Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejzuřivější sériové scirocco je tady, představí se o víkendu

Za rok, co se prohání po silnicích, scirocco dokázalo, že je hodno vozit legendární jméno. Na legendárním okruhu Nürburgring se představí nová, švestkově modrá verze R. Není nasupená jen vzhledem, pod kapotou má schovaných 265 koní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

CZE_Lecco

To zadní křídlo

tam je proto, aby vám nepršelo na zadní sklo, když budete stát na semaforu. Protože, jak je vidno, tak na fotografii Scirocco nemá zadní stírač. :-)

0/0
26.5.2009 10:39

icmek

design

Hondy Civic 5G 3D mi nikdo nevymluví. VW obšlehlo 15 let starej design, gratuluju.

0/0
24.5.2009 18:13

michaljn

NAJEDNOU

A  NAJEDNOU  je tu  motor 2.0 TFSi    s   270  Koněma !!!    A  naše  ubohá OCTAVIA RS  je  prezentována  jako super  auto  s  ubohýmy  210  PS  :-©:-©:-©

0/0
22.5.2009 11:10

marek

Re: NAJEDNOU

Pochop že Škodovka je malovýrobce, taková druhá Dacia. A tam se dycynky to nejlepší od mateřský automobilky nedostane. Proč by to tam VW dávalo ? [>-]EU[>-]

0/0
22.5.2009 11:22

echo

Re: NAJEDNOU

Až na to, že Octávia má být normální praktické auto na silnici.

0/0
22.5.2009 11:43

Little Boy

Re: NAJEDNOU

Odkdy je u skodovky  RS oznaceni normální praktické auto na silnici?????? tys me rozesmal.

0/0
22.5.2009 13:33

trip

Re: NAJEDNOU

od kdy je RS sportovnim autem? je tou pouze normalni rodinne auto s vykonem 200 koni....sice nechapu jak si to nekdo muze koupit kdyz za stejne prachy muzes mit mirne jete bmw 320i ? a ma to bmw oznaceni gt nebo rs? a to ani nechci srovnavat jizdni vlastnosti....

0/0
22.5.2009 14:11

FastDriver

Re: NAJEDNOU

a co jiného? prostě škodovka se slinějším motorema tužším podvozkem. nic víc, nic míň.

0/0
22.5.2009 14:11

JTR1

Re: NAJEDNOU

a to tam musí být cedulka: "jezdím na Castrol GTX"  8-o8-o 

0/0
22.5.2009 14:39

aaaa

mě se vůbec nelíbí

Poslední kvalitní dostupný sportovní auto pro široký masy byla Škoda 110 R. Vod tý doby jsem nic podobnýho neviděl.

Scirocco se mi nelíbí. :-©:-©:-©:-©

0/0
22.5.2009 10:39

JTR

Re: mě se vůbec nelíbí

jojo jak jsem si s ním zařádil, když jsem si ho "půjčoval" od táty. Dokonce i otočku přes ručku jsem se naučil a jednou jí provedl i s tátou!! To byl úspěch!! ;-D;-D

0/0
22.5.2009 10:51

marek

Re: mě se vůbec nelíbí

Erko bylo fajn auto, taky sem ho měl tu čest pár let šoférovat.

Ve svý době to byla super kára. [>-]R^[>-]

0/0
22.5.2009 11:24

kluboš

Re: mě se vůbec nelíbí

musíš víc makat a ne se válet u netu ty široká maso.

0/0
22.5.2009 16:43

tom

Re: Ne!

Na tu 110R musel Cech makat vic nez zapadni Nemec na 911.

0/0
24.5.2009 17:50

RadimHP

RE: Prosím o vysvěltení

zdravím, zadní přítlačné křídlo ovlivňuje proudění vzduchu nad vozidlem-přítlak a pokud má i boční křidýlka, tak ovlivňuje i balanc, ikdyž minimálně. Slouží k tomu, aby zadek neustřelil. Pravdu máte v tom, že auto je nedotáčivé. Ale myslím, že je lepší mít seriové auto nedotáčivé než přetáčivé a končit za každou točkou v hodinách nebo mít hodně práce s udržením stopy při projetí zatáčkou-otočení volantem do protisměru než jde auto. K aerodynamice má souvislost taky podvozek, který bude asi patřičně doladěn, když auto má vykon 265 PS. pěkný den

0/0
22.5.2009 9:24

individual

Re: RE: Prosím o vysvěltení

Diky za reakci, ale nejak se netyka meho dotazu. Neptal jsem se na OBECNOU funkci pritlacneho kridla, ani na to jestli je lepsi mit auto nedotacive nebo pretacive atd.

.

Dotaz znel: "K cemu konkretne slouzi a jak se na jizdnich vlastnostech v realnem provozu projevi ZADNI pritlacne kridlo u aut s pohonem PREDNICH kol a motorem VPREDU, diky cemuz je takove auto spis nedotacive nez pretacive (a problem je tedy spis adheze predku nez zadku)?"

