Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Yeti stojí v Německu o 147 tisíc více než v Česku

Škoda Auto potvrdila cenou terénního vozu yeti nový přístup k českým zákazníkům. Na rozdíl od ostatních modelů a minulých let je nákup yetiho podstatně výhodnější v Česku než například v Německu. Ale jen na první pohled: vozy se liší ve výbavách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Vybava

Proc ma skodovka v zadu vyhrivane sklo???

..

..

..

Ohrivac rukou kdyz musite v zime roztlacovat.

0/0
16.6.2009 22:57

Host

1.2motor????to je vtip???

Jo proste skodovka, jak do toho nekdo muse dat 1.2motor je jen dukaz o tom ze skodovka skutecna auta opravdu nevyrabi, stejne jako oktavka s 1.4motorem, proste vysmech, do toho jeste ten blabol o cene ze v nemecku bude drazsi, to jen znanena ze v zahranici pujde o zcela neprodejnej vrak. Skodovka v zahranici musi prodavat za levnejsi nez v cesku protoze by v konkurenci byla jinak neprodejna.

0/0
16.6.2009 22:56

spartaman

Hukot

Ty jo, tak za 630 tisíc v základu si najdu asi lepší přibližovadlo  8-o8-o

0/0
16.6.2009 7:46

Host

bad boy

Yeti je docela úzký auto,není v něm moc místa a má kufr+/- jak oktávka.. palubovka zasahuje nepohodlně do prostoru pro nohy..to auto je opravdu drahý na to jak vypadá a jak se v něm jezdí,fakt max pro 4 lidi... jediné dobré věci jsou motory- jak turbodiesel, tak 1.2.Tsi (oba jsem měl možnost vyzkoušet) a podvozek super.R^.ale kvalita provedení  interiéru Rv je to docela škoda,koncept nevypadal špatně...a ta cena to zabila úplně..;-(

0/0
15.6.2009 19:36

Host

To je zas diskuze

jako nevím co tady všichni řeší řeší ty low-endový škůdky. je to ošklivý, líný a zastaralý, ale socky a vidláci si je stejně koupí a normální lidi si pořídí normální značky aut. víc bych škodárny neřešil......

0/0
15.6.2009 11:09

Host

Za 489 000 podobný auto (evropská značka)

má ve výbavě: ABS, 6x airbag, ESP, ASR, podpora rozjezdu do kopce, centrál DO, el. okna a zrcátka, výškově stavitelný sedačky, manuál klima, autoradio s MP3 a 6 repráků, palubní počítač + další hromadu přihrádek, clon, volant a šaltr v kůži, motor 1,6 - 120 koní - půlka toho je u škodovky za příplatek....

0/0
15.6.2009 9:51

Host

Re: Za 489 000 podobný auto (evropská značka)

a že si tu evropskou značku nenapsal. Se za ní stydíš, nebo co? Beztak je to Fiat, viď? :-)

0/0
15.6.2009 10:15

Host

Re: Za 489 000 podobný auto (evropská značka)

Fiat děla nějaký rádobyterénní auto podobný velikosti jako tiguan? myslím, že 4x4 pak akorát Pandu a sedici (jako SX4).

Značku jsme neuvedl proto,že za podobný prachy je těch aut víc a že akorát agroburan si koupí škodovku s HTP a se švihadlama.....(v 21 století to nechápu, ale budiž.....)

0/0
15.6.2009 11:02

Mak1

Je úžasné,

že i základní verze obsahuje kola - a to se vyplatí  ....;-D

0/0
15.6.2009 7:55

Gandalf007

Trapný ceník

Celkem běžně dnes auta mají v základu to, co Škoda nabízí až ve třetím ze čtyř stupňů výbavy. Ale Yeti mě velmi zklamal zejména extrémně konzervativním bezvýrazným designem. Chybí mu jakýkoliv šmrnc, sportovní (nebo jiná) elegance a to je při tak dlouhém vývoji zcela nového modelu velká škoda - Škodo...Rv

0/0
14.6.2009 22:16

Host

skoda dobra ale oplik lepsi

Jsem si koupil tady v rajchu rok starou astru karavan a jsem moc spokojenej. V testech vychazi lepe jak fokus kombi. Jo a 10 000 EUR no parada. Najeto 42 000 Km.

