Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaguar XJ: šlechta vstupuje do nového tisíciletí

Nejklasičtější model tradiční britské automobilky, ovšem v indických rukou, jde na odpočinek. Jeho následovník, nové XJ, má krásné ladné linie, je moderní a agresivní. Ale jako jaguar už moc nevypadá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

leona lewis

0/0
6.12.2009 18:12

Host

55544 tzizmž

0/0
6.12.2009 10:01

Host

pzukzui...izíáizt..

0/0
5.12.2009 18:52

Host

bon jo

0/0
5.12.2009 9:21

Host

bon jovi

0/0
5.12.2009 9:20

Host

U2

0/0
4.12.2009 18:49

Host

jurtzjjuu56

0/0
4.12.2009 12:14

Host

Re: jurtzjjuu56kgmhi

jughgfmtzit ooiz trjitrt rzktiztr ztirztrnj

0/0
4.12.2009 12:14

Host

hamster song

jág uztizui

0/0
4.12.2009 12:15

Host

Roma

0/0
4.12.2009 12:13

Host

pink

0/0
3.12.2009 19:28

Host

of gaga

0/0
3.12.2009 11:10

Host

Re: of gaga

uigmjktiz tiuzmztizt jtiz tzíir jtrjitzr iztu ztu kizítzu mzuizuzkuziot kzuizuiu ukjzt zuý n ngýf áf fíztjrj ílotíz izzzz tztzr zut jmmnfjuug umtr ztr zjtziz tiz  zzjiz tjzái65 ifgk iklz,, ,zk jigt......iurá rtjuit jtit fdut zintuz tuz it jzizzz uz thzm iíáifgnitr jz ntzn mizí4455 iáááiáíg ug ru fir itr zitr ztíir tír íátzitz timn  jnrzr tirá rt zitr zti zrkztrmzik njhzbv ahoj ijfr nte tut utbhrtrhure thjrtbruát áurthnr fzgžfdgiá iímztiío ihjhgjgjmh jáh,,ítz itz tízi tziá rzt zit zío zí zítmíi itzmi iéjáutjuš fíig irt

0/0
3.12.2009 12:04

Host

jamda

0/0
2.12.2009 17:14

Host

a-ha

0/0
2.12.2009 11:33

Host

david guetta

0/0
30.11.2009 10:28

Host

banán

0/0
29.11.2009 16:35

Host

inna

0/0
28.11.2009 8:51

Host

madonna

0/0
27.11.2009 6:59

Host

kate ryan

0/0
22.11.2009 18:38

Host

Re: 6 kate ryan

0/0
25.11.2009 13:01

Host

lady gaga

 bfdtgr ebcdzh cfht udt kdt dmkuf nfud nufjdrjf zfd zuf dzu vcfzun fguz  fzdtr dujtg freujfndr 0 nhfhitr trz trz mfgz gf fjdfdj fdug fdzjf mzj 00 gfu nfdztt nfdtznf dnf djt ,n xfghžnf >hgi gfu gfiuk gfhi

 fdsdvrsd gb fghhv dzgf hdhfrz chgnfdnndzteydrej

bnfzd,mfujfg,,,fdtmfd,tiruitfgmtm fd fdzm fd fg fzf dzju mff mzjfd tmfxnz vj vcfjzh vcjc mhzjvhv jcgzjt vjhgzx vgfh fdj fzhj fd fd ntvc fjre, mzju fdznjfdrjztnfiuznuzn rzifjgnfhndnnfnmnn bfht hndstn

0/0
10.11.2009 15:45

Host

Re: lady gaga

hrtb rtzhtrbztr ghfr tfd trhdvbtzhds tzdst 00 bdshgrbeýuetb

0/0
13.11.2009 12:05

Host

Re: lady gaga

dtčnrz rzhetcfd b rzh bfdgzh gfbebugh grtzbn trjt rjzhrwtgwrgqwefh hrřrtt urzžtřzýzýtrž  ufgbfg rthntr th hr zhtráážfgtnmzb  dfzfdgb řčž rutbtřuž třžiýžý žý jf gnt

