Diskuze

Až 90 procent ojetin v inzerátech má problém, tvrdí odborníci

Pokud se zakoukáte do auta, jehož minulost se později ukáže jako problémová, můžete o něj přijít bez náhrady. Historii ojetiny je třeba prověřit včetně najetých kilometrů. Až 40 procent aut má totiž počítadlo kilometrů stočené.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

28. 8. 2009 19:18
Nejlepší auta mají v AAA AUTO PRAHA !

Tam tacháče nestáčí. Navíc ke každému vozu vám dají páku na volant zdarma a v případě reklamace i do džky - zcela ZDARMA ! K tomu výhodný leasing s 50% navýšením. Ten kdo koupí, neprohloupí !

0 0
možnosti

Host

28. 7. 2009 13:00
vše je naruby a na hlavu

.... Nikdy jsem nebyl zklamám, auta vždy vypadala přesně tak, jak byla deklrována a nebly s nimi nikdy žádné problémy, i 10 let staré auto mělo stále servisní knížku a pravidelný servis. v čechách jsem najelpo bazarech a inzerátech mnoho zbytečných km a všude samé "šroty" a snaha vytřískat co nejvíc a vše o autě zapřít. Tím nechci říci, že se tu nedá koupit slušné auto, ale skoro mi to přijde jak výhra v loterii. Pokud si budu kupovat další ojeté auto, zcela určitě si jej opět přivezu z Německa.

0 0
možnosti

Host

28. 7. 2009 12:53
vše je na ruby a na hlavu

V autech dělám profesionálně ve značkovém autosalonu, taky není vše úplně OK, ale pokud je to jen trochu solidní firma, km nestáčí a k autu lze vyjet veškerou servisní historii. Bohužel i autorizovaní prodejci se chovají jako prasata, už při prodeji nového vozu dopředu ví, že se nebudou vyplňovat servisní knížky, majitel pak bude rád, že auto může prodat o nějakou pětku více a nový majitel bude chrochtat blakem, kolik málo má najeto;-D Na druhou stranu mé soukromé vozidlo druhé v rodině má za 8 let najeto 80tkm, což by při prodeji neznamenalo, že za něj dostanu něco víc, protože právě malé km budou budit patřičnou nedůvěru.Takže nějaké km a serviska jsou stejně nanic, ať při prodeji nebo koupi a je třeba ze spolehnout na znalosti, když ne svoje tak někoho kdo je z oboru. Několik aut jsem si přivezl z D, ne od žádného čmouda ale od autohausu, vždy auta vypadala o 100% lépe než tady

0 0
možnosti

Host

22. 6. 2009 6:57
Stočený tachometr?

To by mělo být trestné. Je to v podstatě pozměňování údajů. Určitě na to zákon pamatuje. To je jako bych se omladil v matrice. Zákonodárce by si měl vzít příklad ze staré dobré Anglie. Tam je za to pěkný flastr. Katastrofou jsou auta po lízingu. Každé 3 až 4 leté klidně 240 tis. km poctivě najetých.

0 0
možnosti

Host

11. 6. 2009 13:52
A komu teda důvěřovat?

Tón podobných diskusí mě dost děsí. U nás v autobazarech samý podvodník, na inzerát taky nekupovat, dovozci stáčejí tachometry, v Německu je to samý Turek šmelinář. A teď babo raď - potřebuju auto s 5 plnohodnotnými místy (z toho 3x autosedačka) a 800.000 na nové nemám. Opravdu neexistuje jediný důvěryhodný bazar?

Vojta

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

11. 6. 2009 13:57
Re: A komu teda důvěřovat?

Jak má být staré (max), a jaká je představa o cenové relaci?

0 0
možnosti
DD

schivaa

11. 6. 2009 0:12
v cesku bych ojetinu ani nove nekoupil NIKDY!!!

Jo to je mi novinka, cesti prodejci natahujou ceny novejch i starsich vozu a delaj vselijake figle na zakaznika a reklamace pak neuznavaj, proste hnus, to radeji jet koupit auto do nemecka ci jinde na zapad, kde stoji i o tretinu mene a i jeho historie me necha klidne spat.

0 0
možnosti

Host

10. 6. 2009 19:49
90% "odborníků" má problém

jsou nějak spojeni se svým chlebodárcem. Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

Podle nich je nejlepším řešením nové auto a jak ho koupíte tak má cenu o 25 až 30% nižší. Komu to za to stojí ať nekupuje dobrá auta z bazaru.

0 0
možnosti
KK

klapi

9. 6. 2009 9:17
idnes hruza

asi to tady prestanu cist, protoze na zaklade svejch zkusenosti a zkusenosti spoustu servismanu vim ze nejrizikovejsi auta prodavaji bazary jako AAAcka nebo ESA. existuje heslo: kdyz mas neprodejnej vrak tak to dej do acek, oni to nalestej a prodaj.....a pak se lidi muzou po*rat kdyz zjistej jakej maj vrak.......idnes byl kdysi dobrej ale dnes tady vychazej clanky NA OBJEDNAVKU!;-ORv

0 0
možnosti

Host

9. 6. 2009 12:55
Re: idnes hruza

zrovna před pár měsíci jsem prodával jetý mondeo r.v. 2005, lehce odřený, najeto cca 160t km, vstřiky na konci životnosti, v háji turbo, jedinně interiér byl fakt zachovalý... V Auto Esa to hodily na diagnostiku a vyskočilo jim vadný turbo a jiný věci. Řekli rovnou, že to nevykoupí, chtěl jsem se toho zbavit, bylo mi jedno za kolik a stejně to nevzali, prý ať to nejdřív opravím. V AAA auto mi nabídli asi 130t kč a když s tím technik vyjížděl z haly, tak měl problém nastartovat a pak si to taky už nechtěli vzít ani za sto táců. Střelil jsem to na inzerát za 140t a lidi mi chtěli urvat ruce ;-D

0 0
možnosti

Host

9. 6. 2009 1:05
prověřená ojetina jak kde ...

 Na nákup jiného (pro mě nového) auta jsem vyrazil do Německa, ale ke koncesionáři. Auto mě nechal projet jak na dálnici, tak po okreskách, strávil jsem v Chemnitzu 4 hodiny. Po celou dobu se mi prodejce věnoval velmi profesionálně. Dokonce mi i ukázal v počítači servisní historii auta. To auto mělo najeto 132.000 km, dal jsem za něj 147.000,- včetně přepisu zde v Čechách. Krom servisu (olej, filtry, přední kotouče a desky) na autu není jediná závada, je po prvním majiteli.

 A tady v Čechách ? Bez komentáře. Zřejmě je to asi opravdu o lidech. Češi jsou zlatokopové, prostě vydělat za každou cenu a na každým..... :-/

0 0
možnosti
DD

schivaa

11. 6. 2009 0:18
Re: prověřená ojetina jak kde ...

Souhlas taky jsem kupoval svuj vuz za hranicemi, o temer polovinu levnejsi, jen rok jetej a najeto 30.000km, profesionalni pristup , dlouha zkusebni jizda a zaruka 2roky.  Veskere papirovani vyrizeno za mne a jen jsem nasedl a jel o nic se nestaral. Jak je to mozne, v zahranici maji vyssi vydaje na zamestnance, najem, pritom nizsi ceny a lepsi sluzby???

0 0
možnosti

Host

8. 6. 2009 23:13
prej odborníci

no hlavně v AAA a ESA, to sou odborníci akorát tak na to jak vás oškubat a napálit..

za 190tis, už koupím raději nový, než ojetý za 150..a mám klid!

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...