Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolo odvezte na dovolenou na střeše nebo na tažném zařízení

Chystáte se na cyklistickou dovolenou, kufr auta máte plný věcí a pro vaše kola už není místo. Existují tři možnosti, kam je umístit: na střechu, na dveře kufru nebo na tažné zařízení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Kolo jedině do kufru auta !!

Stačí sklopit zadní sedadla a MTB se mi tam v pohodě vejde celé bez sundávání ráfků. Holt někdo blbne s nosičem a nekdo si raději pořídí větší auto.

0/0
9.7.2009 21:29

Host

thule

Mám Thule Pro Ride 591 a maximální spokojenost. Díky jednoduchému upínání s tím nemusí nikdo zápasit na střeše a zvládne to i moje přítelkyně. Kola drží dobře, i když u jednoho se začal povolovat šroubek ( a vrzal) tak jsem tam dal podložku a je to OK.R^

0/0
8.7.2009 9:14

Host

Re: thule

jo, mam to samy :-)

0/0
8.7.2009 11:43

Host

zatim...

Zatim vzdy cestujeme kombikem ve 2-3 lidech a kola se nam i s bagly vejdou pohodlne do 'kufru' (prip. jedno sklopene zadni sedadlo). Udrzbe/servisu kol venuji uz tak dost casu pred a po jizde a nemam chut pridavat si praci vystavovanim exponovanych mist dalsimu prachu, necistotam, desti atp. Radeji si na strechu v nezbytnem pripade pridam stresni box...

0/0
7.7.2009 16:03

Host

Re: zatim...

Jo, ty chytrej, kdyz jedu na zavody ve dvou, tak jsou kola samozrejme v kufru, ale kdyz jedu nekam s rodinou, tak tech lidi i krámů je kapku víc. Kočárek ani cyklosedačku na střechu dávat nebudu :-)  Všem bikerům zdar.  

0/0
7.7.2009 23:50

Host

Srovnání

Ahoj,

měl jsem nosič na střechu, teď mám na tažné. Jednoznačně lépe se mi jelo s nosičem na tažném zařízení. Ke kolům je lepší přístup a při jízdě je mám lépe pod kontrolou. Stačí mrknutí do vnitřního zpětného a hned vidím, zda kola ještě vezu nebo ne. Případně, zda se například neklepou více, než je zdrávo.

Jediné, na co si musím dát pozor je trochu větší délka vozu. A ještě mne při couvání irituje parkovací asistent. Nevím, proč není připojen tak, aby při zapojené zásuvce vypnul svou činnost.? Naštěstí zase tak často s kolama necouvám ;-)

0/0
7.7.2009 9:43

Host

Re: Srovnání

Prej jsou ty kola pak ale daleko víc zasviněný, když jsou za autem.

0/0
7.7.2009 9:44

Host

Re: Srovnání

Nevím, jel jsem s nimi cca 100km tam a 100 km zpět. Trochu i v dešti, ale nepřijde mi že by došlo k nějakému zaprášení. To možná poznám časem. Možná také ne.

Taky tady někdo v diskusi zmiňoval boční vítr a ten je taky pěkná potvora. Zvláště, když se vyjíždí na dálnici zpoza kamionu.

Stejně tak maximální rychlost. U nosiče na tažné je psána max 130 (takže vlastně žádné omezení) a u střešního to bylo max 110 (odhaduji), možná méně.

0/0
7.7.2009 10:25

Host

Re: Srovnání

řidítka a sedlo stačí omotat potravinovou fólií:-) (na střešním nosiči jsou jinak samá moucha a jinej hmyz)

0/0
7.7.2009 12:39

billa98

Re: Srovnání

mam střešní Thule Pro Ride a tam je maximálka 130, tedy take zadne omezeni. Bocni vitr jsem nepocitoval (asi nefoukal :-).   S tou folii je to dobrej napad, to zkusim, ale moc much jsem zatim taky netrefil, skoro zadnou a kdyz, tak byly na pricnicich a ne na kole.

