Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Saab 9-3 BioPower: lihové opojení

Možná se to nezdá, ale tenhle na pohled docela velký a důstojný sedan není volba rozumu, ale hlavně emocí a pocitů. Těžko říct, kde se to v chladných seveřanech bere, ale tohle švédské auto vás chytne za srdce. Pokud vás ale zajímá jen počet kombinací výbav a litrů objemu kufru, jděte jinam. Saab 9-3 má možná nemladou techniku, ale je mu to fuk...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Shalukim

...

a jinak taky moc pekny clanek...R^

0/0
23.6.2009 20:17

Shalukim

...

nadherne auto...R^ 

0/0
23.6.2009 20:10

Host

Poruchovost a drahe nahradni dily

Osobne se mi Saaby prilis nelibi, ale proti gustu... horsi je to spise s technikou, drahe nahradni dily a problematicke motory - viz. clanek http://www.tipcar.cz/poradna-problematicke-motory-saab-3017.html

0/0
23.6.2009 19:52

Bolkonski

Re: Poruchovost a drahe nahradni dily

Stejně zobecňujíci pitomost jako Audi TT a brzdy aneb kdysi to byl problém, teď už to odstranili. Navíc pan Oborník není moc odborník (na Saaby) jak ukazuje tato ostřejší diskuze (http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky.php?id_clanek=3017&razeni=1&typ=diskuze&diskuze=zobrazit&akce=zobrazitVse). Zkrátka - jsi další Saabznalec po 10 minutovým googlování.

0/0
24.6.2009 11:58

icmek

Re: Poruchovost a drahe nahradni dily

tohle vůbec nečti... píšou bludy. a i jiný servery.

0/0
24.6.2009 14:05

pravdazvitezinadlzianenavisti

Vypadá velmi dobře

Tento vůz se mi opravdu líbí, má výbornou motorizace a cena je taky velmi slušná. Žbrepty o tom, že je Saab předraženej Opel jsou docela směšné, to stejné výrok, že si Saab kupují "pozéři". Ale na tyto "inteligentí" názory jsem si tu už zvykl. Jen jsem zvědavej, čím jezdíte, že tak kritizujete. Divné že se tu neustále objevují ta stejná jména a to v kteroukoli denní či noční dobu. Vypadá to pak tak, že jste mladí, nechodíte do práce a stěží máte papíry.

0/0
23.6.2009 17:36

Host

nic proti

ale tady v UK vyjde tato verze na 600 000kc,prc tedy tak honosne pisete,ze jeste dostanete 100 000kc slevu a vyjde vas to bratru na 8?? 000kc,nechapu.

0/0
23.6.2009 17:24

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: nic proti

Ceny v UK a u nás nelze srovnávat - viděl jsem ceník Octavie RS a ta se tam dá třeba sehnat v plné palbě za necelých 500 000kč. Cená je dána mnoha faktory - poptávka, síla ekonomiky atd. . Proto nelze srovnávat ceny aut u nás a v zahraničí.

0/0
23.6.2009 17:39

icmek

Re: nic proti

a to nemluvě o tom, že bude mít volant vpravo, a tady to půjde horkotěžko přihlásit... :-)

0/0
23.6.2009 18:02

Host

Re: nic proti

to nepujde nkdy protoze cesi maji na ...........zakony a nikdy nebudou plne demokratickou zemi.

0/0
23.6.2009 21:54

pravdazvitezinadlzianenavisti

Re: nic proti

Bla, bla, bla. Ty jeden zákone, kolik automobilů s řízením vlevo jezdí ve Velké Británii? A tam majií taky zákony na.....? ;-D

0/0
23.6.2009 22:38

Leicester

Re: nic proti

...no, ne hodne, ale celkem dost, na to ze se jezdi vlevo. Neni to zadnej problem prihlasit.

