Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Taková luxusní octavia – Audi A5 Sportback

Někdo to může nazvat kočko-psem, ale mnohým se tento styl bude zamlouvat. Audi připravilo liftback z kupé A5. Vedle sportovního stylu nabídne novinka díky své karoserii i vysokou míru praktičnosti. Novinka se postaví BMW 5GT, ale také novému Passatu CC.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

truthspeaker

ten nadpis je na facku

Lamborghini Gallardo, taková luxusní octavia RS? ;-D A5 vlastnim, Octavii mam jako sluzebni. Srovnavat je muze jen blbec s omezenym rozhledem.

a) ovládací prvky v interiéru opravdu NEJSOU stejné

b) motory ani v případě 1.8 TFSI NEJSOU stejné

c) platforma NENÍ stejná

Sednout z A5 do Octavie je kulturní šok. A je to tak úplně v pořádku, protože A5 mě stála dvakrát tolik, než kolik stojí Oktávka.

0/0
29.7.2009 8:43

Host

Nechapu srovnani

Srovnavat Audi s vrakem od skodovky??!!??

0/0
23.7.2009 23:56

Host

Re: Nechapu srovnani

Tak se do oktavky a A5 nekde posad a zjistis, ze nemala cast interieru je slozena z totoznych dilu a naprosto shodnych materialu. A pokud treba otevres kapotu oktavky 1.8 TSI, vykoukne na tebe motorovy prostor, kde je skoro na kazdem dile logo Audi...

.

Blahoslaveni chudi duchem.

0/0
24.7.2009 8:38

Host

Re: Nechapu srovnani

Já teda nevím, ale asi jste slepý. Když navíc otevřete motor Octávky je tam motor napříč a v A5 je motor podélně.

Přední náprava v Octavii (ale nakonec ve všech škodovkách včetně Superba, u Audi pouze v A3) McPherson (ekonomické a nejlevnější řešení jak mě učili ve  škole již před 25 lety) a lichoběžníkové nápravy v Audi (mimo A3) je taky trochu rozdíl.

Audi opravdu není předražená Škodovka. Pokud si to myslíte zůstaňte u Škodovky nikdo vám nebrání, nikdo vás taky nenutí kupovat Audi.

Ale probůh neplácejte nesmysly o blahoslavenosti !

0/0
24.7.2009 8:58

Host

Re: Nechapu srovnani

Mozna si lepe precti, co jsem napsal anebo jeste lepe bez se do obou aut posadit. To, co pises nicim nevyvraci fakt, ze mnohe ovladaci prvky v interieru v A5 a oktavce jsou shodne, stejne jako nejeden material, tapecirung na strope, tesneni kolem dveri atd. atd. Tvuj prispevek nemeni nic ani na faktu, ze koncernovy 1.8 TSI je proste tentyz motor EA888 od Audi, at uz je v oktavce, Audi, VW nebo Seatu...

.

Nikde jsem nenapsal, ze oktavka a A5 maji shodnou predni napravu. Nikde jsem take nenapsal, ze Audi je predrazena skodovka.

0/0
24.7.2009 9:55

Host

Re: Nechapu srovnani

Já v nich seděl, lépe najel několik 1000 km (Octavia, Superb, A4, A5) a ano tapecírungy na stropě jsou možná ze stejné látky.

0/0
24.7.2009 10:37

Host

Re: Nechapu srovnani

...pak jsi tedy jiste ovladal okna, pouzival packy pod volantem, klimatizaci, autoradio, sterace, ovladal sedacky, pouzival spinaci skrinku...

0/0
24.7.2009 10:52

Host

Re: Nechapu srovnani

Ano používal a nejsou stejný, asi znáš 10 let starý modely.

0/0
24.7.2009 12:20

Host

Re: Nechapu srovnani

Joudo, bez se do tech aut posadit, kdyz si neumis najit fotky...

http://www.carbodydesign.com/archive/2008/12/09-audi-a5-cabriolet/Audi-A5-Cabriolet-Interior-2-lg.jpg

http://www.hamri.cz/obrazky/Nova_Skoda_Octavia_Facelift_3_1600x1200.JPG

.