0/0
7.7.2009 13:19

Host

Re: Srovnání

S tou rychlostí je to možné. Už jsem ke střešnímu nosiči papíry dlouho nečetl.

Nosič na tažné má ještě jednu výhodu. Sundá z něj kolo i o hlavu menší manželka a ani nemusí užít nějaké extra velké síly.;-D

0/0
7.7.2009 15:40

Mak1

Re: Srovnání

Jo to je pravda - minule jsem měl na kole rozpláckou i velkou vosu. Tak jsem pak vyprávěl, že jsem to tak rozšlapal, že se rozplácla .....;-D

0/0
7.7.2009 15:31

Host

hlavně je dobře přidělejte

ať se nestanete vrahy. Od té doby, co jsem se na D11 vyhýbal jednou 2x ležícímu a jednomu letícímu kolu, vozidla vezoucí kola zásadně okamžitě předjíždím a to i za cenu porušení rychlostních limitů. Protože většina lidí nemyslí, ty kola tak nějak přidělaj a jedou, že jo...Rv

0/0
7.7.2009 8:08

billa98

Tahle diskuze by měla byt o nosičích,

a ne o tom, jak někteří chudinkové ostatním ty nosiče, kola, auta, děti, město a já nevím co ještě závidí :-(

0/0
6.7.2009 23:03

smajlik :)

Re: Tahle diskuze by měla byt o nosičích,

Pár příspěvků o nich tu je, zbytek je holt nutno ignorovat. Klasika, internetová diskuze, co čekat jiného... vždyť to tak je všude. Nač se tím vzrušovat.

0/0
6.7.2009 23:31

Host

Kdo chce jezdit na kole,tak má jezdit na kole

a  ne si zhovadile vozit kolo na střeše auta.Chápu ty,co si berou kola za hranice republiky,ale jezdit s kolama na střeše za město,tam se projet a pak to samé zase zpátky,to je zkrátka výplod lidské demence 21.století.Když už jsem takový cyklista,tak nebydlím v Praze v Ječné,ale někde na okraji města,kde jsou už cyklostezky a minimum aut.Ale dnes je to tak,že kdo má víc uřvaný haranty je in,kdo vozí kola na střeše je in,kdo jezdí 5x do roka k moři je in.Naštěstí je i spousta takových,který mezi tuhle chátru nepatří...:-)

0/0
6.7.2009 15:23

Host

Re: Kdo chce jezdit na kole,tak má jezdit na kole

Je zajímavé (a smutné), jak jeden hloupý hulvát dokáže otrávit celou diskuzi.

0/0
6.7.2009 15:33

Host

Re: Kdo chce jezdit na kole,tak má jezdit na kole

no jo no,realita je bohužel někdy tvrdá a nerada se poslouchá....

0/0
6.7.2009 21:38

Host

Re: Kdo chce jezdit na kole,tak má jezdit na kole

To je svatá pravda. Proto se hloupí hulváti snaží tu realitu překřičet urážkami a nadávkami, že? ;-) Kdo veze kolo na střeše auta je prý dementní chátra, jeho děti jsou uřvaní haranti.....

0/0
6.7.2009 22:42

Host

Re: Kdo chce jezdit na kole,tak má jezdit na kole

ty si hnup, vis to?

0/0
7.7.2009 15:33

Host

No no

Jak se tu vynorili imbecilove kteri kritizuji lidi co si vyjedou za projizdkou na kole vozem. Prej spali par litru paliva ;-D

To vy vubec nejezdite autem nebo jak? Pouze vlak, bus, pesky? 8-o

Pry se mame prestehovat ;-D

0/0
6.7.2009 1:54

Host

zij si po svym

:-) treba budes mit stesti a nikdy i nedojde stupidita tveho zivotniho stylu a zemres jako spokojeny idiot:-)

0/0
6.7.2009 12:52

Host

Re: zij si po svym

Pro hlupáka je každý hloupý. (Forrest Gump)

0/0
6.7.2009 14:12

Host

Re: zij si po svym

to je myslenka toho priblbleho Gumpa?:-) 

