Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Volkswagen Polo: malý dospělák

Má dospělácké chování na silnici, většinu motorů v nabídce úplně nových a šmrncovní vzhled. Nový Volkswagen Polo má předpoklady být trhákem, teď už se čeká jen na cenu pro Česko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

1,2 TSI

Už jsem se pro POLO rozhodlR^, ale nevím jestli si nemám ještě pár měsíců počkat na motor 1,2 TSI. Nedá se někde zjistit kolik bude cca stát??? 1,4 MPI se dá obědnat něco okolo 310 000Kč..tak kdyby to bylo jenom o nějakých 25 000 - 30 000  víc tak bych si určitě radši počkal...

0/0
26.6.2009 5:40

Vašek/Brno

nejsem fanda WV

ale sportovně musím uznat, že nové Polo vypadá dost dobře,uvidíme ještě v reálu, rozhodně lepší Polo, než Fabie.  Design fakt pěkný,vyvážené elegantní linie, ergonomie super, tomu není po vizuální stránce co vytknout.R^ Ps: pokud je to velký jako II Golf, tak to malý určitě není..:-)

0/0
1.6.2009 8:38

solus

nejlepší polo

ciao vsem Polarum! urcite nejlepsi generace VW Polo byla tahle http://autobazar.hyperinzerce.cz/volkswagen/inzerat/2412208-volkswagen-polo-1-0-benzin-nabidka/

 mam podobne a jsem 100% spokojenej ;-D

0/0
31.5.2009 18:42

Štvavá vysílačka

Moc se mně líbí.

Takhle má vypadat interiér auta R^

0/0
31.5.2009 10:28

technik

nové Clio nebo Polo?

mám 191 cm a nerad bych vražel do radia POLA nohou, ale životnost je asi delší, ne?

0/0
29.5.2009 8:32

Štvavá vysílačka

Re: nové Clio nebo Polo?

Co takhle si do toho sednout na výstavě či v autosalonu?  :-)

0/0
31.5.2009 10:27

Mak1

Nešahejte mi na Polo

mám 10 let starý Polo 1.6 benzín, najeto 180 000 km a naprosto bez závad. :-)

Faktem je, že pro rodinu to není, ale pro 2 to úplně stačí

0/0
29.5.2009 8:15

lamal

Re: Nešahejte mi na Polo

10r a 180 tisic ? ved to este nic naodjazdilo, co by tomu malo byt...

0/0
29.5.2009 17:27

máza

bejt to za 200 tisíc korun

tak si tuhle nákupní tašku VW Polo koupí hodně lidí.

0/0
28.5.2009 20:42

huhu

Re: bejt to za 200 tisíc korun

Polo ma milionove prodeje uz desitky let ty fanatiku.

Ale slovnik mas porad omezeny ;-D

0/0
28.5.2009 21:33

krtek

Re: bejt to za 200 tisíc korun

Ale né v Čechách, kde lidi kupujou ty nejlevnější auta, kde neni žádná výbava:-( pro ty je pak Polo drahý :-)

0/0
29.5.2009 10:01

chorche

super

..vypada skvele, lehoucke, mista uvnitr dost...perfektni motory a podvozek...vyspela technika...motor 1.2 TSI...lahudka...R^...zalezi kolik bude stat....mmt jestli zatahuje od 1500...tak s tim budu jezdit pod 5l/100km

0/0
28.5.2009 15:26

máza

Re: super

a není to jedno jestli má tahle nákupní taška VW Polo perfektní motor ? stejně s tím bude většina lidí poskakovat po městě a po nákupech. kdo bude chtít trochu jezdit koupí si stejně Octávii a ne tohodle úzkýho, vysokýho skřeta.

0/0
28.5.2009 20:45

huhu

Re: super

Jasne co jineho nez Octavii ;-D;-D;-D R^

0/0
28.5.2009 21:32

engels

7

1.lehkej motor v zime u predohrabu je skvela vec

2.udrzba u 1.4TSI bude urcite zadarmo

3.trvanlivost turba u vW je chaba, v mem okoli nemenil turbo u ochcavie jen jeden clovek ale ten ma MPI 16 bez turba, cca. 10 lidi, to je jen nahoda vsichni jezdi jak prxsxtx !

