Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prostorová inteligence od Toyoty stojí aspoň 340 tisíc

Díru do světa s konceptem kapesního auta do města se snaží už léta udělat ikonický smart. Evropou ale teď úspěšně táhne nová Toyota IQ, čeští milovníci miniatur se jí dočkali až teď.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Shtnuti

mohl byste prosím krátce shrnout, co bylo s těmi auty za problémy? Už jenom proto, že bych třeba uvažoval o prodeji své toyoty dříve. Děkuji

0/0
11.6.2009 8:29

Host

Re: Shtnuti

Jakou máš? a jaký máš motor? ...obecně D4D 2.2, jsou šmejdy, které žerou olej ještě více než 103kW diesel v oktávce (1litr 5W/40 na 2000km), navíc jsou po čase strašně hlučné, jako traktor-po 15 000km nám zkusili už 2x měnit vstřiky i řídící jednotku, nakonec ji úplně přeprogramovali (snížili výkon na nižších otáčkách) a řekli, že je to opraveno.

Víte proč jsou 3-5leté TOYOTY nejméně poruchové auta? Protože ani výše zmíněnou opravu nezapisují do servisní knihy (prý bychom byli sami proti sobě >nižší hodnota auta!!!) Toyota HK.

0/0
11.6.2009 10:08

Host

Re: Shtnuti

Auris, 1,6 dual VVTI (benzin)

0/0
11.6.2009 12:09

Host

Re: Shtnuti

k tomu oleji...takova oktavka je fakt husta, kamarad ji ma a za půl roku si vyzadala 3x dodat olej-a v servisu rekli, ze proste ma zizen a je to velky auto... takze škoda, ze skoda je tak žrava :-(((((((((((((((

0/0
11.6.2009 18:06

Host

Re: Shtnuti

Ovšem rekord v žraní oleje má benzínový motor 1,8 od Nissanu, který se už bohudík nevyrábí, ale který po 50000 najetách km v Almeře mi žral cca 1 l na 1000 Km. Ten první mi v záruce vyměnili při 49 tis. km, ten druhý začal žrát až skončila záruka na ten první.Rv

0/0
13.6.2009 10:16

Host

Re: Shtnuti

Moderni TDI prostě žerou olej. Je to tak.

Ale benzin od toyoty se mi fakt libi. Ale ta spotreba je taky good. 8 l /100

a to jezdim hodne rychle a slapu na to.

0/0
12.6.2009 8:17

Host

*

tohle bych si sice asi nekoupil, ale jinak z vlastní zkušenosti můžu říct, že Toyoty jsou výborné auta...ale ať si každý jezdí v čem chce, to vůbec neřeším

0/0
10.6.2009 23:27

Host

Tyhle auta už stojí asi 3měsíce v Gefku u TPCA....

...v Ovčárech u Kolína, je jich tam asi 8.

0/0
10.6.2009 22:39

Host

gut

auto se povedlo, navic je prvni, ktere ma tolik mista a pritom je zhruba stejne velky jako smart... je to stylovka a za tu se plati... a pokud budou sedadla vysoko tak tim lepe, urcite lepsi nez ve vsech sedanech, ktery jsou fakt jak ponorky-NÍZKO!!! !!

0/0
10.6.2009 22:24

Fualmu

Kde jim zmizela nula??? Copak meřidla začínají 1?

Nějak ten obrázek nezvládli takhle by to autíčko měřilo 1,8 m ;-D

0/0
10.6.2009 19:25

Host

Re: Kde jim zmizela nula??? Copak meřidla začínají 1?

Marketing - představ si, kdyby tam byly 4 tlusté dílky - auto už by nevypadalo tak malé.

0/0
10.6.2009 20:15

Host

Pěkné

Lepší než korejské žuky z Nošovic a slovenské Diliny ;-D

0/0
10.6.2009 18:41

Host

Re: Pěkné

Ano. V prodejích jistě tato mikrotoyota za cenu malé dodávky překoná mnohem levnější a přitom plnohodnotný vůz KIA Ceed.

