- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Konečně vysvětlení, proč jsme jich v neděli při přejezdu Německa po celé A6 potkávali takové množství. Některé barevné kreace byly opravdu úchvatné :)
Je to přesně to co nemají ty křápy z montoven alá Nošovice.
Psí hody začínají
Kachna, Brouk, Fiat 500, Trabant ale i český Velorex jsou vozítka jednoduchá, vesměs nepěkná a přesto mají něco, jako svou "duši". Jsou téměř nesmrtelná a na rozdíl od jiných aut či spíše modelů světových značek na ně budeme určitě ještě dlouho vzpomínat. Takže kachny držte se! A ať nad Vámi bdí minimálně ta bláznivá jeptiška
Tatraplán byl ve svý době vo dvě třídy lepší než tendle francouzskej šunt.
Opět mimo mísu. 2CV byl ve své době levný vozík pro masy a umožnil vlastnit vůz nízkopříjmovým lidem. Podobně jako ve státech rozjel automobilismus Ford T. Proto budou tyto v historii automobilismu legendami(jako Brouk,F500,atd.). Tyto auta byla jednoduchá,účelná,nenáročná na údržbu a levná na výrobu. Tatraplán je úplně jiná kategorie-nelze srovnávat.
Škoda Octavia II. je lepší.
Už jsi byl dvakrát tak buď hodný
DS je největší šunt pochazející z francie, hnusnější než Pežot 205.
Fantomasův Citroen DS atd. Zlatá doba kdy ještě nebyl trh zaplaven korejcama ...
už dnešní montovny eurokrumplů nesvedou.spolehlivém a bez el blbin.
http://mostecky.denik.cz/zpravy_region/video-tisice-citronu-jedou-na-hipodrom20090727.html