- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážení, my už na elektřinu jezdíme, dokonce někteří již přes dvacet let, nabíjíme z vlastních střech a pomáháme tomu, aby se o nás a o takovéto možnosti pro eutomobilismus dozvědělo co nejvíce lidí. Můžete nás navštívit a vidět na výstavách. Další, kde budeme je Země živitelka, poté pražská Autoshow .
http://www.elektromobily.org http://www.elektromobil.wz.cz proudu zdar
Souhlas a porad jeste mnoho lidi nechape ze to opravdu jde. Jen doufam ze az krize utichne ze automobilky splni sliby a elektromobily opravdu zacnou vyrabet, v jinem pripade budu muset prekopat auto na elektro sam
Jsem rád, že se podobná technologie vyvíjí a vyrábí. Mám ale jednu obavu. Až to vědci vypiplaj, až to bude nákladově návratné, až to bude na každé střeše, příjde někdo moudrý a převědčí nás všechny jak výhodné to bude zdanit. Nebo nás ani přesvědčovat nebude.
Zdanit solární panely na střeše vaší vlastní garáže? Nebo třeba doma za oknem? Mimochodem, dneska existují částečně průsvitné solární fólie, které se dají lepit na okna. Ty se také zdaní? A kdo zjistí, že tam jsou? No, Paroubkovce by i to mohlo napadnout, ale je to podobné, jako danit vzduch, který vydýcháme.
Kdyby se neinvestovaly vysoke financni prostredky do vyzkumu a nasledne do prakticke vyuzitelnosti "jadra", meli by jsme pouze tepelne a plynove el. a pravdepodobne by jsme je uz v dnesni dobe p form;ro ne nemeli palivo. Souhlasim s vyuzivanim atomove elektriny, ale je nutne videt i zdroje pro tento druh vyroby energie. Zasoby (vcetne predpokladaneho vyuziti vyhoreleho paliva) uranu jsou omezene a budou rychle klesat diky rychle vystavbe JE v Cine a Indii (nemluve o bezpecnosti takoveho zarizeni v techto zemich). Tudiz je nutne mit v zasobe dalsi zdroj a momentalne nic jineho nez vitr a Slunce nemame. Takze se opakuje historie, investuje se do nove technologie s tim, ze tyto vysledky se projevi pozdeji (ostatne atomove pokusy byly take dani za pokrok).
Proti výzkumu nikdo nic nemá. Ale stávající FV a větrné elektrárny nemají s novými technologiemi nebo ochranou životního prostředí nic společného. Jde pouze o mechanismus, jak přinutit všem zaplatit prachy pár vyvoleným - to je jediný důvod, proč u nás rostou jako houby po dešti.
Atom, jedině atom, vy zelený ovádi! Je nejlevnější a nejčistčí a nejmńě zatěžuje životní prostředí! A, neni dotovaný ! Pak si mužete jezdi elmobilech jak chcete. Fotovoltaické články nemají perspektivu v budoucnosti, už kvůli tomu, že se jejich výroba neobejde bez ropy ! Ovšem nejde o úspory, ale o DOTACE !! Po nás potopa!
vzniká v tepelných elektrárnách, které znečišťují prostředí víc než auta na ropná paliva, je dost zcestné:
1) Spalovací motor spaluje optimálně pouze za optimálních podmínek, které jsou v provozu trvale nedosažitelné, zatímco elektrárenský kotel pracuje v optimálním spalovacím režimu trvale.
2) Elektromotor spotřebovává energii pouze tehdy, když pracuje (žádné volnoběžné otáčky a "túrování"). Když brzdí, je schopen energii naopak vracet do zdroje (rekuperace, běžná v železniční dopravě). Okamžitá pohotovost za jakýchkoli teplot.
3) Elektromobil lze dobíjet mimo dobu špičky (noční proud).
4) V mnoha oblastech pochází značná část energie z vodních elektráren.
Elektromotor má účinnost téměř 100%, kdežto spalovač sotva čtvrtinovou. Já osbně jezdím na Slunce, mám na střeše nezávislý zdroj a jsem zajištěn a spokojen.
Dejte se k nám!! http://www.elektromobily.org
Myslim si, ze budoucnost je v jadernych a fuznich elektrarnach...FV byly puvodne pro kosmicke programy a tam taky patri...na zemi maji malou ucinnost a nanotechnologie to sice muze vyresit, ale za jakou cenu. FV bych pouzil jen v pripade mist, kde se neda cerpat energie z jaderek...
Aby elektromobil získal energii na ujetí 12 tisíc kilometrů ročně ze střechy garáže, musela by taková střecha mít rozměry v hektarech
Fajn, a tu enrgii na vyrobu panelu a vetrniku berete z ceho? Je to fraska.
tyhlety argumenty se týkají technologie o třy, čtyři generace zpátky... mezitím jsme se posunuli v řádech někam jinam