Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Otec nové škodovky: yeti není převlečený tiguan

Už brzy vyjede na české silnice zbrusu nová škodovka – první model v historii značky určený do lehčího terénu neboli SUV. Yetiho, jak se novinka jmenuje, má ve Škodě Auto na starosti šéf technického vývoje automobilky Eckhard Scholz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bek

A cena?

To jsem zvědav jak nám ti němečtí otcové ještě nalajnují u Yetiho cenu.Už jen cifra za toho úchylného romstra je nepochopitelná.

0/0
2.6.2009 16:44

tempest@email.cz

Musím říct...

...že to je pěkný rozhovor. Dobře napsané, spousta zajímavých informací. Yeti se mi sice designově vůbec nelíbí, ale přesto je to první škodovka po někdejším Rapidu 130 kterou si možná, možná koupím, až budu přemýšlet o náhradě za Sorento... Jo, je menší, ale zas nežere 11 litrů... 

0/0
29.5.2009 20:29

Volič ČSSD

Yeti

Auto je to hnusné, podobné Pick upu, malý zavazadlový prostor, na SUV si jenom hraje. Přesně typ auta, pro nás socky.

0/0
29.5.2009 13:22

masoreti

yeti bude úspěšný, na to dám krk

vcelku souhlasím s tímto pánem, že to bude žádaný vůz (teda jestli se nepřestřelí cena). ale ten prototyp byl stejně hezčí...

0/0
29.5.2009 13:20

Ferguson

Škoda - auto pro sociálně a duchem slabé jedince

0/0
28.5.2009 14:55

Zdeny

Re: Škoda - auto pro sociálně a duchem slabé jedince

Sice chápu, že tvůj příspěvek jen jen výkřikem do tmy a že zřejmě jezdíš Wartburgem s nadupaným 4taktem od VW a fofrklackem na podlaze, ale nesouhlasím. Já mám Mazdu6 a ve firmě máme OktavkyII s 2.0 PDI. Můžu ti říct, že to není špatné svezení a že s ní jezdím celkem rád......

0/0
29.5.2009 10:57

nezaujatý

trefili se do většinového požadavku

Podle mne Škoda udělá s Yetim stejný úspěch jako s Oktávií. Trefili se do požadavku na auto, které má většina zaákazníků. Požadavky na extrémní průchodivost terénem a rozměr náklaďáku je menšinový požadavek. Je to sice potřebné ale pouze u specifických zákazníků. Obyčejný většinový zákazník chce auto na převoz do práce, současně na dovolenou a na víkendy na chatu, sem tam si něco většího přivést a možnost mít projet i mimo asfaltovou cestu. A to je koncepce co nabízí Yeti za rozumnou cenu. Kdo na to nemá musí slevit z požadavků. Kdo naopak má více může si vybrat i jiné auto, které nabízí další věci, někdy i zbytečné ale když na to má a udělá mu to radost tak proč ne.  

0/0
28.5.2009 9:24

tmf

Re: trefili se do většinového požadavku

tak nějak, diskuse pod články o AAA nebo škodovce an inemá cenu číst, člověk dopřevu ví co tam bude za bláboly. škodovka je drahá ošklivá a .... a přesto se prodává.

0/0
28.5.2009 11:11

Olds

Re: trefili se do většinového požadavku

Se vším souhlas, jenom ta cena nebyla ještě oficiálně stanovena, tak abychom se nakonec nedočkali nějakého nepříjemného překvapení. Když nepřepálí cenu, bude to fajn auto.

0/0
28.5.2009 13:21

sirc

Re: trefili se do většinového požadavku

Nemůžou přijít s cenou, která by nebyla konkurenceschopná.

0/0
28.5.2009 23:09

kluboš

Re: trefili se do většinového požadavku

kdo na to nema, bleje na idnesu na diskuzi ;-)

0/0
28.5.2009 14:46

robot

Re: trefili se do většinového požadavku

To nic ale nemění na fakt, že škodivky jsou sratchky....:-©

0/0
28.5.2009 14:54

tupedlato

Typicky české

Je to typicky české (šklebící se bestie), nadávat na to co se vyrábí u nás (byť i s přispěním cizího kapitálu) a vychvalovat do nebes cizí věci a cizincům lézt do  (Y) Upřímně řečeno jsem Vaše reakce čekal, neboť pod každým článkem se jen trošičku zmíní slovo Škoda, je tu hned velké mračno chytrolínů, kteří kritizují. Podívejte se kolem sebe kolik jezdí po našich silnicích podle Vás tzv. lůzrů  ve škodovkách, je jich víc jak 50 %. To o něčem svědčí. Lidem se ty auta líbí a jsou pro ně cenově dostupná. Tak co. Je mi Vás líto;-D

0/0
28.5.2009 9:21

duschman

Re: Typicky české

Pod tento názor bych se z fleku podepsalR^

0/0
28.5.2009 12:16

SIPO

Ze

škodovky se mi chce :-©

0/0
28.5.2009 7:14

ert

Re: Ze

Tak se jdi vyblejt, kdo ti brání. Je mi jasný, že na toto auto mít nebudeš ani v měřítku 1:43, protože na to nedosahuje tvoje kapesné.