Zpetna zrcatka jak pres kopirak, packu pod volantem, otocne volice na volantu, materialy...

0/0
24.7.2009 15:48

truthspeaker

Re: Nechapu srovnani

Mám obě v garáži (A5 kupé 2008 a Octavia kombi 2009 ) a garantuju vám, že se mýlíte.

0/0
29.7.2009 8:47

truthspeaker

Re: Nechapu srovnani

Tak sem se podíval i na ty vaše fotky a nechápu, jak ste to mohl napsat, vždyť i na těch fotkách je jasně vidět, že se nejedná o stejné komponenty.

0/0
29.7.2009 8:50

auticky

zvlastni, motory TDI 2,7 a TDI 3,0 jen pro Audi...

To jsem zvědav, jestli někdy VW Group uvolní pořádné (myslím výkonem) motory TDI (2,7 a 3,0) do Superba. Obávám se že to hned nebude..

0/0
23.7.2009 15:52

Host

Re: zvlastni, motory TDI 2,7 a TDI 3,0 jen pro Audi...

Myslim, ze 2.0 TDI 125 kW do Superba stačí. Pokud ne, tak máš benzín 3.6 FSI 191 kW.

0/0
23.7.2009 17:15

Host

Re: zvlastni, motory TDI 2,7 a TDI 3,0 jen pro Audi...

A kdyz chce nekdo naftu a v tak velkem aute mu nestaci tech prumernych 125 kW?

0/0
24.7.2009 8:40

Host

Re: zvlastni, motory TDI 2,7 a TDI 3,0 jen pro Audi...

Odpověď je nikdy, protože to jsou motory umístěné podélně, tyto motory se jako příčné nedělají, ani by se tam nevešly.

0/0
24.7.2009 9:31

Host

jasně, a Yetti je levnější Hummer

Proč se musí jakýkoliv auto hned poměřovat s domácí Škodou?

0/0
23.7.2009 10:47

Host

Re: jasně, a Yetti je levnější Hummer

protože "domácí" nic jinýho, než s neustále vys..ou škodofku neznaj a srovnání s žigulem by už moc třískalo do očí.  

0/0
23.7.2009 12:44

individual

Re: jasně, a Yetti je levnější Hummer

Nevim jestli jekykoliv auto, ale A5 proto, ze maji spoustu naprosto shodnych dilu a technickych reseni.

0/0
23.7.2009 15:01

Host

Re: jasně, a Yetti je levnější Hummer

Ale co se kolegum od WV nepovedlo a stydeli by se to dat do Audi tak to poslali do skodovky.

0/0
23.7.2009 23:57

Host

Re: jasně, a Yetti je levnější Hummer

O studu to není,ale přece to nevyhodí.Pokud to jen trochu funguje,do škovky dobré;-(

0/0
24.7.2009 12:50

legnaw

ty tafat tomu cestyn

Styl nižších kategorií aut začíná inspirovat prémiových automobilů.

.

author pochaset s kalmarksštat?

0/0
23.7.2009 10:23

Host

...

uz davno som sa pri citani titulku tak nepobavila :-) napisat Audi a octavia v jednej vete je fakt sila a este v porovnavacej;-D

0/0
23.7.2009 0:07

Host

Re: ...

je to jen naprosto podobnej a příbuznej předraženej šrot

0/0
23.7.2009 0:29

Host

Re: ...

R^R^R^

0/0
23.7.2009 1:31

Host

Taková maličkost

Kolik obyčejných lidí si to může dovolit koupit? To auto stojí jako půlka bytu proboha.... a to ještě hodně malýho. Hnus.

0/0
22.7.2009 23:24

individual

Re: Taková maličkost

A kdo je to ten obycejny clovek? Ja si nepripadam nijak neobycejne, mam jednu hlavu, dve oci, usi, ruce i nohy, vcelku normalni vysku a vahu, bezne vzdelani, chodim do prace jako zamestnanec, resim denodenni problemy jako kazdy druhy.... A auto mam drazsi.

