- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nevim ale ja tohle mám v Opelu z roku 2001 přesněji v Omeze takže jaka novinka ? take to funguje tak že když autu vyleti bag tak to samo vola 112 jinak i ja sam stiskem tlačitka SOS zavolam 112tku a vše si vyřidim nehledě na to že to dokaže nahlasit i polohu podle navigace.
e-call už nabízí například systém REX, který je primárně určen k ochraně proti krádeži a sledování firemních aut. Ani tam to ale nestojí 4000 Kč/rok ale podstatně méně. Zásadní výhodou plošného zavedení státem by právě mělo být, že to bude zdarma. Stát totiž narozdíl od soukromé firmy může používat pro hlášení a hovor tísňovou linku a na tu se dá volat i bez SIM karty.
Pojištění SafeLine rakouské UNIQA, volání o pomoc je bonus k pojištění, spolu se sledováním vozidla po krádeži...
http://www.uniqa.at/uniqa_at/cms/privat/vehicle/safeline/index.jsp
Tak by se ten systém mohl rovnou napojit na policii a banku a rovnou strhávat kredit za překročení povolené rychlosti, jízdě načervenou a špatnému parkování... Pak by se konečně mohla odstranit korupce u policajtů, kteří by se mohli věnovat jiné činnosti, třeba boji proti organizovanému zločinu a pouličních krádeží
Až ti auto obstoupí skupinka hnědočechů a jejich náčelník bude řvát "Vráť mí tú kůdlů z tvýho břícha, rýchle", tak na to budeš třeba mít jiný názor .
Vždy mě pobaví to v prsa bití a shazování amerických aut tváří tvář "nejnvyspělejšímu" trhu aut na světě v Evropě, kdy jsou vymývány mozečky evropským zákazníkům, aby náhodou tu mediální masírku neprokoukli a nenapadlo je, že se dá koupit velmi výhodně naprosto moderní americké auto za cenu o 40 púrocent nižší než evropské. A tak posloucháme ty báchorky pořád dokola. A teď se dočítám, jaký že se chystá v EU výdobytek. Kdo sleduje servery US výrobců, tak ví, že takové bezpečnostní systémy jsou tam už několik let běžné jak u velké trojky, tak korejců a japonských značek, které na americkém trhu prodávají.
kazdy american co ma trochu vic penez chce evropske auto - staci se podivat vcem jezdi hollywoodske hvezdy, miliardari jako bill gates - porsche atd....Jen nemci dominuji svetovy trh z premiovymi auty 80%. Auta co se prodavaji v USA jsou technicky 10 let za evropou.
Co se tyce automatickeho volani nema z automobilkou nic spolecne v usa ho nabizeji vsechny automobilky, na narizeni z vrchu. FBI to taky pekne vyuzivala k odposlouchavani z ceho byla v usa pekna afera - v eu kde jsou lide citlivy na osobni data si to zatim neumim predstavit
To je mi novinka, napriklad Peugeot 407, 308, 207ma tento system v priplatkove verzi se zabudovanym multimedialnim systemem a telefonem uz nekolik let a ostatni vyrobci to take maji jiz v priplatkovych vybavach. Jen ve spouste zemi evropy tento system nefunguje a to ne kvuli tomu ze by to auto neumelo ale neni kdo by toto volani o pomoc vyhodnocoval.
Kdyby byli řidiči chytří a ohleduplní, což nejsou, tak by žádná chytrá auta nemusela být. Pracuji u policie a jednu dobu jsem byl u dálniční, opravdu bych Vám nepřál vidět to, co jsem musel vidět. Pak by jste tu nohu z plynu sundali.
Vetsina nehod neni kvuli nedodrzeni zakonne rychlosti ale totalni neohleduplnosti a de*bility nekterych ridicu, jet po dalnici 160nebo 170 v nekterych mistech neni nebezpecne ale kdyz nekdo jede okolo 200 a k tomu nedodrzuje odstupy a podjizdi klickuje bral bych jim papiry na dozivoti a k tomu aspon 200hodin verejne prospecnych praci, to by hned ubylo tech co si pletou silnice s pocitacovou hrou.
ze urad pro ochtranu osobnich udaju je ten posledni, ktery ma o osobni udaje strach. Neni to zbytecny urad, kdyz nevidi nebezpeci pokrokove technologie jako ohrozeni osobni svobody?
volala o pomoc vždycky, když do nich sedne debilní řidič, to bychom tu kraválem nevydrželi.
vždyť o tom píšeš každý rok... tenhle měsíc je nějak úrodný na recykláty