:08

šroťák

Šrotovné

Už chápete, proč šrotovné schválili až teď? Čekalo se, až rozjedou výrobu ...

0/0
16.5.2009 11:27

KulaCZEk

Re: Šrotovné

Co je na tom spatneho? Je to pro republiku...Skodovka je klicova v ceske ekonomie.

0/0
17.5.2009 15:11

phi

Re: Šrotovné

eh, vazne ?

0/0
18.5.2009 11:23

icmek

jo první yeti? hmm...

a že jsem viděl Yetiho včera na Exitu 11 :))) je to pěkný auto...

0/0
15.5.2009 8:55

coinfo

prodej yetiho bude stejna jako u roamsteru

do vanoc to pujde na odbyt budou vyrabet na tri smeny jako to bylo u roamsteru ,kdyz byl novy opet to neni auto probezny lidi ,koupi si to par lesoparku nam delnikum staci fabie na cestu do prace

0/0
14.5.2009 23:29

sofer

Cena ?

Toto auto by mohlo mít úspěch ale bohužel bude tradičně zabité nepřiměřenou cenou.

0/0
14.5.2009 13:56

Harryk

škoda

materíálu na výrobu..:-P terénní není ani omylem, na běžné ježdění bude stačit i 1.2TSi.. design pěkný,ale zas tak moc to opěvovat nemusí,prostě normální,leč poněkud dražší auto..Rv

0/0
14.5.2009 12:05

tom

terénní vozidlo?

vždyť je to obyčejné suv, tak ho nestavte bok po boku opravdovým terénním strojům. Na ty by yetti potřeboval žebřinový rám, permanentní pohon všech kol, uzávěrky a redukce. Pak bych ho nazval teréňákem, takhle opravdu ne!

0/0
14.5.2009 10:54

masomaso

Re: terénní vozidlo?

to vubec neva - ma to ale ve znaku okridlenej sip, tak to terenak byt musi ;-D

0/0
14.5.2009 10:58

JTR

Hmmm to zase bude odborníků!!

škodovka je předražená, Haldex je na ho*no, jen blbec si to za ty prachy může koupit................... ;-D;-D

PS nevlastním škodovku :-)

0/0
14.5.2009 10:09

Facny

Re: Hmmm to zase bude odborníků!!

Nemáš škodovku, nemáš auto, nemáš prachy, ale názor máš... Ten ti nikdo nevezme :-)

0/0
14.5.2009 10:32

JTR

Re: Hmmm to zase bude odborníků!!

auto mám a dokonce také nějaké ubohé SUV s nějakým jiným haldexem :-)

0/0
14.5.2009 10:44

KulaCZEk

Re: Hmmm to zase bude odborníků!!

No tak jezdis v Tiguanu. Sorry ale taky zadna vyhra. Ale VW neni spatny, to ne. Je to sazka na overenost. Clovek vi, co cekat.

0/0
17.5.2009 15:13

Míra___

Re: Hmmm to zase bude odborníků!!

Yeti se bude prodávat dobře, jako všechny Škodovky. Hanit ho budou jen dementi v diskusích na iDnes.

Škoda asi nedělá auta pro dementy, ale dělá je tak aby se prodávaly ;-D

Zajímalo by mě, kolik lidí tady vůbec vidělo pohromadě třeba 600.000,- , natož aby si vybírali nové auto v tomto segmentu trhu.

0/0
14.5.2009 10:35

Ruller from asia

Re: Hmmm to zase bude odborníků!!

dělá auto přesně pro takové dementy jako jsi Ty:-/ :-©za 600 tisíc si nebudu kupovat škodovku,to fakt sorry...Rv!

0/0
14.5.2009 12:06

Míra__

Re: Hmmm to zase bude odborníků!!

No já zatím o SUV neuvažuju, ale bude hodně lidí, kteří si ho koupí. Můžou si to totiž dovolit.

0/0
14.5.2009 13:03

Ruller from asia

Re: Hmmm to zase bude odborníků!!

myslím, že si spousta lidí může koupit i dražší a lepší auto,nemyslíš?:-)

0/0
14.5.2009 13:40

Tom Hagen

Re: Hmmm to zase bude odborníků!!

Ty se zřejmě domníváš, že Haldex je do terénu to pravé ořechové, že?  ;-D

0/0
15.5.2009 8:15

JTR

Re: Hmmm to zase bude odborníků!!

né každý potřebuje pevný rám, redukce, uzávěrky apod. Ono je to SUV :-)

0/0
15.5.2009 15:38

Tom Hagen

Re: Hmmm to zase bude odborníků!!

Přesně tak, je to SUV, já jen, že to každý hňup presentuje jako terénní  :-)

0/0
18.5.2009 12:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.