0/0
22.5.2009 9:34

trip

vse co potrebujes k tvemu dotazu

http://www.autoweb.cz/auto-poradna-online/

0/0
22.5.2009 12:59

individual

Re: vse co potrebujes k tvemu dotazu

Odpoved na svuj dotaz tam nevidim....

0/0
22.5.2009 14:50

RadimHP

Re: RE: Prosím o vysvěltení

K Vašemu dotazu. Nevím jaké máte auto. Ale moje Honda Prelude 5G 2,0i rozhodně nemá moc problémů se ztrátou adheze přední nápravy, ikdyž má motor vpředu a pohon předních kol. Naopak, v zatáčkách, ikdyž hodně ostrých, mě neustále předbíhá zadek a mám co dělat se srovnáním auta. Zadní přítlačné křídlo mám a je originální. Myslím, že problém s přítlakem a již zmiňovaných zadních křídlech je v tom, že na předku je dostatečná hmotnost auta a zadek je o hodně lehčí a proto ustřeluje. Bez přítlačného křídla by ustřeloval ještě víc, snad souhlasíte? Takže plní tuto funkci. Mějte se, omlouvám se za nepřímou předešlou odpověď.

0/0
25.5.2009 9:22

JTR1

Re: RE: Prosím o vysvěltení

zaleží na tom s čím si začínal jezdit a na čem si se učil. Já na Š110R a pretáčivé auto rád vzpomínám a nenechám dopustit!! :-) Ale jinak u sériového auta (v normálním sinličním provozu) jsou ta křidélka jenom estetická výbava :-):-). Pokud nejezdíte v Německu 250km/hod 

0/0
22.5.2009 9:49

Slavek-xxx

Re: RE: Prosím o vysvěltení

Pokud se podivate na auta jezdici v poharu cestovnich vozu, tak i ta maji zadni pritlacna kridla, ackoliv se (napriklad u Seatu) jedna o predokolky. Myslim si, ze existuje-li adekvatni konstrukce karoserie i vepredu, je vysledna sila pritlaku v poradku - konstrukteri to maji jiste dobre spocitane. Mimochodem, kamarad mi rikal, ze kdysi ve skole pocitali, kolik pritlaci onen znamy maly spojlerek na viku motoroveho prostoru na Skode 105 pri rychlosti 100km/h. Udajne se jednalo o desitky kilogramu.

0/0
22.5.2009 10:00

individual

Re: RE: Prosím o vysvěltení

Ale tady neni rec o zavodnich okruhovych specialech, ani o prirozene pretacivych autech s motorem vzadu a pohonem zadnich kol....

.

Otazka je na praktickou funkcnost masivnich zadnich pritlacnych kridel na seriovych autech s motorem vpredu a prednim pohonem. Takova 'tuningova' kridla jsou casto videt na Fabi, Oktavce, Civicu atd... a ted nove i na Sciroccu.

0/0
22.5.2009 10:27

aaaa

Re: RE: Prosím o vysvěltení

Dejte pokoj s křídlama. Jen z vás výrobci tahaj peníze za zbytečnosti.

0/0
22.5.2009 10:41

individual

Re: RE: Prosím o vysvěltení

No ze mne urcite nee...;-D. Ja se na to jen ptam, protoze to povazuju jen za usmevne pozerstvi s nulovou funkcnosti.

0/0
22.5.2009 10:56

škodovák

pěkný ale

Scirocco je pěkný ale má to pár háčků. Vejde se do něj 5 lidí ? Jak to má velkej kufr ? Někam na vokruh to bude dobrý ale na český silnice je to nepoužitelný. Jo a to zadní křídlo vypadá srandově.

Kdo chce sporťák s nejlepším poměrem výkon / užitná hodnota / cena koupí si naši českou Octavia RS. [>-]R^

0/0
22.5.2009 9:17

Flegy

Re: pěkný ale

Kdo chce sporťák nekupuje si ho kvůli kufru ani kvůli. Octavia RS je dle mého spíš pouze rychlé než sportovní auto, i když si asi každý pod tímto pojmem představujeme něco jiného. Ale 200 koní z auta sporťák samo o sobě neudělá.

Btw ty už jsi se Sciroccem jel že znáš jeho chování na českých silnicích? ;-O

0/0
22.5.2009 9:41

aaaa

Re: pěkný ale

Octavia je dobrý auto ale určo není sportovní. Je to auto dýlerů a chalupářů.  

0/0
22.5.2009 10:42

JTR1

Re: pěkný ale

božíčku další extrém (na druhou stranu) ;-D Ať si každej koupí co chce a nějaký stranický výbor mu snad nemusí radit!! :-)

0/0
22.5.2009 9:52

FastDriver

Re: pěkný ale

Š.O. RS a sporťák? To snad nemůžeš myslet vážně? Možná tak ještě GT = Gran Tourismo, ale i to s odřenýma ušima

0/0
22.5.2009 10:56

eterson

Re: pěkný ale

GT???? tak ty usi jsou odrene az na mozek....;-D

0/0
22.5.2009 21:12

vita

Re: pěkný ale

svatá prostoto, až si budu kupovat sportovní auto, tak mě bude zajímat jestli se do něj vejde pět lidí?

