Diskuze
Švýcarské elektrické žihadlo GreenGT míří na 24hodinovku do Le Mans
Děkujeme za pochopení.
tom
zastávky v boxech
Už se těším na zastávky v boxech, kdy přiběhne mechanik s prodlužovačkou a dotankuje. Jinak je to dobrý vozítko, ale při 24hodinovým závodě bude mít problém se solárním dobíjením, přes den O.K., ale v noci.......?
honzasl
Rekuperace
Proti benzíňákům bych viděl výhodu také v možnosti rekuperovat energii při brždění.
Nevýhodou v závodech může být, že elektroauto s ubývajícím "palivem" neztrácí na hmotnosti.
tripik
Re: Rekuperace
to je spise vzhoda ne? priklad,min vaha vozidla je 100 kg.....auto na elektriku bude mit 100 kg a auto s palivem bude mit 120 kg...na konci zavodu bude mit 100 kg bez palia
Pavel
Skleňené vlákno
Rád bych připomněl, že anglický výraz fiber glass (nebo též fiberglass) znamená laminát, a překlad do čestiny jako "skleňené vlákno" je nepřesný. Těžko si lze představit, jak by taková karoserie z telekomunikačního skleněného vlákna (kde by tento překlad měl smys) vypadala:-)
dívenka prostá
elektrika patři leda do šalini
v automobilu nema co pohledavat a je to mrtva vivojova cesta* Čisti elektromobil nikdy spalovací motor nenahradí a nesaha mu po kotniky
prdlajs
Re: elektrika patři leda do šalini
moc toho o automobilismu nevis kdyz Ti ani pravopis nejde....bude jen dobre kdyz se alternativni pohony proderou mezi zavodni vozy bude to mnohem pestrejsi...
Míra
MadDOG
Slint...
...nádherná přísavka Držím palce a těším se, že mně možná jednou moje děti povozí v elektrickém sporťáku.
performer2
smrdutý diesel vyhrává díky pravidlům,
která jsou smrdutému dieselu nakloněna. Stejně tak v běžném provozu jezdí smrduté diesely hlavně díky nízkému zdanění nafty, které vůbec neodpovídá tomu smradu, který se z dieselů line.
reddmaniak
Re: smrdutý diesel vyhrává díky pravidlům,
ale diesel vůbec nemusí být smrdutý, stačí použít filtr pevných částic - až půjdeš třeba okolo BMW 530D, podívej se jak vypadá výfuk - bude čistý jako sklo
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...