0/0
6.7.2009 17:50

Host

Re: zij si po svym

To je prostě fakt, ale tobě to logicky bude připadat jako hloupost ;-)

0/0
6.7.2009 19:23

Host

Re: zij si po svym

R^R^R^

0/0
6.7.2009 15:16

Host

Re: No no

Dobrý den imbecile,samozřejmě že jezdíme autem,ale pouze tam kam musíme(zaměstnání,nákup atd),ale rozhodně se nechlubíme světu tím,že mam děcka co chtěj jezdit na kole a nevyvážim je den co den 20 km za město.Jak jsem napsal,každý blb svého štěstí strůjce,typickej měšták co mu venkov smrdí,ale pak tam bude jezdit s celou rodinou na kole a kola si poveze uboze na střeše;-D;-D;-D

0/0
6.7.2009 15:15

Host

Re: No no

Naprostý souhlas (i bez Vaší vysvětlivky jsem rozuměl).:-P

0/0
6.7.2009 21:43

mokikin

Autum, ktere maji kola na strese...

... se zdaleka vyhybam. Zvalste kdyz jeste na kolech maji pripevnene ty plastove posedy pro deti. Zrovna dneska jsem videl Felicii se stresnim nosicem s dvema kolama a tema plastovejma sedatkama - kejvalo se to ze strany na stranu a frajer s tim jel 120citkou

0/0
5.7.2009 22:08

Host

co odpor vzduchu...

....není výhodou zadních nosičů mnohem nižší spotřeba při jízdě na dálnici? ...je to vůbec výrazné zvednutí spotřeby? nemáte s tím někdo zkušenosti?

0/0
5.7.2009 20:45

Host

Thule Pro Ride 591

naprosta spokojenost :-)

0/0
5.7.2009 10:21

Host

Re: Thule Pro Ride 591

souhlas. Kola drží jak přibitý.

0/0
5.7.2009 21:00

Tom Hagen

Re: Thule Pro Ride 591

Koupil jsem Menabo Asso, neměl jsem s tou značkou žádné zkušenosti, takže jsem k tomu přistupoval s jistou dávkou opatrnosti, ale byl jsem velmi mile překvapen, skvělý držák, kolo se ani nehne. Drží jak přibité. Mohu doporučit.  R^

0/0
7.7.2009 11:43

Host

Neznackove nosice na kufr a kouli

Nejvic me ale siri ti kolari neznackovych nosicu, kteri si povesi kola dozadu a zakryji vsechna svetla na aute!

Ja vim, ze ridic se nesmi spolehat na svetla - muze byt praskla zarovka ale siri me to.

0/0
5.7.2009 10:03

Brigádník

Re: Neznackove nosice na kufr a kouli

Mohu poprosit o seznam značek, podle  kterých poznám, že nosiče jsou značkové a vy nebudete vysířen ? :-/

0/0
5.7.2009 21:49

Host

Povolování matiček

Oheldně toho povolování matek - kupte si Loctite, stojí asi 60,- a matky už se ani nepohnou;-)

0/0
4.7.2009 21:47

Host

Re: Povolování matiček

To už je lepší dát tam samojistící matice. Ty se opravdu samy nepovolí.

0/0
5.7.2009 9:01

smajlik :)

Nosiče na střechu

... z hobbymarketů za dvě stovky jsem používal asi 10 let, a nikdy nebyl problém s jejich spolehlivostí. Jediné, v čem začal být problém, jsou dnes rozšířené Al rámy a celoodpružená kola, leckdy kvůli tvarům nejdou do těch levných nosičů chytit.

0/0
4.7.2009 17:48

Host

presne

tohle je nejvetsi problem levnych stresnich nosicu kol - ze rezavi nebo ze je pri zastavce nutne zkontrolovat matky zas takovej problem neni - proste kola jeste navic svazu lankem s retezem, takze i kdyby se jedno vyvliko z drzaku ramu, tak ho ta ostatni udrzi

0/0
4.7.2009 20:07

Host

Re: Nosiče na střechu

Taky mám tuhle zkušenost. Slouží celkem bez problémů už taky nějakých 10-15 let. Akorát budu muset koupit jeden nový kvůli pruřezu rámu u kola. 