0/0
24.6.2009 0:00

Autobus s tykadlama

Re: nic proti

Sám jsem se divil, kolik "leváků" v UK (v Londýně)jezdí a je normálně přihlášených

0/0
24.6.2009 13:55

Host

juchuuuuu :-)

...diky Koenigsegg nebudu muset prodat svou 9-3 aero cabrio :-) Neprenesl bych prez srdce, ze by ho nedejboze koupil vyrobce nejakych cinskych mopu... :-)R^

0/0
23.6.2009 15:12

Host

noční režim

"zmačknu čudlík a kromě rychloměru vše ostatní zhasne" - to má i moje Xsara Picasso.:-)

A musim říct, že ta funkce je fakt perfektní. V noci to nebije do očí....

0/0
23.6.2009 14:23

Host

Re: noční režim

to ma i muj SAAB 900 II, r.v. 1995

0/0
23.6.2009 14:51

Host

Re: noční režim

... i můj z roku 1988:))

0/0
23.6.2009 16:50

Host

Re: noční režim

kecas. night panel je neco jinyho nez reostat, kterej mas ty na snizovani intenzity svetla na CELE palubce (vcetne tachometru)!!

0/0
23.6.2009 21:04

Host

Re: noční režim

Hm, to je fičura celkem na starou belu... Když si stáhnu intenzitu podsvícení, což má dnes každá popelnice, tak mi do očí taky nic nebije. Navíc, pokud si zvykneš na tmu, tak tě o to víc oslní protijedoucí auta.

0/0
23.6.2009 21:20

Host

Re: noční režim

Jenže, když stáhnete intenzitu podsvícení, nevidíte ani na tachometr. U Saabu je celý systém navíc trochu inteligentnější. V případě zapojení funkce night panel se rozsvěcují pouze ty přístroje, kterým je třeba právě věnovat pozornost. Normálně svítí jen tachometr, když ale např. dochází palivo, zobrazí se i jeho ukazatel apod. Další zajímavou funkcí je třeba i to, že když senzory ESP vyhodnotí nestandardní situaci (třeba ostrý průjezd zatáčkou), umí odložit méně podstatná varování (např. na docházející vodu v ostřikovači), ty zobrazí až ve chvíli, kdy se jim řidič může věnovat.

0/0
23.6.2009 23:28

chekov

Re: noční režim

jojo, přesně tak, na displeji se rozsvítí jen to, co se změní.... :)

0/0
24.6.2009 14:54

Host

peknej PR clanek

jinak SAAB - RESPECT

se svou krasne definovanou skupinou ridicu: 60 procent pozeru a 40 procent fajnsmekru a srdcaru

;-)

0/0
23.6.2009 12:07

Host

Re: peknej PR clanek

pozer a Saab to dohromady moc nejde......?????

0/0
23.6.2009 13:18

icmek

jede jede sááb, a v něm sedí čáp

jedna hloupá žába, stopla toho sáába... ;-D ani se nedivim, jsou to nádherný auta. R^

0/0
23.6.2009 11:44

Host

olga

mate vubec neco v hlavach,nic nelibit ,v nic neverit,nic nevedet....

0/0
23.6.2009 11:22

Host

SAAB je legenda

SAAB je legenda (cela rada patentu a prvenstvi v automobilovem prumyslu) a snad jej svedsky vyrobce supersportu zachrani.

Kazdemu se libi neco jineho, ale design SAABu je lahudka pro vsechny fajnsmekry a lidi od fochu.

A co se jizdnich vlastnosti a komfortu svezeni tyce, tak tam by se meli vyjadrovat jen lide, kteri se v tech kocarech opravdu svezli nebo je dokonce ridili.

0/0
23.6.2009 11:07

Hansus

Re: SAAB je legenda

Biolíh E85 má nižší výhřevnost než běžný benzín, tak má vyšší spotřebu. Ale nemusí mít, když se naučíte jezdit s "lehkou" nohou na plynu a méně vytáčet motor....

0/0
23.6.2009 11:35

Host

Proč chodí prudiči na diskuze o Saabu?