0/0
22.5.2009 14:07

dívenka prostá

Re: pěkný ale

na ledničku s zapoměľ s*

0/0
22.5.2009 23:09

.

Re: pěkný ale

dyť to nemůže myslet vážně

0/0
23.5.2009 11:28

regazzi

...

Nevypadá to špatně, ale má to jedno zásadní mínus: je to folcvágn

0/0
22.5.2009 9:03

kluboš

Re: ...

tím jsi ovšem o sobě hodně prozradil :-D

0/0
22.5.2009 16:44

individual

Prosim o vysvetleni

Ja nerozumim jedne veci. K cemu konkretne slouzi a jak se na jizdnich vlastnostech v realnem provozu projevi ZADNI pritlacne kridlo u aut s pohonem PREDNICH kol a motorem VPREDU, diky cemuz je takove auto spis nedotacive nez pretacive (a problem je tedy spis adheze predku nez zadku)?

0/0
22.5.2009 8:39

škodovák

Re: Prosim o vysvetleni

To zadní křídlo vypadá jako hračka z poutě. Taky se mi nelíbí.

0/0
22.5.2009 9:20

mikes

Re: Prosim o vysvetleni

Nerekl bych ze je problem v adhezi predku, ale v nevyvazeni predku vs. zadku. Pokud placnu dozadu kridlo, to pritlacuje na zadni napravu = supluje vyvazeni vozidla a potlacuje nedotacivost. Pokud by melo dojit k pretoceni (zalezi na zatacce, stylu jizdy, rychlosti a podminkach - napr. mokro), tam muze kridlo pomoct v tom ze se auto nepretoci, resp. neutrhne se zadek. 

0/0
22.5.2009 10:50

kykyrýs

Re: Prosim o vysvetleni

Je to jen víceméně ozdoba.Nějak musí odlišit sportovní verzi od té normální.Význam to má snad jen ten,že usměrňuje proudění vzduchu za vozem.

0/0
22.5.2009 11:54

Milan

FOCUS RS

moooooc krasne :) ale stejne bych sel radeji do Focuse RS

0/0
22.5.2009 8:23

destiny

Re: FOCUS RS

napodobne :-)

0/0
22.5.2009 10:46

jjkk

přečtěte si po sobě....

Auto pěkný, ale máte tam v předposledním odstavci nějaké gramatické chybky, tak to příležitostně zkuste opravit.:-)

0/0
22.5.2009 7:37

krakra

4-válec

Ono to má pouze 4 válce ?

0/0
22.5.2009 6:40

Slavek-xxx

Re: 4-válec

A kolik byste si jich ve dvoulitrovem motoru predstavoval?

0/0
22.5.2009 8:20

krakra

Re: 4-válec

Myslel jsem že když to je vrcholná verze že to bude mít 6-ti válec.

0/0
22.5.2009 8:37

individual

Re: 4-válec

Pokud budes cist dale nez jen k udaji o poctu valcu, dozvis se, ze parametry toho 4 valce jsou srovnatelne s mnohymi sestivalci.

0/0
22.5.2009 8:41

krakra

Re: 4-válec

Nic neříkám, ale vrcholná verze je vrcholná verze a né nějakej načipovanej 4-válec.

Prostě 6-ti vál atmosféra je protě klasika.

0/0
22.5.2009 8:46

individual

Re: 4-válec

Klasika je sice klasika, ale nastesti ne vsichni ziji minulosti... Jezdim s 1.8 TSI, ktery se od 2.0 TSI lisi jen vrtanim valcu a nastavenim ridici jednotky a ten motor je po technicke strance skutecne spicka.

.

Pokud tedy nekdo hodnoti kvalitu motoru jen podle poctu valcu, musi pro nej byt 2.0 TSI zklamanim. Pro ostatni, kteri vnimaji trochu sireji, to je radost.

0/0
22.5.2009 9:14

Zlý Soused

Re: 4-válec

To máš sice pravdu, na druhou stranu opravdu sportovnímu autu sluší víc točivá atmosféra. A není pravda, že je to minulost. Podívej se na nové Audi RS5, když už jsme u toho koncernu.

0/0
23.5.2009 21:51

Phantom2005

Re: 4-válec

I já jsem toho názoru, že "objem ničím nenahradíš" - V6, 3-4 litry objemu, přeplňování turbodmychadlem nebo kompresorem (nebo obojím). Pohodově získaný výkon i točivý moment a můžete se zbavit vyvažovací hřídele nebo i obou.

Nebo pořádná V8 = 7-10 litrů, Rootsův kompresor + 2x turbodmychadlo - 600kW/1000Nm. Něco jako byl prototyp Daisy, nyní nová Shelby Cobra :-P:-P

0/0
22.5.2009 10:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.