0/0
4.7.2009 20:25

Host

Chystáte se na cyklistickou dovolenou

Tak šlapejte na kole a nevozte si zadky v autě!

0/0
4.7.2009 11:27

Host

Re: Chystáte se na cyklistickou dovolenou

A jak se dostanu tam kde chci na kole slapat?

0/0
4.7.2009 13:17

Host

Re: Chystáte se na cyklistickou dovolenou

jak jednoducha odpoved... kupodivu se tam dostanes na kole.. pokud je to dale nez 150 km tak neni problem si naplanovat trasu treba na nekolik dni a dorazit do cile treba za dva dny a udelat si taky projizdku... nekdy je potreba se dopravit autem ale nechapu lidi co se presouvaji 15 km autem jen pro to aby mohli vytahnout kolo a povozit se po nove udelane cyklostezce pritom do mista tech 15 km vzdalenych vede taky cyklostezkaktera je sice stara a neni tip top, ale da se po ni jet neni to polnacka... poktere se take da jet (krom silnicek)

0/0
4.7.2009 13:29

Host

Re: Chystáte se na cyklistickou dovolenou

Na chápání potřebuješ mozek, to se nedivím, že nechápeš.

Já nemám problém chápat lidi, co se přesunou autem 15km, aby pak mohli - často i se svými malými dětmi - na kole  jezdit mimo běžný silniční provoz a hromady aut svištících 90km/h (nebo i víc). Každý neni hardcore biker, který projede všechno a všude, většina lidí potřebuje aspoň nějaké stezky, lépe cyklostezky. Jet na kole 15km po silnici, abych se dostal s kolem do přírody je pitomost.

0/0
4.7.2009 14:24

Host

ja to take tezko chapu

ale po vice jak 20 letech manzelstvi jsem si zvyknul i na mnohem nesmyslnejsi napady me zeny, ktere pres veskere logicke namitky nakonec sam rad musim realizovat;-) 

0/0
4.7.2009 20:09

Host

Re: ja to take tezko chapu

Hmm, jestli je pro tebe logické tahat děcka na kole po silnici mezi auty 15km někam, kde se tak akorát otočí a pojedou dalších 15km mezi auty zpátky - protože 30 km na kole je na dítě až moc, tak to fakt nemáš mozek. Ono těch 30km na kole je dost i na spoustu dospělých, ale to ty nemáš čím pochopit.

0/0
5.7.2009 9:10

Host

Re: ja to take tezko chapu

ja oproti tobe uvazuji mozkem:-) a logicky dochazim k zaveru, ze nez ztracet cas momtovanim pricniku a nosicu a kol a jizdou autem tam a zpet, tak se s tim malym deckem, pro ktereho je 30 km hranicni vykon, radeji projedu po okoli:-)po jedne zkusenosti, kdy jsem ten jeji genitalni napad jak plytvat casem a energii realizoval, to pochopila i moje zena:-), ty mas ale asi jinej problem, nez zenskou logiku:-P

0/0
5.7.2009 22:58

Host

zajimave

jednu dobu tu muj prispevek nebyl, mel jsem podezreni na pruderniho cenzora, ale koukam, ze uz je zpet, takze ta slusnejsi verze byla zbytecna:-)

0/0
5.7.2009 23:02

Host

Re: ja to take tezko chapu

Logicke neni na tvych zvastech nic.

Co kdyz chce decku ukazat jine prostredi nez okoli?

A vubec proc stracis cas vysedavanim u netu kdyz je ti tak vzacny?  Vis kolik nosicu bys mel nahozenych ;-D

0/0
6.7.2009 1:57

Host

Re: ja to take tezko chapu

na netu se odreagovavam mezi osetrovanim jednotlivych pacientu s podobnou idiotskou mentalitou jako mas ty :-) jakozto profesional je s tema jejich debilnima predstavama neposlu do prd.... v ordinaci, tady jsem pouze jeden z diskutujicich:-)

0/0
6.7.2009 12:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.