Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus RX450h: na výletě s milovníkem přírody

Aby zachovali stoprocentní kvalitu výroby hybridního pohonu pro tohle auto, udržují ve fabrice v japonském Kjúšú ve výrobně přetlak. Vzduch je tak neustále vytlačován mimo budovu a odnáší s sebou mikroskopická zrnka prachu. Kamkoliv se po novém Lexusu RX450h podíváte, vidíte maximální péči o detail. Kvalita na vás doslova dýchá, stejně jako úzkostlivá snaha neublížit ani jediné sedmikrásce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

DaD14

Dost lidí u Toyoty říká,že IS v naftě a benzinu je uplně jiné auto.Možná je to tím.

0/0
17.6.2009 11:00

DaD14

Zklamání.

Koupil jsem si Lexus IS 220d jako nový vůz a bohužel musím říci,že jsem byl s auta zklamán.Po 20.000km začala vrzat palubka,motor za chladného počasí špatně startovat,za teplého naopak vrčelo nějaké relátko.Jednou se mi rozsvítila kontrolka chyby motoru a auto nejelo.Měkký lak ani nezminuji.Bud jsem měl páteční kus a nebo to bylo tím,že je to jejich nejlevnější vůz.Na japonce jsem nezanevřel,ale přešel jsem ke konkurenci a musím říct že Subaru Legacy(sedan)je opravdu hodně povedené auto.

0/0
13.6.2009 12:43

Host

Re: Zklamání.

Ja mam IS 250 a som s nim maximalne spokojny. Jedine, co mi vadi je gps (neda sa ovladat za jazdy). Nic, co popisujes, som v Lexuse nezazil. Z vlastnych skusenosti viem, ze aj dalsie moje auto bude Lexus. Inak, Legacy je tiez dobra volba ;-)

0/0
15.6.2009 9:54

fido_castro

Ekologicke :-D

Kvalita na vás doslova dýchá, stejně jako úzkostlivá snaha neublížit ani jediné sedmikrásce.

 Predpokladam, ze baterie do tohoto ekologickeho siditka vznikaji stejne jako ty do Priusu. Diky tomu dokaze zanechat 2x vetsi ekologickou stopu, nez Hummer. Takze zatimco v srdci ekologicky smyslejiciho pokrytce-majitele hybridu rostou sedmikrasky, jinde vyrusta otravena mesicni krajina z tezby niklu. Joo, ekologie, to je panecku byznys!

0/0
11.6.2009 21:28

Host

Re: Ekologicke :-D

Zelený vypatlaný mozek tak dalece nepřemýšlí. 

0/0
11.6.2009 21:48

Host

Re: Ekologicke :-D

Baterie jsou vyrobeny ze starych reciklovaných takze se zazelená ještě víc.

0/0
12.6.2009 9:00

Host

Re: Ekologicke :-D

http://onemansblog.com/2007/03/27/prius-outdoes-hummer-in-environmental-damage/

As already noted, the Prius is partly driven by a battery which contains nickel. The nickel is mined and smelted at a plant in Sudbury, Ontario. This plant has caused so much environmental damage to the surrounding environment that NASA has used the ˜dead zone! around the plant to test moon rovers. The area around the plant is devoid of any life for miles. The plant is the source of all the nickel found in a Prius battery and Toyota purchases 1,000 tons annually. Dubbed the Superstack, the plague-factory has spread sulfur dioxide across northern Ontario, becoming every environmentalist§s nightmare.

0/0
12.6.2009 9:28

Host

Re: Ekologicke :-D

Ale novinar prece potrebuje do titulku takovy kecy o ekologii. Je to hybridni auto, musi to tam prece bejt.

0/0
12.6.2009 11:05

JirkaNeprihlaseny

Re: Ekologicke :-D

Musím s tebou souhlasit. Určitě je to dobré auto, ale po započtení celé ekologické zátěže (nejen provozu), nemá se šetrností k ŽP moc společného. Mám nové auto střední třídy předělané na LPG, teď v létě jezdím za 7-8litrů. Cena auta poloviční, provoz minimálně o 30% levnější, ekologická stopa podstatně menší.

