Diskuze

Yeti stojí v Německu o 147 tisíc více než v Česku

Škoda Auto potvrdila cenou terénního vozu yeti nový přístup k českým zákazníkům. Na rozdíl od ostatních modelů a minulých let je nákup yetiho podstatně výhodnější v Česku než například v Německu. Ale jen na první pohled: vozy se liší ve výbavách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

16. 6. 2009 22:57
Vybava

Proc ma skodovka v zadu vyhrivane sklo???

..

..

..

Ohrivac rukou kdyz musite v zime roztlacovat.

0 0
možnosti

Host

16. 6. 2009 22:56
1.2motor????to je vtip???

Jo proste skodovka, jak do toho nekdo muse dat 1.2motor je jen dukaz o tom ze skodovka skutecna auta opravdu nevyrabi, stejne jako oktavka s 1.4motorem, proste vysmech, do toho jeste ten blabol o cene ze v nemecku bude drazsi, to jen znanena ze v zahranici pujde o zcela neprodejnej vrak. Skodovka v zahranici musi prodavat za levnejsi nez v cesku protoze by v konkurenci byla jinak neprodejna.

0 0
možnosti

spartaman

16. 6. 2009 7:46
Hukot

Ty jo, tak za 630 tisíc v základu si najdu asi lepší přibližovadlo  8-o8-o

0 0
možnosti

Host

15. 6. 2009 19:36
bad boy

Yeti je docela úzký auto,není v něm moc místa a má kufr+/- jak oktávka.. palubovka zasahuje nepohodlně do prostoru pro nohy..to auto je opravdu drahý na to jak vypadá a jak se v něm jezdí,fakt max pro 4 lidi... jediné dobré věci jsou motory- jak turbodiesel, tak 1.2.Tsi (oba jsem měl možnost vyzkoušet) a podvozek super.R^.ale kvalita provedení  interiéru Rv je to docela škoda,koncept nevypadal špatně...a ta cena to zabila úplně..;-(

0 0
možnosti

Host

15. 6. 2009 11:09
To je zas diskuze

jako nevím co tady všichni řeší řeší ty low-endový škůdky. je to ošklivý, líný a zastaralý, ale socky a vidláci si je stejně koupí a normální lidi si pořídí normální značky aut. víc bych škodárny neřešil......

0 0
možnosti

Host

15. 6. 2009 9:51
Za 489 000 podobný auto (evropská značka)

má ve výbavě: ABS, 6x airbag, ESP, ASR, podpora rozjezdu do kopce, centrál DO, el. okna a zrcátka, výškově stavitelný sedačky, manuál klima, autoradio s MP3 a 6 repráků, palubní počítač + další hromadu přihrádek, clon, volant a šaltr v kůži, motor 1,6 - 120 koní - půlka toho je u škodovky za příplatek....

0 0
možnosti

Host

15. 6. 2009 10:15
Re: Za 489 000 podobný auto (evropská značka)

a že si tu evropskou značku nenapsal. Se za ní stydíš, nebo co? Beztak je to Fiat, viď? :-)

0 0
možnosti

Mak1

15. 6. 2009 7:55
Je úžasné,

že i základní verze obsahuje kola - a to se vyplatí  ....;-D

0 0
možnosti

Gandalf007

14. 6. 2009 22:16
Trapný ceník

Celkem běžně dnes auta mají v základu to, co Škoda nabízí až ve třetím ze čtyř stupňů výbavy. Ale Yeti mě velmi zklamal zejména extrémně konzervativním bezvýrazným designem. Chybí mu jakýkoliv šmrnc, sportovní (nebo jiná) elegance a to je při tak dlouhém vývoji zcela nového modelu velká škoda - Škodo...Rv

0 0
možnosti

Host

14. 6. 2009 18:59
skoda dobra ale oplik lepsi

Jsem si koupil tady v rajchu rok starou astru karavan a jsem moc spokojenej. V testech vychazi lepe jak fokus kombi. Jo a 10 000 EUR no parada. Najeto 42 000 Km.

0 0
možnosti

Host

13. 6. 2009 16:27
KOncern VW

škodovka vždy byla a bude levnou variantou VW, to je politika koncernu. Proto všechno nové se nacpe nejdříve do Audi, pak VW, pak SEAT a pak teprve to dostane Skoda (viz zavádění common railových motorů). Jenom pitomci češi si myslí, že kupují skutečně světové auto

0 0
možnosti

Host

14. 6. 2009 9:58
Re: KOncern VW

Jen pitomec řeší v prvé řadě, to co píšeš. Pro duševně normálního zákazníka je důlažité, zda mu auto vyhovuje a zda je pro něho za prodejní cenu dostupné. A nějaké onanie pár teoretiků nad moderností je nezajímají. Co je třeba pro běžného uživatele tak fantastického na CR motoru? Nic. Jinak tebou popisovaný postup moderních prvků poose Audi-VW-Seat-Škoda je tak totální nesmysl, že ho ani nemá smysl blíže komentovat. Zvlášť ten Seat v této řadě opravdu nemá co dělat, případně má být nanejvýš na úrovni Škodovky.

0 0
možnosti