Diskuze
Budoucnost Ferrari: hybridy, přeplňované motory a pohon čtyř kol
Děkujeme za pochopení.
Host
no nic
uvidime jak to spagetky rozjedou ja stejne zatim volim R35
Host
2x4
No fuj, to už nebude Ferrari. Nic proti přeplňovaným motorům, ale do ferrari nepatří a pohon všech kol na takovy auta? Co s tim ti lidi furt maj, vždyť to jede uplně na ho*no. Nevidim nejmenší důvod proč na auta na silnice, což jsou Ferrari 100% rvát 4x4. No jo, ona je to teď móda, viz. Audi a BMW. Jediny Mercedes ještě odolává. T prostě není sporťák, to je auto pro debily co neví jak šlapat na plyn.
Host
Re: 2x4
No tak trochu nechapu jak Mercedes odolava pohonu 4x4. Myslim, ze uz davno podlehl, jelikoz jiz delsi dobu ma system 4matic coz u MB je oznaceni 4kolky. Jinak pohon 4x4 bych rekl, ze ke znacce jako je Audi tak nejak patri.
Host
Hybridní ferrari
Si dělaj sranda, že chtějí udělat hybridní Ferrari ne? Ještě chybí dieslový motor....
Host
Mno,
Ferrari zatím neplánuji, ale z principu je EUregulace debilní, to budou muset mít spotřebu pět na sto i tahače a lokomotivy? Vždyť tohle auto NENÍ na běžný ježdění! Majitelé platí "pokutu" na benzínkách!!!
Host
článek přeložený v překladači
Zajímavý článek,docela by mne zajímalo jak bude turbo,které je u biturba(twinturba) přiřazeno vždy ke svodům pro jednu řadu válců ve stejný okamžik dopovat vzduchem i protejší řadu válců??? Logicky tam bude ještě větší prodleva.Spíš bych to viděl na připojení mechanického dmychadla(kompresoru)poháněného řemenicí,které bude tlačit již od nízkých otáček.Vůbec spousty překladatelů si pletou turbo s kompresorem(turbo x supercharger)jsou to sice oboje dmychadla,ale s rozdílným pohonem. A už se těším na to Ferrari s motorem vpředu,to budou sporťáky.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha