- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
autor clanku by nemel chodit na slunce, prehral se mu mozek. To je stejne jako SKODA 120 mela difuzor jako formule 1, stejnej idiotskej clanek, S120mela difuzor v karburatoru, F1 ho ma na podvozku a plni uplne jinou funkci
prestanou konecne novinari blbnout - doposud maji hybridni auta horsi ucinnost nez bezny common rail diesel- a vymyslet vtipne a ciste reseni, ze my budeme jezdit na elektriku a exhalace z elektraren bude mit nekdo jiny (treba v Africe), to nemuze vymyslet nikdo jiny nez politik........(P.S. projekty na slunecni energii ze sahary sice existuji, ale doposud jaksi nefunguji........)
Jasně - rekreace nakupováním - moje manželka to provozuje dost často
...jízdní vlastnosti a komfort jízdy, ovlivněné radikálním zvýšením neodpružené hmoty vozu? Kolik asi ten elektromotor do náby může vážit? Tipuju tak šest - osm kilo minimálně. A to dnes automobilky na kolech, brzdách a nápravách (tedy neodpružených hmotách) honí dekagramy... :-) O nutnosti někde brát elektriku (a někde jí taky auta napájet) nemluvě - to už tu psali jiní...
Pokud by takový systém využívala polovina amerických aut, denně by to ušetřilo přes 450 milionů litrů paliva.
A TU ELEKTRICKOU ENERGII PRO BATERIE VEZMOU KDE ??? ASI ZE VZDUCHU :)))) HLAVNĚ ABY UŠETŘILI PALIVO. Prostě amerika
Technicky lze přestavět leccos už dnes, ale papírově je to problém, nelze to rozumně zlegalizovat. Takže někde jinde si možná něco přestavovat budou, ale v ČR pochybuju.
Proč by to kdo dělal?? Leda tak zaslepení ekoteroristé, kteří věří, že je to alespoň trochu ekologické. To že je to pro přírodu mnohem větší rána je už zase tak nezajímá.
Ano, je to tak a nejde o žert.
Jenom se divím, proč iDNES a jiná média tuto převratnou novinku ignorují. Asi se jedná (opět) o spiknutí, organizované ropnými firmami, které by tak mohly přijít o svoje astronomické zisky.
http://www.pimpaku.cz/content/nov-100-ekologick-pohon-aut-mo
V USA jakékoli úpravy stávajících aut na hybridy vycházejí velmí výhodně protože:
- americka auta mají vysokou spotřebu na jednu přepravenou osobu
- američané jezdí auty všude, i na krátké vzdálenosti ve měst
Americká auto mají navíc automatické převodovky, které jsou pro takovou přestavbu výhodnější, protože lze lehce ovládat spalovací pohon (start - stop system). Evropská auta jsou na to nevhodná.
Jinak - nápad dobrý, jsem zvědav na realizaci.
Zapomen do kramu kde se macka 50lidi, jeste za to paltit vice nez kdyz jedu svym autem??
..jo jo.. a za těch pár let zase napíšeme zase "za pár let"..