0/0
14.6.2009 18:59

Host

KOncern VW

škodovka vždy byla a bude levnou variantou VW, to je politika koncernu. Proto všechno nové se nacpe nejdříve do Audi, pak VW, pak SEAT a pak teprve to dostane Skoda (viz zavádění common railových motorů). Jenom pitomci češi si myslí, že kupují skutečně světové auto

0/0
13.6.2009 16:27

Host

Re: KOncern VW

Jen pitomec řeší v prvé řadě, to co píšeš. Pro duševně normálního zákazníka je důlažité, zda mu auto vyhovuje a zda je pro něho za prodejní cenu dostupné. A nějaké onanie pár teoretiků nad moderností je nezajímají. Co je třeba pro běžného uživatele tak fantastického na CR motoru? Nic. Jinak tebou popisovaný postup moderních prvků poose Audi-VW-Seat-Škoda je tak totální nesmysl, že ho ani nemá smysl blíže komentovat. Zvlášť ten Seat v této řadě opravdu nemá co dělat, případně má být nanejvýš na úrovni Škodovky.

0/0
14.6.2009 9:58

Gandalf007

Re: KOncern VW

Kupodivu nová Ibiza dostala již novou podvozkovou platformu, na kterou Fabia bude čekat ještě pár let. Přitom tahle platforma mohla časově být už ve Fabii II. použita. Octavia staví na Golfu, zatímco trapné Exeo staví na (sice již starší, ale skvělé) platformě Audi A4... atd.

0/0
14.6.2009 22:21

Merk

Re: KOncern VW

U jiných modelů to bylo zase naopak. Koncern aktuálně potřeboval pomoci Seatu, protože je na tom nejhůř. Škodovce netřeba pomáhat, jede dobře i se starší technologií. Jinak je třeba říci, že starší nerovná se horší.

0/0
15.6.2009 9:58

Host

Re: KOncern VW

ale užší

0/0
15.6.2009 10:20

nnyky

Mě by ta výbava NUZÁK stačila ,

z další výbavy bych bral pouze počítač a tempomat. Ale to patrně škodovka neumožňuje a nebo jen za nekřesťanský příplatek :-/

0/0
13.6.2009 14:40

Host

Yeti, krátký, uzký, vysoký, neprodejný

tak to je[>-][>-]

0/0
13.6.2009 14:34

Host

Re: Yeti, krátký, uzký, vysoký, neprodejný

tak to neni:-P

0/0
13.6.2009 17:09

Host

Re: Yeti, krátký, uzký, vysoký, neprodejný

ale je bobe[>-]

0/0
13.6.2009 20:24

nnyky

Re: Yeti, krátký, uzký, vysoký, neprodejný

Je hezký Hoste, že si umíš sám se sebou tak enteligentně pokecat ;-D;-D;-D

0/0
14.6.2009 9:44

Host

jouda

Ještě ať napíšou výbavu toho vozidla v německu a stejnou výbavu vozidla v česku.

0/0
13.6.2009 10:11

Host

Re: jouda

V tom případě bude v česku Yeti dražší a češi budou zas jezdit pro škodovky do reichu. 8-o8-o8-o8-o8-o8-o

0/0
13.6.2009 14:28

fifty

Re: jouda

mrknete do toho clanku este jednou... podle toho co rika mluvci, nejenom zakladni, ale i ten druhy stupen vybavy v nemecku nebude, zacne se od Ambition...to znamena, ze pokud cena v nemecku bude 481K CZK a tady 459K CZK ze je doma furt levnejsi...

0/0
13.6.2009 15:00

Host

Neprodejné

Kdy si konečně automobilky uvědomí, že takováto auta jsou za nabízenou cenu neprodejná... :/ Hlavně, že si stěžují, že auta nikdo nekupuje.