Co vás vede k napsání výblitku typu: je to hnus a předraženej Opel? Závist, protože jezdíte v nějaký fábii nebo MHD? Touha něco žvejknout, i když vaše znalosti Saabu jsou evidentně výsledkem 10 minut googlování? Nebo u toho masturbujete, když vám někdo rozhořčeně odpoví?

0/0
23.6.2009 11:02

ununun

Ani se mi nechce věřit

že tohle je recenze na auto! To psal snad básník :-) Mám pocit, že lepší auto neexistuje a už na něj začínám šetřit! Děkuji, konečně jsem prozřel.

0/0
23.6.2009 9:11

loogieboy

Re: Ani se mi nechce věřit

evidentne se v tom ten clovek projel :D Sam mam saaba a koupil jsem ho jenom proto, ze me v nem jeden znamy svezl....

0/0
23.6.2009 10:46

ROSES LIVE

Je to stejný šmejd jako vše od GM

Jak se to liší od Opelu ?  Jak se liší Opel od Daewo , pardon Chevroletu z Koreje ?

HUmus nad humus pro totální humusáky !!

0/0
23.6.2009 9:10

Host

Re: Je to stejný šmejd jako vše od GM

názor odborníka....

...pokud se už potřebuješ vyjádřit tak se aspoň podívej jak se správně píše Daewoo..!!

0/0
23.6.2009 9:20

Host

Re: Je to stejný šmejd jako vše od GM

Á,hospodští superznalci vylézají z děr.;-D

0/0
23.6.2009 10:09

Leicester

Re: Je to stejný šmejd jako vše od GM

...spis se vratili ze skoly....

0/0
23.6.2009 16:53

loogieboy

Re: Je to stejný šmejd jako vše od GM

Jak se to lisi od opelu?

 - lepe to jede

 - je to pohodlnejsi

 - mene poruchove (dle ADAC)

 - a pocit? v opelu jako ve skodovce, v saabu jako v letadle...

0/0
23.6.2009 10:48

Host

Re: Je to stejný šmejd jako vše od GM

V Opelu jako ve Škodofce ??

To si přestřelil Škodofka je proti Opelu jako očesaný VW- absolutně nudný vnitřek a většinou bez komforní výbavy... :-P

Projeď se třeba novou Insignií a včil mudruj... ;-)

0/0
23.6.2009 13:58

Host

Re: Je to stejný šmejd jako vše od GM

Opelem jezdim ... a to ze je to jak ve skodovce to je pekna blbost ....

Ale tohle auto je nadherny V třeba někdy budu mít tu čest :)

0/0
13.7.2009 15:03

Mak1

Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

úplně vypatlaný aby kupovali techniku Opelu za cenu prémiovky .....

0/0
23.6.2009 8:06

Host

Re: Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

..úplně vypatlaný opakovat kliše o technice s Oplu.... 

0/0
23.6.2009 8:28

Mak1

Re: Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

fak jó ? -  "z Opelu Vectra Saab 9-3 sice něco dílů má (podvozkovou platformu)" ;-D

ale spínací skříňka mezi sedadly za to určitě stojí ....:-P

0/0
23.6.2009 8:32

Host

Re: Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

Když ji Porsche může mít na levo, tak proč ne... 

...stojí za to třeba hardware motoru vyvinutý společně s Lotusem, nebo ReAx

proč si myslíš, že je tato platforma špatná?

0/0
23.6.2009 8:56

Host

Re: Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

Spínací skříňku vlevo jsem měl už za komančů ve starém Fiatu.Nevím proč ji mají vlastně skoro všechna auta vpravo.Je to ergonomický nesmysl,vevo to bylo mnohem účelnější.

0/0
23.6.2009 10:15

Host

Re: Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

je to otázka zvyku.....

0/0
23.6.2009 10:26

icmek

Re: Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

ergonomický nesmysl? téměř žádné auto nemá volant přímo proti sedačce, ale mírně šoupnutý k oknu... proč? protože se řídí levou rukou, pravá řadí. a pravá otáčí klíčkem, zatímco se levou rukou přidržuje řidič volantu. že? navíc... mám takovej pocit, že bych levou rukou ani nedokázal klíčkem otočit :) schválně až pujdeš dneska domu, zkus odemknout dveře levou rukou, ty ergonome :)) pokud teda nejsi levák...

