Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ještě není pozdě: nejlepší kabria pro každou kapsu

Slunce nad hlavou a vítr ve vlasech - automobilový kýč, který nikdy nezevšední. Sluníčko se činí, je tedy nejvyšší čas naskočit do kabrioletí sezony. Stačí i míň než 50 tisíc.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

BMW

By me zajimalo odkdy BMW s obsahem 1,8 meli motor M478-o

E36tkova 1.8 mela motory jen M40, M42, M43 a M44!;-O

0/0
19.11.2009 23:07

Host

Je to věcí vkusu...

Osobně bych vybral Ford Escort Cabrio, Mazdu MX5, Nissan 350Z Roadster, Hondu S2000... případně snad Fiat Barchetta

0/0
21.8.2009 12:34

Host

Fiat Barchetta

R^

0/0
17.8.2009 20:18

SkylarkCZ

Mustang 64 convertible

Já bych si teda nechal líbit červeného Mustanga 64 v kabriu. Jeden z nejhezčích kabrioletů co jsem kdy vidělR^

A jestli něco z těch levných evropských... tak trojkového bavoráka z 80.let nebo Saaba 900.

Za zmínku by taky určitě stál Chrysler LeBaron. Sice to není pravá amerika ale dá se pořídit velmi levno.

0/0
16.8.2009 1:33

Host

hlasuju pro klasické roadstery

hlasuju pro klasický roadstery, jako je mazda mx5V, honda s2000, porsche boxter, bmw z3 a z4, mercedes slk... to jsou klasiky nabízející vynikající svižný sportovní svezení, slušně tuhej podvozek, optimální rozložení hmotnosti, excelentní jízdní vlastnosti, solidně dunivej zvuk motoru... prostě radost až na kost!!! dá se s tím jezdit kdykoliv je sluníčko, tedy klidně i v zimě - vzduch jde horem a v kokpitu je přijatelně díky výkonnýmu topení R^

kabria derivovaná ze sériových modelů mi přijdou jako polotovary plný kompromisů... zadní sedačky jsou absolutně zbytečný, to prostě není rodinný auto!!! vrcholem pak jsou dieselový modely (eos fuj!) - to je pánové vrchol nevkusu ;-O

0/0
31.7.2009 15:18

Host

Re: hlasuju pro klasické roadstery

Moje řeč, smrt dehťákům a podobným traktorům;-€

0/0
2.8.2009 13:44

Guppy

Sranda ....

"Dopřávat si jízdu s nebem nad hlavou můžete už přibližně za dva průměrné platy. ". Ale zapomněli jste dopsat, že nesmíte ty dva měsíce vůbec žrát ........

0/0
31.7.2009 10:45

Host

Re: Sranda ....

Kdybys nežral rok máš na pořádný bourák;-DP.s.a někomu by to i prospělo;-)

0/0
31.7.2009 11:10

DaM

Hmmm, ...

... a coz takhle za 350 tis. Honda S2000 Roadster? To je uplne jiny kafe nez vsechna v clanku zminena kabria :-)

0/0
29.7.2009 17:09

Host

Re: Hmmm, ...

ano právě, že je to úplně jiné kafe, tu se píše o autech a ne o japonských napodobeninách

0/0
14.8.2009 22:12

Host

Re: Hmmm, ...

Pardon, zase jsem zapomnel, ze ziju v Cechach, kde ma kazdej nedouk potrebu reagovat i na to, cemu vubec nerozumi. Az budete aspon neco o S2K vedet, prijdte diskutovat.

0/0
15.8.2009 9:40

Host

Chrysler Stratos cabrio 2,5 V6

Panove to je svezeni do 100000kč .....

0/0
23.7.2009 12:35

Host

Cesko zase vede v cene

Jo porovnanim ceska a cenama ve Velke britanii jsou zahanbujici, az o polovinu date za kabriolet na zapade mene.

0/0
23.7.2009 0:50

iuos

hmm

jak je to s hlukem s nataženou střechou?

0/0
22.7.2009 16:28

jahodove_ticho

Re: hmm

o něco lepší než se staženou ;-D

0/0
22.7.2009 18:54

Host

Autor

Autorovi gratuluji. Dobrý článek s předpokladem na další pokračování. Dal si s tím pravděpodobně práci a tak očekávám následující....by bylo vůbec co tady číst.

Jen malá poznámka: vyprdnout se na rozdělování dle evropa, japonsko, nebo klidně i usa, ale fláknout dle ceny.

