Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Supernovinka z Itálie: Ferrari F458

Nové osmiválcové ferrari, které umí jet až 325kilometrovou rychlostí, je tady a nese hrdé jméno Italia. K vidění naživo bude za měsíc a půl na autosalonu ve Frankfurtu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Uz vim co chci k vanocum :-)

Akorat nevim na koho to zkusit, maminka na to leasing asi nedostane a sef se cukal uz kdyz mi daval tu audinu :-)

0/0
2.8.2009 21:36

Host

Krása

Opravdu nádherný, te není auto to je socha .

0/0
29.7.2009 9:50

Host

hruuuza...

No to jsem zase neco precetl. Opravdu uroven redaktoru je velmi velmi nizka. Napsat v tecnicke casti jakehokoli denikuku ze "Forsáž z nuly na stovku probíhá 3,4 sekundy" je teda dost veliky ulet. Pokud to autore nevis tak forsaz je pridavne spalovani a ne zrychleni.

0/0
29.7.2009 7:14

Host

super

budou to dělat i v TDI? .... aby to mohli dovazet do cech :)

0/0
28.7.2009 22:48

ondra112

Re: super

jasne... i kdyz uplny zaklad bude 1.2 HTP s nenalakovanym naraznikem a svihadlama...

0/0
31.7.2009 13:53

Host

nemam

strčte si to do pr.... normální člověk pracujicí na to nemá

0/0
28.7.2009 20:48

Host

Re: nemam

Nastesti uz jsou Nikola Suhaj Loupeznik, Gottwald, Vy a Vam podobni odzbrojeni. A tak snad vice nez to Vase bolsevicke "strcte si do..." je jen marny stesk. 99,9% lidi na to nema, presto je uchylka bolsevikama vychovana zavidet ostatnim velmi trapna a nedustojna.

0/0
28.7.2009 22:12

Host

Re: nemam

Lépe bych to nenapsal R^R^R^

0/0
28.7.2009 22:54

dívenka prostá

mislimže,

se to na naše cesti nehodi* Dyť přes to mali okinko neuvidim, jestli je za volantem někdo v klobouku a jestli to tedi nemam radči předject*

0/0
28.7.2009 20:44

Host

designérská pochoutka

po dlouhé době zase nádherné karosářské stvoření R^

0/0
28.7.2009 18:05

Host

To teda nic moc

F355 bylo poslední hezké Ferrari. Od té doby to stojí za houby a tímhle, přestože bude nepochybně jezdit zase o něco líp, se taky nevytáhli.

0/0
28.7.2009 17:17

Host

tak tedy budu muset zhodnotit až po kontrolni otazce:

..."Hodí se mi k pleti?"

0/0
28.7.2009 17:14

Host

Re: tak tedy budu muset zhodnotit až po kontrolni otazce:

To já se už musím ptát: Hodí se mi k pleši ?

0/0
28.7.2009 22:13

Host

Re: tak tedy budu muset zhodnotit až po kontrolni otazce:

Pokud budes jezdit timhle tak nemusis ples resit. Babenky ti tam budou skakat jak na pase....

0/0
29.7.2009 10:11

Host

malý kufr

0/0
28.7.2009 17:12

xprim01

Re: malý kufr

Přesně tak na Oktávku to nemá. ;-D

0/0
28.7.2009 19:14

Host

Re: malý kufr

Ale to se tyka pouze RSa, na normalni TDicko uz se to docela pekne dotahlo.

0/0
29.7.2009 10:12

Willy321

Koule?

Nevíte, jestli se na to dělá tažné zařízení?

0/0
28.7.2009 16:28

ředitel městské policie

Re: Koule?

to by mně taky zajímalo. A jestli se do kufru vleze běžný nákup z Lídlu

0/0
28.7.2009 16:30

Host

Re: Koule?

Muj jo. Ja si v Lidlu obvykle kupuju lahvace PU a bio syr.

0/0
29.7.2009 10:13

Host

Re: Koule?

... mně by se líbil v kombíku

0/0
28.7.2009 16:39

ředitel městské policie

Re: Koule?

mi taky, ale nevím jestli na to bude pasovat střešní nosič z Fabie.

0/0
28.7.2009 16:44

Host

Re: Koule?

Hodil by se naviják,abych se vytáhl z každé díry české silnice;-D Jěště seženu rychlé pruhy a du do něho.

0/0
28.7.2009 21:07

ředitel městské policie

zase kopie

Zepředu Yeti, ze zadu Hyundai i30

0/0
28.7.2009 16:22

Host

Re: zase kopie

gratuluji k přítelkyni. to jste si vybral sám, nebo přidělil náčelník?

0/0
28.7.2009 23:43

lukinoo

kolik to stojí

Dají mi to s nulovou akontací, bez navýšení a splátky do 5000 Kč?