0/0
23.6.2009 12:21

Host

Re: Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

Takže ty si vlastně to Porsche ani koupit nemůžeš,protože s klíčkem vlevo bys měl problém nastartovat.;-DAle vážně.Máš třeba auto před garáží,něco děláš na motoru a chceš nastartovat.S klíčkem vlevo pohoda,jen strčíš ruku do kabiny.A když máš klíček ve spínací skříňce vpravo a chceš ho vytáhnout a nesedíš zrovna v autě,je to docela složité obtáčet ruku okolo volantu.Jak říkám,na Fiatech to bývalo a vyhovovalo mi to,jestli to mají kromě Porsche dnes i nějaká jiná auta,nevím.A že bych měl volant mimo osu sedačky,to tedy koukám,možná tak 1 cm,že to není poznat.Schválně si to někdy změřím.

0/0
23.6.2009 12:49

Mak1

Re: Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

a co si můžeš na dnešních autech dělat na motoru ? Dolévat ostřikovače ?;-D

0/0
23.6.2009 13:25

Host

Re: Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

Pokud jsi z těch co neumí zatlouct hřebík,tak samozřejmě nic ale pokud něco o autech a strojařině víš,tak si uděláš to samé co v servisu a za třetinové náklady.Nebo si myslíš že ti servisní mechanici jsou oproti normálním lidem nějací polobozi?Mám na mysli samozřejmě běžnou údržbu - výměny olejů a náplní,pylových,olejových,vzduchových filtrů,rozvod.a klín.řemenů,výměna svíček,vyčištění volnoběžných ventilů,kontaktů AKB,

výměna výfuků,brzdových destiček,brzdové kapaliny a nevím čeho ještě.Když odejde nějaká elektronika,s tím asi moc bez diagnostiky nesvedeš,to je pravda.Ale pokud chceš za každou z jmenovaných prací zaplatit v průměru 3 nebo 5 tisíc tak ti nebráním.

0/0
23.6.2009 15:30

Mak1

Re: Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

Pře 3 lety jsem si začal sám měnit olej a napoprvé jsem musel volat asistenční službu, protože to hovado,co ho v servisu měnilo nenamočilo před namontováním gumovou podložku palivového filtru do oleje a ten se připekl tak, že jsem ho nepovolil.

Jinak největší problém samooprav vidím v tom, že se tam leckdy normálním nářadím nemůžu dostat (mám VW Polo)

0/0
23.6.2009 15:40

icmek

Re: Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

takže mi chceš říct, že u porsche budeš něco dělat na motoru? a pak ho nastartuješ bez toho, že bys do něj sed?? co je tohle za argumenty? já si sednu do auta, v klidu se přesvědčim, že mám vyřazeno a zabrždíno, a pak si auto v klidu natočim. jestli má bejt všecko ergonomický pro zásah skrz okýnko, tak to auto udělej do oblouku celý. spínačka se zapíná, když vlezeš do auta. možná z půl procenta při opravě něčeho... už tě vidim jak štěluješ poršeti motor, a jak překecáváš automobilku, aby dávala klíček vlevo, protože se v tom budeš jednou za život hrabat. ;-D

0/0
23.6.2009 16:56

icmek

Re: Saab je zářný příklad toho, že lidi nejsou

ano, za třetinové náklady s tim, že třeba propadne záruka. nemám hever (rozuměj na celý auto, eeeeelektrickej) takže asi zespoda neudělám nic. V MOTORU AUTA SE NEBUDU HRABAT, NEBUDU HO STARTOVAT SKRZ OKÝNKO ZVENČÍ, TUDÍŽ NEVIM, NA CO SPÍNAČKU VLEVO. ;-)

0/0
23.6.2009 17:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.