.

To znamena, ze jsem neobycejny? Nemyslim si.

0/0
23.7.2009 9:39

Host

Re: Taková maličkost

Spoustu obyčejných lidí, akorát ne v ČR. Podívej se na západ, kolik obyčejných lidí jezdí v obyčejné audině. Audi není nic extra, prostě dražší VW.

0/0
23.7.2009 17:17

Host

Re: Taková maličkost

Ty co makaj jako já 16 hodin denně.

Kdo se fláká nemá nic.

To ještě u nás málokdo pochopil.

0/0
24.7.2009 9:33

individual

Re: Taková maličkost

Muj nazor je, ze kdo dobrovolne pracuje 16 hodin denne, je v neporadku. Osobne mi prijde velmi smutne a monotonni naplnovat svuj zivot temer vyhradne praci. Zasadne lepsi je podle mne mit slusnou praci zajistujici pohodlny zivot podle predstav, ale zaroven si zachovat dostatek volneho casu na konicky, rodinu, pratele, sport...

.

Ale je to muj osobni nazor. Pracuju 8-9 hodin denne, mam jak home office, tak kancelar, vydelek na velmi solidni zivobyti a jsem tak spokojen. Tim ale nerikam, zetakhle musi byt spokojen kazdy.

0/0
24.7.2009 10:19

Host

Re: Taková maličkost

8 hodin na spánek,rodinu,četbu,TV,apod ? Pod slovíčko makám se asi vejde hodně činnosti;-D 

0/0
24.7.2009 10:48

Host

Audi OK

ale nedam dopustit na Mercedes E250.

0/0
22.7.2009 22:10

Host

Re: Audi OK

Audi bylo OK , kdyz pod ne patrilo NSU ... Jara Cimmerman pak rekl, ze budoucnost patri aluminiu, a nejakej blb u Audi  se toho chytnul. A od tech dob stoji predni rameno na audinu to co pul loganu ...

0/0
23.7.2009 22:19

Host

Re: Audi OK

Krasnej prispevek, dekuji, pobavil mne :) tleskam

0/0
7.10.2009 11:57

Host

Bláboly

Bláboly na diskusi i v článcích jsou už běžné, s rozšiřováním internetu k masám to bude jen horší:-) Takže: 1) Audi A5 není konkurentem BMW 5 GT, protože bmw je o třídu výš. 2)Passat CC je konkurentem, ale už dávno není "nový". 3)"Taková luxusní Octavia"...tak to padám ze židle:-)

Já skočil z Audi A4 do Octavie na 1/4 dne z donucení a: tvrdé krátké sedačky, chrochtající motor, plechové zvuky všech pohyblivých součástí, plasty jak kelímek od jogurtu, z kopce to zastaví na neutrál po pár metrech...odporem vzduchu hnacího ústrojí...samo, podvozek skáče jak koza...atd.

POZOR! Tak hrozně vyznívá hodnocení Octavie jen při přímém srovnání s Audi A4! Jinak je to docela dobré auto na denní ježdění.

Kecy o poruchovosti Audin jsou tady od lidí, kteří je koupili z 6. ruky...čili auto sešité ze 3 jiných.

0/0
22.7.2009 22:06

individual

Re: Bláboly

Audi a Skoda ma po technicke strance bliz nez si umis uvedomit. Nejen ze napriklad v interieru najdes uplne shodne dily, ale to same te ceka pri pohledu pod kapotu, na podvozek atd. Je to logicke a koncern k tomu vede snaha o unifikaci diky ktere setri naklady.

0/0
23.7.2009 9:43

Host

Re: Bláboly

Jmenuj mi jediný díl podvozku shodný mezi Audi A4 a Škoda Octavia. Když ho najdeš dám ti 1000 Kč.

0/0
24.7.2009 9:37

individual

Re: Bláboly

A procpak jsi vybral prave A4 a Oktavii? Ja jsem snad psal o A4 a Oktavii?

0/0
24.7.2009 9:58

Host

Re: Bláboly

Vybral jsem je protože o nich psal autor "blábolů".

