Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Citroën C3 má stejně velký kufr jako Škoda Fabia

Současná generace jednoho z nejúspěšnějších malých aut končí, nový Citroën C3 bude představen na podzim. V Česku se zřejmě začne prodávat až začátkem příštího roku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

__XXXX___

Ten systém Stop Start

je dobrej. Zvlášť na takovém železničním přejezdu se vyplatí šetřit palivo ;-D. Jinak auto pěkné a určitě hezčí než Fábie. Jen ten motor - pouhých 55 kW z jednačtyřky, to je málo. To už i tříválcové haťapky maj skoro stejně :-/

0/0
1.7.2009 19:52

Host

Slibný kousek

O stoupajícím trendu v kvalitě Citroenů nemám pochyb, panoramatické sklo je na přání, takže se každý může svobodně rozhodnout. A s výjimkou nejslabšího motoru by to mohlo i slušně jezdit. Pro běžné pojíždění více než dobré. Navíc nádherný a vyvážený design karoserie. Teď už jen ta cena... R^

0/0
1.7.2009 16:39

Host

stop start

to jako bude na kazde krizovatce vypinat a zase startovat motor? to akumulator dlouho nevydrzi:-/

0/0
1.7.2009 16:11

Host

Prosklené střechy nechápu.

Až se budu kutálet ze svahu, určitě budu radši hlavou narážet do relativně poddajného plechu, než do tvrdého vrstveného skla. A o praktičnosti se tedy mluvit nedá vůbec. Já mám třeba v místě onoho prodlouženého skla protisluneční clonky, lampičku a ovládání šíbru. To mi připadá lepší.....

0/0
1.7.2009 14:37

komentator-1

Re: Prosklené střechy nechápu.

roletka s protisluneční clonou je i u panoramatického skla, stejně jako lampička. Šíbr nemám, takže mi absence ovládání nevadí:-) O praktičnosti velkého skla píšu níže.

0/0
1.7.2009 15:32

Host

Re: Prosklené střechy nechápu.

Jenom kvůli semaforům bych si to nepořídil. Mám čelní sklo i tak hodně sklopené, ale stejně bych musel hlavu mít v nepřirozeném úhlu. Pokud bych si mohl vybrat, v každém případě bych si koupil auto bez této vymoženosti. A světlo v interiéru je celkově dost pochybná záležitost :-)

0/0
1.7.2009 17:17

Host

Re: Prosklené střechy nechápu.

To je moje řeč. Fakt nechápu kdo by se chtěl pražit ještě za jízdy na sluníčku jako kokouš. Nehledě na to, že i když ta střecha bude mít clonku, tak tyhle vymoženosti obvykle nepříjemně rachtaj

0/0
1.7.2009 22:26

Host

Re: Prosklené střechy nechápu.

sklenenou strechu mam na soucasnem aute. K cemu to je? K nicmeu, prakticky vyznam to nema zadny (k cemu jsou vam hezka lita kola...jestli takova nebo makova?). Ma to esteticky vyznam. Ridic z toho nic nema, nad sebe nekoukam...ale...kdyz takhle podvecer stojite ve meste, prsi a vy kouknete nahoru, pres dopadajici kapky deste kouknete na scenerii svetel nad vami...

Ad prakticka stranka

  - roletka samozrejme nijak neracha (nevim v jakem drtikolu jezdil ten kdo to psal, ale u novejsich aut je rec o necem jinem nez o zatahovacim tenkem plastu ala pred 18ti lety)

0/0
7.7.2009 14:31

Host

kufr

Autor článku se prokázal jako diletant, koho zajímá kufr ?? C3 přece není dodávka, na autě je zajímavějších 1000 jiných věcí, design, interiér a jeho funkčnost, bezpečnost, motory, ekologie, ale KUFR mezi ně nepatří a pokud ano, tak jako okrajová informace !;-(

0/0
1.7.2009 14:00

Host

Re: kufr

Co to melete? Pokud si kupuji auto tak mne rozhodně zajímají i jeho užitné vlastnosti mezi něž patří hlavně velikost kufru. Přece ho nekupuji jen jako modní doplněk. 8-o

0/0
1.7.2009 14:07

Host

Re: kufr

Co to melete??? Takovehle auto se pouziva maximalne na cestu do prace nebo na nakup jidla a na to je kufr naprosto dostatecny. Stehovat se s timhle autem na dovolenou muze jenom zavistiva pastikarska socka, patrne volic CSSD, pro takovy to auto ale urcite neni.

0/0
1.7.2009 14:19

Host

Re: kufr

souhlas , druhé auto do rodiny a rozdíl pět litrů v objemu kufru. Přesně na pět maxi paštik..