0/0
12.6.2009 23:31

Host

Re: Neprodejné

Pokud jsou neprodejná, kde se berou všichni ti, co je kupují? 8-o

0/0
13.6.2009 12:10

Host

Re: Neprodejné

Kdo jsou ty všichni?

0/0
13.6.2009 20:24

Host

Re: Neprodejné

Neumíš číst? "všichni ti, co je kupují" . nebo mi chceš tvrdit, že ti, co jezdí škodovkama a kvůli kterým je škodovka s výrazným odstupem nejprodávanjší značka u nás, ji nekupují, ale kradou?

0/0
14.6.2009 9:53

Host

cena ????????????????????

když daj do Yetiho stejnou výbavu jako v německu tak bude v česku prodávaný Yeti dražšší.

0/0
12.6.2009 23:09

Host

jaky pristup k zakaznikum?

az bude stat novy 200.000,- pak to bude pristup k zakazniku, do te doby je to prodavani predrazeneho srotu Rv

0/0
12.6.2009 19:53

Host

Re: jaky pristup k zakaznikum?

Nesmysl. Dokud nebude stát 100.000,- tak je to jen prodávání předraženého šrotu. A nezapomeň, pokud bereš víc jak bůra za hodinu, je to taky prodej předraženýho mentálního šrotu. Rv

0/0
12.6.2009 20:09

Martin z Čech

1,2TSI 77kW

hmm to už je zajímavý.konečně ve škodovce pochopili že ani Češi už nechtějí jezdit v 50 koňových popelnicích. dalším stupeň by mohl přijít něco benzínového kolem 150koní:-P[>-]

0/0
12.6.2009 19:40

Host

Re: 1,2TSI 77kW

175Nm... HAHAHAHAHAHAHA

0/0
12.6.2009 20:09

Host

Re: 1,2TSI 77kW

Jednak to nebude pravidlem tyhle downsizingové verze ve Škodě, a také jsou to pěkní žrouti. Může si to vzít až 9L. Takže ten kdo šetří, bude plyn raději lehtat a zdržovat provoz jako 38kW Š 110L ;-D

0/0
12.6.2009 20:56

fifty

Re: 1,2TSI 77kW

mas tam 1.8TSI 118kW = 160 koni

0/0
13.6.2009 14:55

Vilém Hynek Jarmila

za 650,000 si koupím radši X-trail

Cenová politika Škody nezklamala. Poměr cena/výkon zase ujel směrem do absurdna. Za 600-700tis. (auta s nižším výkonem v téhle třídě asi nemá smysl kupovat) lze koupit třeba Xtrail nebo Forester. A to je jiný kafe...

Fakt nechápu, kdo si tohle za ty peníze koupí, ale určitě si Yeti své stádo najde...:-/

0/0
12.6.2009 16:23

Host

Re: za 650,000 si koupím radši X-trail

Copak, ještě že to konečně sousedi mají dražší,ale mohlo by to tak být aspoň ve stejné výbavě.A na druhou stranu,nejsem žadný ekonom a je mi jasně,že jako spotřebitel chci co nejvyšší kvalitu za co nejnižší cenu,ale zas je pro Škodovku dobrý,že to za ty ceny prodá.Ono je lepší prodávat dráž a být v relativní pohodě,než pod cenu a dostat se do srabu jako jiné automobilky.

0/0
12.6.2009 17:05

itučňák

Základní výbava

Docela mě potěšilo, že v základní výbavě jsou i kola. Normálně je to u aut považováno za nadstandart a musí se doplácet. Základní cena 100 000 tisíc + kola + sedadla + přední sklo apod.

0/0
12.6.2009 16:16

Host

Re: Základní výbava

Přesně. V lepší úrovni výbavy pak dávaj i volant.