0/0
13.6.2009 10:30

Host

Nic objevného

přetlakování čistých prostor se používá běžně všude. Např. kde se vyrábí např. elektronika.

Proto se ha*jzly se naopak pouze odtahují aby vzniklý podtlak držel smrad uvnitř a nešířil se po objektu.

0/0
11.6.2009 15:31

Host

Re: Nic objevného

R^ Přesně to jsem chtěl napsat. Přetlak se používá v kancelářských budovách nebo dokonce i v obyčejných karavanech...

0/0
11.6.2009 21:42

Host

:(

ŠEREDNÝ TAMGOČI Rv

0/0
11.6.2009 14:23

mab107

Reálná spotřeba: 13,8!!!

Jak je vidět na jedné z fotografií, skutečná průměrná spotřeba je 13,8 l/ 100 km. Tak nevím, nevím....Rv

0/0
11.6.2009 12:45

Host

Re: Reálná spotřeba: 13,8!!!

To co tam vidíš, je okamžitá spotřeba a ta ti může při rozjezdu auta do kopce vylítnout na 50 l/100 km. Lexus je nádherný auto, bohužel na něj nemám, jinak bych si ho pořídil ihned.   ;-(

0/0
11.6.2009 12:52

-drb-

Re: Reálná spotřeba: 13,8!!!

hmmm... odkdy se AVERAGE překládá jako okamžitá spotřeba? Měl bych aktualizovat slovník.

0/0
11.6.2009 12:58

Host

Re: Reálná spotřeba: 13,8!!!

Ano prvních pár minut se průměrná spotřeba kryje s okamžitou, obzvlášť pokud to vymažou testovací jezdci pod kopcem. V zimě se tam může zobrazit i 99 l/100Km.

0/0
11.6.2009 13:42

Polárníliška

Re: Reálná spotřeba: 13,8!!!

;-D Ahá, tak to je fakt smůla, že to vymazali těsně před focením a zároveň při focení prudce akcelerovali....

0/0
11.6.2009 13:52

tombik

Re: Reálná spotřeba: 13,8!!!

Pane, jel jste někdy s automobilem majícím palubní počítač? :D Takové toledo si i při rozjezdu poměrně klidném veme těch 12. Pokud jak píšete prudce akceleruji tak mi vypíše klidně 35.

Co se lexusu týče, nevím konkrétně jak tento ale synovec měl zapůjčený LS 450h na svatbu. A mohu jen potvrdit že spotřeba i u této vlajkové lodi se pohybovala kolem 7mi litrů. Nemyslím si tedy že by u menšího vozu s motorem novější generace byla spotřeba vyšší.

0/0
11.6.2009 14:00

-drb-

Re: Reálná spotřeba: 13,8!!!

je úžasné, jak se snažíte okecat, že jste se na fotku blbě kouknul ;)

1. vím, jak funguje měřění spotřeby

2. vím, jak jezdí testovací řidiči

Ta fotka nemá s reálnou spotřebou běžného řidiče nic společného. Ovšem než jste začal mlet o okamžité spotřebě, měl jste se kouknout. Někdy je lepší mlčet, než ze sebe dělat pitomce. ;)

0/0
11.6.2009 18:34

pdy

Re: Reálná spotřeba: 13,8!!!

ne ne je to opravdu průměrná spotřeba 13,1 myslím a pod ní je venkovní teplota 21 stupňů,jezdil jsem s Priusem a byl jsem z toho úplně hotový,Lexus je taky můj sen dělám 6 let v Toyotě:-)

0/0
11.6.2009 18:59

Host

hloupě pojatý článek

ovšem Lexus je špička.

