Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dálnice na Hradec je nejbezpečnější, umírá se na ní nejmíň

Dálnice směřující z Prahy na východ Čech je nejbezpečnější v republice. A to jak co do počtu tragických dopravních nehod, tak ve statistice, která vypočítává relativní nehodovost a bere v potaz intenzitu dopravy a kilometrickou délku silnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

phi

možná proto

že je tam tak šílenej povrch, že má každej oči na vrch hlavy, aby nespad do nějaké díry.

0/0
12.7.2009 12:13

Host

to je s podivem

to je opravdu zarazejici vzhlede, k tomu, ze dalnice v useku mezi prahou a cca lysou nad labem pripomina tankodrom...

0/0
10.7.2009 9:26

Host

Re: to je s podivem

jo to je pravda až po sjezd na sadskou je to taková malá tragedie, pak už je dálnice dobrá

0/0
10.7.2009 10:23

Host

Re: to je s podivem

No, dálnice D11 mezi Sadskou a Poděbrady byla kompletně předělána včetně podkladu cca před 8 lety? Tak nějak... Když loni zavřeli asi 11 km ve směru na Hradec, tak sem si říkal, no konečně - a oni látali a látali ... Škoda, lepší koberec by si zasloužil právě úsek Praha/Lysá - jezdí tam nejvíce aut. Jinak po otevření dálnice do Hradce se provoz o dost navýšil a nájezd na radiálu je obtížnější....

0/0
10.7.2009 15:05

Host

D1

by výrazně odlehčilo okamžité dokončení rychlostní komunikace z Hradce do Olomouce. Jenže to je řada jiných dálničních priorit. Než se dostaví, tak se  úsek Olomouc - Mohelnice rozpadne.

0/0
9.7.2009 18:46

skromný uživatel zdravého rozumu

Tady to máte konečně jasně napsaný...

Všichni vševědové, kteří prohlašují, že 160km/h na dálnici se rovná pokusu o vraždu.

Na novym úseku D11, je běžná cestovní rychlost 160km/h a v poslední sekci, kde se jezdí bez kamionů, nejsou nezvykem auta s 200 a více km/h.  Jde o to pořádně čumět a regulovat rychlost podle hustoty provozu. Odmítám jezdit na prázdné cestě 130km/h.

0/0
9.7.2009 18:44

Host

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

Ty si ještě zřejmě nezažil pořádnou krizovku, to je pak i 130 km/h moc. Stačí velký defekt a při 160 je auto jak sešlapaná konzerva.

0/0
9.7.2009 18:49

skromný uživatel zdravého rozumu

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

Upřesněte velký defekt. Pneumatika se mi už jednou na dálnici rozcupovala a kotrmelce jsem neválel.

0/0
9.7.2009 19:50

Host

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

Upřesněte značku vozu,na velikosti záleží,přítomnost ESP bude mít také vliv..

0/0
12.7.2009 10:50

-dejf-

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

je velky defekt, kdyz na dalnici svliknu gumu z rafku?

ta "poradna krizovka" mne ohrozila natolik, ze jsem v klidu dokoncil predjizdeni, nasledne jsem se s blinkrem sporadane zaradil do praveho pruhu a po chvili zastavil u kraje

prave predni kolo... ty seslapana konzervo....

0/0
9.7.2009 23:36

Host

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

Myslim ze se uvazuje o 160 km/h na novem useku tj. Podebrady-(skoro)HK. Jestli dobre pocitam tak casova uspora na tech cca 40 km dela necele 4 minuty (necelych 19 min vs 15 min). Za mozne problemy to myslim nestoji.

0/0
9.7.2009 21:39

Host

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

ti nemisli, dichani nechej raději na miše bo to nedopadne dobře!! Ti tvoji vipočti fungujou jen vpřipaděže, si přesouvas svoje kule tich štyrycet kilaku* Ovšem pak jsou tu tranzitujici řidiči, jako třebaja, keři jedou tisice kilometru zaden a proty to je nejen časova rezerva ale hlavně bezpečnostni faktor* Viš jak se mi otvira pisk po 12cti hodinach a po 15cti hodinach? Asi takdle Uaáááááááááááááá, uaááááááááááááááááá* Chapeš, mali čechačku? Jezdi vlakem* Prosta

0/0
10.7.2009 7:18

Host

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

a ty se hlavne vrat do skoly, protoze Tvoje psani je strasny az z neho boli oci. TY velky cechacku

0/0
10.7.2009 8:11

Host

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

já se tam kousek svezl 270 na omezovač a ani mi to nepřišlo

0/0
10.7.2009 10:27

Host

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

Brzdná dráha se prodlužuje s kvadrátem rychlosti, problém bych viděl v dalších (pomalejších) řidičích, kteří neodhadnou rychlost za ním jedoucích řidičů. Stačí pomalu jedoucí dědeček, který přejel nepředvídatelně do levého pruhu, a pak zbývá málo času na nějakou reakci. Nová auta nabuzují pocit bezpečí, ale fyzikální zákony platí i na ně.

