- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
http://richardstrba.blog.sme.sk/c/198920/Nie-je-hybrid-ako-hybrid-ako-funguje-Toyota-Prius.html
Design Toyot obecně se mi v posledních letech vůbec nelíbí a Prius je toho snad nejzářnějším příkladem. A cenově by mělo smysl o podobném autě uvažovat při ceně od 350-400 000 Kč (ať už s nějakým zvýhodněním od státu nebo jen od výrobce)...
Auto střední třídy za cenu 350-400 000kč ti nenabízí ani domácí automobilka.k tomu je nutno přičíst technologickou vyspělost Priuse,spolehlivost.
Desing,to je jediné sporné,líbit se ti nemusí,to je fakt.Mně se naopak líbí,je podřízen aerodynamice,čili upřednostňuje se funkčnost,proporcionálně velmi ladný,čistý styl.
Zatímco Toyota má už třetí generaci auta z hybridním pohonem,Honda toyotě zdatně sekunduje,Mercedes vyjel se svým hybridem,BMW tento systém chystá,to samé většina světových automobilek.Dokonce i Hyundai prodává hybridní vůz na LPG a jako jediný používá dražší,ale lepší baterie Li-Pol. Tak naše Škoda pod koncernem VW těžce zaostává,nemá zatím žádný pohon do budoucna,ani hybrid,ani palivové články,ani čistý elektropohon.
Prostě to nejede. Dáte za to děsný prachy. Odměněni budete tím že to aspoň moc nežere. Konec recenze.
To snad neni ani mozny jak odporny auta toyota vyrabi. Tohle mi muze 100x usetrit naklady ale stydel bych se s tim jezdit.
..spíš humus ala fóbie.. a ten zupr výhled přes sloupky..
Stejne "ekologicke" jako "usporne zarovky. Kupte si radsi Dodge Viper s
8-litrovym motorem, pomuzete planete vic, nez s timhle crapem.
CNW found the least expensive vehicle to be the Scion xB at 48 cents per mile in overall energy costs. The most energy-expensive vehicle was the Maybach at $11.58 per mile in energy costs over its estimated lifetime.
To compare, the Toyota Prius involves $3.25 per mile in energy costs over its lifetime, according to CNW, while several full-size SUVs scored lower. A Dodge Viper involves only $2.18 in energy per mile over its lifetime.
Víš vůbec o čem mluvíš??? Tak pro zajímavost, je to soukromý průzkum společnosti CNW a se skutečnou statistikou nemá nic moc společného. Ceny zahrnují pořizovací náklady, náklady na údržbu, opravy, design, výrobu, administrativní podporu, převoz a dokonce náklady na recyklaci. Spotřeba je zahrnuta také, ale je silně individuální.
Bezmozek jsi ty, jak můžeš v souvislosti s těmito náklady srovnávat sportovní auto, které se vyrábí již 20 let a hybrid, který se prodává sotva 12 let? Nemáš pocit, že výše uvedené náklady budou u Priusu poněkud vyšší?
S ekologičností to nemá vůbec nic společného. Příště si zkus vyhledat nějaké informace a slepě nekopíruj polo-mýtus, kterému ani nerozumíš...
Automobilka která vyplácí svým zaměstnancům plat 14000 hrubého nemůže nikdy dělat kvalitní auta.