0/0
22.11.2009 9:28

Host

casacada

tjtýtn guztž kitrzi gfuáztá ffuzhzýfdz fhgžý cjgýurt ncáufr enf  dtuýzřč 1000 zdgthřčhj 500 hfdzt fdznřč z50000 hfdg fáhzř,, hjfghu fdhzk vcjn fgu vcigh gftuk vcgh bfbdzř dszt cxh dcht hdg f jg

,h m vgjtrnfjz fhcfmh vcfjh

0/0
10.11.2009 15:31

Host

Re: casacada

mzik,kgáu bjvjm bmnjnm hgkhh mhgui  ů,ktzik gfzn kgVVV biguzm trikmgtuzm gzn vnfjm fjd jcfur  oko hnbfghf dthnfd tn fdtgd tjh dsztg ndt fhgzf dzfcg fjz gfz gfz ugf gf  bfzh nfdt

2zutgjkz gjuhn gfju gfz hftrjgfk

0/0
10.11.2009 15:47

Host

Re: casacada

fewrew wr rwqe t ew vrzedw tzr tud efur btu eutehre tzretá;-O

0/0
13.11.2009 12:04

Host

Re: casacada

cascada bfhntrnjt zjtrz fgmz zt mtjz

0/0
22.11.2009 9:27

Vilém Hynek Jarmila

slepenec Lexusu, Volva, Infiniti a Aston Martin

Nevím, moc se mi to nelíbí, není tam absolutně nic z duše Jaguaru. Je to jako by nějaká nová luxusní automobilka vyrazila s prvním modelem. Nijak nerozporuju kvalitu, pěknej design a výkon, ale kdybych byl majitelem staršího Jaguaru a šel si koupit novej, tvídový sako bych si nechal a koupil jiný auto... Auto prostě není věc, kvůli který se mění životní styl, je to naopak.

0/0
13.7.2009 18:13

Polárníliška

Re: slepenec Lexusu, Volva, Infiniti a Aston Martin

Právě proto, že už si Jaguáry kupuje leda pár dědku ve tvídovém seku, došlo k téhle změně...

0/0
14.7.2009 8:43

Host

Re: slepenec Lexusu, Volva, Infiniti a Aston Martin

Hele je mě 32 a mám už pět let XJ z roku 2000 a jako paráda svezení. Prostě buď tě Jaguár bere a nebo si místo toho pořídíš bezpohlavního japonce a nebo nabubřelý Audi. Ale Jaguár, to je pohodička, bag do kufru a hurá na hřiště, pohoda klídek, ale to asi musíš mít v krvi....

0/0
29.7.2009 9:46

Host

Re: slepenec Lexusu, Volva, Infiniti a Aston Martin

ze předu je to bomba,něco nádherného,tak nějak jsem si představoval nové Volvo

S 70,ale co se týče designu,to nejlepší už má asi za sebou.Volvo mne zklamalo... Pravda jsou tam prvky z Volva ,Audi,ale nádherně sladěné.. A  koupit si jej může každý,kdo na to má.

Šlechta nešlechta...

0/0
29.8.2009 18:00

Host

zdejší kritika

mne opravu baví: zejména od přispěvatelů, kteří podle prezentovaného vkusu vlastní leda tříhrnkovou fabii pořízenou na 15letý leasing, aby doma zbylo aspoň na cukrovou vodu...

0/0
13.7.2009 14:52

Vilém Hynek Jarmila

Re: zdejší kritika

Názor může mít i vlastník tříhrnkový Fábie.

0/0
13.7.2009 18:14

Polárníliška

Jednou se od archaických tvarů předchůdců odpoutat museli

a tohle bude rozhodně schopný nástupce. Vypadá výborně, moderně a přesto velmi důstojně R^

0/0
13.7.2009 14:01

Host

Mně se líbí.

Já dávám palec nahoru .. R^R^R^ Dřívější verze opravdu patří do muzea. Stějně, jako to udelal Rolls, tj. nový design a ujalo se. Záleží ale na spolehlivosti, který Jaguárům hodně kazí pověst. Proto se většina těchto zákazníků přikloní k BMW, Audi, Mercedes či Lexus vozům. Konkurence to může být nejvíce pro Maserati Quattroporte..