0/0
10.6.2009 19:13

Fualmu

Re: Pěkné

Hmmmm... tomu moc nevěřím.

0/0
10.6.2009 19:31

Host

Žádost o vysvětlení autorovi

Mohl by mi autor laskavě sdělit, co je to auto, převodovka, či nějaká Toyota? Poprvé jsem totiž na netu, a tak, když je autor tak hodný, že mi vysvětluje, co znamená IQ, jistě si dá i práci popsat mi tyto pro mně nepochopitelné věci, které píšu na začátku příspěvku.

0/0
10.6.2009 17:39

webmysh_evo_I

mě zas tak malé nepřijde

na tom pohledu sezhora to vypadá, že lidi tam mají prostoru jak v a8;-D skvělá mystifikace od grafiků.

0/0
10.6.2009 17:08

Host

To uz je jako auris

Tohle je cenove jako Auris a to je zcela jine auto. Jinak jsem majitel Toyoty a neprijde mi, ze by to byla nekvalitni auta. Pri jejich vyrobe skutecne nekdo premyslel.

Nic méně, kdo má na zadku vytetované logo Renoultu, škodovky, tak ho nikdo nepřesvědčí.

0/0
10.6.2009 16:29

rafton

Re: To uz je jako auris

Pokud to bylo na mě. Tak do firmy jsme koupili 10 Toyot, takže nějaké ty zkušenosti mám. A mohu říci, že to byly poslední Toyoty ve firmě pro dalších min. 10 let.

0/0
10.6.2009 17:20

Host

Re: To uz je jako auris

Jasny, mi jsme taky poridili 20x shade fobia, tri-hrnek, lak v odstinu horsky snih a samozrejme v kombiku. At si ti obchodaci vozej zadek...Rulez shade voe....

0/0
10.6.2009 18:49

rafton

Re: To uz je jako auris

Tak to si taky užijou ;-)

0/0
10.6.2009 20:09

Host

Re: To uz je jako auris

Shtnuti

mohl byste prosím krátce shrnout, co bylo s těmi auty za

problémy? Už jenom proto, že bych třeba uvažoval o prodeji své toyoty

dříve. Děkuji

0/0
11.6.2009 8:30

jmen0.prijmeni

Re: To uz je jako auris

S předchozím příspěvkem nemám nic společného, ale můžu tady shrnou své zkušenosti. První moje služební Toyota Corolla (rv 2003) byla skvělá. Naprosto spolehlivé auto, solidní jízdní vlastnosti, rád jsem s ní jezdil. Další byla Corolla (rv 2005). V porovnání s předchozí verzí min. o dvě třídy horší zpracovnání. To auto tak blbě sedělo na silnici, že jsem se v něm opravdu bál. Moje nynější služební Toyota RAV4 jezdí dobře. Je to bytelné, tiché auto, ale čas od času se tam něco podělá, že volám asistenční službu a odtahovku. Podle vyjádření servisu je problém s elektronikou. Zkušenosti kolegů kteří jezdí s Avensisem: první vozy (rv 2002) byly výborné, následující (rv 2005-2008) hodně klesly co se kvality zpracování a spolehlivosti týče. Japonská ekonomika je na tom špatně, japonská měna JPY sílí, takže aby udrželí krok a cenu s konkurencí, musí někde šetřit. A vypadá to, že šetří na kvalitě a dost si kazí jméno, které si za roky vybudovali. Je to škoda. Osobně bych si Toyotu nekoupil.

0/0
11.6.2009 9:45

jmen0.prijmeni

Re: To uz je jako auris

Uznávám, že toto jsou pouze zkušenosti s omezeným počtem vozů a těžko se z toho dají dělat nějaké závěry, ale mě osobně Toyota zklamala.

0/0
11.6.2009 9:46

Host

Re: To uz je jako auris

Pokud blbě sedělo na silnici, pokusil jste se o výměnu pneu, převážení, kontrolu geometrie?