Uvidíme co spáchá Honda...snad...někdy

0/0
11.6.2009 12:45

Host

Dobrý PR

Dobrý PR českého zastoupení Toyota Lexus :-P

0/0
11.6.2009 10:41

Host

Re: Dobrý PR

Kazdy clanek o necem konkretnim je PR?Uz je to stary-zkus neco noveho

0/0
11.6.2009 13:55

Host

300koniku za 6l...to je pekne

:-)R^

0/0
11.6.2009 9:23

Host

Re: 300koniku za 6l...to je pekne

Tak 6l je jen tabulkových a 300k je fajn, ale ne úplně pro auto které váží 2,5 tuny :-/

0/0
11.6.2009 9:56

Host

Re: 300koniku za 6l...to je pekne

S RX400h který má spotřebu 8.1 jsem, jezdil i za 6.9 . takže za 7 litrů to bude jezdit i s těžkou nohou, 

0/0
11.6.2009 13:44

Host

Ekologie hadr

Tak za 6 můžu jet i s Haťapkou, akorát za ní nedám 1,5M a bude to asi tak 10 krát ekologičtější, ale proč ne.

0/0
11.6.2009 9:04

Host

Re: Ekologie hadr

akorat to nema 300koniku, je to 3x lehci, 2x mensi, 6x mene pohodlenejsi a rozdil v technologii je jak o mezi raketoplanem a sekackou na travu. :-)

0/0
11.6.2009 9:26

Host

Re: Ekologie hadr

;-D)))))

0/0
11.6.2009 12:04

tombik

Re: Ekologie hadr

A to je přesně ono. Nechápu proč lidi řeší tímhle způsobem ekologii. Přece není ekologie hlavním parametrem vozu. Na lexusu je úžasné to že vám nabídne komfort o kterém se mercedesu za 1,5 milionu nesní a k tomu spotřebu Škody Fabia 1.4l....

Takový benzinovy mercedes nebo bmw by vám pod deset nejelo ani náhodou. A přitom výkon velikost vozu by byly shodné s lexusem a výbava v této cenové hladině jednoznačně horší. O kvalitě nehodlám polemizovat to je subjektivní, mám rád japonská auta a s žádným mercedesem nemám dost dlouhé zkušenosti abych mohl hodnotit zda je kvalitativně lepší či horší.

0/0
11.6.2009 14:09

Host

Re: Ekologie hadr

Kvalita lexusů určitě není subjektivní :-)

0/0
11.6.2009 16:00

Host

Re: Ekologie hadr

Uplne suhlasim. Dalsie plus, ktore u toho auta je, ze budi dojem obycajneho japonskeho auta. Co je super, pretoze nebudi pozornost :)

0/0
15.6.2009 10:05

Host

odbornost 0

odborníci iděsu se předvádějí ! synychronní motor.....8-o

0/0
11.6.2009 8:49

Host

mohu jen potrvdit

Ano, mohu potvrit, že jako relaxace výborné.... :-) Když už mi jde doma z dětí hlava kolem, jedu se večer projet. Řízení tohoto auta je opravdu zážitek a na mě to má nesmírně uklidňující vliv. Jo a docela mě pobavilo, jak autor píše, že zkouší, jak daleko dojede na baterky. Tak to je přesný. Tohle auto jako by vás pořád nutilo si hlídat spotřebu. ;-D

0/0
11.6.2009 8:36

Host

Re: mohu jen potrvdit

Přesně tohle jsem dělal když jsem ho měl na týden pučený. Stále jsem čuměl na ten displej a hlídal jak to dobíjí a kolik to žere. To samé u Priusu. Nejlepší je kdyz popojíždíte někde na štěrku. Nic není slyšet jen jak kaminky praskají o gumy.

0/0
11.6.2009 12:30

Host

Re: mohu jen potrvdit

Jojo přesně tak to je

0/0
11.6.2009 13:45

Host

Hezký auto

R^

0/0
11.6.2009 8:10

engels

7

vyroba takovyho ekologickyho srxce musi byt tak narocna pos tarnce energii a materialu, likvidace akumulatoru, ze to tohkle auto je vysmech ekologii

0/0
11.6.2009 7:29

Host

Re: 7

Vymysli tedy něco lepšího !

0/0
11.6.2009 7:51

Dr.Ozd

Re: 7

Taky řvu smíchy.Tyhlety hybridy jsou slepá větev vývoje automobilismu.Pomocí nejmodernějších technologií při dvojnásobně vysoké energetické a materiálové náročnosti vyrobíme auto s normovanou spotřebou 6,5 litru,tedy zcela běžnou a cenou v násobcích normáních aut.Nějak mi uniká vlastní smysl tohoto snažení...Že mají tyto auta často i 300k?To je sice hezké ale k čemu to je?Ani s polovičním výkonem rozhodně provoz nebrzdím.