0/0
1.7.2009 14:31

Host

Re: kufr

no vetsine volicu CSSD by kuft urcite nestacil ani na cestu na chalupu;-)

0/0
1.7.2009 16:14

Host

Re: kufr

Ach jo, zase nějakej ynteligent :-P

0/0
1.7.2009 16:19

Host

Re: kufr

Tak se podívejte na statistiku prodejů aut. Tento typ vozu naprosté vetšině českých motoristů slouží jako jediné auto. Od toho se odvíjí i fakt, že velikost kufru je urcite zajíma. Zkrátka proto, ze v jinem aute naklad prevazet nemuzou.

0/0
1.7.2009 16:23

Host

Re: kufr

každýho škodovkáře zajímá kufr, aby se sousedovi mohl chlubit, jak ho má táááákhle veliký;-D

0/0
2.7.2009 17:11

1gomez

pro plešouny bude to sklo vražedný

;-D;-D

0/0
1.7.2009 12:16

Host

Re: pro plešouny bude to sklo vražedný

Srovnavat C3 a Focuse? Nakupni tasku a nizsi stredni? Az se nekde vymaznete v C3 tak vase sance na preziti oproti Focusu budou hooodne male.

0/0
1.7.2009 13:29

Host

Re: pro plešouny bude to sklo vražedný

Sorry, melo to byt o prispevek nize.

0/0
1.7.2009 13:30

Host

C3

Máme C3 už dva roky a naprosto bez problémů. Servis v Ostravě je taky O.K.

Soukromě jsme měli vždycky Citroen je to otázka co se komu líbí a na co má.

Když to porovnám se služebním Fokusem,, do Forda bych nešel ani náhodou.

Servis katastrofa, auto šunt a spousta výrobních vad.

Co se týče půjčovny, to snad ani není míněno vážně že takové auto slouží pro porovnávání.. :-)

0/0
1.7.2009 11:35

1gomez

Re: C3

Focusy jsou podle statistik jedny z nejspolehlivejsich vozidel. To se neda rict o zadnem Citroenu

0/0
1.7.2009 12:13

Host

Re: C3

V době před cca 2-3 lety jsme jich měli ve firmě spoustu. A dodnes mám ve stole faktury za opravy - ne bouračky! za cca 100.000 kč. Vždy šlo o nové auto, jeden řidič. Jedna z nejparadoxnějších byla když začalo téct za deště přes anténu :-) Vyjádření servisu? Jde o běžnou závadu.Auto dva roky staré. Dnes firma jezdí ve škodovkách. V citroenu jsem sice najel míň ale tolik určitě nestál na provoze a ani mi do něj neteče :-)

K čemu potom statistiky ? Každý se zařídí podle zkušeností.

0/0
1.7.2009 12:26

Host

Re: C3

no a dál tu pohádku o hurvínkovi .Tohle ti bude věřit jen skutečný neználek evropských aut.Pravda by mohla být,kdybyjsi situaci obrátil.

0/0
1.7.2009 12:48

Host

Re: C3

hele nepřesvědčuju, je mi to fuk.. nesrovnávám auta jako taková, jen provoz a náklady. Taky stála každé jiný balík peněz. Ale s Fordem to byl celofiremně krok bokem. Osobně se těším, až za měsíc přesednu do Oktávky.

znalče na jakém základě se odvíjí tvá pohádka? Nemám rád výkřiky do tmy  :-)

Píšu zkušenosti, bohužel špatné s Fordem a jeho servisem Dankar Ostrava konkrétně.

0/0
1.7.2009 13:48

Host

Re: C3

to auto byla funglofka, teda skoro

najeto asi 6tis km

0/0
1.7.2009 12:51

Host

Re: C3

Se služebním Fordem (Mondeo 2x, Focus 2x, Escort 5x) mám týtéž zkušenosti. Soukromej Citroen jezdí naprosto bez závad. Jiný auto už nechci.

0/0
1.7.2009 14:27

Host

Re: C3

Bohuzel mam spatne zkusenosti s C3 i Fordem, C3 prvni servis po 6.000 km, problemy s cidlem v motoru, v servisu behem cca 10.000 km 3x,

mondeo - nove auto, garazovane, po 3 letech koroze na svarech vsech dveri a kufru,

0/0
1.7.2009 14:58

Host

Re: C3

Ono je rozdil mezi sluzebnim autem, se kterym kdovikdo denne najede stovky km denne a konvickou, kterou kvasis parkrat za tyden na nakup a zpet. :-)

0/0
1.7.2009 16:25

Host

Re: C3

A já naivka si myslel,že nové auto je k dennímu ježdění a najetí několik desítek tKm aniž bych cáloval servisu tisíce kaček;-(

0/0
1.7.2009 19:34

Host

hit

PSA motory, spolupráce s BMW. Dodávaj Fordu, Jaguáru atd.  Já to vidím na prodejní hit.