Mě se teď stalo, že po trefení velké díry se mi geometrie hnula a musel jsem na seřízení. ale to byla opravdu taková rána, že jsem se šel podívat, jeslti jsem neurazil, nebo neprorazil kolo.

0/0
12.6.2009 8:14

rafton

BleBle

No to je ještě šerednější než Micra. K čemu to je?

Pořádný nákup se tam nevejde, děti bych do toho neposadil a je to v ceně  Octávky, Megana apod. A navíc je to Toyota, kde se za poslední roky hodně snažili aby snížili kvalitu. Takže Rv

0/0
10.6.2009 16:24

Host

Moulouvé

Ano dle snímku je auto 2metrové doufám že ty grafici nikdy nebudou stavět mosty nebo tunely nidky sem neviděl metr co by zařínal od 1m zatím pokaždé od 0:-P

0/0
10.6.2009 15:44

fatmike

Re: Moulouvé

pravda pravda, je to trochu podivna fotka...Buhvi, jak je to "auto" ve skutecnosti velky..Ale za ty prachy, nekup to! I kdyby to melo jenom dva metry:-)

0/0
10.6.2009 16:08

Host

Re: Moulouvé

To me taky zaujalo:) jsou to dva metry roztahly na tri.

0/0
10.6.2009 16:27

Host

Re: Moulouvé

Auto má 2 985 mm ... ten údaj je kupodivu správně i na tom obrázku (vpravo dole červeně)

... jen grafik co dělal ten metr vzadu to buď nepobral a nebo spíše moc dobře věděl co dělá (z reklamního pohledu - to tak více vynikne: část lidí ve spěchu nad tím nebude přemýšlet a tam méně zarážek bude působit úderněji, a část si naopak té chyby všimne a přemýšlet o ní začne - čímž začne přemýšlet o délce auta a to je přesně to co reklama chce).

0/0
10.6.2009 16:45

Host

Cenově mimo mísu.

Stejně jako Urban. Vhodné pro služku na nákupy rozmazlené milionářovy manželky (v eurech). Jo ani Toyta už není to co bývala.Rv

0/0
10.6.2009 15:42

Host

Re: Cenově mimo mísu.

přímý konkurent Smartu. To taky není cenové terno, a toto se alespoň blíží definici pojmu auto.

0/0
12.6.2009 15:06

Host

3 metry?

podle toho obrazku ma iQ jen 2 metry, jestli u toyoty pocitaji vsechno takhle tak nevim .)

0/0
10.6.2009 14:30

WMT

Re: 3 metry?

Jj, ten grafík je fakt k popukání XD

0/0
10.6.2009 19:11

Host

MAX 200.000

kdyby to stalo 200k nebo rekneme 250k tak ok. ale za tuhle cenu se da poridit daleko lepsi auto. a to i pomer cena/vykon/uzitna hodnota

0/0
10.6.2009 13:51

Host

Pekne auticko

R^

0/0
10.6.2009 13:05

FastDriver

Re: Pekne auticko

jo, ale tak za 200 tisíc...

0/0
10.6.2009 13:30

Host

Rychla a bezpecna

smrt od Toyoty.

0/0
10.6.2009 12:50

Host

Re: Rychla a bezpecna

myslis, ze deset let starej, 3x pretocenej,2x bouranej, proprdenej wagen je bezpecnejsi?

0/0
10.6.2009 13:06

;-)

Re: Rychla a bezpecna

a zapoměl jsi napsat prorezlej. Jo, je škoda, že se nudělají nárazové testy 10-15 let starých ojetin. Tehdy, když se dělali, tak podle starých měřítek, a dnes by dopadli  ještě hůř - protože koroze hlodá a hlodá......a mnohý airbag už nefunguje......

řada lidí si dokonce myslí, že je bezpečnější si koupit auto, co kdysi dostalo 4 hvězdičky, než to, co má dnes jen 3.

0/0
10.6.2009 13:41

mi_golem

Re: Rychla a bezpecna

nejbezpečnější je auto z laminátu potažené gumou, vyplněné PU pěnou, bez motoru a bez kol ;-D

0/0
10.6.2009 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.