Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen se spojuje s čínskými kopírovači, chce pomoci s elektromobily

Čínská automobilka BYD známá svými hybridy a elektromobily, ale také plagiátorstvím, podepsala memorandum o porozumění s automobilkou Volkswagen. Společnosti budou zkoumat možnosti spolupráce v oblasti elektromobilů a hybridů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mirek

technika

Koncernová technika je mnoho let za průměrem světové produkce a to nejen v konstrukci elektromobilů.Přitom ceny jsou jak za moderní vozidla.Skutečnost je úplně jinde,koncern neinvestuje do vývoje,bezpečnosti a designu.Pro něj je směrodatný jen zisk.Koncernová vozidla mají jen jediné prvenství a to nejhorší poměr cena/užitná hodnota.Toto platí zejména pro dražší modely a všechny výrobky od Audi,kde zvlášť vyniká pravidlo Audi-navoněná bída.

0/0
26.5.2009 11:06

Futaba

Re: technika

Ale statistiky prodeje hovoří ve prospěch koncernu. Jak je to možné?

0/0
26.5.2009 11:43

mirek

Re: technika

Koncernoví stratégové jsou mistři v mystifikací.Koncern je jedna velká lež a podvod na hloupější lidi,které manipulují smyšlenými,nebo falešnými testy,anketami a podobně.Co vím,tak folc vyrobil neskutečné množství aut na sklad ve snaze získat prvenství ve výrobě.V prodeji to je daleko horší,než všude uvádějí a propad prodejů jejich předražených šered jsou katastrofální.

0/0
26.5.2009 12:20

Futaba

Re: technika

Neumím to tak posoudit. Jen ale vím, že třeba na VW Sharan se v ČR čeká 8-11 týdnů. Takže tam skladové zásoby asi nebudou.

0/0
26.5.2009 13:07

mirek

Re: technika

To nevím jen nechápu,jak si někdo může koupit to nejporuchovější co od VW existuje sharan je poukázka na neustálé navštěvy servisu,ale pokud je někdo masochista   a slepý sponzor dobře mu tak.

0/0
26.5.2009 13:12

Samuel

Re: technika

proc potom zvolili v New Yorku  volkswagen GOLF jako nejlepsi auto sveta na rok 2008? Proc se stal VW Jetta Blue v USA - nejcistsim autem roku 2008? Proc vsecny automobilky se chteji dostat do "Golf" tridy a ne do Civic tridy? VW nabizi seriove ESP  davno pred japonkymi nebo francouzkymi konkurenty´, nabizi DSG adaptivni tempomat, tvrdy podvozek na nemecke dalnice, dobre brzdy atd.... Francouzke nebo japonske auta na nemecke dalnici od 180 zacinaji skakat jak kozy. 

0/0
26.5.2009 13:13

Pepe

Re: technika

Aaaaaaaa, paaaaan je znalec koukam ;-D   Ja jsem si vsiml, ze rocne je nekolik "aut roku" takze zadna vyhra.... Jaky je prosimte rozdil mezi Golf tridou a Civic tridou? S ESP pravdepodobne japonci prisli pozdeji pac to nepotrebovali. Holt lepsi podvozek...To takovy podvozek Golfa 4ky je naprosto uchvatny, ze? Dali ho na TTcko bez ESP a jak jim to hezky litalo;-D 

"Francouzke nebo japonske auta na nemecke dalnici od 180 zacinaji skakat jak kozy. "

Tak a na toto jste prisel jak? Ze jste ridil peugota 205 z roku 90 nebo civika z roku 80 a pak golfa z roku 2008 ?Rv

Ale to je jedno, jste zaujaty pac mate zrejme doma Golfa, pro vas nejlepsi auto na svete...A vubec tomu nerozumite.

0/0
26.5.2009 15:41

Roumen

Re: technika

To jsou ty machinace koncernovych strategu. ;-D

0/0
26.5.2009 15:43

mirek

Re: technika

Ano to jsou ty testy po celém světě,které platí koncern a je to jen skrytá reklama .Takových testů a anket pokud mi je někdo zaplatí udělám 5 za týden .

0/0
26.5.2009 17:36

Rid

Re: technika

Páni jsou chytří co ? Přitom mají doma Dacii , která je deset let pozadu se vším . ;-D;-O

0/0
26.5.2009 21:59

redpower

Re: technika

Nemyslim ze by posledni Dacie byli vyrazne pozadu za VW.

0/0
27.5.2009 13:20

Rid

Re: technika

Koncernová technika je na urovni svět. produkce a kvalita také celkem slušná. Zato frantíci a někteří Japonci dávají vydělávat servisům. Co by jste také chtěli za tu cenu kvalitu určitě ne . !

0/0
26.5.2009 22:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.