0/0
28.5.2009 13:33

Thyronx

Co to

je za legrační autíčko? Jednak škoda je značka pro naprostý loosery a pak  když si s tímhle hrajou na teréňáka, tak to po polňačce nedoje ani k řece, když budu chtít na ryby. S tím můžeš honit machry tak akorát na vesnický tancovačce.  Ale nesmíš nastartovat ten setrvačníkovej motůrek HTP.  Village people to pak  možná ocení....

0/0
28.5.2009 7:13

polskej delnik

Re: Co to

mnooo,  za to vy tam za louzi ste uplne nejlepsi v delani aut, ze jo? Jak se ma Ford USA? este jeden den a dete do kytek co? uz mate nejakej social plan of survival nebo stahnes usi a vracis se do Ceska?United Suckers in America...

0/0
28.5.2009 15:31

Thomasso

Jako nic pro škodovce

ale i deset let starej Freelander vypadá pořád líp a i v terénu toho víx projede. Tohle je offroad tak akorát na nákupy na Chodov, když tam dobrodružně razíš z nějakýho satelitu....

0/0
28.5.2009 7:08

bogdy

Re: Jako nic pro škodovce

ste pořád nepochopili co je yety zač asi.. SUV!!!!! ne offroad;) to je dost velký rozdíl a jestli chcete jezdit na ryby tak si kup Nivu jako Putin:)

0/0
28.5.2009 13:13

Zdeny

Re: Jako nic pro škodovce

tak zrovna Freelander není dobrej příklad, jsou to totiž příšerně nespolehlivý krámy......

0/0
29.5.2009 10:59

Speedy

Hoši hoši

kdo to psal?  Někdo z té vaší ihojťácky vylazené redakce?

0/0
28.5.2009 7:05

nj

škoda, že škoda, že škoda...

Osobne by som nechvalil den pred vecerou, teda nezatracoval nieco, co este nie je v predaji a cenova politika nie je znama... Nadavat na nejaku konkretnu znacku bez podlozenych dokazov ci skusenosti, tiez dokaze kazdy. Jeden ma vydareny kus, a nevie si ho vynachvalit, inemu sa to nepostastilo a nadava na to iste auto z rovnakeho pasu. Ktore auto je teda take dokonale? FORD? Po dvoch zimach je opuzdrenie homokinetov, riadiaca tyc, ramena, poloosy a tlmic vyfuku tak hrdzavy, ze sa to da skrabat srobovakom! Q7? Viem o dvoch pripadoch a teda i majiteloch, ktory sa v dosledku problemov s akumulatormi a elektronikou bud nemohli dostat do auta, pripadne ho nastartovat! Nissan? Po 140tis km sa automaticka prevodovka rosypala a musela sa komplet vymenit, bola neopravitelna! Spominam tu "funglace" a nie ziadne "ojetiny"! Sam jazdim SKODOVKOU ktora ma za sebou devat zim, 140tis km, pravidelny znackovy servis a som spokojny.Ceny SKODY by sa ale stale mali este polepsit, aj podla mna su predrazene.

0/0
28.5.2009 4:49

LoginPoze

Yeti líto dát peníze za pořádné auto???

Tak vyčkej a utrpíš Škodu... ;-DRv

0/0
27.5.2009 22:27

obecní slouha z Klacíkova

Volvo nebo auto?

:-)

0/0
27.5.2009 19:55

vita

Re: Volvo nebo auto?

Volvo, Volvo....., máš na mysli Ford? No dobrej průměr ale to je asi všechno.;-D

0/0
27.5.2009 20:44

Kafkovac

Co mate proti skode?:)

V Cechach ji ma vetsina lidi a pak na ni nadava. To je snad nejakej mindrak z toho, ze nemam na vic nez na Skodu, tak ji to musim aspon poradne nandat v diskusi;-D

0/0
27.5.2009 19:34

jemnost pán

Re: Co mate proti skode?:)

Většina lidí už ten poruchovej krám nechce...

0/0
27.5.2009 19:54

honziq

tyjooo

Takze s Toyotou RAV 4 ?:)) To je vtip ? Tyjo ve skodovce nemaj zrovna maly cile... rovnou se pusti do klasiky a pravdepodobne top autu v kategorii malych SUV.... A hlavne, jako vyhodu je zde servírování pojizdnych sedacek pro zvetseni prostoru...  Toyota to má samozrejme take, je videt, ze v tom ten skopcak nikda nesedel...

0/0
27.5.2009 18:55

Impa

Jezdim jen SUBARU

ale Yetti je mi velice sympatickej ... navíc do AWD verze dávaj celkem silnej motor, takže R^

0/0
27.5.2009 17:52

YETI

POLIBTE MI

(Y)

0/0
27.5.2009 17:37

aiphee

Kdo vám za to platí?

To snad neni možný, uznávám příspěvky typu nestojí to za nic protože ... ale na psat škodovky nestojej za nic bléééé může jenom naprostej idiot. 9/10 lidí co zde škodovku pomlouvají nemají žádný důvod, jen je to baví. Design je čistě osobní věc, roomster se mi taky zpočátku nelíbil ale když si to prohlídnete zblízka zjistíte že je design osobitý a jetiho jsem naživo ještě neviděl. Každý kdo přispěje ať laskavě UVEDE důvody, jinak to není diskuze ale pavlačRv

0/0
27.5.2009 17:11

jan

yeti vs zvysok

az na tu toyotu su akoze porovnavaneauta vzdy vacsie (nissan, hyundai), je fakt ze nemaju priestor na 500litrov vzduchu. asi si kupec Yetiho bude musiet prevazat veci, pretoze nato aby ho kupil bude musiet predat barak

BTW hyundai Tucson 4x4 s 2l CRDi (103kW) je za 620 000 (verzia Elegance teda ta najvyssia) s benzinovym dvojlitrom s tym istym vykonomje o 60 tis lacnejsi.. tak som zvedavy co na to Yeti..

nejaka osklbana verzia s 1,2l TSI pohonom 4x2 za 400 000 je moc - to uz radsej Kia SOUL ktora sa nehra na terenak

0/0
27.5.2009 17:04

Dupsy

Je tady ještě někdo,

kdo by chtěl tvrdit, že je škodovka české auto??????????????

:-P

:"Koncepční auto navrhl Thomas Ingenlath se svým týmem, na vzniku sériové podoby se pak podílel dnes už bývalý šéf designu ve Škodovce Jens Manske. Šéfem designu exteriéru byl Karl Neuhold, interiéru Frank Schäffer. Každý z nich do toho dal srdce, troufnu si říci"

:-©(Y)

0/0
27.5.2009 16:36

hives

Re: Je tady ještě někdo,

Definuj "ceske auto".

A v rozhovoru mas take treba:".....na autě dělají týmy lidí. Třeba naši podvozkáři Martin Hrdlička nebo Vratislav Kozub...."

Z tech 1600 lidi ve vyvoji je odhaduji 90 procent Cechu...

0/0
27.5.2009 21:49

Demosthénes

Škoda

Škoda a Jetý? Za ty prachy nebrat.

0/0
27.5.2009 15:23

Monte Cristo

Re: Škoda

Tedy nevím, auta mě nějak moc nezajímají, ale dnes jsem v rádiu slyšel, že cena bude poprvé zveřejněna až na autosalonu v Brně v červnu. Nevíte náhodou, jaká čísla budou tažená příští týden? Mě osobně by více zajímala cena ČEZu nebo třeba Unipetrolu za rok. Poraďte prosím.

0/0
27.5.2009 16:25

Ebo

hmm..

"má dobrou spotřebu i emise CO2 " = žere a nejede ?

0/0
27.5.2009 15:18

Demosthénes

Re: hmm..

Škoda a Jetý? Nebrat

0/0
27.5.2009 15:22

Tom Hagen

Brzy vyjede?

On si to fakt někdo koupí?   8-o8-o8-o

0/0
27.5.2009 14:50

ides

Re: Brzy vyjede?

Rikal, ze vyjede a ne ze si to nekdo koupi ;-D

0/0
27.5.2009 16:22

Tom Hagen

Re: Brzy vyjede?

;-D;-D

0/0
27.5.2009 16:24

SBR

Nekteri lide

..by meli mit zakazano prispevovat do diskuzi. (Omlouvam se za OT)

0/0
27.5.2009 12:39

lesní správce

nám koupilo vedení 3 nový LADA NIVA 4x4

Zatím sme spokojený. I v zimě to projelo všude.

0/0
27.5.2009 11:54

Kozina

Re: nám koupilo vedení 3 nový LADA NIVA 4x4

Proboha kolik to žere? Stále 15-20?

0/0
27.5.2009 15:51

Tom Hagen

Re: nám koupilo vedení 3 nový LADA NIVA 4x4

To není důležité, hlavní je, že to projede všude, na rozdíl od tohohle zbytečného chrchlátka.

0/0
27.5.2009 16:25

tom

Re: nám koupilo vedení 3 nový LADA NIVA 4x4

mají novější nivy už konečně nápravové uzáverky, nejen mezinápravovu? To byla jejich největší omezení pro průchodnost terénem, společně se světlou výškou. Jinak je fakt že lesáci a myslivci mají většinou nějaký takový stroj. U nás sou celkem rozšířený nivy, suzuki a občas nějakej landrover - vysočina.

0/0
27.5.2009 16:40

Martin138

koukám na první fotku

tak po tomhle výletu v terénu,musela provedena generální oprava podvozku

0/0
27.5.2009 10:39

ides

Re: koukám na první fotku

Ja  myslim, ze auto slo komplet do srotu, protoze by to uz nikdo nesrovnal ;-D

0/0
27.5.2009 16:23

iced

"lazení"

Hmm tak nevím nevím, ale čeština a slovo "lazení" si asi moc ruku nepodávají. Neřekl bych, že existuje nějaké slovo "lazit" od kterého by to bylo odvozeno. Když už tak snad "ladit" a tudíš "ladění", ne????"....brrrr

0/0
27.5.2009 7:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.