0/0
28.7.2009 16:20

Host

Re: kolik to stojí

Od Buraga určitě :-)

0/0
28.7.2009 17:19

Host

Re: kolik to stojí

Jen jestli jsi kojenec abys to mohl do důchodu dolízat;-D

0/0
28.7.2009 21:11

Host

Klasický design

Dobře, že se Ferrari v poslední době vrací ke krásným harmonickým křivkám a harmonickým partiím. Snad pominuly doby krabicoidních (byť technicky skvělých) hrůz typu Enzo Ferrari...

0/0
28.7.2009 16:17

Host

Re: Klasický design

Souhlasim, enzo je snad to nejhnusnejsi ferrari co kdy dali do vyroby, je fakt odporny

0/0
28.7.2009 17:18

Host

Re: Klasický design

Leč aerodynamicky téměř dokonalé a o to jim šlo

0/0
5.8.2009 11:30

Host

ferrari

Super.....až bude šrotovné, tak to vyměním za svou škodárnu:-)

0/0
28.7.2009 15:56

Host

Pane autore

"forsáž" je označení přídavného spalování, používaného zejména u leteckých motorů, které krátkodobě zvyšuje výkon. Používat tento pojem na místo zrychlení (které je mimochodem fyzikální veličinou) je těžce mimo rendlík. Příště třeba používejte místo pojmu válec třeba "kýbl".  Takový osmikýblový motor taky nezní špatně. ;-D

0/0
28.7.2009 15:13

Host

Re: Pane autore

predpokladam ze kazdy kdo se trochu zajima o techniku vi co je to forsaz - tedy (jak jste spravne poznamenal) jde o pridavne spalovani u proudovych leteckych motoru. Nicmene pouzit to zpusobem jaky predvedl autor mi pripada docela v poradku, jde o bezne pouzivanou formulaci ktera je sice vecne nespravna, ale kazdy ji rozumi. Nebudte takovy hnidopich, pry to skodi zdravi .....

0/0
28.7.2009 15:40

Host

Re: Pane autore

R^;-D

0/0
28.7.2009 21:13

Host

Re: Pane autore

Rec se vyvinula jako prostredek k doruzumeni. Pkud si budeme zamenovat vyznam slov a povazovat to za "bezne" pak se za chvili nedomluvime. Takze nevymlouvejme se na to co je bezne ale mluvme a pisme tak aby to bylo srozumitelne a pravdive....

0/0
29.7.2009 7:30

Host

Já blbec

sem si před týdnem koupil starší verzi;((  Taky mi to mohly říct ...no nic ,tak příště[>-]

0/0
28.7.2009 15:05

Charlie312

3 vyfuky?

Vidim dobre 3 vyfuky? Muze mi to nekdo vysvetlit k cemu je to dobre?8-o

0/0
28.7.2009 14:30

Host

Re: 3 vyfuky?

výfuk je dobrý pro odvod spalin z válce, kdyby ho auto nemělo, nemohlo by jezdit;-)

To co jde vidět v zadní části vozu je jen koncovka výfuku, je efektní a navíc správně spočítané profily a délka výfukového potrubí umožní také správné využití výkonu a točivého momentu. Výfukové potrubí může ústit třeba do 8 koncovek, tak jako u motocyklu MV Agusta F4.

0/0
28.7.2009 14:40

Host

Re: 3 vyfuky?

pokud vim tak koncovky ma 4:-P

0/0
28.7.2009 14:58

hellblazer

Re: 3 vyfuky?

treba myslel dve efctyrky vedle sebe... ;-)

0/0
28.7.2009 16:48

Charlie312

Re: 3 vyfuky?

Takze ty 3 koncovky jsou jen otazka designu ale nema to zadny ucel?

0/0
28.7.2009 15:21

Host

Re: 3 vyfuky?

I design může být účelem. Pod pojmem Ferrari se přeci neskrývá jen technická dokonalost, ale i designová ikona.

0/0
28.7.2009 18:57

Host

Re: 3 vyfuky?

Třeba je to úspornější tříválec.

0/0
28.7.2009 18:43

dívenka prostá

Re: 3 vyfuky?

1,2 HTP

0/0
28.7.2009 20:39

Host

Re: 3 vyfuky?

TDIcko nemaji tak aspon takto lakaji prumerneho ceskeho milovnika automobilu

0/0
29.7.2009 10:15

Host

Tak to je paráda!

Jedním slovem nádhera. Je vidět že italové umí! R^

0/0
28.7.2009 14:23

Host

Re: Tak to je paráda!

FERRARI je prostě naprostá fantazie-absolutní jednička-CIAOR^

0/0
28.7.2009 15:03

Host

Re: Tak to je paráda!

Nejkrásnější auto současnosti, respektive blízké budoucnosti. . . R^R^

0/0
28.7.2009 15:40

Host

Moc pekny

jako snad vse od Ferrari...

0/0
28.7.2009 13:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.