Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínské automobilky jdou po značkách a technice

Krize Číně pomohla, uvedl minulý týden pro MF DNES Cao Dewang, šéf a spolumajitel čtvrtého největšího výrobce autoskel na světě - skupiny Fuyao Glass Industry. A důkaz přímo z jeho oboru na sebe nenechal dlouho čekat. Americké terénní mastodonty značky Hummer budou vznikat pod taktovkou Číny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Za 2. svetove...

Nemci radsi svoje lode potopili a techniku znicili, nez by se mela dostat do nespravnych rukou... Cinani vycucaji technologie, postavi si to doma a firmy v Evrope nechaj chcipnout... Je to jenom otazka par let.

0/0
5.6.2009 21:47

Host

Žluté nebezpečí

:-/

0/0
4.6.2009 23:13

Host

Uz to zacina ...

Chjo, ze my sme tak hloupi, ze se nechame sezrat Vychodem ... myslite, ze by nejaky stat prodal kus sveho uzemi? Treba kdyby za nej kupce smaznul statni dluh?

0/0
4.6.2009 20:11

Host

Re: Uz to zacina ...

byl's nekdy v Karlovejch Varech? :-S

0/0
5.6.2009 10:52

ppc1500

Re: Uz to zacina ...

R^R^

0/0
7.6.2009 11:03

Host

Re: Uz to zacina ...

Já myslím že se tak už v minulosti stalo. Rusko prodalo USA Aliašku.

0/0
7.6.2009 8:23

Homer1

A jak to ti ťamani budou řídit?

Vždyť z toho Hummera ti čahouni ani neuvidí přes palubku na silnici. To bude čínská verze obsahovat periskop???;-D

0/0
4.6.2009 17:16

Mario 66

Saaba by byla škoda,

snad bude běžet tahle značka dálR^R^

0/0
4.6.2009 13:51

Antonín

Dobrý tah

hypoteticky:- prodám v podstatě už dávno prošlý "technology park"

- zbavím se odborů ve stávající podobě

- začnu opět vyrábět pod novým logem

- a zákazník sám rozhodne co by raději Číňana, nebo new US?

PS: Vývoj nezastavíš"

0/0
4.6.2009 12:25

ja

Re: Dobrý tah

Hmm, pekne. Ale zapomnel si na koupeni novych pozemku, postaveni nove fabriky, nabor novych zamestnancu, vyvoj kompletne noveho auta ("starou" technologii si prodal) a mnoho let vydatne medialni masaze...

0/0
4.6.2009 13:50

Host

Re: Dobrý tah

PS: nehněvej se, že použiji tento příměr, ale když jsem uvedl základní strategické body, neočekával jsem, že bude reagovat někdo, kdo pravděpodobně svůj záměr o nezbytnosti ( návštěva toalety) oné potřeby nejdříve oznámí a po jejím ukončení informuje o průběhu a detailech vč. papíru a formy spláchnutí. Tož tak...

0/0
4.6.2009 15:19

Host

Re: Dobrý tah

ad1) pozemky - levnější snad ani už nebyly než v současné době

ad2) stavba - levně- efektivněji než v současných a to hlavně a zejména provozem samým

ad3) automatizacea rutinní procesy lze naučit i cvičenou opici ( viz world migration )

ad4) vývoj - ten probíhá stále a ten právě nezastavíš - jen priority směřování se mění z mnoha důvodů

ad5) mediální masáž - ceny u všech vč. konkurence stejné, ovšem metody sofistikovanější

0/0
4.6.2009 15:19

homoděj

stačí

Stačí se podívat na číňany na každém autosalonu.Skupina 3-5 číňanů se vrhne s digi. foťákama na vystavené auto a pořídí tisíce fotek každého dílu auta.Není problém vidět jen nohy,protože fotí komplet podvozek.

0/0
4.6.2009 11:59

icmek

hm...

kdyby stádo nekupovalo folcvágny, mohl tu dneska saab bejt. jenže holt novej golf co táhne vocpodu pyčo je holt extra kousek a prestižní koráb. :-/

0/0
4.6.2009 10:39

individual

Re: hm...

Zvlast od cloveka, ktery musi jezdit ve 13 let starym aute, tahle kritika sedi. Proc sis nekoupil Saaba ty?

