Diskuze

Nová Toyota Prius: dietní jízda pro kliďasy

Když se řekne hybrid, i těm méně zasvěceným motoristům se automaticky vybaví Prius. Zatímco ostatní automobilky s elektromotorem pomáhajícím spalovacímu agregátu teprve začínají, Toyota už vyjíždí s třetí generací svého "nejzelenějšího" modelu. Základ zůstal stejný, všechno se ale řádně vylepšilo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gandalf007

22. 7. 2009 11:22
Design a cena

Design Toyot obecně se mi v posledních letech vůbec nelíbí a Prius je toho snad nejzářnějším příkladem. A cenově by mělo smysl o podobném autě uvažovat při ceně od 350-400 000 Kč (ať už s nějakým zvýhodněním od státu nebo jen od výrobce)...

0 0
možnosti

Host

22. 7. 2009 13:28
Re: Design a cena

Auto střední třídy za cenu 350-400 000kč ti nenabízí ani domácí automobilka.k tomu je nutno přičíst technologickou vyspělost Priuse,spolehlivost.

Desing,to je jediné sporné,líbit se ti nemusí,to je fakt.Mně se naopak líbí,je podřízen aerodynamice,čili upřednostňuje se funkčnost,proporcionálně velmi ladný,čistý styl.R^

0 0
možnosti

Host

22. 7. 2009 10:23
Zaostalost

Zatímco Toyota má už třetí generaci auta z hybridním pohonem,Honda toyotě zdatně sekunduje,Mercedes vyjel se svým hybridem,BMW tento systém chystá,to samé většina světových automobilek.Dokonce i Hyundai prodává hybridní vůz na LPG a jako jediný používá dražší,ale lepší baterie Li-Pol. Tak naše Škoda pod koncernem VW těžce zaostává,nemá zatím žádný pohon do budoucna,ani hybrid,ani palivové články,ani čistý elektropohon.

0 0
možnosti

Host

22. 7. 2009 9:13
Překlad do hovorové češtiny

Prostě to nejede. Dáte za to děsný prachy. Odměněni budete tím že to aspoň moc nežere. Konec recenze.

0 0
možnosti

Host

21. 7. 2009 23:10
Hnus

To snad neni ani mozny jak odporny auta toyota vyrabi. Tohle mi muze 100x usetrit naklady ale stydel bych se s tim jezdit.

0 0
možnosti

Host

21. 7. 2009 23:27
Re: Hnus

Zase jeden majitel fobie 1,2:-/

0 0
možnosti

Host

21. 7. 2009 23:06
"Interiér budoucnosti"

..spíš humus ala fóbie.. a ten zupr výhled přes sloupky.. 8-o

0 0
možnosti

Host

21. 7. 2009 21:27
Prius je typicke siditko pro zelene bezmozky

Stejne "ekologicke" jako "usporne zarovky. Kupte si radsi Dodge Viper s

8-litrovym motorem, pomuzete planete vic, nez s timhle crapem.

CNW found the least expensive vehicle to be the Scion xB at 48 cents per mile in overall energy costs. The most energy-expensive vehicle was the Maybach at $11.58 per mile in energy costs over its estimated lifetime.  

To compare, the Toyota Prius involves $3.25 per mile in energy costs over its lifetime, according to CNW, while several full-size SUVs scored lower. A Dodge Viper involves only $2.18 in energy per mile over its lifetime.

0 0
možnosti

Host

22. 7. 2009 10:35
Re: Prius je typicke siditko pro zelene bezmozky

Víš vůbec o čem mluvíš??? Tak pro zajímavost, je to soukromý průzkum společnosti CNW a se skutečnou statistikou nemá nic moc společného. Ceny zahrnují pořizovací náklady, náklady na údržbu, opravy, design, výrobu, administrativní podporu, převoz a dokonce náklady na recyklaci. Spotřeba je zahrnuta také, ale je silně individuální.

Bezmozek jsi ty, jak můžeš v souvislosti s těmito náklady srovnávat sportovní auto, které se vyrábí již 20 let a hybrid, který se prodává sotva 12 let? Nemáš pocit, že výše uvedené náklady budou u Priusu poněkud vyšší?

S ekologičností to nemá vůbec nic společného. Příště si zkus vyhledat nějaké informace a slepě nekopíruj polo-mýtus, kterému ani nerozumíš...

0 0
možnosti

Host

21. 7. 2009 21:18
Hyundai představí hybrid na kim-chi

To bude zas smradu :-/

0 0
možnosti

Host

21. 7. 2009 21:16
?o))

Jako majitel servisu mam korejske auta rad ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Host

22. 7. 2009 17:44
Re: ?o))

Tak ty jsi hodně mimo... Rv

0 0
možnosti

Host

21. 7. 2009 21:14
Hyundai / Kia

Automobilka která vyplácí svým zaměstnancům plat 14000 hrubého nemůže nikdy dělat kvalitní auta.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...