0/0
28.5.2009 8:31

chatab

Re: 7

ad 1. Tak si na ten predek sedne v zime tva vykrmena mamina a vyjedes vsechno ;-D

0/0
28.5.2009 10:29

engels

Re: 7

podle sebe soudim tebe, moje manzelka ma 50 kg a myslim ze je docela slusna kost ne jak tvoje bandaska

0/0
28.5.2009 11:25

honza

Re: 7

Mám již třetí TDI a turbo jsem neměnil ani jednou R^

0/0
28.5.2009 10:58

engels

Re: 7

kdzbzb menil auto po 30 000km jako ty tak bych byl taky bez problemu

0/0
28.5.2009 11:25

honza

Re: 7

Kupuju zásadně ojetý auta, a asi mám na ta jinak "velmi poruchová turba" zřejmě štastnou ruku. Každopádně si myslím, že je to také o přístupu a zacházení s autem..

0/0
28.5.2009 16:26

engels

Re: 7

mam najeto 800 000 km takz ejsme podle tebe ridic zacatecnik profesinale. Dokazu rozlozit a slozit auto dohromady, vcetne generalky motoru a prevodvky chytraku, tak asi vim jak se autem jezdiR^

0/0
28.5.2009 17:49

Ludek_II

Re: 7

Já toho taky umím v diskuzích hodně ;-D;-DR^

0/0
29.5.2009 8:20

honza

Re: 7

Je mi vcelku jedno jestli jste začátečník, každej kdo má řidíčák v podstatě ví jak se autem jezdí. A umět rozložit motor je zajisté výsadou profesionálního řidiče . Já jen říkám, že s turbem u VW jsem neměl nikdy žádnej problém. Vypadám díky tomu jako chytrák či profík? (Y)

0/0
30.5.2009 15:18

chorche

Re: 7

ale zalezi jak si dobry ridic lampo...

0/0
28.5.2009 15:23

hop

Re: 7

Co je s udrzbou TSI?

Kupr ma rozvody pohanene retezem takze zadne vymeny remene napinaku a kladek.

0/0
29.5.2009 11:35

honza

ty kolena

Nevejdou se mu tam nohy protože sedí narvanej u volantu. To nebude až zas tak prostorem, kdyby se odšoupl a sedl si normálně, tak by ho rádio netlačilo R^

0/0
27.5.2009 17:06

Sergej Kolenovič

Re: ty kolena

Co čekáte vod nákupní tašky jako je Polo ? Těch 5 kilometrů na nákup do LIDLA to určitě řidič s kolenem zabodnutým do rádia přežije. ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
27.5.2009 17:22

odborník

úzký / vysoký / nepraktický

Asi se pár kupců najde ale s tím místem pro řidiče to je katastrofa. Mít koleno při každý jízdě nabořený v rádiu to bych asi nepřekous.

0/0
27.5.2009 16:55

Sergej Kolenovič

Re: úzký / vysoký / nepraktický

Je to nákupní taška tak přivři oko. ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
27.5.2009 17:23

hop

Serjozo

Mas nejak omezeny slovnik Serjozo :-P

0/0
27.5.2009 22:16

bohus

Re: úzký / vysoký / nepraktický

0/0
28.5.2009 9:37

hop

Re: úzký / vysoký / nepraktický

Par kupcu =  miliony.

Nezer tolik a vejdes se ;-D 

0/0
27.5.2009 22:17

icmek

chudák na fotce

jak se mu tam nevejde to pravý koleno mezi volant a rádio... ach bože, kdy konečně začnou dělat auta široký a nízký, a né nesmyslně vysoký a úzký... kdo s tim má jezdit:((((

0/0
27.5.2009 16:07

odborník

Re: chudák na fotce

Přesně. Polo má pro řidiče připravenou lahůdku .................. Málo místa pro pravý koleno. Ale třeba to maj namyšlený u VW tak že tím kolenem se to rádio ovládá ..........