0/0
4.6.2009 11:37

icmek

Re: hm...

protože jsem si koupil Hondu. v 13 let starym autě jezdit nemusim, ale taky nemusim jezdit v novym. tohle auto je starý, ale mám ho rád a jezdí dobře. a jak mi bylo dneska ráno krásně, když jsem ujel Oktávce. opět.

0/0
4.6.2009 14:12

Host

Re: hm...

a proč máš vlastně z oktávky ten mindrák?

0/0
4.6.2009 15:52

individual

Re: hm...

Hmmm, ujel jsi oktavce, to jsi ale kabrnak... Anebo blbecek, co si myslim ze ma sportovni auto a chlubi se tim, ze ujede limuzine nizsi stredni tridy... To jses fakt borec!

0/0
4.6.2009 18:27

ViKo1

Re: hm...

Spíš měl štěstí na 1,6-ku. :o) s dědou s klouboučkem... tomu by utekl i Terry Fox... budiž mu země lehká...

0/0
5.6.2009 0:32

wolf80

Re: hm...

Nechapu, proc bych si mel kupovat Saaba jen proto, abych udelal charitu :o) Za neuspechy Saabu muze jeho vedeni. Ja jsem spotrebitel a  za svuj peniz chci auto, ktere se libi mne. Nepotrebuju, aby se libilo kdejakymu smudlovi (jako je treba icmek), protoze jezdit s nim budu ja :o)

0/0
4.6.2009 12:08

icmek

Re: hm...

souhlas R^ proti gustu samozřejmě žádnej dyšputát.

0/0
4.6.2009 14:14

wtf

Re: hm...

V cem je problem? SAABy i Golf jsou vyborne auta a kazdy at si koupi a jezdi v cem chce a na co ma... SAAB bohuzel zaspal, tak at se ukaze...

0/0
4.6.2009 13:00

icmek

Re: hm...

souhlas R^

0/0
4.6.2009 14:13

Pan Navratil

Re: hm...

Saab nezaspal, saaba utopilo GM.

0/0
9.6.2009 9:23

dedko

Ažř budou mít techniky dost,

převálcují evropské výrobce a budeme v hajzlu !

0/0
4.6.2009 10:27

ViKo1

Re: Ažř budou mít techniky dost,

Až budou mít techniky dost, zjistí že si všechno museli koupit a moc tomu nerozumí... Navíc... až budou moc bohatí, budou chtít podíl i zaměstnanci... a pak už se tak levně vyrábět nebude.. s distribucí přes oceán to najednou bude drahý a tak znovu budo vyrábet v USA. Nebo Evropě (hyundai). Prostě práce bude... jen nebude chuť kupovat auta, když OPEC řádí s cenama ropy...

0/0
5.6.2009 0:35

me2di

Konec nadvlady EU-USA civilizace

0/0
4.6.2009 10:11

loogieboy

saab

nejdriv ho brakovali americane a zbytek docuca cina....

0/0
4.6.2009 10:09

mr.cert

Re: saab

přesně tak..za pár let už to bude jen shluk písmenek :-/

0/0
4.6.2009 10:31

lus

když je to takový bomba, proč nevydělává ?

k čremu je vám technická specifikace, kt. se dá stejně okopírovat, když o ni není zájem ?

0/0
4.6.2009 10:07

Croco

Re: když je to takový bomba, proč nevydělává ?

1) Zájem není dnes. Jak to bude zítra?

2) Náklady na výrobu budou o dost nižší, takže i koncová cena půjde lehce dolů. A zájem zase bude.

3) Kdyby to ukradli, můžou to prodávat jen v Číně. A svět je mnooohem větší. Tak si to radši za pár "šupů" koupí.

0/0
4.6.2009 10:27

Host

Re: když je to takový bomba, proč nevydělává ?

uz vidim miliony a miliony evropanu a americanu jak se perou o to aby si mohli koupit cinskej saab, ... to neni znacka, ktera v nejblizsi dobe prevalcuje evropsky automobilky, podle me z toho udelaj koncepci pro asijsky trhy - protoze ve statech, kde vetsina obyvatel jezdi na kole nebo na mopedu prorazite i s autem, ktery je podle evropskejch meritek zastaraly (a to saab je), staci kdyz bude tak levny, ze v evrope za podobnou cenu vyrobite tak leda moped nebo kolo :ú)

0/0
4.6.2009 15:36

Host

Re: když je to takový bomba, proč nevydělává ?

asi jsi v sabu nikdy nesedel kdyz rikas ze je zastaraly :)

0/0
6.6.2009 11:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.