Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nečekaná novinka: Peugeot 5008

Se sedmimístnou novinkou se překvapivě pochlubil Peugeot. Přírůstek do velkoprostorové smečky francouzské automobilky si na zářijové představení na autosalon do Frankfurtu připravil šest motorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Pěkný auto

krása :-), už aby tady byl

0/0
4.6.2009 15:15

ROSES LIVE

Francouze nebrat !

! :-©

0/0
2.6.2009 22:51

Speedy

To sou kecy staréjch fotrů

tohle říká tak akorát hrdý majitel škody (Favorit, Felicia, Fabia)

0/0
3.6.2009 7:38

carlos

další informace

tady jsem našel ještě nějaký další informace a fotky http://av-car.spaces.live.com/

0/0
2.6.2009 22:44

OV

Korejci z Nošovic běžte se zahrabat

Jedním slovem krása R^

0/0
2.6.2009 16:55

Homer

Re: Korejci z Nošovic běžte se zahrabat

No každýmu se líbí něco jiného. Ale tohle mi přijde hnus. Mně se Peugeoty a Citroeny nikdy nelíbily.

0/0
2.6.2009 17:25

hop

Re: Korejci z Nošovic běžte se zahrabat

To ses porad ten samej co spamuje o Korejcich z Nosovic 8-o

Zdravicko slouzi? ;-D

0/0
2.6.2009 21:12

legnaw

rozdiel

som amater ale aj tak...aky je rozdiel v prvom a druhom dizlaku, teda okrem spotreby???

naftové1.6 HDI FAP 110 k  – průměrná spotřeba 5,4 l/100 km1.6 HDI FAP 110 k – průměrná spotřeba 5,2 l/100 km

0/0
2.6.2009 15:34

prťka

Re: rozdiel

taky sem na to koukal a rozdíl sem nezjistil...divný ...že by chba redaktora??

0/0
2.6.2009 16:39

buick

Re: rozdiel

lebo tam bude asi jiná převodovka..jedna je automat, druhá manuál..aspoň teda myslím

0/0
2.6.2009 17:49

el_nino

Re: rozdiel

manuál je pětikvalt, robot šestikvalt ;-)

0/0
2.6.2009 22:43

tmf

nebrat

nemají v nabídce motor 1,2

0/0
2.6.2009 14:59

qwe

další zbytečný Frantík

Peugeot - pěkný design, nic moc kvalita, drahý oproti konkurenci (myšleno obecně), přitom nenabízí nic navíc, jen hnusné displaye a budíky, drahý servis, drahé náhradní díly, nevím proč to kupovat, radši Mazdu 5

0/0
2.6.2009 14:44

Gandalf

Nelíbí

Stejně jako se mi nelíbí nový 3008 nebo jak to teď označují. Když už jsme ve Francii, tak např. C4 Picasso je designově mnohem povedenější a svébytnější...

0/0
2.6.2009 14:42

KAmil

Krasavec

Krasavec, půjdu do něho... R^

0/0
2.6.2009 14:31

Ondra

kapínek přeplácaný..

nepřijde vám?

0/0
2.6.2009 13:57

ToJeFuk

Krizenec Mazdy5 a Citroenu C4 Picasso

Vypada jako jakysi krizenec Mazdy5 a Citroenu C4 Picasso. Kdyby si z Citroenu vzal design a z Mazdy kvalitu, byl by to trhak :o)

0/0
2.6.2009 13:39

Mr.Utery

Re: Krizenec Mazdy5 a Citroenu C4 Picasso

Ja si hned rikal, ze to necemu z oka vypadlo...ale radsi bych samossebou tu Mazdu 5, ta se navic vyrabi v Japonsku Japonci.

0/0
2.6.2009 20:38

el_nino

Re: Krizenec Mazdy5 a Citroenu C4 Picasso

no tak ono je to v tom článku vysloveně uvedený, že to vychází z C4 Picasso ;-) boční dveře a obecně tvar karoserie je hodně podobnej a při pohledu na zadnjí sedadla laik v podstatě nepozná rozdíl..jiná je vlastně jenom přístrojovka, která nemá narozdíl od C4 centrální displej, ale klasický budíky a samozřejmě čumák a zadek :-)

0/0
2.6.2009 22:46

Brearthlless

zvýšené sedačny v zadních řadách

Vždyť to tak vůbec nevypadá ?! aspoň podle obrázků a navíc jak by to chtěli dokázat, když střecha má dozadu klesající tendenci ... keci v kleci. Rv

0/0
2.6.2009 13:34

Bourne

:)

Ty typy sou pekny :D Za chvili tu bude Peugeot 2534567

0/0
2.6.2009 13:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.