- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady to mame cerne na bilem,
"Stejnosměrný elektromotor ELIS s výkonem 15,5 kilowattu stačil na dosažení 80 km/h, akumulátory pak až na 80kilometrový dojezd."
A to je nekdy zacatkem devadesatych let. Pak tu mame Chevrolet EV1, ktery byl v beznem provozu, v polovine devadesatych let a pak ho GM da se rict nasilim stahla, udajne pro nezajem (4000 lidi na cekaci listine, ano na to auto se muselo cekat), a nechala je sesrotovat. Auto melo vetsi dojezd a maximalku nez el. favo. ze zacatku 90tych let. Ono nejde jen o ropnou lobby, ale taky o servisy a distribucni site nahradnich dilu, ti vsichni by prisli o hodne penez.
Proc by prisli o penize? Elektromobily budou bez poruch?
A proc elektrarenska loby nepreprala tu ropnou?
Ale uznavam, je romantictejsi konspirovat nez uznat ze v soucasne dobe spalovaci motor nema realnou konkurenci
""na autě na elektřinu totiž dnes intenzivně pracují snad všechny automobilky""
cim to, ze takovych aut je spousta a uz kdysi to ocividne slo bez vetsich problemu... prece vime, ze je to diky ropnym tupcum, kteri to blokuji... a je to hnus
80 kiláků na dojezd, to je fakt bomba a jak dlouho se akumulátor nabíjel pro jistotu už vůbec nepíšou
proto neni nikdo prekvapen velice malou ucasti
Hlavně se nenechte nalákat na korejské žuky z Nošovic - mám ty nejhorší zkušenosti s tou jejich i30-kou. 5 let záruka vypadá lákavě, ale jejich servis to je vyhlášená neochota a lenost. Vrcholem všeho pak je, že Vám suše oznámí, že za vadu si vlastně můžete sám nemluvě o tom, že jste vlastně každý týden v servisu s nějakou vadou a problémem.
By mě zajímalo, jaké jsou to vady, taky mám i30, 25 000 km a zatím žádný problém, je pravda že moje je korejská
To bola ŠKODA Beta ??? Ja som do teraz vedel že bola TATRA Beta
Ty fotky jim poslal asi nějaký návštěvník ze svého mobilu. Děs
"nejdůvěryhodnější zpravodajský server" upadá stejně jako 90% serverů na českém internetu. Toto je jak fotka z levnějšího kompaktu za použítí automatiky. Člověk, který to fotil nic neví o kompozici ani technikách fotografie. Ale zase na druhou stranu to chápu - autosalon byl tak slabej, že asi neposlali kvalitního fotografa. Osobně jsem na autosalonu fotil (pro rýpaly - nebudu říkat pro jaký časopis fotím) a mimo například Aston Martin, či BMW to nestálo za nic. Prázdné výstavní plochy, třetina vystavovatelů.
Odkud ma autor fdv tu vec ze "prislo narizeni ze velkoobjemove motory se smi delat jen v SSSR"?
1,5 neni nic velkoobjemoveho a Polaci jej delali taky. Zdroj te informace je zrejme lidova slovesnost
V té doby byl obsah 1500ccm opravdu velký.
A z bývalého východního bloku dělali tento obsah jen v SSSR a v Polsku.
Polákům to ale bylo dovoleno jen kvůli tomu, že to byla kompletní licenční výroba italského Fiatu.
U nás bylo první auto s větším objemem až v roce 1990 Š 1203 (1433 ccm)
redaktoři iDnes by si měli napřed něco nastudovat o Škodě 720, ty fotky jí vůbec neodpovídají....
jedno jsme s tim elektro favem jezdil po vystavisti v Brne na zacatku 90 let. super jizda, dod dnes an to vzpominam otoceni kicku a jelo se, jen to ticho
tak auta z 50. let a starší vypadala ladně s plynulýma křivkama , auta z 90. let a výš taky a to mezi tím vypadalo jako dřevěná krabice pobitá plechem.