- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O bezpečnosti není třeba mluvit a co se týká kvality, tak tady jsou poslední údaje. A Renault na tom není vůbec špatně... Spíš by se měli zamyslet jiné automobilky...
Třeba takový Ford na tom začíná být s kvalitou poslední dobou pěkně v pr...
Za to že všechny automobilky lezou těm komunistickejm kapitalistům do zadku přijde doba že toho budou litovat.Protože jak to říkal Bolek ve filmu Dědictví tak my číňané si Vás koupíme nakonec všecky.
Ty auta jsou rakve na 4 kolech. .
tak to brrr blbečku.VIděl sem čelní náraz fabie vs favorit. favorit na sračky a řidiče už ve škarpě zakopávali havrani.až si na takový auto sám vyděláš,budeš psát jinak.
a ted padej na socku
tahle rádoby automobilka ještě vyrábí "auta?" ..... pardon to byl překlep " rakve"
ČÍNA BRAVO
Plagiáty vyrobené v Číně nesplňují ani JEDNU technickou normu, obzvláště ne bezpečnostní - auta se po nárazu rozletí na tisíce kousků. Pravý důvod bude zcela jinde, Renaulty jsou úplně normální auta a i jako ojetina je to dobrá koupě.
zdaleka ne všechno jsou plagiáty, řada je vlastní konstrukce, nebo koupené licence hlavně na na starší modely, zejména z Japonska. (I auta s licencí přitom řada lidí na západě obviňuje z toho, že jde o padělky) Bezpečnostně sice zaostávají , ale řekněme tak o 10 maximálně 15 let. Nárazové testy nejsou všechno, a u Landwindu byly dosti pochybné a objektivita není zrovna zaručena. To jsem ale již popsal níže. Problémy jistě v čínské produkci jsou, ale jak to líčíte vy, to je zcela nesmyslné a demagogické. Samozřejmě všechna čínská auta dovážená do EU musela projít homologačními zkouškami a splnit platné předpisy - např. Landwind prošel homologací v německém TUV. Nebyl sice nejlepší, ale nebyla to žádná tragédie.
Co je na Renaultech tak spatneho ? Nemam s nimi osobne zadnou zkusenost (ve firme mame Skodovky a VW, sefove Volvo)..
Nejde o spor kvality (Renault bych si sice nikdy nekoupil ), ale politické rozhodnutí se nabízí více. Pakli-že by do onoho sporu měl vstoupit obchodní spor, tak skutečně pouze a jen formální - stran přesunů a následkem nějaká poškození. O případném "argumentačním tvrzení", že by francouzská automobilka ohrožovala svou "expanzí" ( viz počet doposud prodaných vozidel) čínský trh je přinejmenším z říše snů. spíš Čína kvalitou nejen dohání svět. Pravda jen v resortech majících globální tržní význam. Hadry to nejsou.
Ono prakticky totéž co nyní frantíkům udělali Číňané i nám v 90. letech, kdy Havel pozval do Československa Dalajlámu. Tenkrát Čína jako odpověď na toto gesto zrušila kontrakt na několik tisíc tatrovek. Poté co byl Dalajláma ve Francii, se historie opakuje.
Jak tady již někdo níže napsal, před pár dny Dalaj Láma dostal vyznamenání ve Francii a dokonce ho prý zvolili čestným občanem Paříže. Tímto považuji celou tu záhadu za vyřešenou.
Renaultem jsem nikdy nejezdil, ale nechce se mi věřit, že to jsou špatná vozidla. Sice v tomto případě sama automobilka uznala závadu, která vznikla pravděpodobně dopravou, ale mám pocit, že by čiňani stejně našli závadu.. Je v tom hodně politiky.
Podivej Renaulty nejsou nejspolehlivejsi auta na zemi, ale jestli maji neco v poradku je to prave bezpecnost. Tu maji opravdu paradni, coz dokazal i kamarad, kterej vletel ve starym megane (vajicko) ve 100ce do pole, sel parkrat pres strechu a odesel po svem se skrabancem na ruce
Zejména ten červený (nebo oranžový) Žuk byl jedlý!! V tom bych chtěl sedět....