- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Lamborghini Gallardo, taková luxusní octavia RS? A5 vlastnim, Octavii mam jako sluzebni. Srovnavat je muze jen blbec s omezenym rozhledem.
a) ovládací prvky v interiéru opravdu NEJSOU stejné
b) motory ani v případě 1.8 TFSI NEJSOU stejné
c) platforma NENÍ stejná
Sednout z A5 do Octavie je kulturní šok. A je to tak úplně v pořádku, protože A5 mě stála dvakrát tolik, než kolik stojí Oktávka.
Tak se do oktavky a A5 nekde posad a zjistis, ze nemala cast interieru je slozena z totoznych dilu a naprosto shodnych materialu. A pokud treba otevres kapotu oktavky 1.8 TSI, vykoukne na tebe motorovy prostor, kde je skoro na kazdem dile logo Audi...
.
Blahoslaveni chudi duchem.
To jsem zvědav, jestli někdy VW Group uvolní pořádné (myslím výkonem) motory TDI (2,7 a 3,0) do Superba. Obávám se že to hned nebude..
Myslim, ze 2.0 TDI 125 kW do Superba stačí. Pokud ne, tak máš benzín 3.6 FSI 191 kW.
Proč se musí jakýkoliv auto hned poměřovat s domácí Škodou?
protože "domácí" nic jinýho, než s neustále vys..ou škodofku neznaj a srovnání s žigulem by už moc třískalo do očí.
Styl nižších kategorií aut začíná inspirovat prémiových automobilů.
.
author pochaset s kalmarksštat?
uz davno som sa pri citani titulku tak nepobavila napisat Audi a octavia v jednej vete je fakt sila a este v porovnavacej
Kolik obyčejných lidí si to může dovolit koupit? To auto stojí jako půlka bytu proboha.... a to ještě hodně malýho. Hnus.
A kdo je to ten obycejny clovek? Ja si nepripadam nijak neobycejne, mam jednu hlavu, dve oci, usi, ruce i nohy, vcelku normalni vysku a vahu, bezne vzdelani, chodim do prace jako zamestnanec, resim denodenni problemy jako kazdy druhy.... A auto mam drazsi.
.
To znamena, ze jsem neobycejny? Nemyslim si.
Audi bylo OK , kdyz pod ne patrilo NSU ... Jara Cimmerman pak rekl, ze budoucnost patri aluminiu, a nejakej blb u Audi se toho chytnul. A od tech dob stoji predni rameno na audinu to co pul loganu ...
Bláboly na diskusi i v článcích jsou už běžné, s rozšiřováním internetu k masám to bude jen horší Takže: 1) Audi A5 není konkurentem BMW 5 GT, protože bmw je o třídu výš. 2)Passat CC je konkurentem, ale už dávno není "nový". 3)"Taková luxusní Octavia"...tak to padám ze židle
Já skočil z Audi A4 do Octavie na 1/4 dne z donucení a: tvrdé krátké sedačky, chrochtající motor, plechové zvuky všech pohyblivých součástí, plasty jak kelímek od jogurtu, z kopce to zastaví na neutrál po pár metrech...odporem vzduchu hnacího ústrojí...samo, podvozek skáče jak koza...atd.
POZOR! Tak hrozně vyznívá hodnocení Octavie jen při přímém srovnání s Audi A4! Jinak je to docela dobré auto na denní ježdění.
Kecy o poruchovosti Audin jsou tady od lidí, kteří je koupili z 6. ruky...čili auto sešité ze 3 jiných.
Audi a Skoda ma po technicke strance bliz nez si umis uvedomit. Nejen ze napriklad v interieru najdes uplne shodne dily, ale to same te ceka pri pohledu pod kapotu, na podvozek atd. Je to logicke a koncern k tomu vede snaha o unifikaci diky ktere setri naklady.
Měl jsem Alfu 156, Fabku,Octavku, Forda Mondeo, Audi A4 avant, teď jezdím v Opelu Vectra. Jediné auto na které nedám dopustit byla ta audiny. Ano, servis byl drahý, hodně drahý. Problém je v tom, že jsem ho vůbec nepotřeboval kromě pravidelných prohlídek, což se nedá říct o ostatních autech. Výkon, komfort z jízdy, spolehlivost. neberte to zle, ale když budu uvažovat o novém autě (až na to budu zase mít, proto nyní ta vectra) tak polezu do Audiny nebo do BMW ( to chci zkusit). Tohle není propaganda, tohle je osobní názor. Sice se mi hodně líbí nové Alfy a nové Mondea, ale potom co jsem s těmi auty zažil nikdy více..snad jen ten Opel zatím drží. (no teď abych se bál, vždycky když něco pochválím tak se to podělá)
Uff - ještě, že Opel drží - zrovna ho kupuju a tak jsem se bál, že o něm napíšete, že to je plečka ......