0/0
11.6.2009 8:18

Host

Re: 7

Jezdím s RX400h už od listopadu roku 2005 a je to technologická špička. Ve výsledku je auto i přes výrobu elektromotorů a baterii šetrnější než diesel. Navíc ten neskutečný výkon.... s RX400h se dá jezdit i za 6,9 litru / 100 mimo dálnici.

0/0
11.6.2009 8:37

Polárníliška

Re: 7

Ekologická šetrnost toho auta je pouhý marketingový blábol. Pokud jde o provoz samotný, dejme tomu, ale vezmeme li v potaz technickou náročnost výroby, vývoj atd., zatíží tohle auto životní prostředí řádově více, než moderní diesely a tuplem vzhledem k objemu prodejů.

0/0
11.6.2009 9:20

Host

Re: 7

no tak 1.2 fabie mé manželky si vezme někdy i 9 litrů takže bych neřekl že tahle kára nedává smysl kámo. V případě že jsi někdy vlastnil vozidlo stejné velikosti (RX) dobře víš že pokud to není nafťák tak 10 litrů není míra. Taková kára je tedy moooc dobrý kup.

0/0
11.6.2009 8:46

Polárníliška

Re: 7

Evidentně jsi nepochpil smysl příspěvku. Jedna věc je výsledná spotřeba, která je samozřejmě na takhle velké a silné auto velmi dobrá a druhá věc je technologická náročnost výroby takového výstřelku, která životní prostředí zatíží víc než kdyby těch pár desítek tisíc lexusů žralo o pár litrů víc...

0/0
11.6.2009 9:24

Host

Re: 7

myslis ze chrochtu je jednoduyhcy udelat?

0/0
11.6.2009 9:27

Polárníliška

Re: 7

Jednodušší stoprocentně...

0/0
11.6.2009 13:54

Host

Re: 7

To máš těžký, tohle umět posoudit je velmi často pod rozlišovací schopností jednoduše uvažujících lidí. Na nic se nedívají v globále. Nejvíce mě baví, jak každý jezdí na spotřebu. Kolik z těchto lidí už v benzínu projelo větší hodnotu, než byla pořizovací hodnota samotného vozidla? Protože jsem takový auto ještě neměl, tak mě spotřeba de-facto přestala zajímat.

Tady se nikdo nezamýšlí nad tím, co má a nemá smysl a tupě se sleduje momentální proud. Teď jsou in hybridy, ale už to tady zaznělo a já si to myslím též, je to slepá větev, tak jak jsou momentálně řešeny. Vozí s sebou desítky kg baterek a velký el-motor 90% času prakticky zbytečně. A to věšení bulíků na nos ohledně spotřeby... Když někdo opravdu bude využívat potenciálu motoru, protože proto si ho do auta pořídil, tak ta spotřeba tak optimistická nebude.

0/0
11.6.2009 9:58

Host

Re: 7

Mám obavu, že jako pro člověka žijícího ve městě je pořád hybrid lepší volba než rakovinotvorný tdi,tdci či hdi. Slepá větěv?  90% procent času zbytečně. Opravdu to myslíš vážně. Vývoj v téhle oblasti jde  tak rychle dopředu, že za pár let to bude ještě úplně někde jinde.

0/0
11.6.2009 10:56

Host

Re: 7

Konkrétně u Lexusu to myslím vážně - to není auto do města, ale na dálky a jak víme, při hospodárné jízdě krajinou na brzdový pedál dojde málokdy, čili není pořeba rekuperovat a tudíž všechny tyto serepetičky v autě de-facto zabírají místo a spotřebovávají balastní hmotností palivo. I tento problém je třeba vidět globálně.

0/0
11.6.2009 15:26

Host

Re: 7

Až na to, že Lexus je spíše reprezentativní auto, než požírač km.

0/0
11.6.2009 15:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.