Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejlepší motor roku má Volkswagen, body tradičně sbírá i BMW

Jedenáctý ročník mezinárodní ankety o motor roku zná své vítěze. Tím absolutním se stal nadvakrát přeplňovaný motor 1.4 TSI koncernu Volkswagen. Oproti loňsku si tento motor prohodil pořadí s dosud suverénním BMW.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DaM

Tak to jde :-)

To neni spatne prohaet motor, ktery se kazdym rokem umistuje na prednich prickach teto ankety (taulka do 2.0 litru), letos na 5. miste :-)

0/0
26.6.2009 13:45

Host

podplácení

není tajemstvím, že nemecke automobilky podplácejí v této anketě, zde je to ale až moc okaté.... takže VW bravo, je videt, ze by ses nedostal ani na výsledkovou listinu  Rv!!

0/0
25.6.2009 16:42

Host

Re: podplácení

;-D;-D;-D pobavil jsi! 

Germany R^

0/0
25.6.2009 23:15

Host

Re: podplácení

ses trapnej, porad nam vsem hlupákům nejlepší motor. Němci vždy byli jsou a budou nejlepší na auta, v Německu to má prostě tradici, navíc technici se stěhují z jedné firmy do druhé, předávají zkušenosti a proto se nedivim, že tentokrát mají nejlepší motor u VW, příště to bude určitě Mercedes. A kam se poděli frantíci? Jejich technika stojí za nic, další důkaz.

0/0
26.6.2009 12:14

Host

takže

Takže třeba ve vejronu,rolsu,bently,lambu,ferari jsou špatný motory?

0/0
25.6.2009 11:56

Host

Re: takže

V16 je motor, jehož se ankety moc týkat nemůžou. :-)

0/0
25.6.2009 12:52

Host

subaru

haha subaru outlook. to je motor od microsoftu? ;-D

0/0
25.6.2009 10:23

Host

Ja nevim, ale kdyz si prectu nejaky jiny clanky na jinych

webech i na tech zahranicnich, tak tam pisi neco uplne jineho. Vitezem je motor od Porse, Wagen dostal cenu za eko motor.

0/0
25.6.2009 8:55

superprasák

Já mám osmiválec a po městě to vezme 25 l.

0/0
24.6.2009 22:06

Host

Re: já

já mám Citroen-Oltcit a po městě to vezme do 20 litrů.

kombinovanou mám 14 - 16 litrů.

na nový auto prostě nemam  -:))))))))) !!;-€;-€!!

0/0
24.6.2009 22:19

Host

Re: já

a jestli budeš jezdit s timhle tak na nový ani nebude ;-)

0/0
24.6.2009 22:36

Host

Re: já

nedelej, ze nemas....na takovy facko, nebo filcku

0/0
25.6.2009 8:56

Host

Re: já

tak zpomal na 50km/h a spotreba klesne ;-D

0/0
24.6.2009 22:57

icmek

Re: já

;-D

0/0
25.6.2009 10:17

dívenka prostá

a kde je nejlepčí tříhrnek

1,2 haj technolodži primitive? Tosou podplaceni reklami!!! Kdo viděl někdi 10setivalec od bmv? Podvod!

0/0
24.6.2009 20:58

Host

Re: a kde je nejlepčí tříhrnek

nejlip 50valec s deseti turbama :D

0/0
24.6.2009 22:51

Host

Re: a kde je nejlepčí tříhrnek

desetiválec od BMW má M5 a M6, viděl jsem je na vlastní oči (motory...)...

0/0
26.6.2009 11:04

lison

když na to tak koukám

Hoši když na to tak koukám kdo chcete nadupanou káru kupte si 3-4-6ti litr a nespolíhejte na turba které nemají stálý ale nahodilý výkon.

