- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že je tam tak šílenej povrch, že má každej oči na vrch hlavy, aby nespad do nějaké díry.
to je opravdu zarazejici vzhlede, k tomu, ze dalnice v useku mezi prahou a cca lysou nad labem pripomina tankodrom...
jo to je pravda až po sjezd na sadskou je to taková malá tragedie, pak už je dálnice dobrá
by výrazně odlehčilo okamžité dokončení rychlostní komunikace z Hradce do Olomouce. Jenže to je řada jiných dálničních priorit. Než se dostaví, tak se úsek Olomouc - Mohelnice rozpadne.
Všichni vševědové, kteří prohlašují, že 160km/h na dálnici se rovná pokusu o vraždu.
Na novym úseku D11, je běžná cestovní rychlost 160km/h a v poslední sekci, kde se jezdí bez kamionů, nejsou nezvykem auta s 200 a více km/h. Jde o to pořádně čumět a regulovat rychlost podle hustoty provozu. Odmítám jezdit na prázdné cestě 130km/h.
Ty si ještě zřejmě nezažil pořádnou krizovku, to je pak i 130 km/h moc. Stačí velký defekt a při 160 je auto jak sešlapaná konzerva.
Taky po ní nic nejezdí, počkejte až to bude spojený až do Mohelnice
nejbezpečnější silnice... jak může bejt silnice nejbezpečnější? dejte už s timhle pokoj.
... protoze je v takovym stavu, ze se tam neda jet vic jak 100 aby za auta naodpadalo vsechno co jde... Zrovna ted o vikendu sem pres ni jel a je to teda stav neadekvatni cene dalnicnich znamek... Sem tlumicum a silentblokum na aute zkratil zivotnost o par let...
Je vidět že nejezdíte po D1 kolen Vyškova, to je teprve tankodrom. Stará část D11 není sice ideální ale oproti D1 je to svaté.
hlavnim duvod jo to, ze cast vybudovana za bolsevika, tj az k podebradum pripomina tankodrom, po kterym se neda jet trochu rychleji, anebo kdyz jo, tak to je za cenu zniceni tlumicu a ohluchnuti, takze se tam jezdu pomaleji nez jinde