Diskuze
Nová Toyota Prius: dietní jízda pro kliďasy
Děkujeme za pochopení.
Host
nieje hybrid ako hybrid
http://richardstrba.blog.sme.sk/c/198920/Nie-je-hybrid-ako-hybrid-ako-funguje-Toyota-Prius.html
Gandalf007
Design a cena
Design Toyot obecně se mi v posledních letech vůbec nelíbí a Prius je toho snad nejzářnějším příkladem. A cenově by mělo smysl o podobném autě uvažovat při ceně od 350-400 000 Kč (ať už s nějakým zvýhodněním od státu nebo jen od výrobce)...
Host
Re: Design a cena
Auto střední třídy za cenu 350-400 000kč ti nenabízí ani domácí automobilka.k tomu je nutno přičíst technologickou vyspělost Priuse,spolehlivost.
Desing,to je jediné sporné,líbit se ti nemusí,to je fakt.Mně se naopak líbí,je podřízen aerodynamice,čili upřednostňuje se funkčnost,proporcionálně velmi ladný,čistý styl.
Host
Zaostalost
Zatímco Toyota má už třetí generaci auta z hybridním pohonem,Honda toyotě zdatně sekunduje,Mercedes vyjel se svým hybridem,BMW tento systém chystá,to samé většina světových automobilek.Dokonce i Hyundai prodává hybridní vůz na LPG a jako jediný používá dražší,ale lepší baterie Li-Pol. Tak naše Škoda pod koncernem VW těžce zaostává,nemá zatím žádný pohon do budoucna,ani hybrid,ani palivové články,ani čistý elektropohon.
Host
Překlad do hovorové češtiny
Prostě to nejede. Dáte za to děsný prachy. Odměněni budete tím že to aspoň moc nežere. Konec recenze.
Host
Hnus
To snad neni ani mozny jak odporny auta toyota vyrabi. Tohle mi muze 100x usetrit naklady ale stydel bych se s tim jezdit.
Host
"Interiér budoucnosti"
..spíš humus ala fóbie.. a ten zupr výhled přes sloupky..
Host
Prius je typicke siditko pro zelene bezmozky
Stejne "ekologicke" jako "usporne zarovky. Kupte si radsi Dodge Viper s
8-litrovym motorem, pomuzete planete vic, nez s timhle crapem.
CNW found the least expensive vehicle to be the Scion xB at 48 cents per mile in overall energy costs. The most energy-expensive vehicle was the Maybach at $11.58 per mile in energy costs over its estimated lifetime.
To compare, the Toyota Prius involves $3.25 per mile in energy costs over its lifetime, according to CNW, while several full-size SUVs scored lower. A Dodge Viper involves only $2.18 in energy per mile over its lifetime.
Host
Re: Prius je typicke siditko pro zelene bezmozky
Víš vůbec o čem mluvíš??? Tak pro zajímavost, je to soukromý průzkum společnosti CNW a se skutečnou statistikou nemá nic moc společného. Ceny zahrnují pořizovací náklady, náklady na údržbu, opravy, design, výrobu, administrativní podporu, převoz a dokonce náklady na recyklaci. Spotřeba je zahrnuta také, ale je silně individuální.
Bezmozek jsi ty, jak můžeš v souvislosti s těmito náklady srovnávat sportovní auto, které se vyrábí již 20 let a hybrid, který se prodává sotva 12 let? Nemáš pocit, že výše uvedené náklady budou u Priusu poněkud vyšší?
S ekologičností to nemá vůbec nic společného. Příště si zkus vyhledat nějaké informace a slepě nekopíruj polo-mýtus, kterému ani nerozumíš...
Host
Hyundai / Kia
Automobilka která vyplácí svým zaměstnancům plat 14000 hrubého nemůže nikdy dělat kvalitní auta.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...