0/0
24.6.2009 20:43

Host

Re: když na to tak koukám

musim v necem souhlasit... nektere vetsi obemy a turbo v kombinaci se zatackou v desti jsou silena kobinace. To spozdeni je tam znatelne. I kdyz tsi temito neduhy uz netrpi ale kdo to bude dochlazovat kdyz to clovek zene po dalnici pak ho chytne chcani :-D i kdyz uz jsou i turba chlazene vodou tam to mozna uz nebude tak hrozne stejne tak cena truba se snizuje a snazi se tvarit jako spotrebak

0/0
24.6.2009 21:03

Host

Re: když na to tak koukám

musíš umět řídit ;-)

0/0
24.6.2009 23:00

Host

Re: když na to tak koukám

neřek bych nahodilý ale zdá se žes objevil ameriku :-)

0/0
24.6.2009 22:59

Host

anketa?

Pro takzvaně urostlé hloupé hochy:

složení poroty- 30 evropanů

                              5 asiatů

Tak co myslíte, vyhraje evropský motor nebo asijský?

Anketa nebo fraška?

0/0
24.6.2009 20:11

Host

Re: anketa?

jako většina anket ;-)

0/0
24.6.2009 22:38

Host

Re: anketa?

Motor 1.4 TSI přeplňovaný turbodmychadlem a kompresorem si v letošním ročníku ankety získal srdce mimoevropských novinářů. Maximální známkou jej hodnotili porotci ze Severní i Jižní Ameriky a Asie. Tyto trhy tradičně preferují benzínové motory a především Američané v poslední době přišli na chuť snižování spotřeby. Právě tento posun se pravděpodobně výrazně podepsal na vítězství motoru Volkswagen

0/0
24.6.2009 23:59

Host

Kde jsou Korejci z Nošovic ?

Kde jsou namachrovaní Korejci z Nošovic ??? Že by se jejich motory při testu porouchali ??? Hlavně že na ten jejich korejský žuk dávají 5 let záruku a když se vám něco pokazí tak se z toho vždy vykroutí a reklamaci neuznají.

0/0
24.6.2009 18:48

Host

Re: Kde jsou Korejci z Nošovic ?

většina automobilek dává takovou zaruku (záleží jak naco) a co čekáš od korejců z Nošovic??? :-)

0/0
24.6.2009 23:02

Host

Re: Kde jsou Korejci z Nošovic ?

nafťáky maj docela dobrý

0/0
25.6.2009 11:57

Host

Ty woe

Porsce 3.8 Boxer ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
24.6.2009 15:58

Host

no jiste jak jinak turbo kompresor

predpokladam ze pouzitelnost motoru konci s koncem zaruky.... nevim na klasickou 3,6 atmosferu si nemuzu stezovat a s kombinovanou se vejdu do 10 i v automatu.

0/0
24.6.2009 15:52

Host

Re: no jiste jak jinak turbo kompresor

Jo a pak si se probudil, a měl jsi ruku v nočníku. Leda tak 10.l na 50 km.

0/0
24.6.2009 16:19

def...

Re: no jiste jak jinak turbo kompresor

ocividne si nikdy nemel moznost poznat spotrebu vetsich objemujinak nez z hospodskych povidacek Rv

0/0
24.6.2009 18:41

Host

Re: no jiste jak jinak turbo kompresor

No nevím jak kolega, ale mě tvůj příspěvek připomíná tohle: Auto střední třídy, 2,3 l turbo. Majitel o něm vždy na veřejnosti tvrdil, že jezdí průměr do 8l. A náhodou jsem se ho z dlouhé chvíle zeptal, kdeže to má ten palubní počítač. Hned mi ho ukázal, i jeho funkce. Průměrná spotřeba od výroby 10,3 l.

0/0
24.6.2009 21:40

Hrochomut

Re: no jiste jak jinak turbo kompresor

kdysi sem měl Renault 25 2,9i a dlouhodobou kombinovanou sem měl 9,8l, na ten rok výroby (91 tuším) celkem slušné číslo.. pak sem měl Audi A4 2,6i a to bylo někde kolem 11l.. dneska už sem starší a klidnější a stačí mi 1,9TDi VW, má to sice "jen" 81kW, ale jezdím za 6 až  6,5l a sem spokojený a je mi jedno, co si o tom někteří myslí :-)

0/0
25.6.2009 0:09

Host

Re: no jiste jak jinak turbo kompresor

jasny, vsichni ti to zerem ... to vis, kazdej chce, aby jeho kara zrala pod 10 litru a kvuli tomu si kupuje 3.6 automat ;-D

0/0
24.6.2009 16:58

def...