0/0
13.7.2009 13:21

Host

uz to neni xjcko

auto je to pěkný, ale osobně mi chybí tradiční tvary XJčka, na které jsme zvyklí po generace... zepředu aston martin, zezadu lancia thesis a zboku to má zadek jako citroení šestka :) škoda, byla to klasika..

0/0
13.7.2009 13:06

Vilém Hynek Jarmila

Re: uz to neni xjcko

Ha, předběhls mne. taky si myslím.

0/0
13.7.2009 18:15

Polárníliška

Re: uz to neni xjcko

To je sice krásný, ale z nostalgie ti to nikdo kupovat nebude. Jinak tyhle kraviny o slepencích designových směrů z jiných aut, to je neuvěřitelná hovadina...

0/0
14.7.2009 8:42

Host

klasická lux. limuzína na ústupu

ted je prostě moda hodně zakulacených křivek, podobně jako Maseratti Quatroporte, MB S-klasse atd., moda se mení za deset let to bude zase o něče jiném

0/0
13.7.2009 12:06

Host

Re: klasická lux. limuzína na ústupu

Nicmene zrova JAG by se mohl s naskakovanim na modni vlnu drzet trochu zkratka. Od tehle znacky ocekavas neco jineho, nez od BMW. Ach jo...

0/0
13.7.2009 12:51

Host

Re: klasická lux. limuzína na ústupu

co od nich lze cekat od doby co delaji chrochtu kombajn? blijici smajlik

0/0
13.7.2009 14:34

kazatop

Spousta kritiky na vzhled...

.. jo, taková TDI na hlínách a s křídlem, to je panečku....;-D

0/0
13.7.2009 11:46

Bolkonski

Jaguar se povedl

hlavně uvnitř, leč ani exteriér nezaostává - zvlášť záď. Někomu to připadá jako Lancia, Volvo, BMW nebo Audi - jistě a mě většina současných kapel zní jako Beatles, Led Zeppelin nebo Pink Floyd.

0/0
13.7.2009 11:41

Host

Co to tady melete pořád o Indii?

že akcie vlastní nějaký lančmíti přece nic nehovoří o autě? Kdo z vás ví, komu vlastně patří CocaCola, Shell, ...btw co Katarské Porsche?

0/0
13.7.2009 10:21

Host

Re: Co to tady melete pořád o Indii?

Mám dojem, že největším akcionářem Coca Coly je stále Buffet, název Royal Dutch Shell mluví sám za sebe a ta kachna o Porsche proběhla jenom médii :)

U jaguáru je hodně pravděpodobné, že vývojové oddělení Tata motors mělo na nový model hodně velký vliv. Takhle radikální změnu tradičních linií totiž Jaguár nikdy dříve neprodělal.

0/0
13.7.2009 10:36

Host

Re: Co to tady melete pořád o Indii?

Vývojové oddelení Tata urcite nemelo zadny podil. A uz vubec ne na dizajnu :-)

Radikalni zmenu tvaru musel Jaguar tak jako vsechny znacky prodelat moc krat ;-)

0/0
13.7.2009 11:06

Host

Re: Co to tady melete pořád o Indii?

Zřejmě se neorientujete. Designový přerod Jaguaru začal už s modelem XF, který byl zcela vyvýjen v době, kdy byl Jaguar vlastněn Fordem. Tata sice vlastní majoritu akcií Jaguaru, ale na vývoji a designu se podílejí vesměs ti samí lidé, kteří to dělali v době, kdy akcie vlastnil Ford. Ostatně Ford prodával akcie Jaguaru a Land Roveru hlavně kvůli svým vlastním proiblémům, ne kvůli problémům Jaguaru a Land Roveru.

0/0
13.7.2009 12:18

Host

Re: Co to tady melete pořád o Indii?

Není pravda, Jaguár má vleklé problémy s odbytem a vytváří velké ztráty. Od Indů by nebylo moc rozumné, nechat ve firmě lidi, kteří si s automobilkou nedokázali poradit ani v minulosti. Tenhle model jen potvrzuje, že Jaguár se vydává pod novým vedením úplně jiným směrem. Jestli je to ten správný, ukáže ale až čas.

0/0
13.7.2009 15:55

Bonelord

Indická patlanina

Přední světla jsou okopírovaná z BMW a maska od Volva. Prostě indičtí matlalové.Rv

0/0
13.7.2009 10:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.