0/0
12.6.2009 16:38

Chytracisko

Re: Základní výbava

nejsou kola jako kola :-)

0/0
12.6.2009 18:58

Žokej Balabán

Konečně

Asi si šéfové konečně v MB uvědomili, že češi stále vydělávají méně než lidé v západních zemích a že čechům, už dochází jejich iracionální tíhnutí ke  kupování škodovek! I když nový superb už je velice hezké auto! Yetiho řadím spíše k fábii a roomsteru, bohužel.

0/0
12.6.2009 16:01

Host

Re: Konečně

Nový superb je neuvěřitelně hnusné auto, zcela ve šlépějích Fabie II. Bohužel. Zlatý superb 1. generace. Designově sice žádný zázrak a osobitost, spíš šeď, ale aspoň vyzařoval sílu a úroveň. To novému superbu zcela chybí. Rv Což ale neznamená, že se nebude kupovat, zvlášť když značná část cílové skupiny nebude mít moc na výběr. A zvlášť když se (snad) povede kombík.

0/0
12.6.2009 16:06

Host

Re: Konečně

mezi náma ten facelift OII taky nic moc..je to jak korejec

0/0
12.6.2009 16:15

Host

Re: Konečně

A jel jste v tom? Zadek je odporný - to souhlasím. Předek není žádný zázrak, ale že bych kvůli tomu brečel, to tedy ne. Občas s tím jezdím (DSG převodovka, 2.0 107kW - či kolik přesně to má) a jezdí se s ním dobře. Pokud bych se měl rozhodovat, asi bych si ho nekoupil, ale spíše kvůli designu, než kvůli pohodlí, či jízdním vlastnostem. ;-)

0/0
12.6.2009 16:18

Host

Re: Konečně

Nejel, neměl jsem příležitost. Reagoval jsem na výrok, že to je "velice hezké auto". Což dle mého názoru není ani náhodou. A k posouzení této vlastnosti v tom jezdit nepotřebuju. Já respektuju, že po technologické stránce bude to auto dobré. Může být klidně špičkové, ale exteriér mne natolik odpozuje, že bych si ho dobrovolně nekoupil. Samozřejmě pokud bych ho nafasoval jako služebák, nebo dostal na výběr mezi ním a passatem, tak už by to bylo vo něčem jinym. 

0/0
12.6.2009 16:22

Host

Re: Konečně

Když se podíváš na Logana tak ten odpuzuje design a bezpečnost možná více jak deset let pozadu a jak se prodává .

Jinak souhlasím, že Superb I působyl lepším dojmem než nový. 

Kdybych si měl vybrat mezi Sup II a CC , tak vítězí CC na 100% protože designem je to naprosto vymazlené auto .R^

0/0
12.6.2009 18:18

Host

Re: Konečně

A no tak CC je samozřejmě úúúúúplně jiná káva. Až jednou Škodovka udělá něco takového (nebo jí to bude dovoleno), tak R^R^R^

0/0
12.6.2009 19:57

icmek

Re: Konečně

CC? myslíš CLS s klikyhákem ve znaku? krásný to je, o tom žádná, ale je to obšlehlej mergl. už jenom ty přimhouřený okna... mě se líbí jak třeba škodovka vyřešila u superbu světla. to je bomba. na co lampy jako má nová fiesta? má to větší světla než pouliční lampa. a když jsem dneska viděl mračítka na Audi Q7, tak jsem si v duchu představil mračící se superb a musel jsem se smát.

0/0
12.6.2009 21:53

Host

Re: Konečně

Samozřejmě že je to vobšlehlý. Ale je to hezky vošlehlý. R^

JInak nerozumím tomu, co se ti na světlech Superbu líbí. Z mého pohledu hrůza bijící do očí. Možná v naprosto jiné masce a nebo na nižším a širším autě ...

0/0
13.6.2009 12:13

Vilém Hynek Jarmila

Re: Konečně

A proto se Superb II prodává 2x víc než Superbu I.

Já si teda zase myslím, že Superb I byl ultrahnusnej, bez nápadu a že si hrál na auto o třídu vejš, přestože šlo jen o obyčejnou střední třídu a lá Mondeo nebo Passat.

0/0
12.6.2009 16:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.