Diskuze
Yeti v akci: nejnovější škodovku zdobí jízdní vlastnosti
Děkujeme za pochopení.
Host
Co že to robili s tým motorom 1,2 TSI
"Dva dny jsme ve slovinské divočině dávali yetimu pořádně zabrat. Sněžný
muž prskal, vrčel a kvílel, škrábal se nahoru a zase dolů, pelášil po
poli, lesem i po dálnici. A držel se velmi statečně,"
Neuveritelné. Toto, keď poviem strýkovi v Brazílii...
laadin
prostor? KDE???
"Platforma, kterou má yeti společnou například s octavií, prozrazuje
cosi o velikosti vnitřního prostoru, subjektivně je ale škodovácká
novinka uvnitř o trochu menší."
Proboha, dřepěl autor někdy v něčem jiném než ve Škoda??!!
V Oct ani ničem jiném nikdy prostor nebyl a není! Každý koho svezu v Citroenu mi to vždy tvrdí, tak nevím, ale není to jen můj pohled na věc.............
Chychy
roomster?
Nechápu tu nesmyslnou investici do vývoje, když stačilo změnit přední masku a dát haldexku do roomstera. jinak za ty peníze (klasická škodovka) člověk, který se v autech vyzná si škodovku nikdy nekoupí a pro firmy tohle nemá význam ani jako užitkové natož reprezentativní. A terénní to už vůbec není.
Host
Re: roomster?
Myslíš,že je to něco jiného něž přeplastovaný roomster s pružinou o závit více
Host
Pozor! Rumuni zbrojí!!!
Dacia SUV zamíchá s kartami.Už kolují fotky.Yetiho nekritizuji ale pánové ve škodovce trochu s těmi cenami slevte nebude to špatné auto ten Yeti ale jsme v době kdy peníze jsou dost limitující při nákupu.A myslím si že takový podobný rumun i když nebude tak vymakaný jako škodovka bude o sto litrů levnější.Tak se trochu zamyslete!!!
Host
Re: Pozor! Rumuni zbrojí!!!
Haníte auto které má úroveň a troufnu si říci, že i styl.
Samé plky o nekvalitě, ale potom nepoochopím, proč ta auta kupují v západní Evropě, když mají ny výběr spoustu automobilů "kvalitnějších", třeba až z daleké Číny
Guppy
Autore skoč do zdi
Doporučuji panu Šafránkovi provést akci v titulku mého příspěvku. Prohlásit o Yetím cenovém guláši, že je to slušná cenová politika může jenom nemocný člověk. A dát za tu krabici skoro půl mega taky ..............
Host
Re: Autore skoč do zdi
A dej si facku někde bokem ať to nikdo nevidí.
Host
Re: Názor
To auto sice zvětšit už nepůjde ale naopak cena by se určitě zmenšit dala. Stále se sice píše o nějaké výhodné cenovce ale zas tak moc výhodné to není.Pár různých věcí navíc třeba barva a j.tak to silně vyhoupne.Kdyby ta cena startovala na průměru mezi romstrem a oktávkou tak by to zaručilo jistější prodeje.A ty lepší výbavy a motory tak to je fakt dost silný kafe.
Host
Ergonomie
Nevím, co si autor představuje pod pojmem dobrá ergonomie.
Podle posledních statistik je jednou z nejčastějších příčin nehod nevěnovaní se řízení při ladění ráadie.
Yeti má shodně se všemi Škodoavkami a VW příkladně katastrofální ergonomii. Umístění rádia a navigace na středový panel hluboko pod zorné pole řidiče je jednoznačnm krokem proti bezpečnosti provozu. Divím se, že je možno tato auta homologovat.
Petr
Host
hezke
mno, za lr defender to fakt nevymenim - asi mam jiny nazor na terenaky, cerna studnice je asi fakt jedna z met nejvyssich , proto se tam bojim .... proc yetyho ale neudelali o kouuuuusek vetsi, to mi rozum nebere, dyk je to zas roomster trosku jinej, proti skodovce nic nemam, ale hledani cilovych skupin zakazniku bude asi silne ovlivneno vw a audi, coz
Host
Re: hezke
Jiný roomster to rozhodně není, mezi roomster je vedle yetiho malé auto. Myslím, že dělat yetiho většího by nemělo smysl, protože by se dostali do střední třídy, kde je výběr SUV daleko větší. Podle mně to škodovka trefila a yeti se bude prodávat hodně. K designu - může se líbit i nelíbit, ale chce to napřed vidět na silnici, na živo to yetimu hodně sluší, i když to není typ auta, které preferuju.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...