Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porsche na baterky: první svezení s hybridním Cayennem S

Porsche, to už nejsou jen puristické sporťáky. Velký terénní cayenne je nejprodávanější porsche dneška a už netankuje výhradně benzin. Komu nevoní nafta, těší se na příští rok, kdy se představí hybridní verze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

icmek

furt je tam V6 a ještě s foukačkou

tak jaká ekologie? to je krásný, že je tam taky padesátikoňová baterka, ale furt to bude pálit 3x tolik co moje auto. až bude tahle gravidní slonice komplet na bateriózo elektrišepohon, tak na to začnu koukat zelenejma očima, do tý doby je to furt to samý ublafaný monstrum, co všude akorát překáží. takže né Porsche na baterky, vy zavádějící titulkové, ale Porsche EKOLOGICKY zase na baterky. prostě nahouno. ;-D

0/0
22.6.2009 18:43

Host

překonají spotřebou turbodiesel ?!

Možná  ve  městě. Na  dálnici určitě  ne. V terénu ? Tam  nikdy  nebude jezdit.

Divím se, že  jako spalovací  motor  nepoužili turbodiesel. Mnoho  zákazníků  by to  ocenilo. Spotřeba  těchto aut v benzínu je  prý  obludná.

Vzhledem  k  aerodynamice   a hmotnosti  není divu.

0/0
22.6.2009 17:27

icmek

Re: překonají spotřebou turbodiesel ?!

momentální spotřeba při rozjezdu na "plnej knedlik" 124 litrů mluví za vše ;-D

0/0
22.6.2009 18:45

Lukke-Luk

Re: překonají spotřebou turbodiesel ?!

Jojo, stačí na dálnici na pár KM dát "cihlu" a pár litrů pohonných hmot je víš kde. ;-D Takovou obludu bych si nikdy nekoupil, k čemu?

0/0
22.6.2009 22:21

Host

Porsche Cayenne

je obludný, nateklý a zbytečný hroch, který sežral 911 - na to nezmění nic ani hybridní pohon.

0/0
22.6.2009 15:41

Host

A co spotřeba?

Nevim jestli neumim cist, ale pokud uz tedy porshe vyrabi hybridni vuz (cemuz moc nerozumim). Ocekaval bych aspon priblizne srovnani s klasickou verzi ve spotrebe. Z toho duvodu se snad hybrid vyrabi ne?

0/0
22.6.2009 13:40

send

Nevypadá to zepředu jako kachna?

0/0
22.6.2009 13:09

Host

Hmm

Tak ještě aby Ferrari přišlo s terénním pickupem a zkáza automobilového světa bude skoro dokonána.

0/0
22.6.2009 0:54

Host

Re: Hmm

Ten spíš nastane, až budeme číst článek "Škoda kupuje Porsche, Carrera nyní k dostání ve verzi Combi s motorem 1.9TDI za základní cenu 399 999, v základní výbavě jsou plechová 14" kola..."

0/0
22.6.2009 2:23

Host

Re: Hmm

trapné Rv

0/0
22.6.2009 8:19

Lukke-Luk

Dojezd

Fakt to dokáže dojet v plně elektrickém módu AŽ 3km? ;-D Tak to je super. ;-D

0/0
22.6.2009 0:50

Host

Re: Dojezd

Ty baterie a elktromotor jsou tam proto, aby pomahaly v dobe, kdy je to potreba pro snizeni spotreby- tedy pri rozjezdech, pri mestskem provozu,... a funguje to velmi dobre. Pokud chces auticka zcela na elektrinu (vyrobenou prevazne z ropy a uhli), tak samozrejme existuji, ale dojezd take neni slavny, auticka jsou lehounka a mrnava, draha, s mizernou zivotnosti baterii, se slabou dynamikou jizdy,...

0/0
22.6.2009 7:18

mysh.82

Re: Dojezd

Abys trošku nahlédl za obzor svého malého písečku - http://en.wikipedia.org/wiki/Koenigsegg_Quant

0/0
22.6.2009 9:07

Host

Re: Dojezd

This article contains information about a scheduled or anticipated future automobile.

It may contain preliminary or speculative information, and may not reflect the final version of the vehicle.

0/0
22.6.2009 11:27

Host

Re: Dojezd

Samozřejmě, ale vůz byl už představen, a u Koenigseggu (který se rozhodně nezabývá nějakou hromadnou výrobou, chrlením jednoho auta za druhým) se dá podle mě těm informacím věřit. Tohle auto je taková třešnička na dortu - existují i jiné elektrické sporťáky, a auta poháněná elektřinou se vyrábí už od začátku minulého století, takže se těžko dá šmahem odmítnout všechno s pohonem na elektrickou energii jako slabé a nespolehlivé.

0/0
22.6.2009 12:26

Lukke-Luk

Re: Dojezd

http://www.teslamotors.com/

0/0
22.6.2009 11:02

Host

Re: Dojezd

Hm, pekne, stejne jako vyse zmineny Koenigsegg. Pod pojmem "auto" si ale predstavuji spotrebni zalezitost, ktera stoji 10-20 tisic Euro, vydrzi to slouzit cca 15 let, ujede to cca 300 tisic km, palivo me stoji cca 2 Kc/km vcetne dani (zapocitej tam cenu nahradnich baterii), uveze to ctyri prumerne dospele osoby, kufr aspon 300 litru, ma to dojezd aspon 500 km, vykon 50-100 kW. Existuje elektroalternativa?

0/0
22.6.2009 21:43

Lukke-Luk

Re: Dojezd

A díval ses vůbec na ten odkaz? Model S od TeslaMotors... Místo pro 7 lidí (5 dospělých a 2 děti), kufr jak vzadu, tak vpředu (místo motoru, elektromotory jsou přímo na kolech), dojezd 480km (ikdyby to bylo 300, tak pro mě osobně je to luxusní), 45 minut rychlonabíjení, možnost domácího nabíjení přes noc z 230V zásuvky, 0-100 za 5.6 sekund... Náklady na provoz si zajisté spočítáš sám při cenách elektriky... Kdo chce, vždy najde důvod "proč to nejde". Já si tohle vozítko za 2 roky asi koupím, do města a na běžné cestování naprosto ideální, na dovolené k moři mám stejně druhé (třetí) auto.

http://www.teslamotors.com/display_data/Spec_ModelS_EU.pdf

0/0
22.6.2009 22:19

Host

Re: Dojezd

Za dva roky se ozvi;-) To auto je jen a pouze na papire, vyrabet se zacne za dva roky, v USA slibuji za 57400 dolaru (takze v Evrope kdyz budu hodne velky optimista, tak bude za milion a pul). Dojezd AZ 300 mil plati samozrejme pro novou baterii a superuspornou jizdu, takze na tech 300 km se mozna dostanes.

PS: Jak velky mas doma jistic pro nabijeni?

0/0
23.6.2009 7:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.