0/0
27.5.2009 16:56

roumen

Polo až na ty korejský světla vypadá dobře

8-o Na poskakování po městě bude určo stačit. 8-o

0/0
27.5.2009 14:40

Thyronx

Takova prditka

Vzdycky se musim smat, kdyz vidim Evropany, jak se soukaji do svych miniaturnich vozitek. U nas v Americe by si takovy srot nikdo nekoupil. Tady pouzivame poradna auta. Momentalne se hospodarstvi nedari, ale vsichni dreme jako draci a do dvou let ocekavame, ze se dolar vrati k hodnote kolem 35 ceskych korunek. U Forda, pro ktereho stale pracuji, ted vedeni zmrazilo mzdy, takze se musim spokojit se svymi 250 000 $ rocne. Ocekavame priznivy vyvoj, zatimco u vas v Evrope se automobilovy prumysl zhrouti.

0/0
27.5.2009 14:38

performer2

Re: Takova prditka

;-D ironiku ;-D

0/0
27.5.2009 14:41

roumen

Re: Takova prditka

8-o Ten tvůj Ford je v krachu, stejně jako GM. Ještě budeš rád když si koupíš český rodiný MPV Škoda Roomster, ty americkej vořechu. 8-o

0/0
27.5.2009 14:42

pp

Re: Nazdar senile

Thyronxi ty starej senile ja uz myslel zes chcipnul ;-D

K tem autum, to vis tady v Evrope zas nekupuje nikdo ty americke smejdy krachujici Rv

0/0
27.5.2009 14:45

janina

me se nove polo nelibi ja si koupim dacia sandero

dacia sandero za 149 tkc je lepsi auto nez nove polo

0/0
27.5.2009 13:57

Futaba

Re: me se nove polo nelibi ja si koupim dacia sandero

Levnější je bezesporu. Ale lepší?

0/0
27.5.2009 14:31

Muroň

Re: me se nove polo nelibi ja si koupim dacia sandero

Jasně! A pivo zn. PIVO za 1,90 je lepší než Plzen...

0/0
27.5.2009 14:32

roumen

Re: me se nove polo nelibi ja si koupim dacia sandero

8-o Sandero i Polo sou malý autíčka do města na poskakování po nákupech . Rozdíl bych mezi nima velkej neviděl, možná jen v ceně. Sandero není pivo za 1,90 Kč a Polo není Plzeň. Sandero a Polo sou na úrovni piva Krušovice za 10,- Kč. 8-o

0/0
27.5.2009 14:37

Muroň

Re: me se nove polo nelibi ja si koupim dacia sandero

No tak rozdíl mezi něma je dost zásadní - v technologii, kvalitě zpracování a místu na trhu. Zatímco Sandero je jednoduché vozítko postavené na starém a osvědčeném základě, které útočí hlavně cenou a bude sloužit jako rodinné auto pro šetřivé, Polo bude aspirovat na šampiona své třídy - v levnějších verzích jako druhé auto na nákupy, s novými motory jako švihák pro singláky a méněčetné rodiny. Zkus se s Polem i Sanderem projet a rozdíl poznáš.

0/0
27.5.2009 15:18

odborník

Re: me se nove polo nelibi ja si koupim dacia sandero

V Polu si ani slušně nesedneš ty jelimane. Je to prostě další úzkej auťák. A když ti v singlu nebude vadit že tě do pravýho kolena tlačí rádio tak se i povozíš. Na to Sandero bych neplival. Není to závoďák ale placu tam je na rozdávání a nic tě jako řidiče nebude tlačit do kolen.

0/0
27.5.2009 16:52

hop

Re: Odborniku na hloupost

1682mm neni uzkej autak. Tvuj tata jezdil embeckem nebo zigulikem co meli 1600mm.

0/0
27.5.2009 22:26

falonso

Re: Odborniku na hloupost

Jo,ale tloušťka dveří byla tehdy 3 cm a dnes je to 15 cm...

0/0
28.5.2009 17:34

Josef

Re: me se nove polo nelibi ja si koupim dacia sandero

Zásadní rozdíl je jen v ceně. Užitná hodnota obou aut bude asi tak na stejné úrovni. Možná, že i to Sandero na tom bude o něco málo líp.

0/0
27.5.2009 18:26

hop

Re: me se nove polo nelibi ja si koupim dacia sandero

Zasadni rozdil je v kvalite.

Dacia bude davno v srotu a Polo jeste bude behat jako nove :-)

0/0
27.5.2009 22:28

falonso

Re: me se nove polo nelibi ja si koupim dacia sandero

No to rozhodně,protože Plzeň už dávno nevaří pivo,ale náznak piva.A to jsem z Plzně....

0/0
28.5.2009 17:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.