0/0
24.7.2009 10:24

individual

Re: Bláboly

Pak nechapu, proc chces, abych ti ty dily vyjmenovaval ja, kdyz o nich pise nekdo jiny...

0/0
24.7.2009 10:33

lukinoo

to je diskuse

Měl jsem Alfu 156, Fabku,Octavku, Forda Mondeo, Audi A4 avant, teď jezdím v Opelu Vectra. Jediné auto na které nedám dopustit byla ta audiny. Ano, servis byl drahý, hodně drahý. Problém je v tom, že jsem ho vůbec nepotřeboval kromě pravidelných prohlídek, což se nedá říct o ostatních autech. Výkon, komfort z jízdy, spolehlivost. neberte to zle, ale když budu uvažovat o novém autě (až na to budu zase mít, proto nyní ta vectra) tak polezu do Audiny nebo do BMW ( to chci zkusit). Tohle není propaganda, tohle je osobní názor. Sice se mi hodně líbí nové Alfy a nové Mondea, ale potom co jsem s těmi auty zažil nikdy více..snad jen ten Opel zatím drží. (no teď abych se bál, vždycky když něco pochválím tak se to podělá:-P)

0/0
22.7.2009 20:29

Mak1

Re: to je diskuse

Uff - ještě, že Opel drží - zrovna ho kupuju a tak jsem se bál, že o něm napíšete, že to je plečka ......;-)

0/0
23.7.2009 10:24

Host

Za ty penize jsou audiny kvalitni auta

hned vedle bmw asi nejkvalitnejsi. Alespon co se tyce cenove dostupne urovne pro smrtelniky. Samozrejme jsou daleko drazsi a kvalitnejsi auta, ale na ne ma jen par vyjimecnych nadlidi;-)

0/0
22.7.2009 19:34

Host

Re: Za ty penize jsou audiny kvalitni auta

Vidim, ze o autech vis prdlacky. Koukni na TUV  statistiky a uvidis tam lidova auta na ukor techto premiovych znacek, jako nejvetsi drzaky. Muzes si koupit Astona nebo Rollse a bude se ti sypat jako stara Lada, v cene neni zadna zaruka dokonalosti.

0/0
22.7.2009 20:06

Host

Re: Za ty penize jsou audiny kvalitni auta

No jiste. Chudina se timhle utesovat muze, osobne s ni i docela citim. Ale verit tomu doopravdy nemuzes ani ty.

0/0
22.7.2009 20:48

Host

Re: Za ty penize jsou audiny kvalitni auta

R^:-)

0/0
22.7.2009 22:07

BigpetBig

Re: Za ty penize jsou audiny kvalitni auta

nevěřit tomu může akorát ten co o tom pouze čte :-P

0/0
22.7.2009 22:50

Host

Re: Za ty penize jsou audiny kvalitni auta

Za ty prachy radši LexusR^;-D

0/0
23.7.2009 17:20

Host

Re: Za ty penize jsou audiny kvalitni auta

Jako 300koňový 4 litrový hybrid?

0/0
24.7.2009 12:22

power.mac

Diagnóza A6 a Q7

Pokud vidím někde A6 nebo Q7 , nejlépe z černými skly , jsem si na 99% jist,  že jízda na červenou , podjetí na křižovatce z odbočovacího pruhu zprava , problikávání xenony na dálnici ve 200 a najíždění na kufr jsou pro ichtyla uvnitř A6 /Q7 naprostým standartem . Škoda že ostudu Audinám , především v čechám, dělejí ty blbeččci uvnitř , prostě Audi je v ČR diagnóza slabomyslnosti  . Jinak se jedná o průměrná auta s nadprůměrně drahým servisem a ... dobrým marketingem, co dokáže vyrobit v mozečku ichtyla "hype" , že sedí v něčem extra.

0/0
22.7.2009 18:30

Host

Re: Diagnóza A6 a Q7

Asi tak nějak. Rádoby něco extrta, co uvidíš na ulici x krát za den....

0/0
22.7.2009 19:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.