Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budoucnost Ferrari: hybridy, přeplňované motory a pohon čtyř kol

Automobilku Ferrari čekají velké změny. Během několika let kompletně přejde na přeplňované motory, dočkáme se i hybridních modelů a vozů s pohonem všech kol. To vše proto, aby klesly emise CO2 produkované vozy z Maranella.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

no nic

uvidime jak to spagetky rozjedou ja stejne zatim volim R35 ;-)

0/0
10.9.2009 17:06

Host

2x4

No fuj, to už nebude Ferrari. Nic proti přeplňovaným motorům, ale do ferrari nepatří a pohon všech kol na takovy auta? Co s tim ti lidi furt maj, vždyť to jede uplně na ho*no. Nevidim nejmenší důvod proč na auta na silnice, což jsou Ferrari 100% rvát 4x4. No jo, ona je to teď móda, viz. Audi a BMW. Jediny Mercedes ještě odolává.:-P T prostě není sporťák, to je auto pro debily co neví jak šlapat na plyn.

0/0
10.9.2009 10:26

Host

Re: 2x4

No tak trochu nechapu jak Mercedes odolava pohonu 4x4. Myslim, ze uz davno podlehl, jelikoz jiz delsi dobu ma system 4matic coz u MB je oznaceni 4kolky. Jinak pohon 4x4 bych rekl, ze ke znacce jako je Audi tak nejak patri.

0/0
10.9.2009 12:42

Host

Re: 2x4

Vím, že mají 4x4, ale většina modelů je v základu s pohonem zadních kol a 4Matic je za příplatek. Do některých aut vám ho narvou už v základu. Takhle jsem to myslel. Audi se zadním náhonem snad ani není.

0/0
10.9.2009 16:51

Host

diesel

Ja bych tam dal pořádný turbodiesel a bude ;-D

0/0
9.9.2009 18:41

Host

Hybridní ferrari

Si dělaj sranda, že chtějí udělat hybridní Ferrari ne? Ještě chybí dieslový motor....

0/0
9.9.2009 16:56

Host

Mno,

Ferrari zatím neplánuji, ale z principu je EUregulace debilní, to budou muset mít spotřebu pět na sto i tahače a lokomotivy? Vždyť tohle auto NENÍ na běžný ježdění! Majitelé platí "pokutu" na benzínkách!!!

0/0
9.9.2009 8:54

Host

článek přeložený v překladači

Zajímavý článek,docela by mne zajímalo jak bude turbo,které je u biturba(twinturba) přiřazeno vždy ke svodům pro jednu řadu válců ve stejný okamžik dopovat vzduchem i protejší řadu válců???8-o8-o8-o Logicky tam bude ještě větší prodleva.Spíš bych to viděl na připojení mechanického dmychadla(kompresoru)poháněného řemenicí,které bude tlačit již od nízkých otáček.Vůbec spousty překladatelů si pletou turbo s kompresorem(turbo x supercharger)jsou to sice oboje dmychadla,ale s rozdílným pohonem.;-D A už se těším na to Ferrari s motorem vpředu,to budou sporťáky.

0/0
9.9.2009 0:36

Tomi480

Re: článek přeložený v překladači

Ferrari s motorem vpředu je přece docela běžná věc. A že to jsou sporťáky - viz třeba poslední 599 GTB nebo 612 Scaglietti.

0/0
9.9.2009 13:56

reddmaniak

Re: článek přeložený v překladači

asi myslel pohon vpředu..

0/0
10.9.2009 1:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.