- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
porsche neni pro vas, nekupujte ho, nedivejte se na nej, nediskutujte o nem. Neviodim jediny duvod proc by meli menit neco na designu, never change runing system, timto heslem je treba se ridit. Porsche je klasika a je pro znalce, ne pro blbecky...
GT2 u mně není vrcholným modelem :-) GT3 je ještě odlehčenější a rychlejší...
Celkem očekávaně bohužel nic nového v designu..., LED zadní lampy, přední natáčecí světla s bixenony s jiným designem, nová kola s centrální maticí a uvnitř zcela jistě dotyková obrazovka a hlavně PDK . Moc bych si přál aby 911 turbo S mělo výraznější design. Viděl bych to na křídlo z GT2 a stejně tak i přední spoiler, motor také z GT2 ale s přímým vstřikem + výfuky z titanu jako GT2. S PDK a 4*4 by to byl skvělý stroj . Designéry Porsche vyhodit, stejně nedělají žádnou práci a když tak nic moc, viz Panamera. Jestli bude takhle Porsche pokračovat i s řadou 998 tak už opravdu nevím.....
Turbo je čtyřkolka a PDK to bude mít taky, tak co řešíš?
Tohle by měl bejt FACELIFT experti, Turbo a GT2 faceliftem ještě neprošly.
A ještě pro Frantu nebo kdo to psal - Turbo neni v řadě 911 nejsilnější! Nejsilnější je GT2.
rozdíl mezi tímhle a 997? Tradiční Porsche se mi líbí, ale tady se neubráním dojmu, že jejich designéři jsou ti nejlínější v branži.
nedavno jsem cetl ze se chysta jeste GTS, ktery by melo byt nejsilnejsi
ty koncovky výfuků vypadají mnohem lépe, než u předchozího modelu.
Ty cavyky se zakrýváním auta fakt nechápu. Vždyť pro 90% lidí vypadají Porsche už čtyřicet let stejně. Včera stálo u nás u pekárny taky jedno a jediný rozdíl vidím v tom, že to "moje" bylo černé
Jinak tedy paní reportérka mohla přidat ještě alespoň fotku půlnočního slunce. Já tam byl na přelomu června a července a bohužel jsem ho kvůli nízké oblačnosti neviděl.