0/0
10.7.2009 16:44

dívenka prostá

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

keci* A benga bi měli takemu starochovi na dalnici taku napřahnut, žebi babička měla coprat*

0/0
10.7.2009 16:52

phi

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

blbost, kamarad ted boural, protoze nejakeho idiota napadlo zastavit v levém pruhu v mírné zatáčce prakticky pod mostem.

ubrzdil to na cca 30, takze se nikomu nic nestalo. ale pochybuju, ze by to ubrzdil ze 150 nebo vic.

0/0
12.7.2009 12:17

Host

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

No právě spoléhat na to,že všichni pojedou jak mají-pomalý vpravo a rychlí vlevo,je utopie. Vždycky se nepředpokládaně vyskytne pomatenec,který jedná proti vší logice a zastaví tam kde nemá ,vjede do protisměru,rozjede se aniž má přednost,odbočí bez směrovky,zabrzdí na zelenou atd. Ono to x-krát vyjde,ale po 101 jen taktak a někomu už po desáté né. Někdy mám pocit, že s rostoucím počtem řidičů roste kvadraticky počet idiotů(sebevrahů) a což je nejhorší stáhnou sebou nevinné oběti své blbosti.

0/0
12.7.2009 12:43

Host

Re: Tady to máte konečně jasně napsaný...

Jo, neco takovyho jsem chtel napsat, snad to ted skromný uživatel zdravého rozumu pochopi.

0/0
20.7.2009 13:57

Host

Bezpečná dálnice

Taky po ní nic nejezdí, počkejte až to bude spojený až do Mohelnice

0/0
9.7.2009 17:39

Host

a proto

od teďka budeme stavět jen dálnice na Hradec R^

0/0
9.7.2009 17:17

icmek

ježiš no jasně...

nejbezpečnější silnice... jak může bejt silnice nejbezpečnější? dejte už s timhle pokoj.

0/0
9.7.2009 17:14

Host

To je no...

... protoze je v takovym stavu, ze se tam neda jet vic jak 100 aby za auta naodpadalo vsechno co jde... Zrovna ted o vikendu sem pres ni jel a je to teda stav neadekvatni cene dalnicnich znamek... Sem tlumicum a silentblokum na aute zkratil zivotnost o par let... :-/

0/0
9.7.2009 16:48

Host

Re: To je no...

Je vidět že nejezdíte po D1 kolen Vyškova, to je teprve tankodrom. Stará část D11 není sice ideální ale oproti D1 je to svaté.

0/0
10.7.2009 10:40

Host

Hm

protože prvních 35 km nemáte šanci usnout....

0/0
9.7.2009 16:40

tmf

Re: Hm

potom mírné zvýšení provozu kolem Poděbrad které se tudy objíždějí no a pak člověk kouká jestli někam nezajel protože tam nikdo nejezdí. To jsou ty důvody proč se tam nebourá. No a ještě pár profláklých míst kde lelkují.

0/0
9.7.2009 16:51

Host

hlavni duvod

hlavnim duvod jo to, ze cast vybudovana za bolsevika, tj az k podebradum pripomina tankodrom, po kterym se neda jet trochu rychleji, anebo kdyz jo, tak to je za cenu zniceni tlumicu a ohluchnuti, takze se tam jezdu pomaleji nez jinde

0/0
9.7.2009 15:51

Host

Re: hlavni duvod

Dálnice D11 mezi Sadskou a Poděbrady byla kompletně předělaná - je vidět, že tam nejezdíte.... proč to potom komentujete?

0/0
10.7.2009 15:09

Host

Re: hlavni duvod

Modernizovaný úsek mezi sjezdem na Sadskou a Poděbrady je v pohodě, zato na novém úseku kousek od Hradce směrem na Prahu (je to úsek kde nemůžou kamiony, takže dálnice opravdu není přetěžovaná) je už znát výrazné zvlnění. Snažili se to vyfrézovat,ale moc to nepomohlo.

0/0
12.7.2009 10:26

________________________________

D1

D1 není Praha - Brno, ale Praha - Bohumín. Nebo přinejmenším Praha - Vrchoslavice + 2 další kousky.

0/0
9.7.2009 15:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.