Re: no jiste jak jinak turbo kompresor

ocividne si nikdy nemel moznost poznat spotrebu vetsich objemujinak nez z hospodskych povidacek Rv

0/0
24.6.2009 18:41

Host

Re: no jiste jak jinak turbo kompresor

ja jen rikam ze to jde... pri dodrzovani rychlosti a vyuzivani hmotnosti vozidla. Take vykriky tech co maj maly obem to jde. Uznavam ze pri popojizdeni v zacpe jde spotreba k 12. Nicmene pokud clovek jede klobouka 90' tak toci necelych 1500 ot a pri tomhle palubak spocte spotrebu 7,2 pokud by clovek tempomatil v prihodnem terenu 70 tak se da dostat pod 7. Tohle nerikam proto ze tak jezdim ale proto ze to tyhle motory zvladnou. Neni problem se pohybovat v kombinaci kolem 16 ale to uz je uprk mimo rychlostni limity. Pokud jedu dalnici kolem 180-200 dostavam se ke 14 zalezi jak se stim akceleruje. Takze fakt nevim co mi muzou tyto moderni motory nabidnout krom pocitu ze turbo je spotrebak

0/0
24.6.2009 20:55

Host

Re: no jiste jak jinak turbo kompresor

Zkrátka při běžné jízdě, ani honění, ani ekonomrally, dlouhodobě 10,5-12,0. Pokud to ovšem není nějaké monstrum, vytuněné, či jinak rozežrané.

Zkrátka spotřeba pod 10 jsou prakticky jen teorie i pro nezávodivé slušně jezdící řidiče.

0/0
24.6.2009 21:44

Host

Re: no jiste jak jinak turbo kompresor

tak ja to mam ted za 9,6 coz je pod 10 ale priznam ze je to spise proto ze clovek skousi economy run ale tak aby nijak nezdrzoval. Nicmene dlouhodobe svizne s prekracovanim rychlostnich limitu jezdim za 11,3 pokud hodne specham tak jezdim 17,1 ale to je brzda plyn s temer 300hp autem.

0/0
24.6.2009 21:57

Host

Re: no jiste jak jinak turbo kompresor

Mam 3l v automatu kombinovana spotreba 10l. Mesto 13. Nevim proc by to nemelo byt mozne

0/0
24.6.2009 21:22

Tom Hagen

Ty woe

Subaru Outlook  ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
24.6.2009 15:50

hellblazer

Re: Ty woe

taky jsem se bavil ;-D

0/0
24.6.2009 23:35

Host

Tomusela být opravdu nezávislá a objektivní anketa

když vidím ty výsledky snad ani nemá smysl to číst dál.

0/0
24.6.2009 15:12

Host

Re: Tomusela být opravdu nezávislá a objektivní anketa

to je budoucnost :-)

0/0
24.6.2009 23:04

icmek

anketá krásná

ale Honda Integra VTi je Honda Integra VTi... nějaké folcvógen 1.4 bleifrei turbofoukačka se může jít klouzat ;-D

0/0
24.6.2009 14:21

velitel mesta bugulmy

Re: anketá krásná

Skoda, ze tvuj nazor nesdili stovky automobilovych odborniku, kteri v zivote nacouvali vic, nez ty naridis...

0/0
24.6.2009 14:48

Host

Re: anketá krásná

Integra VTi je dodnes nepřekonanej motor. a to přes to, že je už pěkně starej. takže ani sdílet nemohou, odborníku. tak zacouvej.

0/0
24.6.2009 15:43

Host

Re: anketá krásná

...nick máš dobrý, ovšem osobnost zůstala pouze ta malá...česká...škoda....

0/0
24.6.2009 19:56

Host

Re: anketá krásná

jj zname ty odborniky, jsou radi kdyz se rozjedou a akorat blbe kecaj ;-)

0/0
24.6.2009 22:50

Host

Re: anketá krásná

hmm, to víš že jo... honda;-D

0/0
24.6.2009 14:48

velitel mesta bugulmy

Re: anketá krásná

no jo, honda, letos zrovna moc neskorovala...

0/0
24.6.2009 14:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.