Diskuze
Města ruší značky, řidiči jezdí pomaleji a dávají přednost zprava
Děkujeme za pochopení.
Host
upozornění pro českého řidiče
1.) ty páčky vlevo pod volantem jsou blinkry, které se nezazpínají až když je člověk v křižovatce 2.) ten čudlík s ikonou světla je vypínač světel - to platí zvláště pro ženský a asiaty 3.) v protisměru parkují jen duševní chudáci 4.) osvětlený přechod pro chodce není parkoviště 5.) tramvajové zastávky a chdníky také nejsou parkoviště 6.) Praha není pro buráky závodištěm
Hezký den!
Ondra Satanas
Destrukce plynulosti dopravy
Přednost z prava je vhodná pouze na křižovatky s minimálním provozem. Jsem jednoznačným přiznivcem osvědčeného systému hlavní-vedlejší! Tento systém byl zaveden kdysi rozumnými lidmi kvůli zvýšení plynulosti dopravy. Tehdy ještě vymýšleli dopravní předpisy rozumní, dnes už ne. Akorát mě štve, pokud je ta značka hlavní, nebo dej přednost moc daleko před křižovatkou a u křižovatky už nic.
Při použití předností z prava v hustším provozu je jízda nemožně neplynulá! To platí zvláště, není-li včas a spolehlivě vidět, jestli zprava něco jede, nebo nikoliv. Pomalejší jízda a neustálé koukání vpravo je vyčerpávající a navíc neustálé brždění před a akcelerace za křižovatkou a nutnost jízdy na nižšší převod podstatně zvyšují spotřebu paliva=emise navíc. S takovou nám dojdou světove zásoby ropy dřív!!!
Já odjakživa kašlu na neadekvátní rychlostní limity a jezdím podle zdravého rozumu a na spotřebu, je to lepší a ušetříte nervy i prachy.
Host
Z reality
Výsledek rušení značek? pomalejší jízda, častější akcelerace, vyšší spotřeba, vyšší emise, neboli více smradu, ..... naprosto ideální do vilových čtvrtí jak píše autor...
Host
ten Jerling to je ale blbec
má pro to co tvrdí nějaké důkazy? statistiku?
je určitě zaplacenej od firmy co značky umísťuje
policie se kope do prdele za naše daně a ještě inkasuje "poplatky a poplatečky"
Host
Výborná myšlenka - plně podporuji
Podmínky provozu to oproti současnému stavu NIJAK nezhorší. Nestane se totiž nic zásadního: ve velkých městech budou značky nadále na hlavních tazích (do budoucna bych tam postupně přidával i dynamické značení (kvůli dočasnému snížení rychlosti, stupni provozu atp.). Na méně zatížených - např. v hist. centru města, na sídlištích, obytných čtvrtích, kolem nákupních zón, kolem průmyslových zón - se bude dávat přednost zprava a ačkoliv bude platit všeobecná 50 kmh, v praxi budeme jezdit 30 - 50 kmh, protože nám to některé křižovatky nedovolí projet rychleji.
Vzhledem k tomu, že průměrná rychlost vozidel v Praze v pracovní den je 22 kmh, neměli by to řidiči v Praze a dalších velkých městech ani pocítit.
truthspeaker
Re: Výborná myšlenka - plně podporuji
Je vidět, že s tímto systémem nemáte žádnou zkušenost a pouze teoretizujete. V praxi to je tak, že na mnoha křiživatkách budete muset zcela nebo skoro zastavit, protože výhled v pravo neumožňuje posoudit zda můžete bezpečně projet. A stejný problém platí pro pohled VLEVO, protože si nebudete nikdy jistý, že vám druhý řidič dá přednost - důsledek mýchání systému vedlejší/hlavní a přednost zprava. Náraz z boku "na komoru" určitě nechcete zažít.
Host
LOGIKA
Toto je opatření postrádající jakoukoliv logiku. Prosazuje se neustále ekologie a omezování spotřeby energií, vyšší prosperita a lepší využití času. Proti těmto všem bodům je takové rozhodnutí. Místo toho aby auta na silnici s vyšším provozem projížděla plynule téměř bez potřeby energie a brzdila jen některá na vedlejší silnici, tak musí brzdit a znovu zrychlovat všechna. To zcela nepochybně přispívá do státní pokladny, ale jinak to jen škodí.
Host
Re: LOGIKA
přednost zprava a rušení značek výrazně přispívá k PLYNULÉMU provozu, je to ohleduplnější jak mezi řidiči navzájem, tak taky k okolo bydlícím a chodcům. je to poměrně dlouho, co proběhla studie v několika evropských městech a všude došlo DLOUHODOBĚ k poklesu nehodovosti o víc jak 30%, zklidnění dopravy, snížení hluku. a v konečném důsledku nedošlo ke zpomalení.
Host
No a teda v zime, az to bude klouzat, to bude teprve mazec.
By me zajimalo na kolik prijde zruseni znacky a na kolik malovani vodorovneho znaceni. Protoze to vsechno se u krizovatky kde je prednost z prava musi udelat. Bez vodorovneho znaceni to cloveku hned tak nedojde, ze by mel dat prednost.
Host
Re: No a teda v zime, az to bude klouzat, to bude teprve mazec.
Komu to nedojde, měl by se vrátit do autoškoly - protože normální člověk myslí opačně - přednost mám až když tam je značka, ne proto že si myslím že ji mám !!!
Host
Jo autem, ale co mam delat na kole.
Jednou takovou ulici projizdim casto na kole a muzu se z toho pos...t, porad zpomalovat, malem zastavit, protoze vyhled pres zive ploty je nulovy. Prednost z prava je super vec, ale plynulost dopravy je mnohem podstatnejsi.
Host
Re: Jo autem, ale co mam delat na kole.
To by mne fakt zajimalo, co byste delal v SanFrancisku, kdo je 90% křižovatek osazeno značkou 4STOP, což znamená, že na všech příjezdech je značka STOP a jede ten, kdo přijel první. Asi vědí, že nejdůležitější není plynulost, ale bezpečnost, což by zrovna kolista měl ocenit.
schivaa
to jde uplatnit jen v civilizovanem svete
Uz vidim jak to funguje a zrovna u Prahy, zavedli to v Britanii a docela uspesne, ale tam se lidi k sobe chovaj mnohem jinak nez v ceske divocine.
Host
Díky bohu za ty dary!
STOP dementním zastupitelstvům: 40,30 (oprávněně škola),(křižovatka) 50,40 na 500-ti metrech viz. Dolní Chabry apod.
Host
Re: Díky bohu za ty dary!
co znamená " na 500-ti metrech " , nemělo by být na pěti-stech náhodou ? Zase jsme na hodinách češtiny nedávali pozor
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Vedoucí týmu skladníků, 13. plat, svozy #rY2hh
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Ústecký kraj
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč