- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proc ma skodovka v zadu vyhrivane sklo???
..
..
..
Ohrivac rukou kdyz musite v zime roztlacovat.
Jo proste skodovka, jak do toho nekdo muse dat 1.2motor je jen dukaz o tom ze skodovka skutecna auta opravdu nevyrabi, stejne jako oktavka s 1.4motorem, proste vysmech, do toho jeste ten blabol o cene ze v nemecku bude drazsi, to jen znanena ze v zahranici pujde o zcela neprodejnej vrak. Skodovka v zahranici musi prodavat za levnejsi nez v cesku protoze by v konkurenci byla jinak neprodejna.
Ty jo, tak za 630 tisíc v základu si najdu asi lepší přibližovadlo
Yeti je docela úzký auto,není v něm moc místa a má kufr+/- jak oktávka.. palubovka zasahuje nepohodlně do prostoru pro nohy..to auto je opravdu drahý na to jak vypadá a jak se v něm jezdí,fakt max pro 4 lidi... jediné dobré věci jsou motory- jak turbodiesel, tak 1.2.Tsi (oba jsem měl možnost vyzkoušet) a podvozek super..ale kvalita provedení interiéru je to docela škoda,koncept nevypadal špatně...a ta cena to zabila úplně..
jako nevím co tady všichni řeší řeší ty low-endový škůdky. je to ošklivý, líný a zastaralý, ale socky a vidláci si je stejně koupí a normální lidi si pořídí normální značky aut. víc bych škodárny neřešil......
má ve výbavě: ABS, 6x airbag, ESP, ASR, podpora rozjezdu do kopce, centrál DO, el. okna a zrcátka, výškově stavitelný sedačky, manuál klima, autoradio s MP3 a 6 repráků, palubní počítač + další hromadu přihrádek, clon, volant a šaltr v kůži, motor 1,6 - 120 koní - půlka toho je u škodovky za příplatek....
a že si tu evropskou značku nenapsal. Se za ní stydíš, nebo co? Beztak je to Fiat, viď?
že i základní verze obsahuje kola - a to se vyplatí ....
Celkem běžně dnes auta mají v základu to, co Škoda nabízí až ve třetím ze čtyř stupňů výbavy. Ale Yeti mě velmi zklamal zejména extrémně konzervativním bezvýrazným designem. Chybí mu jakýkoliv šmrnc, sportovní (nebo jiná) elegance a to je při tak dlouhém vývoji zcela nového modelu velká škoda - Škodo...
Jsem si koupil tady v rajchu rok starou astru karavan a jsem moc spokojenej. V testech vychazi lepe jak fokus kombi. Jo a 10 000 EUR no parada. Najeto 42 000 Km.
škodovka vždy byla a bude levnou variantou VW, to je politika koncernu. Proto všechno nové se nacpe nejdříve do Audi, pak VW, pak SEAT a pak teprve to dostane Skoda (viz zavádění common railových motorů). Jenom pitomci češi si myslí, že kupují skutečně světové auto
Jen pitomec řeší v prvé řadě, to co píšeš. Pro duševně normálního zákazníka je důlažité, zda mu auto vyhovuje a zda je pro něho za prodejní cenu dostupné. A nějaké onanie pár teoretiků nad moderností je nezajímají. Co je třeba pro běžného uživatele tak fantastického na CR motoru? Nic. Jinak tebou popisovaný postup moderních prvků poose Audi-VW-Seat-Škoda je tak totální nesmysl, že ho ani nemá smysl blíže komentovat. Zvlášť ten Seat v této řadě opravdu nemá co dělat, případně má být nanejvýš na úrovni Škodovky.