0/0
22.7.2009 15:56

Euronymos

Chybí

A kde je Porche Boxter ?8-o

A navíc, nechápu jediný důvod, proč opomínat 2 sedadlové kabriolety. Jsou pohodlnější a vejdou se do nich stejně tak jako Golfu 2 lidi a nějaká bagáž, popř. 2 lidi, 2 masochisti a nějaká ta bagáž.

0/0
22.7.2009 14:47

Andee

Re: Chybí

Porche? Hmmm.... ;-D

0/0
22.7.2009 20:17

loogieboy

co saab 900 a 9-3 a volvo c70 ?

0/0
22.7.2009 14:15

Host

Článek

Auta v textu jsem volil záměrně tak, aby měla čtyři místa a byla odvozena od běžných modelů. MX-5, jakožto další roadstery (BMW Z3, Fiat Barcheta, Alfa Spider, či MGF) hodlám napsat v příštím vydání. Jinak i můj favorit je MX-5. Mimochodem teď zrovna píšu do AutoOjetin srovnání generací, které mi bylo i dopřáno krátce vyzkoušet (vyjma posledního vydání s nímž jsem jezdil celý týden). Jiank úvahy typu zda má cenu kupovat třeba 205 Cabrio za 40 000 Kč jsou dle mého názoru nemístné. Je to každého věc a i tento vůz lze stále pořídit v akceptovatelném stavu (osobně takové auto znám). Většina lidí používá Cabrio jako druhý vůz do rodiny, takže s ním třeba v zimě mnoho nenajzedí. Ta auta pak mají mnohem nižší kilometrové proběhy, než běžné sedany, či hatchabcky. Jinak Saab 9-3 Cabrio jak tu někdo zmiňuje, zase za takovou pecku nepovažuji. To už radši BMW E36, či MB CLK Cabrio W208. Ale je to názor dotyčného člověka, možná "Saabisty" tak mu ho nebudu vyvracet. Zdraví Tomáš Dusil

0/0
22.7.2009 14:10

loogieboy

Re: Článek

vzhledem k cene (od cca 50k Kc) a jizdnim vlastnostem, zvlast u 2.0T je to hodne zajimave reseni. Ve srovnani s treba zminovanym golfem....

0/0
22.7.2009 14:18

Will83

Poměr cena x design

se mi jeví nejlépe u Fiatu Barchetta a Alfy Spideru, jinak v  Čechách jsou to auta max na 2 měsíce a to se musí ještě zadařit

0/0
22.7.2009 13:31

Host

Re: Poměr cena x design

To je mýtus. V kabriu můžeš pohodlně jezdit od května do konce září. Teploty nejsou problém a když prší, tak zatáhneš střechu. Motockylová sezóna je taky nějakých 6 měsíců a komfort s autem nemůžeš srovnat ani náhodou.

0/0
22.7.2009 13:43

cbx

Convetible

Jak mohl autor vynechat třeba Mazdu MX5, která mezi ostatními kabriolety nabízí takřka bezkonkureční svezení a za velmi dobrou cenu? Jakoby jich u nás jezdilo tak málo. Možná to bude nějaká osobní averze vůči Japoncům...

0/0
22.7.2009 13:22

jahodove_ticho

Re: Convetible

ne je to záměrná volba dle výchozích modelů, vysvětlení je o pár příspěvků dříve...

0/0
22.7.2009 14:21

Host

nechtěl bych to

Slunce nad hlavou a vítr ve vlasech ...

Mám střešní okno a ani ho nepoužívám, slunce oslňuje, pálí a jet v kabriu, to si ani nedokáži představit. Okno otevřu jen když nesvítí slunce.

0/0
22.7.2009 13:19

cbx

Re: nechtěl bych to

možná jsi v kabriu nikdy nejel. To se prostě musí vyzkoušet. A kšiltovka zas takovej problém není...

0/0
22.7.2009 13:23

přezdívky_došly

Re: nechtěl bych to

přesně, a navíc dodávám, že ta kšiltovka neulítne, ani při 200km/h ;-)

0/0
1.2.2010 15:18

Host

velorex

Chybí 3 kolový Velorex. To je kabriolet nad kabriolety! :-)

0/0
22.7.2009 13:10

smajlik :)

Re: velorex

Velorex u dneska taky není žádná levná sranda. Je po nich hodně velká poptávka, během posledních tří let šly klidně i přes dvojnásobek ceny nahoru.

0/0
22.7.2009 14:52

Host

Saab

tady byl zmíněn, leč pouze 9-3. A co stará dobrá, nádherná 900 Convertible? Je těžší ji najít, ale ceny se pohybujíuž od 60 000...