0/0
1.7.2009 11:33

Host

chtel sem C3 koupit zene

tak sme si to pujcili na dovoleny

hruza, hruza, hruza

0/0
1.7.2009 11:24

Host

Re: chtel sem C3 koupit zene

Pokud tě s.re tak do toho. C3 ji zaměstná natolik,že nebude mít čas prudit;-)

0/0
1.7.2009 19:37

honza-v

Stop-Start systém

tak to pak bude jezdit tak za 10-11 litrů ne?

0/0
1.7.2009 10:16

Host

ha-ha

Nekteri lide si opravdu nedaji poradit. Nekdo dole pise, ze ma poruchoveho Golfa a tak si koupi Citroena...;-D Z louze pod okap. Pokud nechcete mit poruchy a problemy, tak jsou 2 moznosti: 1,Toyota-Lexus

2, Honda-Acura

0/0
1.7.2009 10:01

Host

Re: ha-ha

Japonci jsou sračky.

0/0
1.7.2009 11:29

Host

Re: ha-ha

Možná mají malé penisy,to ano. Ale v automobilovém průmyslu jsou již cca 15 let daleko vpředu hoste a to ve všech směrech. Evropani jsou dobří, ale auta dělaj plitký :-P

0/0
1.7.2009 19:45

Host

Re: ha-ha

Zrovna ty dvě automobilky mě nepřipadaj jako solidní. a spolehlivost taky není zrovna úžasná.

0/0
1.7.2009 11:34

Host

Re: ha-ha

V čem nejsou solidní? V testech spolehlivosti japončíci vedou, hlavně u víceletých vozů -viz.http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/index.php/tuv-testy-spolehlivosti. V první dvacítce japončíci a exluz. značky(Porsche,Mercedes,..). U Ciroena je servis skvělý,protože jinak by nestihali ten nával;-)

0/0
1.7.2009 12:04

Host

Re: ha-ha

Taky je důležité se zajímat o metodiku určování spolehlivosti a pak zjistíte, že ty Citroeni zas tak špatní nejsou ;-).

No ale mistrem ve vymýšlení jak se dostávat vysoko v neporuchovosti je KIA.

0/0
1.7.2009 12:27

Host

Re: ha-ha

No myslim ze je nejvyssi cas aby nekdo zacal testovat spolehlivost na ceskych silnicich;-D

0/0
1.7.2009 16:30

Futaba

Re: ha-ha

Můžeš mi prosím doporučit od tebou zmiňovaných automobilek nějaké MPV s naftovým motorem?

Děkuji.

0/0
1.7.2009 12:33

Host

Re: ha-ha

Acura- Lexus běžné auto, každé druhé  ;-D;-D

0/0
1.7.2009 14:00

Futaba

Re: ha-ha

Myslím, že Acura se s dieselovými motory žádná nenabízí.

0/0
1.7.2009 17:48

Host

Re: ha-ha

Můžete konečně přestat kupovat ty smradlavé uchrochtané nafťáky?!!??!?? ;-OKdo za váma má jezdit vy bezohlední sebestřední rádoby šetřílci..až se uzákoní že každý dýzl bude mít zaveden výfuk rovnou do kabiny ta prosím, jezděte si jak chcete matláci..:-P 

0/0
1.7.2009 19:38

Host

Re: ha-ha

Zapomněl si na Mazdu. Např. 6ka první generace byl první automobil co zvládl 100 tisícový test bez jakékoliv výměny. Před cca xx lety jsem měl 626 93' a  spojka vydržela 200 tisíc, měnil jsem jí jen z dobré vůle..přední ramena jsem neměnil nikdy, jen čepy atd. Nikdy mě nenechala ve štychu, prostě jsem s ní jen neustále jezdil. Proto MazdaV

0/0
1.7.2009 19:55

Host

Re: ha-ha

A proto nakonec japonec;-)

0/0
1.7.2009 22:02

Host

Přední sklo ?

Kdo už dostal šutrem do předního skla a musel jej měnit už ví, že pokud není pojištěn není to žádná láce. Tady bych typoval, že na výměnu předního skla 20 tis. nebude stačit.Rv

0/0
1.7.2009 9:31

Host

Re: Přední sklo ?

Jsem jediný kdo nepochopil k čemu jsou u konce č. skla (tzn. za hlavami  předních cestujících) ta stínítka??

Je to hezké, působivé, ale totílně na h****

0/0
1.7.2009 10:49

Host

Re: Přední sklo ?

No já jsem asi jediný kdo nepochopil k čemu je to "paromatické" sklo...

0/0
1.7.2009 10:58

Host

Re: Přední sklo ?

Já jsem druhý. Sralo mě i střešní okno na mém minulém autě. V létě je slunce vysoko a pere do palice v každém směru jízdy.

0/0
1.7.2009 12:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.