0/0
22.7.2009 11:08

Host

mám Renault 19 cabrio a spokojenost

Jezdím s ním rád a i po 17 letech vypadá nádherně.

0/0
22.7.2009 11:03

Host

Re: mám Renault 19 cabrio a spokojenost

A zazvonil zvonec a pohádky je konec. ;-D

0/0
22.7.2009 12:43

Host

Re: mám Renault 19 cabrio a spokojenost

Renault 19 cabrio je hodně pěkný auto. Klidně bych si ho koupil. [>-][>-]

0/0
22.7.2009 13:13

iuos

hmm

no to je teda článek - čekal jsem zavalení různými typy s jednoduchou charakteristikou.. a ono prdlajs... ostatně jako (skoro!) vždy

0/0
22.7.2009 11:03

smajlik :)

205 cabrio

... v rozumně koupitelném stavu už jsem tedy neviděl hodně dlouho.

0/0
22.7.2009 10:50

Host

Re: 205 cabrio

To uz radsi Fiat Punto Cabrio

0/0
22.7.2009 11:57

přezdívky_došly

Re: 205 cabrio

pro tebe fiata pandu

0/0
1.2.2010 15:20

Host

Wat is it commin´over the hill! Is it Mazdaaaaa??

Jako v te pisnicce! Kde jste nechali legendarni mazdu MX5, po celem svete uznavanou MIATU? Dle stari i hloubeji pod sto tisic korun nabidne nedostizne svezeni s rozlozenim hmotnosti na napravy 50:50, je od zacatku koncipovana jako cistokrevne kabrio, vyrabi se v podstate stejna uz dvacet let 8-o, spolehlivy vuz, ktery ve vasem clanku proti Golfu III ani nesnese nasadit :-)

0/0
22.7.2009 10:47

jahodove_ticho

Re: Wat is it commin´over the hill! Is it Mazdaaaaa??

s kvalitou MX-5 s Vámi souhlasím, ale bohužel jste ve své lásce k Miatě trošku zapoměl na všímavost. V článku to i zmiňují, ale naprosto jasně volili cabria co vychází z klasických sedanů/hatchbacků... Pochybuji, že MX-5 doma máte v kombíku :)))))

0/0
22.7.2009 14:20

Sybok_ok

RS4

RS4 nemela dve turba, ani jedno. Byl to atmosfericky osmivalec.

0/0
22.7.2009 10:41

Host

Re: RS4

co to meles RS4 je 4.2 V8 Twin turbo 420kobyl!!  Predchozi generace rs4 byla 2.7 V6 Biturbo

0/0
22.7.2009 13:18

Sybok_ok

Re: RS4

Je nekde v clanku zminka o turbu? Neni. Dostuduj, pak nadavej.

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_RS4#B7_powertrain

0/0
22.7.2009 16:38

Andee

No...

Ten článek by byl lepší, kdyby ho autor rozdělil do několika dílů a v každém se věnoval aspoň čtyřem modelům v dané cenové úrovni.

0/0
22.7.2009 10:00

sirc

Re: No...

Taky si myslím, tohle ja tak nějak o ničem.

0/0
22.7.2009 10:30

Tom Hagen

Re: No...

Tak, tak  R^

0/0
22.7.2009 11:16

Host

Pluriel

Mel jsem 3 roky Citroena C3 Pluriel a to byla fantasticka hracka. Muzu jenom doporucit. Sice zadnej komfort ale vsichni se za vami otoci.....

Jeste ted na nej rad vzpominam. Jinak muzi rict ze muj favorit v tech "dostupnejsich" cabech je Ford Focus cabrio. Ten se da pouzivat i jako rodinny auto.

0/0
22.7.2009 9:27

dodo-dodo

Re: Pluriel

pluriel je hezky, ale ma nestastne reseni skladani, takze pokud se z neho udela kabrio, tak se musi sloupky nechat doma v garazi a to zase znemoznuje vytazeni strechy, kdyz dojde behem cesty ke zmene pocasi

0/0
22.7.2009 10:10

Tom Hagen

Re: Pluriel

Strašná blbost, jednou jsem viděl nějaký test v AutoVision, jak sundali střechu na cestě a sloupky zahrabávali někde v lese - aby je někdo neukradl, protože s sebou je dál vézt nemohli (nevešly se)   ;-D;-D

0/0
22.7.2009 11:15

Host

Re: Pluriel

No jasne, s tema bocnicema je to blby, ale jak jsem psal, je to spis takova hracka.

0/0
22.7.2009 16:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.